1295...
všechno jde...
Lekr je namontovan pres vyrovnavaci podlozku do roviny, a 742 filtrbox je upraven na tento lekr.....
cca pul hodiny s CO a flexou.
skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
prosím pomoc favo do 120
prohledat
33 příspěvků (zobrazeno 1 až 33) od 25.04.2004 do 20.12.2008, založil/a
-> Evž@: Jo
-> petr s: myslíš tu tyčku jak se šteluje vypínací vůle...?
-> Evž@: Stačí dát delší tyčku na vypínání
hoj...jelikož nechci zakládat nové téma kvůli jednomu dotazu tak se zeptám tady....dávám motor Fa do svoji užovky a nechávám origo spojkový válec a taky unašeč ložiska....prý to bude fungovat ale spojku budu muset vyšlapovat až na podlahu....otec to tak má ve svojí užovce akorát s motorem 120 M ......mám to tak nechat?......problém je hlavně při rychlém podřazování (hlavně ze 3 na 2)...většinou to jde přes zuby
-> Zabak: Já mám taky strunu,ale lekr je upravenej tak že tam neni ta původní favová kolíbka ale klasicky navařenej ten škodováckej plíšek kterym je to lanko protažený takže takhle je to bez problémů.S tou kolíbkou je to dost blbý a hlavně ti to bude blbnout že nebudeš mít plnej plyn,dá se to vyřešit částečně propilováním ty dražky a nebo vepředu na pedále
ješte jeden dotaz jak je to s lankem od plynu?????
když mam strunu????
když mam strunu????
-> Zabak: No měl by, martin to tam měl ale bez podložky,já ho sice doma mám ale neskoušel sem to tam,ale když to tam martin měl tak to musí jít
takže ten upravenej 120 filtr se tam vejde ????
-> Zabak: No čoveče tak rozměr si už nepamatuju prostě sem si vzal kus tý hadice sebou a bylo to, ale je to klasický topenařský "T" tak to snad bude jenom eden rozměr
prsím pora´d mi jakej rozmer já se v tech top. rozmerech nevyznám
(1/2*3/4*§/!*%/?)???????? ?????????????
(1/2*3/4*§/!*%/?)???????? ?????????????
-> Zabak: No tak to potom jo já sem myslel že to máš takhle nastálo a nic s tim nebudeš dělat. :o)
já vým ale kde ho koupim v neděli v bubákove když si pro nej nemůžu dojet.
.o))))))))))))))))))
.o))))))))))))))))))
-> Zabak: Tak to musí bejt v létě příjemný no vono to už stačí ted,teda jezdit pořád se zaplim topením to musí bejt supr
Stačí koupit topenářský Tčko a je to asi 12kč a nebo tu část z fava odřízneš a je to.Tys to měl ještě dobrý že si nemusel řešit vývod od pumpy protože si nechával 120 to já mám filckovou
ale taky se to nakonec vyřešilo


to můj "patent"jen nesmíš zavřít topení
.o))))))))))))))))))))))) )))))))))))))))))
já totiž ještě nemam to téčko na rozdvojení té "zadní" hadice co vede k topení.
.o))))))))))))))))))))))) )))))))))))))))))
já totiž ještě nemam to téčko na rozdvojení té "zadní" hadice co vede k topení.
-> Zabak: Probůh jak máš zapojený ty hadice na předehřev??
takhle sem to teda ještě neviděl.NO já sem tak 1000km jezdil bez filtru uplně a nic se nedělo

a já to mam zatim takhle
FILTR = HADR
.o))))))))))))))))))))))) )))
FILTR = HADR
.o))))))))))))))))))))))) )))
-> U-Geen: No jo no nesmíš mě brát za slovo,bůh ví co tam ta felda má na sacim ale jako karbec to trochu vypadá ne

