skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Zpetny ventil
prohledat
16 příspěvků (zobrazeno 1 až 16) od 13.11.2002 do 22.01.2003, založil/a
11:02:44
22.01.2003
22.01.2003
nigga
Td jsem s znovu dostal k tomuto tamatu. Nejdrivc bych se chtel opravit, ze jsem misto ruco pumou pouzil AC pumpu. To je pekna blbost. Jo a zkousele jsem v Globusu (Baumarktu) ty filtry a meli je tam bez zpetnyjo ventilku,ale ja slysel v krame ze tenhle je s ventilkam, tak jsem ho namontoval a nenapado me to vyzkouset. A ted se mi to nechce rozdelavat jen abych vyzkousel jestli ho ma.
22:51:23
13.12.2002
13.12.2002
cerny_tomas
filtr pomuze uz jenom tim, ze v sobe ma kulicku v trichtyri, ktera nahoru (do karb.) protousti bez problemu a dolu (k růčopumpě) z tuha. Uz jenom tim. Ja mam po pul roce filtr cistej, ale kamarad kterej tankuje co sezene ho ma hnusnej jako svine.
14:39:27
13.12.2002
13.12.2002
Dark.lort
Ja osobne bych to vydel taky na ty ventiky,je to nemoc u skodovek.Ja jsem si koupil tu zelenou hadici na nadrz,tu propojovaci mezi pulkama.A asi po pul roce,byla takova mokra.A prodavar me taky radil,kdyz jsem pak u nej kupoval hadice at se na ni vy... ze lezi dloho na skalde,ze uz se neviraby a at si bezu ty cerny,ze vydrzi dyl.Doporucuji,akorat jsou docela mastny,alespon u nas nevim jak jinde.
14:39:09
13.12.2002
13.12.2002
Dark.lort
Ja osobne bych to vydel taky na ty ventiky,je to nemoc u skodovek.Ja jsem si koupil tu zelenou hadici na nadrz,tu propojovaci mezi pulkama.A asi po pul roce,byla takova mokra.A prodavar me taky radil,kdyz jsem pak u nej kupoval hadice at se na ni vy... ze lezi dloho na skalde,ze uz se neviraby a at si bezu ty cerny,ze vydrzi dyl.Doporucuji,akorat jsou docela mastny,alespon u nas nevim jak jinde.
09:17:35
13.12.2002
13.12.2002
lukas
jak to muze filtr zlepsit ? - je to akorat dalsi prekazka .... no mozna ze to tak rychle nepusti dolu .... ale puvod problemu bych rek ze to nemuze resit.
Na trabikovi (nema benzin pumpu) kdyz date palivomer a jeste filtr benzin uz vubec netece.
Ale jinak super vec (odpada kazdy 1,5 roku cisteni karbecu) to zas jo
Na trabikovi (nema benzin pumpu) kdyz date palivomer a jeste filtr benzin uz vubec netece.
Ale jinak super vec (odpada kazdy 1,5 roku cisteni karbecu) to zas jo
08:48:42
13.12.2002
13.12.2002
cerny_tomas
Ja jsem dlouho nemel palivovje filtr. Ted jsem ho dal mezi AC pumpu a karbec asi tak napul cesty (ve vysce svicek) a razem se to zlapsilo. JInak si rozhodne myslim, ze co zadrzi ventilek tak se stejne vypari. Tomas
01:02:29
16.11.2002
16.11.2002

