Spotřeba???

prohledat
78 příspěvků (zobrazeno 1 až 50) od 08.10.2002 do 15.01.2003, založil/a
řadit dle data
08:40:28
15.01.2003
CHIP
No napriklad uzovka mojeho taty (Skoda 120L r.v. 1977) zere a to nekecam 12.6 l / 100 km a to kdyz jedes 80 km/h. On totiz vic jet nemuze, protoze to ma totalne zrezly na pepr. 47

Ale jede a snazi se, tak si ju tata nechava do lesa.
13:26:50
14.01.2003
Dušan
u šáde je všechno možný
20:19:56
05.01.2003
Dan
Neblbni, to si SEDR nebo EDSR nemůže vzít ani dyby byl natryskovanej....

Nebo SNAD jo ? 9

Tolik bych fakt neřek.......38
23:56:22
04.01.2003
Dušan
Jó teď v zimě to papá - špatný slovo -> žere jako prase - ale já jsem klidnej protože dokud si vezme hodně tak mi ukáže hodně - horší by bylo kdyby neukázala a žrala. Teď v zimě od 9l minimálně do 10l běžně. Když dělám hovadiny tak to nemá cenu měřit protože živím celý Rusko. Ale bude to kolem móóóóóc - kolik si může vzít nejvíc??????????? To tu nikdo neřekl. Typuju 22l/100km.
18:52:30
03.01.2003
U-Geen
Jinak máš pravdu. Extrémně nízká spotřeba indikuje chybu. Já sem šťastnej že mi auto papá kolem 9ti, kdyby papalo víc nezlobil bych se :-)
18:50:51
03.01.2003
U-Geen
A jak se dosáhne toho že při stejném převodovém poměru jede jedno auto víc a jedno míň při stejnejch otáčkách? :-) nekecá ti tak trochu otáčkoměr?
18:40:40
03.01.2003
Koči
Zdarec, pokud porovnáváte rychlost při daných otáčkách, myslím si, že je třeba nezapomínat na to, že stopětka pojede na čtyřku na 3000 ot. jinou rychlostí než stodvacítka GLS. Myslím si, že ten rozdíl je značný. Osobně se svým GLSkem jezdím 90 Km/h při 3300 ot., s obyčejnou stodvacítkou při 3600 ot. a to mám na GLSku nižší pneu (165/70). A jen pro zajímvaost o spotřebě: v létě jezdí mé GLSko za 6,4 l/100, v zimě 8,2 l/100. Byly ale doby (pozor vy, kteří máte radost z extrémně nízké spotřeby!!), kdy jsem měl zaseklou 2. fázi karburátoru a na delší cestě jsem dosáhl spotřeby 5,5 l. Přeji všem štastnou cestu. Koči.
22:34:59
25.12.2002
Dušan
Kolik byste dali za š120LS r.v.84, motor 10 000km po generálce, dobře zaběhlej, nový zadní světla, karoserie má nalýtaných asi 50 000km. Při 150km/h se dá bez problémů řídit jednou rukou aniž by se intenzivně třepala. Nezajímají mě slova o tom že 150 je nemožný. Karosa bez značné koroze - všechna odstraněna. Generálka motoru stála 8000.- Kolik byste řekli. Já fakt nevím. Ale myslím, že stím motorem mužu 12000.- chtít ne. Zvlášt 55 koňový LSo.
22:28:12
25.12.2002
Dušan
De ňák rozeznat převodovka 4,22 od 3,9. Já nevim jak vyřešit zdejší problémy.
20:54:42
22.12.2002
Dan
Jasně, díx.

To "dělali" je jasný, já taky píšu dělali, páč větčinou něco děláme s kámošem ve dvouch nebo ve třech.....
09:24:34
20.12.2002
Luděk
Gdo byl někdy na Tuning sprintu v Hrochově Týnci (už jich tam bylo 6 kousků akcí),tak dokonce ví,jak vypadám a v 33ti se na starýho fotra ještě rozhodně necejtím,akorát mě těch Škodovek prošlo rukama několik (3 kousky 4D ze skeletu do kompletu a z toho jedno 2x),neumím samozřejmě fšechno,tak se obklopuju lidmi,co to umí a proto píšu "dělali atd.",nevydávám všechnu práci nutně za svojí.94
21:42:01
19.12.2002
Dan
Bravo, Luďo. 1

Dotaz na tebe : kolik ti je let ?

