vojto, rád bych se na toho tvýho rapouše mrknul, ale ňák to nejde :(((
jo, a neprodával si ho asi tak před rokem???
skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
nový motor
prohledat
71 příspěvků (zobrazeno 1 až 50) od 13.10.2002 do 13.11.2002, založil/a
00:17:08
13.11.2002
13.11.2002
rapid
00:17:02
13.11.2002
13.11.2002
rapid
vojto, rád bych se na toho tvýho rapouše mrknul, ale ňák to nejde :(((
jo, a neprodával si ho asi tak před rokem???
jo, a neprodával si ho asi tak před rokem???
23:37:03
12.11.2002
12.11.2002

U-Geen
No pravda, Honza jezdi hur :-)
22:30:46
11.11.2002
11.11.2002

JEIT
KECALE
20:53:12
31.10.2002
31.10.2002

U-Geen
Dyk je to pravda.
20:23:21
31.10.2002
31.10.2002
JEIT
haha Evžo, neroznášej drby
21:21:27
30.10.2002
30.10.2002

U-Geen
Hahaha. Dycky kdyz sem s tebou jel tak sem hledal kde sou uchycovaci body a kde zvraceci sacek :-)
20:52:10
30.10.2002
30.10.2002
JEIT
Evžo to není pravda.. to musím bejt naštvanej nebo mít správnou náladu:-)))
20:11:37
27.10.2002
27.10.2002

U-Geen
To jo, JEIT je malej a jeste jezdi furt na hraně...
13:24:17
27.10.2002
27.10.2002
JEIT
Ještě k Maxovi, jeden známý říká, že řidič je polovina výkonu a stím souhlasím:-)))
11:16:01
27.10.2002
27.10.2002

U-Geen
ja mam /50 :-) ale 195, ty mas 175 no :-)) a jeste r13 vs r15 ...
21:48:45
26.10.2002
26.10.2002
JEIT
vici já mám jen /65 a proti /80 je to rozdíl:-)) pro mě postačující.
S Maxem souhlasím.
S Maxem souhlasím.
23:09:11
24.10.2002
24.10.2002

Max
No...mě tyhle tohady připadaj,jako když jsem hodně jezdil na motorkách a kluci se na webu hádali,jestli je lepší MZ nebo Jawa.... Je moc pěkný,když někomu ujedu...ten pocit znám.Ale jestli ten člověk vůbec věděl,že s ním zrovna "závodím".... to je věc druhá.A pak že je to hodně a hodně o řidičovi,to je jasný každýmu,ne?To že mám pod prdelí turbo ze mě lepšího řidiče neudělá.Jinak škůdky sou podle mě skvělý auta....a pro tinu:koukni se na škodatechwebu na ty rapidy.Jeden s motorem z omegy a druhej z clia williams.Nemyslím si že auto je jen o motoru...možná to tak někdo dělá,ale určitě tě nebude to nejlepší.....Jak psal Vojta,U-geen a další...je to o všem!A když mi někdo řiká že předjel octávu....věřit můžu a nemusim,nikomu to nenutěj.
19:41:26
24.10.2002
24.10.2002
vici
jeite, co mas na mysli pod slovem "nizkoprofily"?
:o)))
19:14:45
24.10.2002
24.10.2002
JEIT
Já zas nechci vypadat jako že dělám ze škodovky nejlepší auto, ale sníženej Rapid na tvrdém podvozku, na nízkoprofilech Michelinech sedí celkem slušně.. a že bych měl nějaký problémy na dálnici kolem 180ti se mi taky nezdá.. a není to jen můj pocit, ale i lidí, kteří si to zkusili.
18:39:52
23.10.2002
23.10.2002

