skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Čím na spodek po zimě
prohledat
44 příspěvků (zobrazeno 1 až 44) od 04.04.2004 do 24.04.2004, založil/a
-> Alan: Jo souhlas!!! Měl jsem s im vytřený podběhy na šedivý škodce ( dej jí Pán Bůh dobré bytí ) a vzhledem k tomu, že gumoasfalt ti udělá povlak nepropustný absolutně ze všech stran, tak stačí šotolina a mokro a začne to hnít vesele pod tim a ty nic nevíš a pak už jen čučíš, co se to děje . . .
-> Krupa: no s gumoasfalten mám špatný skušenosti,na jednu stranu je dobrej ale moc dlouho tam nevydrží,ale zas když řikáš že ho tam patláš každej rok tak potom by to mělo bejt v poho.Mě tam vydržel tak tak tu zimu ,pak sem se naštval koupil body a drží to dodnes a jak to krásně odpuzuje vodu
no pravda že tam mám pěkně tlustou vrstvu

já tam dávám každej rok gumoasfalt a podvozek je v pořádku (aspon myslím
)

-> Luděk: Neboj, byl jsem poučen, ale stejně to bylo tekutější a teprva dneska mi to slezlo z rukou. Doufám že na autě to vydrží dýl, no uvidim
-> Honza "Bobr" : a zdalipak jsi to řádně rozmíchal? Pak už to zase až tak řídký není,ale voní to fakticky libově

Tak jsem to tim konkorem tenhle víkend natřel a řeknu Vám, to je prevít! Vona ta svině byla trochu řidší a tekla všude! Ještě těď ji mam na rukou. Jinak smrdí to fakt libově, toluen hadr! Ještě ten den jsem jel do kina a maj tam na mě vzpomínku - deset fleků od konkoru ve tvaru půdorysu škodovky!
Dostal jsem do ruky KONKOR 500. Smrdí, drží na všem ( hlavně na spolužácích
) a prej to bude supr. Jinak je to evidentně nějakej asfalt a když zaschnul, tak je furt mastnej a vláčnej, což se asi hodí, ne? Jinak jsem se o víkendu nasoukal pod auto a zjistil zajímavou věc! Ten origo sráč, co tam je z MB byl přetřen asi dost nahrubo zase něčím, co tam kurva drží do teď a bez závad a propostnusti vody. V podběhu to už samožřejmně není,tam je bílo, to jako že tam neni ten bazmek černej. JINAK - ta teplá vapka, bacha na ni, je to pěkná svině!!! Příbuznej takhle byl právě v JZD s citroenem BX a sudal si lištu na dveřích
a to i s těma čudlíkama co na nich držela!!!


Hlasim vysledok z umyvacky (tlakova studenovodna pistol samoobzlusna). Neviem ci to kamienky (uprostred zimy dto bolo este OK), alebo tato pistol, ale body 930 tam kde bolo vo vrstve tensej ako 1mm sa odluplo a ostala len zakladovka. Zase miesta kde bolo body 910 su uplne v poriadku. Takze 930 tke sa uz vyhnem, pripadne ju budem davat az na 910 a aj to len vo fakt hrubych vrstvach.
A pak je ještě jemnej Konkor olejíček, na pistaljety a další jemnější věci, tedy nikoliv na čištění. Mažu tim třeba panty na dveřích , řetěz na kole apod. a fachá to bez vrzu perfektně.
On konkor dělá dost věcí. Na dutiny se taky používal jakejsi valvoline, tím to vystříkávali taťkovi na jeho někdejší 120.

-> martyCZ: no a my myslíme Konkor 500,nebo Konkor car

-> CHIP: barva konkor??? no konkor jsem tady zminil ja a mel jsem na mysli konkor 101 :o))))
Máte v těch Konkorech někteří slušnej mrdník, až je to úsměvné 
Jinak mě stříkal klempíř pistolí nějakej černej sajrajt na měněné části a spoje a ve výsledku to udělalo takovou silnější vrstvu ne nepodobnou originálnímu plastizolu.
Když jsem se ho ptal co to je, tak že je to nějaká speciální německá sračka, ale název jsem se nedozvěděl. Ostatně mi to bylo jedno. Ale aspoň vidíte co je možností a druhů těch sajrajtů. Na Tlumex plast si taky nemůžu stěžovat. Gut drží, chytá i na původní Plastizol, akorát v horkách měkne, tak bacha až polezete v létě pod kár. hehe

