
skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Baterka k motoru
prohledat
69 příspěvků (zobrazeno 51 až 69) od 27.08.2007 do 29.03.2016, založil/a SkodaRuprt
15:08:27
29.08.2007
29.08.2007

Syny
-> haso: asi kvuli pristupu zejo... Ale ne nadarmo to ma shade oddeleny

15:03:11
29.08.2007
29.08.2007

Pavel P..
-> haso: taky všechny novodobý auta nemaj motor vzadu že?

15:01:37
29.08.2007
29.08.2007

haso
-> Bobesh: nevravim ze mi to rozozere nohu, ale mat tam volaco zranene a este na to kapne sajrajt z baterky neni zrovna 2x vyhra...
-> Syny: a preco secky novodobe auta maju baterku pri motore? mozno na tom nieco bude...
-> Luděk:

-> Syny: a preco secky novodobe auta maju baterku pri motore? mozno na tom nieco bude...

-> Luděk:


13:32:30
28.08.2007
28.08.2007

Kalibán123 - zrušená registrace
-> Luděk:



13:31:15
28.08.2007
28.08.2007

Luděk
no,já si myslím,že úplně nejlíp by jí bylo na střeše,protože by byla na čerstvým vzduchu

01:04:29
28.08.2007
28.08.2007

Syny
Baterku dozadu urcite ne... Nevim jak tady kdo prisel na to ze baterce dela dobre teplo...Nebo takhle - teplo jo, ale ne horko co je u motoru - kord v lete... Proste bud kaslik a nebo kufr...
23:14:57
27.08.2007
27.08.2007

SkodaRuprt
No to ma nenapadlo dat do kufru. No len vyriesit tie kable. Ked som minule zhanal hrube kable pre otca na startovanie kamiona, tak tie ceny za meter pod stovku nesli.

20:48:54
27.08.2007
27.08.2007

Bobesh
-> haso: Vono to zase tak rychle nežere,nezapomeň že je to roztok,není ostrá. Každopádně umístění akumulátoru u motoru mu rozhodně na životnosti nepřidá,přimlouvám se za kufr.
19:18:38
27.08.2007
27.08.2007

haso
no dopredu, neviem, naburas to na predok a spolujazdec ma kyselinu z baterky na nohe

18:47:31
27.08.2007
27.08.2007

Kapřík
a důvod tohohle počinu????? nechápu...copak v kastlíku jí je špatně???



15:08:20
27.08.2007
27.08.2007

havlik
-> Karel.: no když dáš pořadný vodiče tak ti to šťávu neztratí
15:07:43
27.08.2007
27.08.2007

Karel.
-> Luděk: však jo tak jsem to myslel, ale zase jsou dlouhý kabely moc a to ztrácí šťávu dle mě, taky to budu dělat tak se roozhoduju
14:57:55
27.08.2007
27.08.2007

Luděk
-> Karel.: protože 742jka škodovka je už normálně dosti zatížená na zadní nápravu a tudíž nemá cenu jí ještě víc zatěžovat
14:45:13
27.08.2007
27.08.2007

Karel.
-> Nwkt: právě, že teplo ji dělá dobře, hlavně v zimě

14:43:25
27.08.2007
27.08.2007

Nwkt
-> Karel.: Ne, u motoru je horko, střídají se teploty, to tý baterce určitě dobře nedělá. Kam jinak když jí nechce v origo kastlíku

14:40:10
27.08.2007
27.08.2007

Karel.
-> Nwkt: proč?kvůli rozdělení hmostnosti?
14:18:49
27.08.2007
27.08.2007

Luděk
-> SkodaRuprt: u motoru ji mají všichni,kteří mají přestavbu na LPG,buď je na LZ části na příčce motoru,nebo až úplně nahoře u stěny,mezi motorovým prostorem a karoserií,rámeček je udělaný z jäckelu (myslím 20tky) a k tomu držáky z plechu,ale moc pevný to není ...
14:02:20
27.08.2007
27.08.2007

Nwkt
K motoru bych jí nedával, to když už tak radši do kufru
14:01:27
27.08.2007
27.08.2007

SkodaRuprt
Rozmyslal som, ze by som dal baterku niekam k motoru. Zaujima ma, kam je ju najvhodnejsie umiestnit ? Z akeho materialu spravit drziak, ci ho zvarat alebo zosrobovat? A co potom s káblami... Aký máte názor, príp. skúsenosti?