U-Geen
Dyz se trochu udela podvozek, tak kolem 150ti je skodovka krasne stabilni, kupodivu vic nez mezi 120-140...... teda mluvim o 13x/Rapid podvozku
16:24:07
23.10.2002
23.10.2002
VOJTA ATC 175
to tina: Tak s tim bych nesouhlasil! Měl sem rapida viz. www stranka a jezdil 160km/h bez problému! KOlikrát za mnou přišel nějakej kámoš, že u něj byl jeho kámoš a povídal mu jak ho na jižní spojce předjel šílenou rychlostí zelenej rapid na bílejch kolech a byl ta tam!Ale nebylo to auto jen o motoru, ale taky o podvozku, kolech, pneumatikách apod! Prostě auto se musí dělat kompletně!Když dáš vostrej motor do sériový šáde tak bude 160 smrtelná rychlost! Já sem jezdil s rapidem 160 naprosto v poho, běžná cestovní rychlost, ale nad 180km/h už to doopravdy bžunda nebyla. Ale i tak pamatuju na ty krásný chvíle jak sem ujížděl Fabkám, Feldám, Fávům a proháněl SDička... Ujel sem i Passati TDi a Golfu 4 1.8T, sice nevěděli že s nima závodim, ale ujel sem jim :-))))
11:43:35
23.10.2002
23.10.2002

Bob
2 ü-geen jistě když letíš tak sen Nemá co třást ne? :-))
Pak si dej ale bacha aby se ti v zatáčce nezaseklo směrový kormidlo :-))
Pak si dej ale bacha aby se ti v zatáčce nezaseklo směrový kormidlo :-))
11:17:55
23.10.2002
23.10.2002

wekky
A já myslel, že hranice rychlosti zvuku je 3000 :-)
11:15:05
23.10.2002
23.10.2002

U-Geen
mě to od 150ti nádherně ztichne
10:05:05
23.10.2002
23.10.2002
Luděk
Je totiž hrozná škoda,že Škoda (dobrý ne) přestala prakticky po válce vyrábět motory s větším obsahem.Máme ve VCC Aero 150 r.v. 47,což je licenční Škoda (takovej skříňovej hasičskej náklaďáček do 3,5 t) a v něm je motor Škoda o obsahu 2,1 l (vrtání cca 80,zdvih cca 65) a to je kus motoru!Teď ho zrovna trochu oprašujeme (tešnění pod hlavu,pod vanu atp.).Je sice pravda,že blok s hlavou je litina a vodní pumpa je v hlavě.ale jinak je to Škodovka jako vyšitá,takovej motor by se tunil.Kdyby byl zájem o foto,tak můžu dodat.
09:55:19
23.10.2002
23.10.2002
tina
a navíc když jedeš se škodnou 160 tak jak to v tom autě vypadá????neslyšíš vlastního slova a všechno chrastí apd.
09:51:57
23.10.2002
23.10.2002
tina
hey lidi tak se mi zdá že se tu ze mě stal pěknej rebel, já nepopíram že škodovka nemůže jet rychle, ale za jakou cenu???kolik ten motor vydrží a co podvozek. Jen sem chtěl říct, že na rovince nebo někde na dálnici stačit může ale příde ňákej kopeček nebo zatáčky a tam si myslim že už začíná ztrácet
08:56:34
23.10.2002
23.10.2002
Luděk
Ze všeho nejhorší je ovšem fakt,že drazí páni z Mladé Boleslavi na dvoře pásákem rozjezdili stovky nových 5q převodovek,páč se jim je nechtělo prodávat,inu tržní kapitalismus.
00:03:06
23.10.2002
23.10.2002
JEIT
5q ze škodovky vydrží 120koní a pak buď vočešeš zuby nebo se přetrhnou šrouby na diferáku.. Vyzkoušeno:-))
23:28:05
22.10.2002
22.10.2002