Jinak mě stříkal klempíř pistolí nějakej černej sajrajt na měněné části a spoje a ve výsledku to udělalo takovou silnější vrstvu ne nepodobnou originálnímu plastizolu.
Když jsem se ho ptal co to je, tak že je to nějaká speciální německá sračka, ale název jsem se nedozvěděl. Ostatně mi to bylo jedno. Ale aspoň vidíte co je možností a druhů těch sajrajtů. Na Tlumex plast si taky nemůžu stěžovat. Gut drží, chytá i na původní Plastizol, akorát v horkách měkne, tak bacha až polezete v létě pod kár. hehe

-> martyCZ: My jsme samozrejme mysleli barvu Konkor a ne olej ....
-> CHIP: konkor je olej, velice ridky a velice vzlinavy, pouziva se to na cisteni zbrani ptz. rozpousti karbon, na konzervaci naradi apod., na mazani to moc neni :o)
-> PeterP136: Konkor je takova cerna ridsi sracka ... smrdi to po asfaltu ....
Ja som rezistin ML nalial aj do tych dutin, v ktorych su upevnene prichytky pasov pod zadnymi sedackami, takze mam moznost to skontrolovat a stale je makky a nedrobi sa. Takisto jogurtiak ktory som pri vylievani pouzival ma na sebe svysky rezistinu a ani na nom sa nedrobi aj ked je ten PE alebo PP ohybnejsi nez plechy v aute.
Dalej neviem cim streikali felicie ale je to furt lepive a ked sa to ohreje napriklad v 5tych dverach na slniecku tak to proste z nich vytecie na naraznik, takze by to pod takymito pripravkami nemalo hnit.
A co je to vlastne ten konkor? To je nejaky olej, alebo asflat s olejom, benzinom alebo co? Este som to na vlastne oci nevidel.
Dalej neviem cim streikali felicie ale je to furt lepive a ked sa to ohreje napriklad v 5tych dverach na slniecku tak to proste z nich vytecie na naraznik, takze by to pod takymito pripravkami nemalo hnit.
A co je to vlastne ten konkor? To je nejaky olej, alebo asflat s olejom, benzinom alebo co? Este som to na vlastne oci nevidel.
-> martyCZ: Koroze bez vduchu postupovat nemuze ... a je jedno jestli na to nalijes Konkor nebo vosk .... ja kuprikladu konkor pouzil na urcite casti a nejsem s vysledkem prilis spokojen ....
Kazdopadne na tom vosku bylo napsano, ze pocatecni korozi taky zakonzervuje tak nevim ... Ale zkusim si vzit nejakej orezlej kus trubky nastrikat ju tim voskem a uvidime co se bude dit ... a druhou pulku natru konkorem a necham to lezet venku pod stromem ....
Kazdopadne na tom vosku bylo napsano, ze pocatecni korozi taky zakonzervuje tak nevim ... Ale zkusim si vzit nejakej orezlej kus trubky nastrikat ju tim voskem a uvidime co se bude dit ... a druhou pulku natru konkorem a necham to lezet venku pod stromem ....
-> CHIP: nemuzes vedet nic, ale pokud je tam zacatek koroze (a to velice pravdepodobne je) je konkor jedna z mala veci ktere do dokazi jeste zachranit, diky sve vzlinavosti tu rez docela slusne zakonzervuje a dal uz postupuje velice pomalu, da se tim ledacos zachranit, narozdil od vosku ktery to tam uzavre a hnije to i v lete kdyz se to zapari
-> martyCZ: Strikaji od zacatku ... to auto tenkrat bylo skoro novy .... Jenomze kdyz si koupis skodarnu ted ... jak muzes vedet jak vypadajou ty prahy zevnitr a co tam pred tebou davali ? Proto tam davam pripravky ktere jsou na to urceny ....
-> CHIP: no nevim, proste znami maji skodovku 13 let a prahy maji korozi naprosto netknute - od zacatku strikaji konkorem, tak jdu do toho taky :o)
-> martyCZ: ja to tam taky napral po vymene prahu a dost velke casti veci jez byly evidentne zraly na odpis...takze samo ze ne do starjch zrezlejch :-)

