lesteni

prohledat
39 příspěvků (zobrazeno 1 až 39) od 30.12.2003 do 30.12.2003, založil/a
řadit dle data
14:22:11
30.12.2003
Baghira
-> Saky: No, mě šlo jen o tu hlavu...až bude víc času, ta se ti ozvu na mail a třeba se nějak dohodnem. Dik za info
14:19:11
30.12.2003
Saky
uz fakt musim padat-) piste soukrome

jo delam i ty kotouce.. spis vydrzte ja vsechny tyhle info chci napsat na ty stranky..
14:18:02
30.12.2003
Saky
mimochodem-) aby tady nedoslo k nejakymu informacnimu sumu.. umim udelat docela dost veci.. ale delam jen o vikendech a momentalne toho mam docela dost takze se musi vetsinou chvili pockat.. proste za vykend nejsem schopnej udelat vic jak jednu hlavu.. delam to protoze me to zatim jeste bavi a za ceny abych mel zaplaceny zakladni pomucky a neco na praci.. a nabizim vetsinou praci aspon myslim ze kvalitni-) proto nestiham vsechno.. a veci jako jeste nejake montaze a demontaze sice mozne jsou ale jednodusi je prinest jen hlavu.. pripadne celej motor.. taky je pro me lepsi motor rozebranej vycistenej atd... ja uz na tohle nemam vubec cas a na cisteni motoru ani naladu. takze vetsinou do ceny motoru to pripoctu jako opiskovani a drahe ale ucine cistici prostredky a pak vyjde ocisteni motoru treba na 600 a vim ze mnohdy by si to radsi nekdo udelal doma ocelakem sice by to delal dva dny ale nestalo by ho to nic atd..
14:16:11
30.12.2003
martyCZ
ok, me jenom zajimalo jestli je to nutnost nebo ne :o)
14:15:37
30.12.2003
tomesh
ok to beru nejsi to ty kdo dela ty kotouce, ty bych si totiz casem vzal taky a odkud jsi abych ti tu hlavu nejak dopravi lasi i s potrubim vid?
14:11:48
30.12.2003
Baghira
-> Saky: A s vymontováním a znovuosazením do auta?
14:10:06
30.12.2003
Saky
jak jsem psal hlava i se snizenim tak 2500..
14:09:24
30.12.2003
Saky
na klice je potreba brousit axialy a kdyz se brousej axialy tak je pro toho co to dela jednodusi prebrousit celou kliku.. nejtezsi je prej tu kliku upnout a tak za jeden axialni krouzek si rekne 300kc za celou prebrousenou kliku si rekne 500 a pak je vlastne klika jak nova.. stejne se pri kazdym rozlozeni menej saly takze je jedno jestli se koupej takovy nebo vetsi.. samozrejme vybrus potreba delat neni... jak na ktery klice.. ono vyvazeni takhle rozhozeny kliky s udelanim loziska stoji cca 1500 a je na tom dost soustruzeni.. a zkuste si nekdo soustruzit kliku... je to docela opruz..
14:09:23
30.12.2003
tomesh
no vidis tak ze vylestis predelas ze? za kolik vylestis za 2000 a ta uprava spalovaku?
14:06:25
30.12.2003
Saky
jinak co se tyka spalovacich prostoru spis je t jen takovy reklamni trik.. ono ja mam treba hlavu z motorexcelu za 7500 a tak upraveny spalovaky jako sou tam umim udelat taky.. ono vubec celou takovou hlavu jakou mam od nich umim udelat vicemene stejne.. akorad na nich nevyrazim motorexcel, tak to delal kdysi udajne Janda z Cimbu motor ze prodaval svoje hlavy s jejich nazvem-) ale myslim ze na brzde do rozumnejch otacek by ty hlavy moc velkej vykonovej rozdil nevykazovali..
14:05:28
30.12.2003
tomesh
takze jsem nekde na 15000? to je peknej ranec
14:04:51
30.12.2003
Baghira
-> Saky: No já jen, že to mám k tobě co by pneumatikou dohodil :-).
14:03:39
30.12.2003
martyCZ
je treba delat na te klice dalsi vybrus?
14:03:14
30.12.2003
Saky
kdo chce me a po me neco please soukrome tady to beru spis jen takove tlachani-) a neberu to moc vazne pokecame po mejlu, ale ted odjizdim a prijizdim az nekdy 5tyho nebo tak nejak..
14:01:30
30.12.2003
Saky
koukam ze nestacim odpovidat-) uz o tom pisu snad po dvacaty, dam to na tu stranku uz mam tak pulku clanku tak vydrzte..

