pruziny 250 made by Saky

prohledat
25 příspěvků (zobrazeno 1 až 25) od 02.09.2004 do 04.12.2007, založil/a

Přispívání do tohoto tématu bylo zastaveno. Důvod:

l

Zastavil:nwdom9

řadit dle data
20:34:47
04.12.2007
Bagrr- máma mele Emu
-> Saky: Díky, alespoň něco. Tudíž když je seříznu o ten závit tak by to mělo vycházet u dorazuo cca 15mm míň...
20:26:58
04.12.2007
Saky
-> Bagrr: myslim ze origo nerezane jsou mezi dorazama /nerezanejma) asi 3cm ale tuhle info ber pouze pokud nebudes mit jinou presne zmerenou
20:24:35
04.12.2007
Bagrr- máma mele Emu
-> havlik: Tak to je mi jasný že u každýho auta je to jinak, ale stačila by mi jedna hodnota... Nic víc nic míň hlavní je abych se měl od čeho chytit... Prostě poztřebuju udělat geomku na nápravě bez pružin:o) Tudíž potřebuju vědet jaká je vzdálenost ramene od nápravnice při zatížení samotnym autem... Když to bude +-0.5cm tak je mi to jedno, to už doladí výstřednej čep...
19:22:41
03.12.2007
havlik
-> Bagrr: hm asi těžko říct u každýho auta je to uplně jinak4
16:40:31
03.12.2007
Bagrr- máma mele Emu
Eeee jedná se mi o sakyho 250tky a může býti údaj jak s oběma mrtvými závity tak s jedním seřízlím... Díky moc...
16:39:31
03.12.2007
Bagrr- máma mele Emu
Tak se jenom orientačně zeptám, máte prosím vás někdo změřeno kolik jest vzdálenost mezi konci pružiny při namontovanym stavu v autě? Střelim od oka že to bude něco okolo 180 ale nejsem si jist a byl bych rád, kvůli pár drobnostem, kdybych věděl kolik že to teda vlastně má... Díky:o) A omlouvam se že taham starý téma ale padlo mi do oka jako první:o)
09:12:00
06.09.2004
Simi
Zmeril jsem ty puvodni zkracene pruziny. Mely volnou delku 240. Cimz bylo rozhodnuto. Takze Sakyho 250 sly ven a urizl jsem ten mrtvy zavit. Vzhledove to kleso o dost (i kdyz stale jeste ne do puvodniho stavu, coz je ale jasne) a zatim nepozoruji zadny rozdil v chovani auta. Na dorazy to, zaplat panbuh, nechodi, takze jsem spokojeny. Trochu jsem pritvrdil tlumice a zda se, ze to funguje. Pokud bude cas, tak jeste dnes zkusim podlozit zadek a snad to bude zase ok.
22:36:56
02.09.2004
Simi
Je mozne, ze ty zkracene origo pruziny, byly uz nejake unavene, schvalne zitra zmerim jejich volnou delku... Kazdopadne jsem srovnaval postaveni spodnich ramen s kamaradovym rapidem, ktery mel pruziny zkracene stejne a zatimco on mel spodni ramena tarka vodorovne, v mem pripade byly jiz provesene dolu (jediny rozdil je, ze on ma 13 plechy, ja 15 al). A mimo jine pri properovani mlatil stabilizator o napravu. Vzhledove to bylo idealni - mezirka mezi gumou a lemem blatniku byla po cele vrchni polovine obvodu kola stejna (pred a za kolem, jako nad kolem) a navic taky stejna jako vzadu. Jezdit se s tim ale nedalo. A protoze bych se nerad vracel k tomuto sice hezkemu, nicmene uplne nahovno stavu, zajimalo by me, jak se tomu da pomoci. Uvazoval jsem, ze bych podlozil zadni pruziny, to by taky mohlo trochu pomoci, ne? Najezdil jsem na tom neco malo pres 100km a o moc si to bohuzel nesedlo :-) Samozrejme o rezani uvazuju az jako o posledni variante. Je mi jasne, ze pokud bych to chtel mit stejne nizke jako predtim, musely by asi i ty ramena byt ve stejnem postaveni jako predtim, coz se mi uz zda moc. Resp, vadi to necemu?
21:34:01
02.09.2004
Saky
nicmene nez s tou delkou bych spis delal neco s tim prumerem.. nebot rovnocenou partnerku bys hledal tak na porodnim sale-)
20:37:29
02.09.2004
sep
martin m:no ono při poctivejch 250mm to zas tak nevadí:-))
20:16:21
02.09.2004
martin m - zrušená registrace