-> martyCZ: Musis samozrejme auto nechat dukladne vyschnout ... Ale zrejme mas pravdu ...
Ja ovsem Rezistin ML pouzil na dutiny jiz pred rokem a ze by se mi prahy nejak vyznamne rozpadali nepozoruju ..
Ja ovsem Rezistin ML pouzil na dutiny jiz pred rokem a ze by se mi prahy nejak vyznamne rozpadali nepozoruju ..
-> Alan: ja to nechal vystrikat konkorem, docela slusne zastavi uz nastalou korozi a z prahu se jen tak nevyplachne takze pro starsi auto je to asi nejlepsi volba
-> Marvin: njn, toz to potom mozna jo, ale stejne bych sel radeji do toho konkoru
-> Marvin: njn, toz to potom mozna jo, ale stejne bych sel radeji do toho konkoru
ja to taky stříkal přes kopresor pod čtyřma atmosférama protože jsem to neředil a zapomněl jsem podotknout že mam novy prahy vlastně celé auto po GO karoserie

A nebo nastříkat tam vyjetej volej

"vosk" do dutin? NIKDY! ... "vosky" se pouzivaji na nove auta, ktere maji celou kastli osetrenou kataforeticky a strika se to co nejdrive po vyrobe - driv nez se tam dostane vlhkost, jestli to nastrikate do starych prahu tak tam akorat zakonzervujete vlhkost a ty prahy se vam rozpadnou :o)
-> Marvin: ja dal do dutin nejaky Body co jsem narazil na kompresor a na pistol s takovou hadici, a rval to tam pod tlakem

na jejich webu je to v kategorii maziva pro mobilní techniku a v pod kategorii speciality maj tam i tech. informace

ja jsem do dutin nastříkal ANTICORIT BW 366 je to tekutý vosk který po zasschnutí vytváří vrstvu odpuzující vodu a je to fakt dobrý, dá se to i ředit když by se ti to zdálo moc hustý, problém je s cenou ta je za sprej 120 Kč a za 10kg 1690kč - odkaz na firmu která to prodává www.fuchs-oil.cz - prodávají i motorové oleje

Co ja viem, tak rezistin (aspon myslim ze to bol rezistin) na spodok sice drzi, ale na vsetkom. Ted ak si vleziete niekedy pod auto bude drzat aj na Vas :).
Body drzi dobre, ale nie na plastizole ani na plechu. Treba poden zakladovku. Ta zas dobre drzi aj na plastizole. Body sa fakt lupe po stvrdnuti, ale v hrubej vrstve to nevadi, lebo tuhne celkom dost dlho a praskliny sa zaleju samy. Samozrejme ak ho niekto nastrieka v jednej vrstvicke tak je to onicom. Mekke to prerazi aj napor vzduchu :) a tvrde to zase popraska.
Takisto sa mi osvedcila na spodok obycajna syntetika, ale musi byt v hrbuej vrstve. Teda mam nou natrety novy kryci plech tunelu a nejavi znamky poskodenia :). Lenze to boli dve hrube vrstvy zakladu a na to tri hrube vrstvy bielej lacnej syntetiky :). Monotvane este makke, lebo to nechcelo stuhnut ani za 3 mesiace :))).
Body drzi dobre, ale nie na plastizole ani na plechu. Treba poden zakladovku. Ta zas dobre drzi aj na plastizole. Body sa fakt lupe po stvrdnuti, ale v hrubej vrstve to nevadi, lebo tuhne celkom dost dlho a praskliny sa zaleju samy. Samozrejme ak ho niekto nastrieka v jednej vrstvicke tak je to onicom. Mekke to prerazi aj napor vzduchu :) a tvrde to zase popraska.
Takisto sa mi osvedcila na spodok obycajna syntetika, ale musi byt v hrbuej vrstve. Teda mam nou natrety novy kryci plech tunelu a nejavi znamky poskodenia :). Lenze to boli dve hrube vrstvy zakladu a na to tri hrube vrstvy bielej lacnej syntetiky :). Monotvane este makke, lebo to nechcelo stuhnut ani za 3 mesiace :))).
-> VeTëV: Tak tak, maj dobry sortiment...
Body prodavaj v Praze v Belohorsky ulici praha 6 - zastavka tramvaje bud U kastanu a pak kousek dolu a nebo ta predtim a kousek nahoru. Je to malej kramek - menuje se to MIJA Barvy laky, ale maj tam od BODY komplet vse a co nemaj sezenou.
Já mám osobně komplet celej spodek napatlanej tim body,samozřejmě místama na zakladovku,dělal sem to před zmou a pořád to drží,a vypadá to jako po natření,ale zas to zbaštilo 10 plechovek

