mech. ovladání druhé komory

prohledat
21 příspěvků (zobrazeno 1 až 21) od 26.08.2008 do 21.09.2008, založil/a osminohej

Přispívání do tohoto tématu bylo zastaveno. Důvod:

už to nemá smysl

Zastavil:osminohej

řadit dle data
13:31:16
21.09.2008
goodji
petřík 30.08.08 18:40:48 napsal: -> goodji: ty asi nevíš co má gemini za motor viď ? tak to nezpochybňuj když o tom víš kulový

Kulový víš ty. Někdy kolem roku 1991 jsem koupil Š130 která jezdila závody do vrchu. Motor jsme zgenerálkovali. V tom motoru bylo všechno jinak. A výkon měl, ale použitelný točivý moment začal dávat až někde kolem 3500 ot/min a hlavně, byl použitelný v poměrně úzkém rozsahu otáček. Motor pocházel původně z Metalexu a převodovku skládali někde va Francii a bylo k to mu spousta dílů. Jinými slovy: když se otáčky držely mezi 5000-6000 ot/min bylo to vykonný. Na letišti v HK jsme z toho dostali 205 Km/h, ovšem spotřeba se pohybovala na téměř 30 l/100km. Bláznili jsme s tím asi 3 měsíce a poté byl motor opě zralý na GO. Pro běžné používání byl ten motor absolutně nevhodný. A proto můžu klidně tvrdit: Škodovka není a nikdy nebude výkonná, protože výkon se z toho dá dostat jen za pomoci značných omezení a životnosti. A nějakej karburátor rozhodně nezvedne výkon o několik koní (nebo kW - jak chcete). Ale na tomhle webu už jsem si zvykl, že si tu pleskaj játra puberťáci, co zvyšujou výkon vybrakováním výfuku a fóliema na sklech.
18:19:03
04.09.2008
King
-> Saky: Vidím to stejně. To, že v nějakým úhlu otevření klapky to dává bohatší směs, než default, ještě neznamená, že z nuly na 100 se čas výrazně zlepší. Ty klapky se otvíraj víc než je zdrávo (pokles podtlaku u difuzorů) a řek bych, že bez přetryskování to nebude žádná výhra.

Já jsem si s tím pohrál jenom kvůli lpg, protože to nic nestálo a z principu to lepší je, protože na lpg je SEDR v roli zbytečně komplikovaný škrtící klapky :) Že to jelo líp je jenom můj subjektivní pocit, protože současně s tím jsem ten experimentální SE1DR ještě votunil pilníkem (zvětšení difuzorů). V releasu 1.0 se mi pak podařilo to ovládání 2. klapice naštelovat tak, že ud určitýho úhlu otevření první klapky podtlakový ovládání otevřelo 2.klapku naplno a já jsem zažil variaci na téma Kobry11, kdy se Simír řítí Medvědem, kterýmu nejde ubrat plyn a jako na potvoru nejde ani vypnout zapalování :) Mě to zapalování naštěstí vypnout šlo, ale Cannonball to byl chvíli slušnej :) Jenom na vysvětlení - nejednalo se čistě mechanický ovládání, ale o Baghírovu úpravu, kdy se otočením nosatý podložky na hřídelce klapky 1. stupně uspíší otevření 2. klapky podtlakem. Ovšem jsou 2 způsoby, jak tu podložku natunit a bohužel b) bylo správně :)
12:59:17
04.09.2008
Saky
-> King: ono kdyby nekdo byl soudny a napsal cas na Xmetru treba 16,7s s normalnim karburatorem a treba 17,1 se sprazenejma komorama na tom samem motoru.. tak by to dalo vic informaci nez nejake zatlaceni do sedacky.. zatlacit do sedacky me totiz muze i motor bez spojenejch komor.. kdyz jsem tohle kdysy zkousel ja na radu jednoho mechanika tak to urcite nemelo prinos.. bylo to o fous horsi pri nekolika mereni tak se to zase vyhodilo... ono kdyby to melo nejakej prinos tak by to asi spickovi motorari pouzivali nebo by to bylo zakazane.. ze je to zakazane o tom nevim a ze by to jezdily treba narodni formulky tak to sem taky nevidel..
21:39:02
03.09.2008
King
-> Gemini: Nehodlám dělat goodjimu advokáta, ale pravděpodobně vychází ze zkušeností s akcelerací v různých rádobytuněných shade 4 Nepochybuju, že zrovna tvůj stroj dokáže do sedačky zatlačit, ale rozhodně ten podíl natvrdo ovládaný 2. klapky tam není dominantní4
21:39:49
02.09.2008
Gemini
-> goodji: velice rad ta niekedy odveziem, staci prist.....koukni si videa skor nez vypustis do sveta kktinu
10:24:04
01.09.2008
kury
No k tý spotřebě, jak už někdo psal, tak se s tím musí jezdit s rozmyslem6 Většinou jedu jen na čtvrt plynu, aby se mi druhá klapka vubec neotevřela a ne to pořád rvát obě klapky dokořán6
21:55:03
31.08.2008
spartra
-> King: ani řádku o benzínu43 na benzin to nebylo ono máš pravdu dík těm difuzorum, tryskám baj voko co bylo doma.