-->Bery:tak ti povím,-že budeš zřejmě jediný na světě,-kterému"TO stojí,má TO tvrdý,--a chce TO krátit o Mrtvý závit3 3 ",--tomu říkám aplikace filosofie:"protí všem",-nebo"pro ti proudu",--kolik nespokojenců se snaží o opak,kolikrát je to STOJÍ3tolik peněz,--a tady na Webu se vesele"ŘEŽE"3 .
18:10:59
02.09.2004
U-Geen
no, ja ty 250ky musim nasadit mam to strasne nizko :-) tak je fiknu rovnou o zavernej
16:05:12
02.09.2004
Bery
mě to stojí,mám to tvrdý a ještě jsem to o ten mrtvý závit zkrátil - žádný divný efekty nepozoruju a čekám až si to třeba jen o milimetry sedne abych mohl....být spokojený
15:59:25
02.09.2004
Komár 1981
3 3
13:23:08
02.09.2004
Saky
a to jako nemuze stat a bejt meky? -)
13:21:52
02.09.2004
U-Geen
-> Saky: ja jsem mluvil o tom když ti to stojí samozřejmě
10:54:23
02.09.2004
Palic - zrušená registrace
-> Saky: 3 3 3 3 3 ty zase perlis 3 3 3 3 3
09:58:05
02.09.2004
BEYER - zrušená registrace
Saky: 333 tak uz som to pochopil 1
09:29:49
02.09.2004
Saky
Ugeen chtel rict ze pokud mas dve pruziny a jedna je tvrdsi tak ze ta tvrdsi musi byt kratsi aby byl vysledny efekt snizeni stejnej.. coz samozrejme plati ale jen na stojicim aute.. pri jizde tim ze je mekci to vic pruzi a jdes na dorazy coz s tou tvrdsi kratsi nejdes i kdyz je to stejne vysoko.. proste kdyz mas dluhy pero tak je nahovno pokud neni tvrdy-)
09:27:25
02.09.2004
Saky
ty pruziny jsou staveny na jizdni vlastnosti ne na vzhled .. nicmene me pripada divny ze se to o 5cm zvedlo oprot rizlym o zavit a pul.. po projeti prvniho km si to jeste trochu sedne tak nedelej zaver z toho jak to vypada po sundani z heveru.. nicmene nechapu jaky byste jeste chteli pruziny kdyz se vam tohle zda vysoko-) pk uz jen vyndat je uplne a privarit rameno k dorazu-)
09:06:35
02.09.2004
BEYER - zrušená registrace
U-Geen: no to som troxu nepochopil 1 ale nevadi mne sa to stava 3
08:46:36
02.09.2004
U-Geen
no to je vcelku logicky kdyz je pruzina tvrdsi tak musi bejt zaroven kratsi aby dosahal stejny vysky ne?
08:17:28
02.09.2004
BEYER - zrušená registrace
Simi: ja mam tiez tie pruziny a mam aj originali (nezrezane) a ked som si ich porovnal tak je medzi nimi cca1.5 zavitu rozdiel 1 tak nechapem ako to moze byt motorovy clncek 9 toz otazka ci si ich umiestnil tam kde maju byt 1 je pravda ze ja som tie moje este nenahodil na auto takze realitu som nevidel ale videl som rozdiel medzi tymi pruzinami 1
06:53:17
02.09.2004
martin m - zrušená registrace
otoč misky dorazů,-dej tvrdší tlumiče,--a pak klidně ten mrtvý závit zkrať,--bude to OK!Mám to taky tak,-a bez problémů.
00:07:39
02.09.2004
Simi
Ma nekdo z vas tyhle pruziny nejakou delsi dobu na aute? Dnes jsme je nahodili a cumak se zvedl oproti o 1,5 ot urizlym + zaklepanym orig. pruzinam o cca 5cm, coz me nenechava klidnym, pac vozidlo opet pripomina davne doby, kdy jeste brazdilo po Labi. Co se jizdy tyce, je to sice naprosta lahoda, protoze za predchoziho stavu mely tlumice pri jednou osobou obsazenem voze zdvih cca 1-2cm, tzn byly skoro zcela zamcene = nefunkcni. Nicmene presto uvazuji o vyuziti volneho zavitu a o zkraceni pruziny. Mate s tim nekdo nejake zkusenosti? Saky sice pise, ze pruzina nezmeni chovani, cemuz verim, nicmene auto bude zase skoro tak nizke jako predtim, tak mam strach, aby to zase nezacalo mlatit o dorazy. Pokud otocim jejich misky, nebude se kolo dostavat nekam, kam nema?



Dik.

Přispívání do tohoto tématu bylo zastaveno. Důvod:

l

Zastavil:nwdom9

Povol přispívání do tématu
Extreme Tyres