Opčas píšeš o tvojí paní, a tak, třeba : "Tohle sme dělali tak a tak..."

Tak mě svádí představa, že si ňákej starej fotr 79

Tak jak je to ?

Víš, jako že vjetčinou tu tak ňák víme, kolik komu přibližně je, tak mě to zaujímá, vííííš ?!
10:45:42
19.12.2002
Luděk
Tady nejde jenom o převodovku,ale hlavně jestli plastové kolečko v převodovce,které slouží k pohonu náhonu na tachomet,odpovídá počtu zubů na soukolí v diferenciálu.Tachomet jako budík,může samozřejmě kecat taky,plus použitá kola a pneumatiky,plus odchylka v náhledu na ručičku tachometru.Nejlepší je nechat se změřit s videozáznamem,stojí to pravda nějakou kačku,ale doklad na to dostaněš.60
10:18:42
19.12.2002
jb
no janevim co tam mam za prevodovku ale nejspis 4,22 pokud to predemnou 1,majitel nepredelal ale dle toho jak chodi tak asi ne 12 a pri 3000ot mi to jede 100km-h na 4 mam palubku hranatou tak tam by nemela byt takova odchylka ne ?
09:18:09
19.12.2002
JohnyJ
až bude pěkně,tak vemte auto a dva lidi navíc.jeden pojede se mnou a druhý v autě za mnou.ten za mnou mi to změří a uvidíme.
21:28:27
13.12.2002
Boss
Co dokážeš?Že ti tachometr zhruba při 130 ukazuje 160?No ale to ti nikdo nebere že to tak je..Ale holt musíš pochopit,že ti to prostě tolik nejede..se nedá nic dělat,ale je to tak.
09:06:35
12.12.2002
JohnyJ
tak přijeďte a já vám to dokážu!
20:57:35
10.12.2002
Fén
nechci rejpat, ale při 3000, stálém převodu 4.22, na 4 rychlostní stupeň a při dynamickém obvodu pneumatiky 1,8 m by to mělo jet 79.98 km/h.
13:43:38
10.12.2002
Bob
Tak nevim mě to jezdí 90 na 4 při 3000 je pravda že 4 je do kopce taková dosti líná tak by mě zajímalo co sem tgo sebral na vrakáči za převodovku ?
13:14:44
10.12.2002
U-Geen
za dva devadesat pri 5krmp? to nedelam ani s 3,9 petikvaltem
13:12:02
10.12.2002
Luděk
Jinak bratrance manželky táta jezdí již dlouhá léta stylem 1-podlaha,2-podlaha,3-pod laha,no a 4q tam dá málokdy,převodovky drží,ale Škodovku už má za posledních 10 let asi šedesátou,protože motor to většinou zabalí vzápětí.
12:22:51
10.12.2002
sep
To JohnyJ:za dva při 5000 90km/h?:-)))))))))))))))) )))))))))))))))))))))))))) )))))))))))))))

Tak to jsi zatím asi největší kalič ,kterýho sem na netu našel,každej druhej lítá jako Edie The Eagle ale tohle je fakt moc,dlouho sem se tak nepobavil...
11:14:28
10.12.2002
Luděk
Převod 3,9 se dávala do LE v r.v.82 a bylo to jenom pár kousků a ještě měla jiný 4kový kolečko,jinak ji mělo jenom Garde.Standart 4,22 na 4q/3000 ot je opravdu cca 75 km/h (zkušenosti z mnoha auty) na 5q jede 90km/h. 3,9 na 4q/3000 ot. je 90 km/h na 5q jede 110-120.
01:19:18
10.12.2002
Dušan
převodovka 3,9 se dávala až do LE ? V r.84 asi nebyly 3,9 co? Kdo ví nechť odpoví
01:13:29
10.12.2002
Dušan
Ten, kdo dělal tu tabulku s rychlostma musel bejt uplně namrdanej. Na 4ku při 3000ot nemůže jet jenom 74. Stálá rychlost je 90-+drobný. Vím, že jsou odchylky ale že by 99% škodovek 120 s 4,22 v převodovce jelo na 4ku 74km/h to je na mě moc.