muselo se s tím umět jezdit na benzín, jen mě sralo, že jsme si takhle udělal 2 karby 130 a 120 a u obou to pak táhlo vzduch někdě, nejspíš osky v řiti tak je nahardil jikov 28-30
21:33:51
31.08.2008
King
-> spartra: Dovolil bych si poznamenat, že diskuse se točí kolem mech. ovládání 2. klapice při provozu na benzín. S naším LPG to jednoznačně přínos má (akcelerace) a spotřebu to ovlivňuje minimálně.

Na benzín to radši nebudu komentovat :)
19:01:35
30.08.2008
spartra
-> Duso: njn tak bude problém v řidiči40

já to měl na sedr 130 23-26 difuzor, že by byla toliko větší spotřeba jezdil jsme od 7 -12 l/ lpg ta 12 byla s vlekem
18:41:37
30.08.2008
petřík
-> Duso: neumíš to to je celý :D já to mám na 130 sedru a zlepšení se dostavilo
18:40:48
30.08.2008
petřík
-> goodji: ty asi nevíš co má gemini za motor viď ? tak to nezpochybňuj když o tom víš kulový
21:35:10
29.08.2008
Ing. Duso
Kluci.. mam 280/280 vacku.. dal som totu prkottinu na motor.. a totalne nic necitit ani pri plnom zaslapnuti plynu :D ziadne tlacenie do sedacky sa nekona :D je to blbost.. zo SEDRu alebo EDSR nikdy nebude cista mechanika ked ten karbec je od zakladu navrhovani inak ;) podla mna..
21:03:50
29.08.2008
goodji
Gemini 27.08.08 12:42:07 napsal: -> MOLSO - pacient : ono je to najlepsie citit az na motore co ma minimalne 260tku vacku, ze pri 3500 das podlahu a zatlaci ta v momente do sedacky....



Zatlačí do sedačky...1 1 1 Škodovka...1 1 1. Ještě řekni, že to gumuje na trojku a potrhám se smíchy.
12:46:57
27.08.2008
petřík
-> Gemini: tak tak (mmch mám právě 260ku 1
12:44:03
27.08.2008
petřík
-> osminohej: no já to dělal i bez návodu .. stačila jedna věčí správě rozřezaná a dopilovaný podložka kterou sem navařil na tu páku . viz foto . spořebu sem s tim neměřil , jede to líp a je kravina aby to žralo 2x tolik toho se fakt neboj .
zvětšit mech. ovladání druhé komory - obrázek od petřík vložen 27.08.2008 12:44:03
12:42:07
27.08.2008
Gemini
-> MOLSO - pacient : ono je to najlepsie citit az na motore co ma minimalne 260tku vacku, ze pri 3500 das podlahu a zatlaci ta v momente do sedacky....
21:54:17
26.08.2008
MOLSO
-> Gemini: ked to už mám tak to využívam nie ? no mne sa spotreba zdvojnásobila 40 som to vymontoval a zase nuda 3
21:46:34
26.08.2008
m8rinek
-> osminohej: použij ovládání z SEDRa pro Warburg, popřípadě dej do podtlakový pumpičku gumu co je pod membránou nad membránu (případně nhraď silnější pružinou)
19:52:46
26.08.2008
Gemini
-> MOLSO - pacient : nie je pravda.....je to super vec na super motore, a spotreba 6l ked moc neotvaram druhu komoru....
12:02:10
26.08.2008
MOLSO
www.skoda136gl.szm.sk/ind ex8.htm



ale inak zbytočnost len si zdvojnásobiš spotrebu a nestoji to za to 4
11:44:52
26.08.2008
osminohej
Nemáte někdo nějeký náčrtek? Nevyrábí to někdo? Dík

Přispívání do tohoto tématu bylo zastaveno. Důvod:

už to nemá smysl

Zastavil:osminohej

Extreme Tyres