RadstaR
Mno tak ted se me vysral motor a tak premyslim co tam ted hodit. Kamos ma na zahrade 3l motor z bavora, tak si pohravame s myslenkou, ze ho tam hodime :)))))) Sem na to dost zvedavej, hlavne jak dlouho to vydrzi prevodovka nebo diferak ...... Jeste si to musim nechat projit hlavou, ale pokud by jsme to nejak vyresily, tak by to mohlo byt super :)
22:27:22
21.10.2002
21.10.2002
JEIT
Dane pořád ne, do práce jezdím celkem předpisově:-))) A není náhodou před tou 90tkou ještě jednička? :-)))
21:58:39
21.10.2002
21.10.2002

Dan
JEITe, nechci ti do toho ketsat, ale ty spěcháš často, co ?! :o)
A víš, kolik je nejvyšší povolená rychlost na silnici mimo obets ?
90km/h, nééé 160kéméhé
A víš, kolik je nejvyšší povolená rychlost na silnici mimo obets ?
90km/h, nééé 160kéméhé
22:05:48
20.10.2002
20.10.2002
JEIT
Evžo spěchal jsem.. napadlo mě to:-)
21:59:36
20.10.2002
20.10.2002

U-Geen
Ses moh stavit, Jilemnice je od nas asi 17 km. Ch jo.
21:53:14
20.10.2002
20.10.2002
JEIT
Teď jsem se vrátil z Jilemnice a jel jsem za feldou LXi, to by snad měla být 50kw, ne?
Když předjížděl, tak jsem se ho držel, ale tak na půl plynu na 4. Tak jsem ho chtěl vzít taky, ale ten trubka se nějak nechtěl nechal a schválně jel v levým pruhu - v protisměru.
Si asi myslel, že mi to nepojede a vzdám to, nakonec se uhnul a předjel jsem ho, ale čtyřka šla na 160km/h:-))
Když předjížděl, tak jsem se ho držel, ale tak na půl plynu na 4. Tak jsem ho chtěl vzít taky, ale ten trubka se nějak nechtěl nechal a schválně jel v levým pruhu - v protisměru.
Si asi myslel, že mi to nepojede a vzdám to, nakonec se uhnul a předjel jsem ho, ale čtyřka šla na 160km/h:-))
21:36:18
20.10.2002
20.10.2002

U-Geen
Jo Zazaa mi tehdy rikal ze to tahne lip jak Felda 50kW, ted to jede jeste lip nez tehdy, takze tam nejaky poníci budou. + 1 osel za volantem.
17:07:35
20.10.2002
20.10.2002
JEIT
joo? tinka jezdí závody?:-) Toš to se můžem jet někdy podívat:-) Moc zajímá:-)
17:03:05
20.10.2002
20.10.2002

U-Geen
Pokud vim, tak tina jezdí závody.. a jinak to ostatní lidi nepopíraj, snad :-)
Já si taky musim lejt pod kola antiadhezivum abych se na těch patnáctkách vůbec rozjel, znáš to.
Já si taky musim lejt pod kola antiadhezivum abych se na těch patnáctkách vůbec rozjel, znáš to.
17:00:54
20.10.2002
20.10.2002
JEIT
Evžo to jsou ale všecko lidi, kteří mají podobné motory... myslím někoho, kdo tady všecko popírá...
vici tebe tím nemyslím, Ty asi taky víš, že ty motory jedou, když se jim pomůže:-)
vici tebe tím nemyslím, Ty asi taky víš, že ty motory jedou, když se jim pomůže:-)
16:54:41
20.10.2002
20.10.2002

U-Geen
Jo a Gabču, ale to měl motor najeto ca 500kM :-)
16:53:26
20.10.2002
20.10.2002

U-Geen
Ehm... akorát snad tebe... kousek Zazu, Romise snad ještě ne :-)
16:51:21
20.10.2002
20.10.2002
JEIT
:-)))) Jo a pak nás všichni ukamenujou, protože tomu stejně nikdo nevěří:-))
Evžo kolik už jsi svez lidí tady z diskuse?
Evžo kolik už jsi svez lidí tady z diskuse?
16:49:19
20.10.2002
20.10.2002