Já mám asi jinou převodovku. Všechno je možný, protože se tomu do kopca na 4ku moc nechce a ostatním jo. Ale jak někde vylítnu tak je hned poseru. Jo a podle jakýho otáčkoměru a tachometru to ten ........ dělal. Nejede to blbě jemu. Chápu, že Johny to má trochu -+ autobus, ale napište někdo svoje zkušenosti.
01:02:11
10.12.2002
Dušan
to johny: nevím, ale dobrá 120ka dokáže 6000ot ale je pravda, že to je jen pro 1ku a 2ku. Taky nemá s¨nysl to točit do 6000 ale 5000+-500 stači. 2ka do 6000 se hodí na předjíždění do kopce.
23:49:19
09.12.2002
Dušan
to všichni: myslím, že je zbytečný hádat se jak to opravdu jede. Nezapoměňte že LSo jede asi o 10km/h víc než Lko natož 105ka. Když jsme u výrobce tak LSo má maximum při 5200ot/min. rychlost 150km/h a tudíž není při dobrém motoru jet 150. Vypočítejte si kolik má mít otáček při 160km/h a uvidíte, že přetočení morotu při 160 je možný. Lko má maximum při 4800 ot/min a 140km/h. Rozdíl 10km/h a 400ot/min. To jest, že Lso při 160km/h má 5600 ot/min. a ona to tu minutku vydrží. ¨Záleží jestli věříte karosérii, protože ne každej si může dovolit ve 150 pustit volant, aby se nevyřezal o první strom.
22:12:20
08.12.2002
Baghira
Teda nechci tady JohnymuJ kazit radost z rychlosti, ale když si vzpomenu jak jsme s kamošem v Ralsku na letišti testovali auta (já 130 decentně upravená 5q a on 105 s favo motorem /50 KW/ a 4q), tak jsme se na nějakých 150 sice dostali taky, ale to jsme byli oba prázdný a myslim, že přes těch 150 by jsme se asi jen těžko dostávali, takže to co ukazuje tvůj tachometr bych bral s velkou rezervou.
21:43:12
08.12.2002
Boss
No jinak johny,pokud by výrobce napsal u bmw rychlost 100km/h jako největší,tak nejspíš ví co dělá a proč to tam píše..

A jinak argument že co škodovka to originál ti neberu,s tím souhlasím..Na druhou stranu je totální pičovina si myslet,že jedno auto pojede při 5000otáčkách 140 a druhý 160..Pokud si to teda někdo myslí,tak pánbůh s ním..chudák malej..:o))

Není potřeba si nechávat napařit pokutu...Změř si za jak dlouho ujedeš jeden kilometr a podle toho rychlost vypočítáš přesně..Ale k odměření radši nepoužívej měřič ujetých kilometrů co máš v autě,protože pokud ti to měří stejně přesně jako tachometr tak by jsi mohl zjistit že ti to ve skutečnosti jede třeba 250...
21:36:36
08.12.2002
Boss
U-geen...Já se nehádám..:o)Z toho formuláře na techwebu jsem to právě počítal..:o))



