-> colaczech: Jasně, že to lze, za určitých předpokladů (vtokové, odtokové otvory atd.), ale zrovna u nápravnice vzniká níže popsaný problém, navíc u lisovaných dílů a svařenců hrozí kroucení, nekvalitní pozinkování atd. Nemá cenu to tu rozepisovat, jsou na to normy, stačí si je prostudovat.;)
-> Gryzly: Nejlepší by bylo sehnat novou nápravnici bez porvrchové úpravy a tu galvanicky nazinkovat, ale stejně by kvalita pozinkování za moc nestála.
skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Žárové zinkování
15:54:58
17.09.2007
17.09.2007

Pilot 105
23:52:25
14.09.2007
14.09.2007

colaczech
-> Pilot 105: no nevim jak u vas v zinkovne, tam kam jezdime my tak ti klidne pozinkuji i dute veci, ale za predpokladu ze tam budes mit navrtane odtokove diry. A kdyz je tam mit nerbudes tak ti je za nejaky obnos navrtaji oni sami a nebo ti reknou kde a jake diry mas vyvrtat. Jednou sme si brali vrtacku a diry vrtali primo v zinkovne
A ze to vevnitr bude rezave to nikdo neuvidi, hlavne ze to nebude rezave z venku, to nemaji vubec radi.

07:19:08
11.09.2007
11.09.2007

Gryzly
-> trixix: jedině koupit novou, nechat otryskat a pak galvanicky pozink, nebo šopovat. to se vlastně žhavý kov nastřeluje na povrch.
14:13:58
07.09.2007
07.09.2007

trixix
sem to spletl myslel sem nápravnici ne most sorry.

12:16:15
06.09.2007
06.09.2007

Pavel P@nkáč
-> Majkl: no ja myslim ze 50kili o predni naprava ma mozna
09:37:30
06.09.2007
06.09.2007

Majkl
-> Pilot 105: no tak to potom jo :) diky za vysvetleni zni to logicky... taky bych nechtel predni napravu aby vazila 50 kilo :) ale zase by to treba neustrelovalo vetrem do stran

01:08:57
06.09.2007
06.09.2007

Pilot 105
-> Majkl: Nj, ale ty myslíš šopování a on závěsné žárové zinkování (z hlediska korozní ochrany je lepší), tam se duté díly zinkovat nedají (roztrhly by se), protože se máčí v roztaveném zinku 400°C a jak známo vzduch se teplem roztahuje.;) Nápravnice není sice úplně uzavřená, ale je problém s dokonalým odtokem zinku (ve výsledku by nápravnice vážila asi 30 kg :o)). Další problém je jak odstranit rez uvnitř, takže odpadá i galvanické zinkování.;)
15:54:29
05.09.2007
05.09.2007

Pavel P@nkáč
-> Syny: vidis zase sem mel pravdu
-> Majkl:


-> Majkl:

15:49:57
05.09.2007
05.09.2007

Majkl
-> Pavel P@nkáč: samozrejme sem myslel napravnici :)) nejak jsem nepremyslel co pisu

15:41:48
05.09.2007
05.09.2007

aviatik
když tak dej vědět jak to dopadne výsledek
15:38:56
05.09.2007
05.09.2007

Pavel P@nkáč
-> Syny: to jo ale myslim ze to bude spis ta napravnice o cem se tu debatuje...
15:12:17
05.09.2007
05.09.2007

Syny
-> Pavel P@nkáč: most se da koupit jako ND, tkaze klidne mu mohli pozinkovat most

15:10:53
05.09.2007
05.09.2007

Pavel P@nkáč
-> Majkl: most pochybuju to by jsi ho musel odvrtat z kasle, myslite napravnici

14:26:49
05.09.2007
05.09.2007

Majkl
-> trixix: me most zarove pozinkovali uplne bez problemu...
14:16:29
05.09.2007
05.09.2007

Saky
ono pak je taky galvanicky zinkovani...
14:11:34
05.09.2007
05.09.2007

trixix
Odvezl jsem na pozinkování nápravy,ramena a nějaky blbosti kolem a bylo mi řečeno že most není možno pozinkovat že je dutý.Jaké s tím máte zkušenosti?Co všechno necáváte zinkovat popř. niklovat