U-Geen
Óóó díky... Asi změním název stránek na CHvála motorů členu Fank Klubu VM&HK
16:48:19
20.10.2002
20.10.2002
JEIT
óóó díky Evžo:-)) Ale Tobě to jede líp. Uvidíme až jak po tom PALtestu..
16:45:36
20.10.2002
20.10.2002

U-Geen
Teď mě Míša provez a jede mu to fakt hezky, i když je před seřízením
16:43:36
20.10.2002
20.10.2002
JEIT
Se nehádám, jen sem napsal jak to bylo:-) Když tomu někdo nevěří, tak to je každýho věc.
Dneska jsem jel s bratránkem, kterej vlastní normální 120M, a byl z toho docela vedle jakej to je rozdíl.. nejen v rychlosti, ale i ten pocit. Žádnej řev motoru atd. A pak to, že on je zvyklej jezdit u krajnice a kouše volant, aby to jelo..
Dneska jsem jel s bratránkem, kterej vlastní normální 120M, a byl z toho docela vedle jakej to je rozdíl.. nejen v rychlosti, ale i ten pocit. Žádnej řev motoru atd. A pak to, že on je zvyklej jezdit u krajnice a kouše volant, aby to jelo..
09:48:27
17.10.2002
17.10.2002
vici
spis se prestal davat do auto, protoze bez turba to byl tezky propadak a 20V technologie se neosvecila, resp. nepsinesla co se od ni ocekavalo. jlavne to zralo a nejelo. pro sport. vyuziti techhle motoru se pouzivaji sva vetsi saci ventily, treti zustava zavreny.... koncern na ten motor narouboval nizkotlake turbo a vznikl znamy uspesny a oblibeny 1,8T :o))
21:03:19
16.10.2002
16.10.2002

U-Geen
Doplnil bych - prestala se delat, nahradil ji 2.0 20Voltů. Asi kvůli výhodnější sazbě PR.
19:24:11
16.10.2002
16.10.2002

Komár
Octavia 1.8:
Typ motoru: řadový, zážehový kapalinou chlazený, s rozvodem 2x OHC,s variabilním časováním ventilů, s pěti ventily pro každý válec, se sacím potrubím s proměnnou délkou sání, uložený vpředu napříč před přední hnací nápravou s třícestným řízeným katalizátorem
Obsah motoru: 1781 cm3
Vrtání / zdvih: 81,0 / 86,4
Kompresní poměr: 10,3:1
Maximální výkon: 92 kW při 6000 otáčkách
Maximální točivý moment: 170 Nm při 4200 otáčkách
Palivo: 95 oktanů (natural)
Zdroj: www.skoda.panda.cz/clanek .php3?id=103
Typ motoru: řadový, zážehový kapalinou chlazený, s rozvodem 2x OHC,s variabilním časováním ventilů, s pěti ventily pro každý válec, se sacím potrubím s proměnnou délkou sání, uložený vpředu napříč před přední hnací nápravou s třícestným řízeným katalizátorem
Obsah motoru: 1781 cm3
Vrtání / zdvih: 81,0 / 86,4
Kompresní poměr: 10,3:1
Maximální výkon: 92 kW při 6000 otáčkách
Maximální točivý moment: 170 Nm při 4200 otáčkách
Palivo: 95 oktanů (natural)
Zdroj: www.skoda.panda.cz/clanek .php3?id=103
12:40:10
16.10.2002
16.10.2002
Luděk
A kdepak by kdo sehnal Oktávku s motorem 1.8 bez turba,jestli mě paměť neopustila (a ani na off. stránkách),tak já takovej motor v Oktávce neznám.A kolipak by to mělo mít KW?Jenom dvoulitry,který se dělaly jedno období turbo postrádaly.
12:39:07
16.10.2002
16.10.2002
vici
aspon nejake pobaveni, pri praci :o)))))
11:05:23
16.10.2002
16.10.2002

