8 příspěvků (zobrazeno 1 až 8) od 05.01.2003 do 21.03.2003, založil/a
řadit dle data
22:51:25 21.03.2003
Dan
Ááá, koukam, že sem si to ňák blbje přečet....
Dyby ti prolínala voda přímo do válce, tak by to zřejmě nejelo, nestarovalo a vůbec ten motor by nechtěl ani pořádně běžet, kuckalo by to, no prostě by to neběželo skoro vůbec. A zrezly by ti vložky
22:49:01 21.03.2003
Dan
Např., že budeš mít takovou bílou něco (sliz, asi tak, by se dalo říct) zespod na víčku oleje a bude ti mizet voda z nádržky (ne ostřikovačů ).
10:17:23 20.03.2003
Patrik
Chlapi, jak poznám jestli mi nekde neprolíná voda do válce ??? (Chování motoru, starty...)
14:57:13 21.01.2003
Dark.lort
Ja kdyz jsem skladal motor.Tak me chcila voda mezi hlavou a blokem.A bylo to spodny tesneni,a to bylo novy.Ja jsem cumel.
Vše je OK. Nový těsnění je paráda. Člověk co mi v létě utáhl palici tak ji blbě utáhl. Až vyskenuju těsnění tak vám ukážu rezavou 3cm širokou cestu mezi prostředníma válcama.
09:53:00 06.01.2003
Luděk
Jo jóóóó,teď už je mi jasný,jakejm motorům se říká vodník
09:45:51 06.01.2003
lukas
to mi přijde sakra moc - to by se podle mě nestačilo odpařovat - spíš ti to chčije ještě někde jinde - kdyby to bralo jak pišeš, určitě bys to hnedka zadřel a hlavně bys měl vody plnej motor. Snad neni možný.
Mě teda fouklo těsnění - najel sem na to asi 15 kiláků - vodu sem dolejval asi 1x - tak 5 litrů (abych tak nějak dojel) - ale olej už pak nebyl olej ale voda - z vejfuku pára jak parní stroj ...
00:02:10 05.01.2003
Dušan
Je možný aby fouklý těsnění bralo asi 8l vody na 1km +- nějakej male km a litr???
Já to teda teď měním ale živit to 10:1 voda benzín není prdel.