Rezistin mám v dutinách, jinak spodek obrousit na čistý plech, v hodně napadených místech odrezovač, 2 x kvalitní základ a pak Tlumex plast a nebo Body. To Body, ale dle mě až moc ztvrdne a pak se loupe - vlastní zkušenost a Tlumex drží dobře - taky vlastní zkušenost. Toť mé poznatky co dát na spodek...
-> CHIP: já vim že nemusí,ale je lepší to smíchat s tim na podvozky že je to furt pružný a neloupe se to.Jo dobře už mlčim

-> Alan: Do dutin pouzivam Rezistin ML je to takovej vosk a neni ho treba s nicim michat.
Jinak porad jeste nevim proc je spatne davat ten rezistin na podvozek ... ale to je jedno ... neresme to ... body bych dal taky, ale i rezistin se musi spotrebovat ...
Jinak porad jeste nevim proc je spatne davat ten rezistin na podvozek ... ale to je jedno ... neresme to ... body bych dal taky, ale i rezistin se musi spotrebovat ...

-> CHIP: No ja pro ten rezistyn na spodek auta nejsem,do dutin je to to nejlepší ale stejně ho míchám 1:1 s rezistynem do dutin,protože samotnej do dutin se ti začne začas až vyschne loupat,a když do toho přidáš ten černej na spodek ten je takovej mazlavej.No já mám s rezistynem špatný skušenosti,teda dávat ho na podvozek,a hlavně když to už jednou uděláš rezistynem tak na to nedáš už nic jinýho.Jak když sem dával jednou na podvozek gumoasfalt tak tam vydržel tak 3 měsíce a škoda práce a peněz
No sehnat BODY to je celkem problém,jedna prodejna je jak se jede na nový butovice a pak v podolí naproti plavečáku AUTOCOLoRMIX Tam ho maj dokonce i v různejch barvách a i ve spreji

To all: Diky moc, kluci, ale kde se to koupí levně v Praze?
-> Alan: Proc by tam nemel byt ?? Jako ze se to samo od sebe oloupe ?? Dal jsem pod to jeste zakladovku, takze bych se nebal ... a nastrikal jsem to ve trech vrstvach ... rekl bych ze ted uz to dostanu dolu jen bruskou .... Navic meky je to proto aby maly kaminky nezpusobyly odlupovani, ale aby je povrch trosku pribrzdil ....
Jinak BODY neni taky spatny .... je to rozhodne krok spravnym smerem ....
Jinak BODY neni taky spatny .... je to rozhodne krok spravnym smerem ....
-> CHIP: No jenže ten rezistzn na spodky je doast měkej,takže tam zachvilku nebude a navíc dělá dost tenkou vrstvu,ten má jedinou výhodu že zateče do různých dourek a spár ale jinak v tom moc velkej význam nevidim
Ja jsem na spodek nastrikal rezistit car na spodky aut ... neni to spatny ...
Nejlepší na spodek je BODY sice pixla stojí 120kč ale vyplatí se to a něco to vydrží.Já sem poprvý skoušel gumoasfalt ale ten je vopravdu na chvilku.A ten prevít do dutin myslíš rezistin co to maj všude kde prodávaj barvy
Tuhle jsem koukal do podběhů a spodek. Před zimou tam byla slušná vrstva asi asfaltového nátěru, teď tam je bílá barva a origo tlumex. Čím to mám natřít? Kde se to sežene v Praze nejlevnějc? Kde seženu ten prevít do dutin?