Piskovani

prohledat
39 příspěvků (zobrazeno 1 až 39) od 18.12.2003 do 03.01.2004, založil/a
řadit dle data
15:29:20
03.01.2004
David Romer
15:28:53
03.01.2004
David Romer
Už jsem to našel. Nabízí to DaM Brno. Ale asi je pravda v tom že pružína dostavá pěkně na prdel.

Dá se tím pružin stalčovat i roztahovat.

Ale nevím ???

Nemá s tím někdo zkušenost????





stahovací spony na pružiny

POŘADOVÉ ČÍSLO: 19037

OBJEDNACÍ KÓD: C1405 /CM C372

VÝROBCE: Autostyle

Cena s DPH[22%]: 575 Kč/sada

Cena bez DPH: 471.30 Kč/sada (2ks)

D&M autodoplňky s.r.o Palackého tř.164, 612 00 Brno-Královo Pole

tel: 549 259 216, 541 213 768 fax:549 252 783 mobil: 724/045 631, 602/595 045

www.autodoplnky.cz/

02:38:57
03.01.2004
Fén
A stojí to 17,95 €
01:37:22
03.01.2004
Samantus
jeeee s tim by se dalo dobre snizovat:-)))
18:09:42
02.01.2004
David Romer
No já právě o tom vím prd. A tak díky za každej postřeh.

Díky
11:37:02
02.01.2004
U-Geen
FUJ.
10:27:13
02.01.2004
Luděk
-> David Romer: to je origo sponka na ocelové lanka,to bych si teda na pružiny u auta nedal,páč bych se bál,že to jenom přivodí prasknutí pružiny
15:32:10
30.12.2003
David Romer
A tady je obrázek
zvětšit Piskovani - obrázek od David Romer vložen 30.12.2003 15:32:10
15:17:16
30.12.2003
David Romer
Někde jsem viděl něco jako malý podkovičky, který se vkádají mezi závity pružiny, které jsou spojeny šroubama a dá se snima pružina stáhnou nebo roztáhnout a tím měnit tuhost pružiny a její délku. Dávají se tam 4ks na každý péro. Nevidává to nějaký zvuky při propérování nebo tak něco. Má s tím někdo zkušenost???
13:34:40
30.12.2003
tomesh
jeste dneska to prubnu a uvidim dam v po vedet
13:34:07
30.12.2003
tomesh
ok diky za rady
13:32:55
30.12.2003
martyCZ
ja myslim ze blok se moc nehreje, rozhodne nebude mit pres 200 stupnu a to snese kazdy zaruvzdorny nater



jo jina situace je u svodu, tam to chce neco lepsiho
13:31:06
30.12.2003
tomesh
cim? aby to vydrzelo tu teplotu
13:29:06
30.12.2003
BlackSUN
Pokud na tom bloku nejsou nánosy bahna, je odmaštěnej ale třeba takovej flekatej tak to už nevadí, akorát to nesmí bejt mastný a odloupnutelný, pak už se to nechá nalakovat...
13:23:36
30.12.2003
tomesh
a nepovolil by ten srac pod horkovzdusnou pistoli?
13:20:25
30.12.2003
M-Viper
Já to dělal na jednom motoru ocelovým kartáčem ve vrtačce (takovej ten spešl nástavec) a šlo to, pak jsem to co chvíli čistil arwou a bylo... Pravda, bylo to dost pracný...
13:17:07
30.12.2003
tomesh
zase den v prdeli.ocelovy rikas?

13:12:54
30.12.2003
M-Viper
1 Ocelovým kartáčem ve vrtačce samozřejně...
13:12:17
30.12.2003
tomesh
no kartacem jsem to jiz zkousel a malem jsem na tom nechal ruce,i flexou jsem to polechtal a nic protoze ta kurva je takova clenita takze flexa na 1 stupen vem jenom neco malo a ten zbytek prece nebudu delat rokou? a cim to pretrit?protoze po tech laznich v arve uz je odmastenej dokonale.
13:06:30
30.12.2003
Saky
novej blok nekoupis-) resp nezaplatis-) bylo to mineno jako koupit treba motor z fabky za 5-6 a ses na tom lip ale pokud mas 742.136 tak to si nech ten je vzacnej-) ocistit to jde ruznejma zpusobama ocelovym kartacem se z toho ale poseres-)
13:04:01
30.12.2003
tomesh
coo to stoji ten novej blok?
13:03:12
30.12.2003
M-Viper
Osobně bychvolil postup: ocelový kartáč a pak nástřik
12:59:44
30.12.2003
martyCZ
me napada, nesel by pochromovat? :o)))))
12:56:20
30.12.2003
Saky
vetsina tech bloku je striknuta sprejem, i kdyz ten blok opiskujes.. (mimochodem musis tak abys neskurvil dosedaci plochy tzn nejlip ustrojenej blok ) tak i tak je hnusnej, nebo si kup novejsi blok a ten je vetsinou cistej-)
08:22:27
30.12.2003
tomesh
AHOJ POTREBOVAL BYCH VEDET JEDNU VEC NEKTERI Z VAS MAJI TAKOVY KRASNY CISTY STRIBRNY BLOKY.JAK JSTE TO UDELALI?JA TO DRHNU ARVOU JAKO ... A NIC TAKZE OPISKOVAT BY POMOHLO? DIKY
02:37:47
30.12.2003
David
Pískování je pro tyto účely nejlepší u nějaké zavedené firmy.

