
skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Forman r.v. 92 palivoměr skáče
prohledat
8 příspěvků (zobrazeno 1 až 8) od 08.01.2004 do 09.01.2004, založil/a
21:27:41
09.01.2004
09.01.2004

Alan
Něco podobnýho mi dělala maj 125.Když sem zapnul zapalování tak ručička normálně naběhla,ale až na plnou nádž i když tam nic nebylo akorát svítilo hladový voko
(no prostě mi to ukazovalo pořád plnou).Tak sem vyndal ten budík , vyhodil dal novej a je to ok!!!

20:52:17
09.01.2004
09.01.2004

Milošek
tohlemi delal palivomer na 125 moji!!!
je to pouze a jenom v ukostreni todho plovaku!!!odklopil jsem zad,. sedacky vystouboval ty srouby co drzi cele teleso toho plov. a pod nim jsou takovy dva plisky co maj za ukol to kodstrit staci je prihnout aby se dotykaly nadrze zevnitr-kdyz je das zvenku nebude to tesnit a bude ti tam smrdet fuell!jinak jednoduse to zkusis tak ze az ho vytahnes dotknes se tou tyckou na ktery je plovak kastle a uvidis co to bude delat(zapni si zapalovani...)a zkus snim hejbat tim zjistis jestli je draha potaku v poho...atd.
je to pouze a jenom v ukostreni todho plovaku!!!odklopil jsem zad,. sedacky vystouboval ty srouby co drzi cele teleso toho plov. a pod nim jsou takovy dva plisky co maj za ukol to kodstrit staci je prihnout aby se dotykaly nadrze zevnitr-kdyz je das zvenku nebude to tesnit a bude ti tam smrdet fuell!jinak jednoduse to zkusis tak ze az ho vytahnes dotknes se tou tyckou na ktery je plovak kastle a uvidis co to bude delat(zapni si zapalovani...)a zkus snim hejbat tim zjistis jestli je draha potaku v poho...atd.
10:24:21
09.01.2004
09.01.2004

Palic - zrušená registrace
no ja bych to tipoval na nejakej prechodak na vedeni kabelu od plovaku k palubce, neventuelne je nekde kablik prosouplej a proto to takhle hapruje. takze nejdriv kouknout na plovak, pokud je v pohode tak na budik a nakonec se mrknout na kabely.........
16:04:11
08.01.2004
08.01.2004

Dino
presne jak rika vici, vyndat plovak a kouknout jestli se nezaseknul jezdec, me uz se to taky stalo
14:41:25
08.01.2004
08.01.2004

Vici
vyndat a zkontrolovat jestli neni porusena odporova draha snimace..
14:41:02
08.01.2004
08.01.2004

Vici
kaput plovak v nadrzi bych tak tipl.....
13:16:38
08.01.2004
08.01.2004
Jirik
Já bych hledal fehler v elektroinštalácii. Favoriti jsou na to hodně choulostivý. Zkus to nechat u nějakého autoelektrikáře proměřit (ten budík, ta nádrž by měla snad taky jít - neznám moc fávy).
Kámošovi dělal budík to samé. Až ho uvidím, tak se ho zeptám, jak to (a jestli vůbec) vyřešil. Jinak problém měl totožný.
Kámošovi dělal budík to samé. Až ho uvidím, tak se ho zeptám, jak to (a jestli vůbec) vyřešil. Jinak problém měl totožný.
13:00:47
08.01.2004
08.01.2004
Zdenok
Nazdárek. Zase vás zneužiji. Nečekal jsem, že se mi ozve tolik čtenářů na můj předešlý dotaz ohledně topení ve fáčku (mimochodem tuto sobotu se na něj vrhnu a dám vědět jak jsem dopadl). Mám další problém. Natankuji plnou nádrž. Ručička ukazuje plnou. Jezdím a ručička stále na plno. Až spotřebuji pár litrů benzínu ručička klesne na polovinu a lítá při jízdě od poloviny na plnou, dejme tomu po 3s intervalech. Jezdím dále a po pár ujetých litrech ručička ukazuje prázdno. Už ani nevylétne do poloviny. Rezerva nesvítí. Je něco s ukazatelem na palubce, nebo je něco s čidlem v nádrži ? A nebo úplně něco jiného ?