v principu motor z fabky kterej ma najeto tak kolem 40 stoji 5-6000 uprava kliky aby sla dat do bloku vyjde na 3800 v motorexcelu pak se jeste musi dat lozisko a vyvazit setrvak to je tak 1300 takze komplet klika z ME predelana vyjde na 5100 ja uz to umim udelat taky a vyjde to o neco levneji asi na 3500-4000 a je vtom navic jeste prebrouseni vsech lozisek na dalsi vybrus pak se musej koupit saly za cca 600 pisty krouzky nechat z fabie a uz to jde dat komplet do 136ky hlavu upravit z fabky moje uprava tak 2500 a vacku z ME za 3000 karbec a sani nechat seriovy a ses na tech 65kw urcite taky.. samozrejme zalezi jak to nakrmis a vyfuk taky prida dost ale neni to vyhonenej motor otackama
13:58:32
30.12.2003
Baghira
-> Saky: To beru, kdy ti mám dovézt auto :-)))
13:58:28
30.12.2003
tomesh
2000 jsou v poho a umel bys udelat i ten spalovaci prostor? jinak na techwebu je ze pri snizeni na 11,5 je treba snizit o1,4mm ale dobra ty doporucujes na 10,5? jde o to ja na tom motoru uz stravil takovejch noci,vikendu ze ho nemuzu vyhodit nemuzu 4
13:56:31
30.12.2003
martyCZ
koukam ze saky tady rozjizdi solidni vlnu a za chvili bude jezdit v republice vice skodovek 1.4 nez 1.3 :o)
13:54:18
30.12.2003
Saky
zalezi jestli ji jen snizis nebo jestli upravis i spalovaky atd.. pak zalezi na vysce sdvihu vacky aby se ti to v extremu nepotkalo-) atd na kompresi 11 coz je tak maximum spis bych dal tak 10.8 je milimetr asi malo to bude tak 1.3mm ale jak pisu chce to vzit v uvahu vic veci.. treba vacka stoji 3000 uprava hlavy jen snizeni tak 400 pokud chces upravit komplet hlavu tak pocitej jak kde.. jen tak pro zajimavost je na tom tak minimalne 12-15hodin prace tolik to treba trva me jestli to nekdo umi rychleji je to mozny ale treba v motorexcelu ta hlava stoji 7500 u chovance 3500 u me tak 2000za moji praci
13:54:15
30.12.2003
tomesh
dobra tedy jake budou naklady na ty tvoje streva dat se to tam da1)bez potizi

2)s nejakymi potizemi

3)je to opratku?1
13:52:38
30.12.2003
martyCZ
zalezi co mas na mysli tim pekne, pro me pekne neni 6000-7000 otacek a rev, ze po 22 hodine nemuzes na sidliste, a prave proto je 1300ccm malo :o)
13:52:15
30.12.2003
Baghira
Někde jsem četl, že Motor-Excel dělá leštění kanálů+snížení hlavy na Fávo 6.500,-.
13:51:33
30.12.2003
Tommy
2 Saky: Furt tady píšeš o tom motoru z Fabky a já nad ním začínám čím dál, tím víc uvažovat:-) Budeš pak dávat nějaké info o zástavbě na tu svoji stránku?
13:49:53
30.12.2003
tomesh
- saky, no ja to chapu ale jelikoz nejsem automechanik tak si dost dobre nedokazu predstavit jak nekam davam neci streva,ale fakt jde mi o to aby to pekne jelo myslim ze uprava hlavy,vacka,vejfuk,filtr, mozno i setrvak by mi mohl stacit.