Pro opískování hloubkové koroze v kombinaci se starým nátěrem - křemišitý písek o velikosti do 3 mm zrna. Ostatní materiály nebo granuláty tu rez do kovu akorát zamlátí a efekt je nikde.
02:35:18
30.12.2003
David
19.12.03 21:21:27

Komaxit je fajn, ale jak na co.

Používá se hlavně pro interiérové laky kovů.

Pro venkovní použití je nutno kov nejprve zinkovat, ať žárově nebo galvanicky. Jinak to a hlavně na spodku auta zrezne po prvním klepnutí kamínku.

21:21:27
19.12.2003
Simi
ja taky nejradsi piskuju granatem, tedy rozumejte staropramenem granatem... navic ted v kazdej krabici je zdarma jeste jedna prima sklenena skrabka... aby to piskovani bylo snazsi 3
11:42:58
18.12.2003
Sita
sice je tohle diskuse o piskovani, ale staropramen granat v potrefeny huse (plzen) me opravdu prijemne prekvapil ;-)
11:06:36
18.12.2003
aDAm
-> u-geen: eee lepčí je Radek dvanáctka...;-)
10:55:46
18.12.2003
Zazaa
AAaaaa pan webmastr mel rano vtipnou bobuli :)))
10:51:32
18.12.2003
U-Geen
no je to neco jako instantni lak. vemes kus zeleza, nasypes na nej prasek a das ho do trouby zapéct.



Podáváme s chlaezným pivem Pilsner Urquel 12°
09:05:31
18.12.2003
lukas
pisete tu o komaxitu - co je to za nater ??? kde se da splasit??? jaky ma vlastnosti? - uz sem o nom slysel vickrat
08:24:16
18.12.2003
Tommy
2 Palic: Kámoš měl taky pískovací pistoli, ale kompresor mu to neutáh. Nebo spíš utáhl, ale pískoval by jsi s tím hodně dlouho:-)
08:15:00
18.12.2003
Palic - zrušená registrace
-> Petkar: to mas pravdu, ale hledal jsem marne.......... chtel jsem koupit piskovaci pistoli, ale ja mam domorobo kompresor, a kamos ma lepsi ale stejne slabej, takze smula, jinak by to bylo sqely mit to doma..........
08:03:48
18.12.2003
Petkar
-> Sita 18.12.03 01:12:21: Já jsem zkoušel obojí a můžu ti říct, kartáčem na brusce nikdy nedosáhneš takového výsledku jako opískováním. Opískování celé přední nápravy mně stálo 200 Kč, když si představím, kolik hodin práce a kolik prachu spolikal, není co řešit.



Navíc to bruskou nikdy dokonale neočistíš. Ta rez ze železa se dratěným kartáčem jenom jakoby "učeše" a plech sice vypadá obroušený, ale ve skutečnosti pod tím může být klidně rezavý, aby jsi to očistil stejně důkladně jako opískováním, musel by jsi použít brusný kotouč a to je poměrně šílená práce...
06:37:54
18.12.2003
Palic - zrušená registrace
-> u-geen: to je sice krasne ale v nasem okoli jsem nenasel zadnou firmu zabyvajici se piskovanim.... mel jsem taky v planu opiskovat a pak komaxit, ale nejak nebylo kde, takze zatim je to ocistene dratakem ve vrtacce az na plech a natrene zakladofkou s antikoroznim ucinkem......... a pokud se mi jeste podari sehnat nekoho kdo by to opiskoval tak do toho jdu......
01:14:04
18.12.2003
U-Geen
určitě.
01:12:21
18.12.2003
Sita
Potrebuju ocistit ramena a dalsi kusy naprav. Vim, ze se to piskuje, ale nemam s tim zkusenosti. Co myslite vy? Je piskovani ucinejsi v odstranovani koroze a staryho nateru nez poradnej dratenej kartac v brusce?
Extreme Tyres