U-Geen
Ze vas to bavi, ty vecny hadky
19:15:03
15.10.2002
15.10.2002
Romis
Je vidět, že Vici si musí rejpnout pokaždý....nepsal jsemo turbu, ale o 1.8 20V
( pro ty, co neumí číst..... )
Já už měl možnost vyzkoušet kupu aut a netvrdím, že mám nej jako někdo.......s úpravou, co tam mám, si můžu dovolit srovnávat.
Téma jsem přidal, protože jsem ten motor o víkendu pomáhál skládat a tak vím, o čem mluvím.
nemám zájem tu debatovat s Vicim o soukromých věcech a tak sorry, jestli jsem někoho otravoval......
jak budou úpravy kompletní, dám pár info k svému autu u Evži
( pro ty, co neumí číst..... )
Já už měl možnost vyzkoušet kupu aut a netvrdím, že mám nej jako někdo.......s úpravou, co tam mám, si můžu dovolit srovnávat.
Téma jsem přidal, protože jsem ten motor o víkendu pomáhál skládat a tak vím, o čem mluvím.
nemám zájem tu debatovat s Vicim o soukromých věcech a tak sorry, jestli jsem někoho otravoval......
jak budou úpravy kompletní, dám pár info k svému autu u Evži
18:17:00
15.10.2002
15.10.2002
JEIT
Nazdár:-)
Tak jak začít:-)
Je to motor 136, krom toho co jsem říkal tam je ještě trošku přetryskovaný SEDR s mechanickou druhou klapkou, kit K&N a výfuk repasovaný Sebring.
Nejede to jako formule, ale mnohem lépe než ten co jsem vyndal.
Vici měnil jsem ho, jelikož tamto byl motor z vrakáče na který jsem nesáh a zkusil jestli bude dobrej. Sice jel, ale bral olej, na to nejsem zvědavej. A mimo to, hlavní důvod byl spíš to, že jsem měnil spojku, tak proč dávat zpátky olejničku, když mám lepší:-)
A o eRkové vačce mám dobré mínění, je vyzkoušená a proč ji tam nedát, když se mi válí doma. Nemám na to, abych vyhazoval peníze za jinou, ikdyby byla o chloupek lepší.
Jak Roman psal o Tý Octavce, tak je to pravda, byla to 1.8 20V, ale bez turba!
O tom, že houpeme, by vám popovídal její majitel, zajeli jsme totiž ke stejné benzince a mluvili s ním. Přišel za námi sám a ptal se co v tom máme, že si řek, že šlápne a zmizí, ale my stále za ním... neříkám, že to jede úplně stejně, ve 180ti se začal pomalu vzdalovat a být do delší úsek, tak nám v pohodě ujel.
Tak jak začít:-)
Je to motor 136, krom toho co jsem říkal tam je ještě trošku přetryskovaný SEDR s mechanickou druhou klapkou, kit K&N a výfuk repasovaný Sebring.
Nejede to jako formule, ale mnohem lépe než ten co jsem vyndal.
Vici měnil jsem ho, jelikož tamto byl motor z vrakáče na který jsem nesáh a zkusil jestli bude dobrej. Sice jel, ale bral olej, na to nejsem zvědavej. A mimo to, hlavní důvod byl spíš to, že jsem měnil spojku, tak proč dávat zpátky olejničku, když mám lepší:-)
A o eRkové vačce mám dobré mínění, je vyzkoušená a proč ji tam nedát, když se mi válí doma. Nemám na to, abych vyhazoval peníze za jinou, ikdyby byla o chloupek lepší.
Jak Roman psal o Tý Octavce, tak je to pravda, byla to 1.8 20V, ale bez turba!
O tom, že houpeme, by vám popovídal její majitel, zajeli jsme totiž ke stejné benzince a mluvili s ním. Přišel za námi sám a ptal se co v tom máme, že si řek, že šlápne a zmizí, ale my stále za ním... neříkám, že to jede úplně stejně, ve 180ti se začal pomalu vzdalovat a být do delší úsek, tak nám v pohodě ujel.