Nádrž...

prohledat
31 příspěvků (zobrazeno 1 až 31) od 30.10.2002 do 19.11.2002, založil/a
řadit dle data
09:34:01
19.11.2002
Luděk
To Dan,Rapid a vůbec fšichni: hoši stojíte před prahem historického omylu, kdo byl Hus se dozvíte viz. vtipy ...
00:59:12
19.11.2002
rapid
no joj ty voe :))) a to sem z Tábora. města husitu :o)))) kurva.....

to je tim, že málo chlastam.... a nebo je to navopak?? hmmm..
22:01:30
18.11.2002
Dan
To bude přímo žhavý.....

Protože dyž dělat bumbum do něčeho, jiskry lítat jaxi všade, víme ?!

Docela by mi udělalo radost, dybyses na to vyprd, páč esli ne, bude o jednoho škodofkáře míň :o)



Dovolím si upozornit Rapida na historický fakt, že Žižku neupálili, to byl ten jednovokej, víš, to potěšení uhořet měl Mistr HUS. To by Baghira moh zažívat, ale né vypíchnutí oka, he he he.





23:05:33
15.11.2002
Baghira
Prdelky jo prdejky... Aktuální fotky mého vozu uvidíte na titulní straně Blesku pod titulkem "Mise na Mars"...a bude to až po montáži nádrže :-). No... snad to nebude tak HORKÝÝÝ...
18:40:59
15.11.2002
U-Geen
to jo, radi bychom jeste dalsi fotky tvyho auta v normalni podobe. Prosim te, vyfot ho pred montazi nadrze :-)



Joking.
07:23:13
15.11.2002
rapid
tak se hned nenaštvávej...

mysleli sme to dobře!
21:58:23
14.11.2002
Baghira
Neptal jsem se vás jestli se vám to líbí... Chtěl jsem jen radu pokud s tim má někdo zkušenosti a děkuji všem, kteří mi nějak konstruktivně poradili. Že to pro bezpečnost asi nebude to pravý ořechový samozřejmě předpokládám, nicméně nebudu první kdo to dělá...
07:35:54
14.11.2002
Bob
SEBEVRAHŮM ZDAR
21:27:02
13.11.2002
U-Geen
Akorát že současná nádrž je umístěná na teoreticky nejbezpečnějšim místě na autě...
21:14:04
13.11.2002
Baghira
Hodně jsem to zvažoval a do jara je ještě hodně času, abych vychytal mouchy, než to začnu dělat. Tu nádrž jsem zvolil proto, že je přímo na ní uzávěr a odvzdušňovací vývod, který hodlám vyvést někam mimo kufr... asi do podběhu. Navíc chci nádrž dokola utěsnit nehořlavou PU pěnou... taky proto, aby nebyla moc vidět... kvůli policajtům. Navíc od současné nádrže ty kabely taky nejsou zase až tak daleko...?
11:01:57
13.11.2002
rapid
hmmm, to jo..... když bys měl plnej kufr výparů tak přeskočí jiskřička :o)) a aláááá

Každopádně polep víčka imitací hliníku je hnus! (muj názor)....

nechal bych ho schovaný normálně vevnitř... nikdo, natož policajti to nemusí vědět...:o)



jestli to chceš jen jako rezervu pro nouzové dojetí, tak si to voz v kanistru a do tý nádrže vepředu si to dolej jen když bude nejhůř...... nevim



de taky vo to kde a jak často jezdíš.... jestli párkrát vyjedeš někde mezi vesnicema tak je to pohoda(i když nikdy nevíš:o( )



už se viděl pár škodovek po bouračce, který kdyby měly vepředu nádrž z trabanta, tak nevim nevim.... jak ti to mám jen říct.... :o)))



a jak psal Dan, taky ten benzín k motoru musíš ňák dopravit, že...(tzn. další sraní)



ale je to jen čistě tvoje věc...
08:13:59
13.11.2002
Luděk
V každým připadě by to chtělo odvětrání nádrže ven a né pod kapotu kufru (jak je známo,benzín nehoří,ale jeho výpary) a zároveň bys mohl mít na kapotě krásný tankovací hrdlo,doporučuji polepit imitací hliníku.
00:06:52
13.11.2002
Rapid
hmm, sice to máš od relé daleko.... ale von benzín taky teče..... když to teda nebouchne ta zažiješ to, co zažil Žiška :))) co je lepší... 3kosmická, nebo spálený maso... ???



