Nejlepší je spasovat potrubí a vyleštit ho, snížit hlavu asi o 0,6mm a vačku ze 110R, setrvačník ubrat max o 1,5kg.. ale to skoro není potřeba. Tahle úprava motoru je taková jednoduchá a celkem optimální, jede to o hodně líp a ten motor vydrží.
Taky jetě pomůže sportovní filtr a o řadu větší tryska na druhém stupni. Ale pak už to začíná být o penězích.
skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Vacka
prohledat
2 příspěvků (zobrazeno 1 až 2) od 04.10.2002 do 04.10.2002, založil/a
21:16:23
04.10.2002
04.10.2002
JEIT
10:45:44
04.10.2002
04.10.2002

Miso BA
Chcel bi som sa opytat ci bi mi vedel niekto poradit ako zvysit vykon u s-120.Radili mi ostru vacku,a odlahcit zotrvacnik+hlavu zo S-100 ci S-110.Vedel bi niekto poradit s tim zotrvacnikom?Za kazdu radu som vdacny.Nesmieme nechat zhanbit skodovky na cestach.V Bratislave sme dost znami s par kamaratmi so skodovkami hlavne u policajtov.Kazdemu nam to ide aspon 150km/h.Vyfuky tiez dost pomohli nielen ku imidzu ale aj k vykonom.Caute dik