plné" disky-chaldenie brzd

prohledat
23 příspěvků (zobrazeno 1 až 23) od 05.09.2007 do 30.09.2007, založil/a andre
řadit dle data
18:07:34
30.09.2007
keny110
s tymito diskami ti budu brzdy sakramentsky trpiet..to ti "prehori" oblozenie ani nebudes vediet kedy ako a preco..28 ..cital som o tom..nieco podobne bolo na nejakom Mercedese a brzdy sa kruto prehrievali..a to nemuseli ist na okruhy..8 ..a pri sportovej jazde..to si nechcem ani predstavit..mne sa na Superturismach stalo ze sa rozpiekli ze sa nedalo ani disku chytit po jazde..a tam je to trosku lepsie vetrane si myslim..8 ..a uz nehovoriac o dizajne tychto cudesnych diskov..3 78
16:43:37
10.09.2007
Gryzly
-> andre: no já bych to otestoval na nějakým hoským průsmyku. že pomaju odcházej poznáš, nebude to najednou z ničeho nic a ona zástavba nějakého lieviku s hadicou k brzdám není zas tak velký problém, ne?



A jinak ten olcit byl fakt divný auto. vzduchem chlazený boxer, tři šrouby na kolo, kotouče u motoru a navíc ručka na přední kola. a pak si zkuste v zimě projet zatáčku přes ručku. skončíte v příkopě ani nevíte jak. ;-)
09:22:48
10.09.2007
financ555
-> andre:

kazdopadne by som po ich nahodeni istu dobu sledoval ako sa hreju. najlepsie by asi bolo zacat si merat teploty uz teraz so starymi kolesami a porovnat to s hodnotami s novymi kolesami.
08:02:01
10.09.2007
Jirik - zrušená registrace
-> Kloggie: To si nesmíš tak brát, tady je zvykem spustit hubosráč rychleji než mozek a držet se všeobecného trendu. 1
00:15:15
10.09.2007
Kloggie
-> Milan 136: ???Když měly vnitřně chlazený kotouče??? Já měl oltcita 6 let a předtim byl v naší rodině do roku 89 a brzdy naprosto v pohodě, jezdilo se s nim pořád, naloženej i prázdnej, s vozejkem i bez. A s brzdama nebyl žádnej problém, nikdy.
15:17:47
08.09.2007
andre
chalani, neodbočujte od témy..8

1. nepáčia sa vám - vec vkusu

2 páčia sa vám - vec vkusu

3. vela vecí vyzerá na , ale ked ich dobre zakomponujete, tak je to zrazu úplne o niečom inom...ale každopádne je pre mna podstatné teraz to, či sa s nimi zabijem, lebo mi auto nebude brzdiť alebo sú v pohode...a potom budem zmýšlať nad tým čo a ako sa urobí a či sa mi na auto hodia....4
10:16:11
08.09.2007
Jožynek
-> Syny: suhlas1
17:43:47
07.09.2007
Milan 136
No jo BX pěknej shit a u právě kvůli brzdám uprostřede shořelo nemálo olcitů. Chytlo topení nad kotoučema a už to jelo3
12:27:55
07.09.2007
Martin/125/
Já si myslim že na favorita je klidně dej,brzdy se uchladí určitě,když tam je poklice přez originální celý kolo,tak to vyjde pomalu nastejno...ale podle mě to bude vypadat hloupě4 ale někomu se to třeba líbí to je jasný6
15:03:10
06.09.2007
financ555
stary zlaty oltcit...

ono nejde len o to ake mas v aute vykony, ale skus ist v horucavach v lete dole kopcom a par krat skocis na brzdy, nahreje sa ti to cele a potom uz mozes slapat na brzdu kolko chces.

ja by so mto urcite odvetral, ved spolahlive brzdy su dolezitejsie ako vykonny motor
14:35:25
06.09.2007
Kloggie
Oltcit je měl celý plný, ale ten měl vepředu chlazený kotouče umístěný uprostřed vozu u motoru, byl tam spešl přívod vzduchu k brzdám od vrtule motoru protože je vzduchem chlazenej tak to neni problém. A vzadu to nemá řešený nijak, jsou tam malý kotoučky a malý brzdiče a normál štíty stejně jako u škodovky vepředu.
14:23:01
06.09.2007
Jirik - zrušená registrace
Heh, bych se zkusil podívat na starej Citron BX, jak to měl udělaný. Ten měl taky skoro plný disky.



Jinak je podle mě úplně jedno, jestli jsou kola na Škudli prázdný nebo plný, páč nedělejte, že máte v autech zase tak velký výkony.
11:28:05
06.09.2007
andre
no nejak nejsú zrovna krásne, ale ani sa mi nechce z nich grcať3 a ide skôr o to, že chcem stavať auto v úplnom "clean style", takže čím viac rovných plôch tých lepšie(pravdaže zase všetko z mierou2 ) a toto je základná verzia disku, takže je najlacnejšie...každý další zásah do neho je zas peniaze navyše....ale každopádne nejsom rozhodnutý, že to chcem a idem kupovať, len ked som to videl, tak ma hned napadol ten účinok brzd, tak sa radšej poradím4 a foto je len ilustračné, to čo chcem bude iné, akurát by teda mal takú rovnú plochu...
10:57:26
06.09.2007
Kloggie
takovydle kola mely stary tatrovky, nechapu účel těchle kol. I tehdy se dělali odlehčený kola - viz. Bugatti a tohle bylo pro takový ty plebs cars co byly pro dojetí z bodu A do bodu B. Dle mě je to krok zpět.
01:28:32
06.09.2007
Syny
jinak pardon za zasirani, ale dle me to je humus 1
00:54:18
06.09.2007
Saky
-> andre: jen takova technicka .. to se ti takovehle kola libej?
19:00:39
05.09.2007
andre
no šak jasné6 ...mna to len zaujímalo, lebo rozmýšlam nad takým dačím, ale nie presne hento...tak ma zaujalo, či radšej potom zaplatiť viac a nehať tam spraviť nejaký vzor alebo by to mohlo byť aj takéto "čisté"
18:53:09
05.09.2007
charon
-> andre: No pokud si ty kola pořídíš a výrobce řekne, že to je v pohodě, stejně bych si tam něco na přívod vzduchu dal. Co neubrzdíš, neukecáš ...
18:44:24
05.09.2007
andre
ok...dik4...skúsim napísať ešte výrobcovi, lebo nič také tam nebolo o tom chladení...
18:39:21
05.09.2007
charon
-> andre: Já bych se u naprosto plnýho kola tepla dost bál ... Jak říkám, někde sem viděl prodávat podobná kola a u nich byl poznámka, že jsou schválené k provozu pouize s kitem pro chlazení brzd. A jen tak ze srandy to asi nebylo ...
18:36:30
05.09.2007
andre
no nad nejakým prívodom vzduchu som rozmýšlal6 , len či to je velmi dôležité, že či to teplo nestačí vyfukávať počas jazdy, resp. či sa to môže až tak nejak zohriať hrozne?!8
18:32:05
05.09.2007
charon
-> andre: K takovejmhle dikům se prodávala sada na přívod vzduchu k brzdám ... Teda na Mustanga sem to někde viděl ... Já bych tam nějakou hadici natáhl, přece jen odvod tepla z takovejch kol bude asi 0,000nic
18:28:49
05.09.2007
andre
jak moc sú dôležité diery v diskoch??? ked tam nebudú, bude to niečo robiť s brzdami??? konkretne na škode favorit...v normálnej premávke, občas rýchlejšia jazda a prudšie brzdenie....

disk by bol niečo takéto...
zvětšit plné
Extreme Tyres