-> Alan: mpičkovej karbec?
Tady je jedno foto jak sem si to představoval je to hubice z mpička feldy ale bohužel na lekra to nejde protože mpičkovej karbec má dost malej průměr oproti lekrovy takže po vyřezání ti nezbyde skoro žádnej matroš
-> Zabak: ten plastovej kolač z fava se tam taky nevejde,to mám vyskoušený já sem nakonec koupil K&N protože to je dost nízký ale taky je to tak tak.Ale počítám že KNko za 3000,- asi kupovat nebudeš.A nebo můžeš upravit tu modrou 120 rouru ta se tam vejde když bude karbec bez podložky ,stačí akorát zvětšit tu nasazovací díru,protože 120 karbec je ovál a favo 9cm kulatý.A nebo když se podiváš do starší diskuze tak tam sou i fotky jak to někdo nabastlil a má to takový spláclý.To favový se ti tam taky vejde ale musíš to taky upravit
2ALAN: mne se tam moc nevejde ani ten filtr když tam tu podložku nemam
.o(((((((((((((((
teda já tam ten "spodní" kus narvu ale potom tam už vedám vložku f. a víko to už vůbec
.o((((
tak to je práve ten můj problém
.o(((((((((((((((
teda já tam ten "spodní" kus narvu ale potom tam už vedám vložku f. a víko to už vůbec
.o((((
tak to je práve ten můj problém
-> Zabak: Prostě tam toho lekra nech bez podložky ,já to mam stejně a funguje to bez problémů,sice mi spouta lidí řikalo že to bude blbnout třeba do zatáček a zatim ani ťuk,s tou podložkou se ti vopravdu s klasickym sacim z fava nic nevejde.Jedno řešení by bylo nechat udělat podložky mezi sací a palici pak bys to měl jako 136 sací tím pádem níž a víc místa nad karbecem,ale pak zase je problém sehnat delší štefty a podložky taky nejsou zrovna nejlacinější .A s tim karbecem ja sem teda pro lekra má to takovej kultivovanejší chod a je to přecejenom karbec kterej na ten motor patří,a nebudeš mít už tu blbou páčku na sytič.Já ji tam teda mám a mám ještě + mnualní sytič.
-> Filip Ráž: No s tim tubusem je to blbý neni tam vůbec místo viz já
.Tenkrát sem taky chtel nákej tubus ale nic vhodnýho sem nenašel.

Tak ved od vzduch filtru nejaky tubus ke karbecu ne? vzduch filtr prece nemusis mit hned na karbecu, proc bys ho tedy nemohl mit treba o 20čísel vedle???

-> Zabak: no to jo ale proc davat favickej :-) muzes dat stodvacovej dira sice tusim nepasuje ale de to upravit.
Ja to teda nedelal jenom vim jaxe to resi, ja mam origo saci na 136ku, SEDR a K&Nko (ale budu to trochu predelavat...)
Ja to teda nedelal jenom vim jaxe to resi, ja mam origo saci na 136ku, SEDR a K&Nko (ale budu to trochu predelavat...)
-> Zabak: Skus si tady taky vyhledat starší temata už se to tady mockrát řešilo

ale ten tubus je přece z plastu (favo)
nejlip dat tam SEDR na 136ku a nejlip novej (cena do dvou litru) Pokud se ti libi favo karbec :-) tak krome podlozky to chce jeste ofrezovat prirubu na hlavu pod uhlem popripade jeste zmenit uhel primo na potrubi a hned tam bude vic mista. Na tubusu filtru pak de udelat tzv. kladivo tuning kerym ten tubus snizis a pak se to tam vleze :-)
dal jsem do 120 favo motor i fafo karbec (protože se mi moc líbí ten automatickej sytič).
ale nevejde se mi tam vzduch filtr jak to udělat ????? s tou vyrovnávaci podložkou se tam nevejde už vůbec!!!!
a není lepší tam dát 120 karbec a sehnat trisky na 130????
dííííííííííík
ale nevejde se mi tam vzduch filtr jak to udělat ????? s tou vyrovnávaci podložkou se tam nevejde už vůbec!!!!
a není lepší tam dát 120 karbec a sehnat trisky na 130????
dííííííííííík