jo kdyz jsme u toho tak kabrt mi tvrdil ze uprava hlavy(snizeni,vylesteni,s licovani )prinese vykon 80-85 ps 3
13:47:17
30.12.2003
Saky
no pred smrti a kolik si myslis ze ten motor vydrzi? a nez kupovat novy krouzky delat treba vybrus kliku atd tak vyjde levneji predelat to na tu fabku ale jak jsem psal je to jen otazkou penez.. kdyz motor kterej ma najeto 100000 jen rozdelas snizis hlavu a das to tak jak to bylo tak je to podle me rychli krok k smrti.. ono zivotnost toho motoru je tak max 150 samozrejme ze tady zase budou psat experti ktery maj najeto 300 a olej to nezere atd ale skutecnost s tunenejma motorama je vetsinou jina.. zeptejte se nekoho kdo ma motor vic jak 70kw kolik mu vydrzel? ten kdo ma naky tecka nenajede ani 30 atd atd kdyz neco delat tak to chce od zakladu i kdyz to stoji penize.. ono kdyz se dela neco dela jen na pul tak pak clovek brzo prijde na to ze tamhle neco odejde tamhle neco a nakonec to stoji jeste vic.. a neni to jen motor ale i hadice vodovodni chladici system napravy brzdy atd...
13:45:06
30.12.2003
martyCZ
tak tak, dneska si musim udelat rozpocet, nejak se v tech castkach zacinam ztracet, to je tady 15 do motoru, tady 5 do prevodovky, olej svicky a jiny bordel dalsi dva litry a covek pak cumi, ze ma zaplacenou pulku nove fabky :o)
13:43:25
30.12.2003
tomesh
me hlavne zajima ta cena a ted me napada o kolik ji snizit aby to bylo rozumny,vacku asi 280/280 ale ta hlava pocitam tak o 1mm ?to by melo byt asi 11/1
13:41:29
30.12.2003
Saky
no pokud tu hlavu udelas na spodek z facka a pak ji predelas na spodek z feldy tak to bude mit jinou kompresi. mimoto kdyz budes mit feldu nebo fabku tak na ty hlave je min prace.. ono treba nez svody az od hlavy si myslim ze lepsi investice je treba koupit fabku a prehodit ty streva do toho ziskas tim vetsim objem a motor kterej bude mit najeto treba 40 co je akorad tak zajetej...a to co by prinesli svody prinese ten narust objemu taky ale uz se s tim porad opakuju, ja to ale vidim jako nejlepsi investici ale vzdycky zalezi jen a jen na penezich.. takze otazka kolik do toho chces dat penez?? a pak se da bavit dal.. nekdo napise 5000kc a tam se da poradit tak maxiamlen vymena oleje filtru svicek rozvodu a rozdelovace a koncis-) tuning motoru bohuzel neni levna zalezitost.. ani kdyz si vetsinu veci udelas sam..
13:40:21
30.12.2003
Baghira
To jo, v pohodě, já jen že ta hlava se dá pak použít jinam, tak že to není zbytečná investice.
13:39:18
30.12.2003
tomesh
ale ten spodek je v pohode!!! vy delate jak kdyby to byl vrak pred smrti ten motor toho jeste najezdi!!2
13:36:32
30.12.2003
Baghira
No vždyť tu hlavu pak může použít třeba na Feli-motor ne, tak je jedno v jakym stavu je spodek?
13:36:12
30.12.2003
tomesh
a co by stalo kdybys mi to vylestil a slicoval?4
13:16:01
30.12.2003
tomesh
a co bys doporucoval? ja to mam ted rozebrany cistime,menime,cistime,me nime a kamos co mi s tim pomaha automechanik rikal ze je to v super stavu ja to kupoval po dedkovi jsem druhej majitel takze proboha snad ne od zacatku?jinak snizit tu hlavu samozrejme necham a vacku taky koupim ale nemam na vsechno najednou budu mit svody primo od hlavy takze snad jednou nemusi trhat asfalt ale jeeeeeet
13:09:46
30.12.2003
Saky
si jen tak rikam jestli uz neni na tuning pozde? ale zalezi na tobe co od toho chces.. jen ver tomu ze samotny slicovani a lesteni neprida skoro nic, kdyz uz tak jeste snizit hlavu priddat lepsi vacku atd ale lepsi je zacit na zdravym zakladu jak uz jsem psal nekolikrat..
13:04:51
30.12.2003
tomesh
xcca 100 000? plus minus
13:02:59
30.12.2003
Saky
no tak ta je hlinikova-)

kolik ma ten motor najeto?
12:55:20
30.12.2003
tomesh
je to hlava z rapida 136 takze snad hlinikova neni to moje ale asi urcite hlinikova je to origos rapid
12:53:17
30.12.2003
Saky
u jaky hlavy? pokud hlinikovou tak treba ja litinovy nedelam..
09:24:11
30.12.2003
tomesh
nu a nevite kde vylesti kanaly v hlave a slicuji to s potrubim? nee mari design neco jineho please. diky
Extreme Tyres