Mimochodem abych se pohlubil,tak mě tachometr ukazuje to co má..heheč..:o))
20:17:25
08.12.2002
U-Geen
abyste se nehadaly tak tady mate formular pro prepocet tychlosti podle otacek:

skoda.panda.cz/clanek.php 3?id=115
19:58:06
08.12.2002
JohnyJ
PPS:ještě k tý maximálce-to se ti jako zvedne rychlost o 15km/hod při zvednutí otáček jen o 500?
19:55:16
08.12.2002
JohnyJ
to Boss:tak v tom případě to zanáší i všem kámošům.nechápu,proč by škuner nemohl takhle jet.teď jsem to zkoušel znova(všechny rychlosti jsem točil na 5000 ot/min,kromě 4.,protože jsem byl na konci dálnice)-1.rychlostní stupeň -> 40km/hod, 2.rychlostní stupeň -> 75km/hod, 3.rychlostní stupeň -> 115km/hod, 4.rychlostní stupeň -> (záleží na sklon a délku kopce,ale vzhledem k tomu,že tohle byla skoro rovinka,tak asi 145 km/hod).

PS to Boss:takže když výrobce napíše třeba u BMW max.rychlost 100km/hod,tak to prostě to auto nezvládne???Myslim,že je to hovadina.jak už bylo jednou napsáno - co škodovka, to prototyp.ty si jezdi co ti píše výrobce a myli si,že jsem ulhaný vůl,ale je to tak.já si snad nechám kvůli tobě napařit pokutu a tu fotku z radaru ti pošlu:-))
11:39:45
08.12.2002
rfikus
:)
23:53:40
07.12.2002
Boss
No to je úžasný...to máš ale raketu..byla to ohromná rychlost že jo?Ale bohužel,nechci ti kazit radost..Při 4500 otáčkách za minutu,4 kvaltu a normálních 13"gumách je rychlost cca 125 km/hod..To je ale zjištění že?Při 5000 za minutu co škodovka na čtverku ještě natočí je rychlost cca 139km/hod..což taky udává výrobce jako maximum..

Takže vida..žádná zázračná škodovka..ale zanášející tachometr..
18:02:26
07.12.2002
JohnyJ
nevim jak vám,ale mě si to na boleslavský dálnici jednou vzalo ani ne 6l/100km.vim že nebudete věřit,ale jel jsem kolem 90-100km/h.jinak po městě to vychází kolem 8l/100km.

nevim proč dušanovy nevěříte.mám 120L 4q(netočil jsem ji teda na 6000ot/min-nemá to smysl.táhne jen do 5000ot/min:-D)sám jsem s ní jel po pražským okruhu trochu přes 150km/hod.a plně naložen na silnici na dobříš přes 160km/hod a musel jsem brzdit,protože kámoška byla ve stresu.ps:je to normální série(bohužel:-() za jedna jede na 5500ot/min 40 km/hod,za dva na 5000 ot/min 90 km/hod,trojka není změřená a za čtyři na 4500ot/min 150 km/hod.a to byla spotřeba asi 10l/100km.
21:54:11
23.11.2002
VOJTA ATC 175
6,05l/100km až nějakých 14 či 15 (dle váhy mé nohy :-) ) Mám ale změřeno na 160km trati po silnici první třídy, bez jediného předjíždění, lehká noha na plynu Š125L opravdu těsně nad 6l/400km, náklady sem počítal 1,58Kč/km což už se značně blíží k plynu .... motor bez úprav
01:11:09
23.11.2002
Dušan
To Luděk : Já samozřejmě těch 160 myslím jako maximálka, to neznamená že jezdim 160 vic jak 1km, ale 150 bezproblémů uhání pořád. Motor bez úprav - momentálně asi jeden z nejlíp udržovanyých v Brně - originálních. Na 150 je dělaná od výroby tak není co řešit. Stačí dobře mazat a není problém. Zaléží jak jsem si auto zajel a věřmi, že nejezdím 50. Dávám motor do pružnosti - tzn. že když jedu na 4ku v 1500ot/min. tak je nejlepší stčit tam 2ku s plným plynem, protočit na max do 5500 ot/min a hned zpět na 4ku do klidných otáček ( u LSa u Lka určitě ne tolik). Motor si tím získává stabilitu a pružnost. Při 120km/h bez problému jde cítit jak zrychluje. Tachometr po repasu - jede správně. Neboj já mám svůj motor rád a proto nejezdím víc jak 150. To jen pro pocit, že na to má. Ale po dálnici na brněnským obchvatu 140 běžně.
23:48:29
22.11.2002
PJ
Rapid 135 - douhodoby prumer 9,54 l/100 km a vetsinou i jezdim mezi temi 9-10 (60-70 procent okresky, 20-30 procent mesto a tak 10 dalnice). Na technicke trati okolo 13 l.



