A co takhle 2 vejfuky?

prohledat
14 příspěvků (zobrazeno 1 až 14) od 20.10.2002 do 22.10.2002, založil/a
řadit dle data
22:28:04
22.10.2002
JEIT
Teď jsem si vzpoměl, že tady je vyfocenej, tak se mrkni:-)
22:26:44
22.10.2002
JEIT
heky... s tichostí motoru si prdel nedělám, ale v drnčení všemožnejch vehementů v interiéru je felda tišší:-) Možná to je i tím, že ten výfuk je docela velikej a otevřenej... takže jak je tichej v nizkej točkách, tak si to ve vyšších vynahradí:-)) Jo a není to příčňák, aby nedošlo k omylu.

Evžu sem vez, tak ví jak je hlučnej nebo není...
21:42:21
22.10.2002
heky
Jo, parkrat by se rambajs hodil. Ale -- kdyz s tim clovek jezdi castejc...

JEITe, to si delas srandu, s tou felinou, zo jo? Jestli ne (coz je blbost), tak mne zajimaji detaily.

Jinak ja nic montovat nebudu, pac mam vzadu kouli. A do 80km/hod je to tichy, no a pri vyzsich rychlostech aspon nehrozi mikrospanek :-))
20:48:17
22.10.2002
U-Geen
Won to zas takovej rachot jezdit bez vejfuku neni :-)
20:22:49
22.10.2002
Rapid
:)))))))))))))) přesně

předjet týpka ve vytuněnym 3kovym golfu a trochu ho přismahnout. To by pak nebylo TUC TUC TUC ale ............. no to je jedno. nejsem žádnej řezník :) nebo jo? :)))
20:21:07
22.10.2002
Rapid
:)))))))))))))) přesně

předjet týpka ve vytuněnym 3kovym golfu a trochu ho přismahnout. To by pak nebylo TUC TUC TUC ale ............. no to je jedno. nejsem žádnej řezník :) nebo jo? :)))
11:18:40
22.10.2002
wekky
Na co tlumič? Taková zbytečnost. :-)

Včera jsem se díval na Spektrum a byl tam pořad o úpravách amerických aut. Dávali tam do výfuku přídavnou trysku na palivo a svíčku. A pak v tunelu soutěžili, kdo bude mít delší plameny. Byl to docela rachot, podobný startu migu i vzhledově.

To by bylo něco na benga, kdyby začali prudit. Prostě jen to trochu otůrovat a "pojď stoupat jak dým..." :-)))
10:40:37
22.10.2002
Rapid
nebo zkusit tlumič z jinýho auta. Mysli že dobrej byl z R19...... ale nejsem si jistej...





A CO TAKHLE MÍSTO DVOU TLUMIČŮ DVA VEJFUKY :)))))))))))))))))))))))) pořádný roury!!!!!!!!!!!!!!!! a špunty do uší. A ABY TO BYL POŘÁDNEJ HARDCORE TAK TAM NEDÁVAT TLUMIČ ŽÁDNEJ!



prošlápnout a vysklít okna v okruhu půl kilometru!!!!!!!!!!!!!!:( )))))))))))))))))))))))))) )))

ženskejm by se trhaly tašky s nákupama a všichni by si mysleli, že někde přistává boing :)

že jo Dane :))))



no nic, nechal sem se uníst
10:35:27
22.10.2002
Rapid
a nemá ten seriovej tlumič vykuchanej a příčňák normální??? už sem se s tim taky setkal.



prej kvůli policajtum, či co, nevim?
21:51:50
21.10.2002
Dan
Neblbněte, dyť je to Škodofka, klasika.

Nepojede to pak.

Tady na západě to jeden element má přesně tak, jak to heky popsal. A žádnej zázrak.

Nějakej tlumič podélně a pak příčňák.
22:14:31
20.10.2002
U-Geen
Jojo... má to hezky tichý... holt rapid...
22:10:59
20.10.2002
JEIT
heky pokud bys to chtěl řešit takhle tak by bylo asi lepší dát oba tlumiče z Fava a jen napasovat svody...
22:08:39
20.10.2002
JEIT
No nevím, ale já mám jeden tlumič (Sebring) a do 4tis.ot mám v autě ticho skoro jak Felda.

Nesmím mít teda plyn na podlaze, to se ozve i K&Nko, páč mám mechanickou druhou klapku:-)))
22:02:36
20.10.2002
heky
Favorit ma stejnej motor jako nase skodovky, ale je o tridu mene hlucny, protoze ma dva tlumice vyfuku. Uz jste nekdo zkousel dat 2 tlumice i do skudky? Muj (primitivni) NAPAD: Za seriovy vyfuk pridelat pres koleno jeste jeden, ktery by vedl pricne pod zadnim naraznikem. Na vrakovistich by se urcite nejaky vhodny nasel a verim tomu, ze vysledek by stal za to. Navic vykon by se nemel zmenit. A to TICHO... Jezdit Praha-Brno ve 105ce na 4ku pri 5000ot/min je vo sluch...
Extreme Tyres