Ctirad Neuwirt
Fakt zajímavý já rozdělával 4 čerpadla a všechny měly zalisovsný ventilky... :o))) Asi mám velký štěstí :o))
11:16:47
15.11.2002
15.11.2002
lukas
Ludek - no vidis a ja mel vzdycky zas jenom ty nalisovany - mimochodem pekna pakarna nevim kdo to vymejsli .... neni ta zmena od ty doby co zacli delat 3 sroubovy cerpadlo misto 2 ??? (srouby na prirube)
10:43:32
15.11.2002
15.11.2002
Luděk
Zelený oplétaný hadičky nebrat!!!! Na první pohled vypadá jako 100% O.K.,ale přisaje si falešný vzduch vzápětí.Kup si benzínovou hadičku a 4 sponky (v prodejně Ti prodají nejen dobrý průměr,ale i délku,když jim řekneš k čemu to chceš) a až budeš mít prázdnou nádrž,tak je prostě vyměň.No a uvidíme,jestli se to zlepší.Ventilky jsou pod víčkem palivového čerpadla (6 šroubků) a jsou přišroubované přes plíšek (2 šroubky),ty nalisované jsou spíš rarita a setkal jsem se s nimi jenom 1x.
11:25:48
14.11.2002
14.11.2002
lukas
nevim co by na nich bylo spatnyho kdyz jsou v dobrym stavu a nepropoustej, kazdopadne dnes uz se prakticky pouzivaj jenom cerny gumovy s textilni mezivrstvou nebo jak je popsat :-))).
Pokud ti dava cerpadlo dost benzinu tak se na to vyprdni a proste obcas zapumpuj rucne no :-))) - jinak vymenit ventilky neni tezky - problem by snad mohl byt pouze v tom ze jsou do vicka "zaklepany" - tj. ne sroubovany to by mozna mohlo trosku delat problem, ale vymenit cely vicko urcite zvladnes a nemuselo by byt ani snad tolik drahy, pri ty prilezitosti i membranu, ale jestli ti to benzin dava ser na to a neres takovy blbiny ;-).
Pokud ti dava cerpadlo dost benzinu tak se na to vyprdni a proste obcas zapumpuj rucne no :-))) - jinak vymenit ventilky neni tezky - problem by snad mohl byt pouze v tom ze jsou do vicka "zaklepany" - tj. ne sroubovany to by mozna mohlo trosku delat problem, ale vymenit cely vicko urcite zvladnes a nemuselo by byt ani snad tolik drahy, pri ty prilezitosti i membranu, ale jestli ti to benzin dava ser na to a neres takovy blbiny ;-).
10:31:50
14.11.2002
14.11.2002

CHIP
No vymenit ventilky v cerpadle asi nezvladnu (ale muzu se pokusit) kazdopadne od nadrze k cerpadlu a od cerpadla ke karburatoru mam ty hadicky se zelenym opletenim. Na nich je neco spatnyho??? Ja fakt nevim ja se jen ptam. Co se teda da dat misto takovyhle hadicek. Nejaky opleteny kovem steba takovy jaky jsou na plyn???
09:59:06
14.11.2002
14.11.2002
Luděk
Pokud padá benzín z hadičky po relativně krátké době (několik dní),tak je potřeba vyměnit ventilky v čerpadle (cca 75,- Kč),páč nedrží.A taky si zjisti,jestli z nádrže k pumpě a od pumpy do karburátoru nemáš ještě třeba zelené oplétané hadičky - tak ty nebrat.
09:51:08
14.11.2002
14.11.2002
lukas
nevim ja bych osobne rek, ze pres benzin pumpu se ten benzin stejne nedostane zpet do nadrze samospadem (uz ventilky v pumpe dle meho nazoru funguji jako zpetne) nebo myslite ze jo ???
20:14:14
13.11.2002
13.11.2002

U-Geen
ZKus to. Taky sem o tom premejslel.
13:21:14
13.11.2002
13.11.2002

wekky
Myslím, že to moc nepomůže. Ten benzín se spíš vypařuje s karburátoru než stéká zpátky do nádrže.
12:16:29
13.11.2002
13.11.2002

CHIP
Kdyz prijdu k autu po delsi dobe, tak jsem nucen AC pumpou nacerpat benzin, proste to s te hadicky nejak spadne, myslite si, ze kdybych dal hned za AC pumpu zpetnej ventil, ze to bude v pohode?? Poradte. Diky CHIP