Jinak styl jizdy ma na spotrebu naprosto zasadni vliv... U Rapida se to neda presne zmerit, ale klidnou jizdou na rovinate trati se da jet okolo 7 a agresivni na technicke trati okolo 13. Lepe je to videt, kdyz mas auto s palubnim pocitacem - s Octavii 1,6 jezdim prumerne okolo 11 litru, ale da se s ni jet taky za 6,5-7 litru a na dalnici pri jizde naplno okolo 16 litru, coz je temer destilitrovy rozptyl... Ten motor je samozrejme hodne stary a z toho popudu ziznivy, ale v zasade plati, ze cim vetsi objem, tim vetsi rozdily dle stylu jizdy.
22:57:25
21.11.2002
Boss - zrušená registrace
No já bych teda podle mých zkušeností řekl,že se to honění/nehonění a vliv na spotřebu moc přeceňuje..Samozřejmě když tomu budu pořád nakládat plnej plyn až na podlahu i když je to uplně zbytečný a už to stejně nezrychluje nebo do kopce tak budiž..Tak to žere..ale jinak bych to tak kriticky neviděl..Nevím jestli někdo znáte cestu z olomouce přes šternberk do opavy..ale to rozhodně hezky rovná dálnice bez kopečků není..jinak řečeno jsou tam svinský kopce..vzdálenost je kolem 100km,plus mínus několik kilometrů od značky po značku..Průměrná spotřeba s ježděním po městě a cestou byla 7,5 a průměrná rychlost 100km/h což je na tu mou starou plečku dobrej výkon a mě plně dostačuje..:o)Samozřejmě pokud jsem jezdil vzdálenost asi 2,5 km do práce,což se dá považovat za městský provoz,tak byla spotřeba kolem těch 9-10..No,takže snad to není nejhorší..:o)

Nižší spotřeba u jednoho auta nějakou zázračnou úpravou je nesmysl,stejně tak výměnou karburátoru pokud to má mít stejnej výkon jako před tím..Vždyť u nových aut pomáhá nižší spotřebe lepší účinost motoru,větší obsah..popřípadě i lepší kondice celkově..Tzn nemám vůle všude možně,ložiska se mi točí tak jak mají,kola jsou nafoukaný tak jak mají být apod..:o))Vžydť to všechno spotřebu ovlivňuje..

Prostě aby mi moje auto jelo tak jak teď,tak do toho blbýho válce musím dodat stejně benzínu jako normálně,a to žádným karbecem neovlivním..

Toť alespoň můj skrovný názor..:)
20:35:17
21.11.2002
Martin
125L s poctivejma 120.000 km žrala 8-9l kombinovaná sp. (po městě a cesta na zahradu a zpět cca 80km). Když jsem to trochu honil, nebyl problém 10-12l (nebo zima+blbnutí na parkovišti). Zato cesta po dálnici Praha-Brno-Praha 5,7l. Olej žrala cca 1:100 )-: Max. dosažená rychlost (tedy co ukazoval tachometr) 150km/h.