promysly si to!!! neni to prdel
22:53:23
12.11.2002
Baghira
Dík za rady, ale o to mě právě jde! Dosáhnout 3.kosmickou rychlost...to je teprve tuning :))). Ne, ta nádrž je opravdu celkem malá a od relé a kabelů bude "dost" daleko, na opačné straně kufru. Já to spíš vidím tak, že tam zase tolik benzínu nebude, spíš tohle palivo nechávám jako rezervu co kdyby se vysral plyn. Ale s těma trubičkama jste mě přesvědčili...zkusím to neodfláknout :-).
21:23:42
11.11.2002
Dan
V každým případě si hustej kaskadér, páč esli to nedej bože škodofkářskej něgdy někam bouchneš, zažiješ pocity posádky Challengeru. Škodofka se velmi ochotně deformuje při nárazu zepředu a krz ten tvuj nárazník to pude velmi lehce (ale je to fakt hustě provedený, to zas jo, moc se mi to líbí !). No a dyž ti tam něgde škrtně kablík od světel o kostru, atakuješ 3. kosmickou rychlost...... Sou tam totiž relé, gde je trvalý napětí a ta nádrž by šla prorazit jako první, při tý havárii, no a pak se ti mrdne to relé, odskočí krytka, kontakt č.30 brkne o kostru a letíš.........

Hustej katastrofickej scénář, co ?!

Nechci ti kazit radost, ale bohužel je to tak.

Ta pumpa by to snad utáhnout mohla, dyž to utáhne ta u Favorita. Dyžtak dej rači z něho.

Ale ty trubky na benzín dej sakra qalitně a obezřetně !

Stejně je to dost kaskadérský :o)

09:15:37
11.11.2002
Luděk
Hadičkou prosímTě nic netahej (!!!sebevrahu!!!),nejlepč í je z brzdové metráže použít kovovou trubičku potaženou plastem (jsou různé průměry) natáhnout pod autem vedle brzdové trubky a hadičky použiješ jenom kousek u čerpadla (jestli máš klasiku),jenom nevím,jak to uděláš u té nádržťky z trabucca,páč tak je to dělaný nějak na kohout vespod či co.
21:51:57
10.11.2002
Baghira
Bude to sice asi znít divně, ale nakonec to opravdu vyhrála ta nádrž z Trabíka. Je dostatečně velká (asi 22 litrů), velice dobře pasuje do pravé části kufru vedle posilovače, přesto že není plastová je vcelku lehká a má vše co jsem od té nádrže očekával...no především byla zadarmo :-))). Teď akorát řeším, jakým způsobem táhnout benzin k motoru. Měděnou trubičkou pod autem nebo hadičkou vnitřkem vozu???
12:34:23
04.11.2002
Bery
Použití nádobky od ostřikovačů jako nádržky na benzín jsem někdě viděl...Myslim,že to bylo u nějakyho poláka,kterej měl v ostřikovačích benzín a tam co je nádrž,tak v tom prostoru pašoval cigára přez hranice...už sedí...Ale je to odskoušený!!!!
08:25:53
04.11.2002
Luděk
Jo a ještě,když budeš šikovnej,tak uděláš otvor na plnící hrdlo přímo v přední kapotě nahoře a nemusíš ji otevírat.
08:24:34
04.11.2002
Luděk
A co takhle použít nádržťku vod vostřikovačů,určitě by se do vešla meziprostoru k topení ještě jedna (bezpěčná to zóna),nezabrala by místo v zavazadelníku a navíc by byla dostatečně vysoko kvůli spádu.Vidím samá pozitiva:totální úspora hmotnosti,velice dobrý přístup na tankování,vzhledem k hustotě čerpacích stanic a pohonu LPG stejně víc benzinu nepotřebuješ.
21:51:30
03.11.2002
Dan
Ty závodní nádrže sou fšecky de facto jedny a ty samý, ať je to ve Feldě KIT, nebo Octavii "A" nebo v Š 130 LR-A (B). Sou to nádrže z jakýhosi plastu a vyplněný pórovitou houbou, aby se to tam nepřelejvalo. Pokud se v závoďáku u nás taková nádrž používá, bejvá to FT3 Uniroyal od Continentalu. Dala by se sehnat použitá u nějakýho závodního týmu, ale stejně to bude šíleně drahý.
14:18:25
02.11.2002
Baghira
Ta závodní je lákavá, ale netušim, kde ji sehnat. Já chtěl z motorky proto, aby se dala přidělat na zadní stěnu pod číslo karoserie, aby to bylo od předku co nejdál. Ještě uvidim, každopádně za každý podnět děkuji.
08:40:03
01.11.2002
Luděk
Plastovka je jako peříčko (ovšem hmotnostní rozdíl nejsem schopen odhadnout),cena cca přes 2t.
08:02:51
01.11.2002
Bery
Kolik budeš muset vysypat za závodní nádrž???Ta plastovka,jestli se dá teda sehnat,by docela stačila(jen zjistit o kolik je lehčí...)a co stojí...
07:47:29
01.11.2002
rapid
no, tak ať to pak s tou nádrží vepředu nenapálíš třeba do stromu. Bez nárazníku.... hmmm, nemuselo by to bejt veselý! co takhle ňákou závodní, ty sou bezpečnostní.....