Nyní mám novej motor Fe, tak jsem zvědavej, jaká bude jeho spotřeba. Bratr s tim jel ve středu do Kroměříže-tak uvidim...
08:51:14
21.11.2002
sep
2Dušan:s těma otáčkama seš docela slušnej,sériová 3 klika a utahaný vodítka,no slušný,ale jinak doporučuju se nedívat tak moc na tachometr jako spíš na otáčky,při 5000 na trojku je 110 utopie,hezky ti to proměřuje.Jako všem co lítaj se sérií běžně 160.....
08:22:48
21.11.2002
Luděk
To Dušan: s těma otáčkama co tady uvádíš si dlouho se svým motorem nezajezdíš,obzvláště,jest li vlastníš 120tku. Jinak jestli je v sérii,tak Ti těch 160 moc nevěřím,ale to je záležitost tachometru,pneu atd.Brácha se 120 5q s tachometrem 105S bežně schovával ručičku vpravo dole,ale po delším rozjezdu.135tka mi 160 udělala v poho i v 5 lidech na dálnici Mohelnice - Olomouc a ve dvou lidech na 2 kilometrech na normální silnici,Rapida 136 jsem nikdy na benzin u huby nevzal,tak nevím (taky si s ním bez známky na dálnici asi moc nezajezdím).Vše se týkalo sériových motorů,bez jakýchkoli úprav pouze perfektně udělaný karburátor (nepřetryskovaný) a komplet seřízený.
23:49:09
20.11.2002
Dušan
Jó kdybych tam dal něco jako karbec ze 613 tak můžu stát na benzínce a rovnou tam ten benzín lit. Myslím, že i nějakej ekonom si vzal svejch 15l.
23:47:03
20.11.2002
Dušan
Je mě jasný, že si škodovka vezme tolik kolik potřebuje a míň to nebude, ale vždyť rapid 136 žere daleko míň. Já vím, že hodně udělá převodovka, ale není to i v karbecu ??????



Fakticky neexistuje jiný auto, který má podobnej karbec jak 120ka.



Jo mimochodem, škodovka zas tak líná není. Ono stačí to chvilku podržet a od těch 3000 ot/min to jede. Podržíte 1 do 6000 ot/min pak 2 taky do 6000, 3ka už je línější, ale do 110 táhne tak těch 5000 ot/min a 4ka už jede dokud to jde. Osobně škoda té převodovky, jinak bych asi jezdil 200. Mě se to v 5500 ot/min na 4ku zastaví a potvora nechce jet víc než 160 km/h.
22:35:14
18.11.2002
Boss - zrušená registrace
Tak jako co si stěžuješ?Vždyť ta spotřeba je uplně v pohodě..Míň,to snad ani není fyzikálně možný néé?:o)Vždyť ta směs by pak byla strašně chudá a nepojede to už vůbec..ne že by škodovka normálně jela..:o)

Jinak Tatrofky 613 ekonomik nebo jak se tomu nadávalo měly prej jiný trysky v karburátoru aby to žralo míň..Každopádně u toho motoru zbylo výkonu i tak dostatečně..Ale tatra je tratra a škodovka je škodovka..

Každopádně jestli se ti podaří spotřebu ještě víc snížit,tak to chci vidět..:o))
00:43:49
18.11.2002
Matej102
Zajímala by mě ta úprava toho karbecu, ovšem jestli to není škrcení benzinu při brždění motorem.
00:39:00
18.11.2002
Matej102
Já teda nevím, ale mám motor 10 000 km po generálce. Olej to nechce v podstatě žádnej, ale benzínem to ukrmit nemůžu. S dobře seštelovaným karbecem to chce na dlouhé trati tak těch 6,5 asi (měřeno od oka) a po městě to jde na těch 8 zaručeně.

Ovšem každý z nás ví, že rozjetí z vostra stojí asi 1 dcl, takže momentálně mám spotřebu 10l minimální. Taky jsem zkoušel kolik žere při maximální rychlosti a to je 15l při 150km/h.

Tahle spotřeba se dá přiřadit i k řádění na sněhu.



Nevíte někdo jestli tam nejde narvat karbec z nečeho jinýho, aby míň papala. Mám alternativy pro snížení spotřeby jako 5q, jiný kola a nebo vzadu vozit svoju babku.



Poraďte s tím karbecem dík.
21:23:36
28.10.2002
Boss - zrušená registrace
Správný auto má čoudit,žrát i trávu kolem cesty a pálit gumy...Tak nevim co tady řešíte..:o)))
21:11:22
28.10.2002
RadstaR
Me to donedavna zralo cca 25 l. motor neindetifikovatelny, neco mezi 105 a 130 :)
Extreme Tyres