nevim. taky to řešim, ale nádrž z motorky tam asi nedam :o). co třeba něco jako má nici na tý 130LR??? mu napiš co to je zač....
22:06:32
31.10.2002
Baghira
No, nakonec možná zkusim nějakou nádrž z motorky, pokud bede přijatelného tvaru a velikosti. Místo té stávající by nebylo nic, jen lehké vzduchoprázdno, které mi nebude zatěžovat zadní část auta. Je to zatím jen takový nápad. LPG bohužel dát dopředu nelze, normy to zakazují a u LPG jsou kontroli častější, kdežto u benzinu bude těžko někdo předpokládat, že je nádrž jinde. Úložnej prostor mě netrápí, nic nevozim a alespoň se už nebudu muset jen vymlouvat, že jsem plnej... a i těch 15 kilo je zátěž, kterou když vozit nebudu budu radši. Tak já budu dál pátrat po vhodných nádržích...
12:23:17
31.10.2002
Luděk
No já si myslím,že spíš potřebuje prostor na náhradní polomotor.Eště existovaly (možná,že ještě sou) pro závody economy-run (nebo RUM?) specielní nádrže vč uchytů,které snad i splňovaly jakési bezpečnostní kriteria.Jinak jsem viděl origo zástavbu LPG z Holanska a tam byla nádrž na plyn v kufru,to mi připadalo logičtější kvůli vyváženosti,já teda vozim benzínu jenom cca 5 l,aby se nádrž proplachovala,ale těžko odhadnout,kolik ušetříš kilo-15 ?.Nebo tu nádrž rozpůlit a nechat jenom pravou část,protože když auto jede,tak většinou vpředu vlevo sedí nějakej ksicht (občas je to možná i řidič).
12:07:51
31.10.2002
Max
NO jo,ty stovky by to nebyl špatnej nápad....Ale tak mě napdá.....co budeš mít místo původní nádrže??? Úložnej prostor?:o))
09:14:04
31.10.2002
Luděk
Co zkusit napásnout nádržťku z hundrtky místo rezervy,ta nebyla zase tak velká,jinak se vyrábí origo nádrž na t.ř. 105/120/130/5/6 z plastu,ta má standardní rozměr,ale nízkou hmotnost.
07:21:33
31.10.2002
Bob
Z trabiho :-))
22:58:30
30.10.2002
Baghira
Zdravim, nemáte náhodou někdo zkušenost... Mám v autě LPG a tak se chci zbavit té velké a těžké nádrže na benzin vzadu a chtěl bych dát nějakou menší tak 20 litrovou, pokud možno plastovou dopředu do kufru. Nemvíte někdo jaká by se tam dala použít, případně z jakého vozu, aby to ale mělo zařízení pro měření hladiny a tankování by bylo zřejmě nejlíp po otevření kapoty.
Extreme Tyres