skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
stabilita škodovky
prohledat
17 příspěvků (zobrazeno 1 až 17) od 07.12.2003 do 11.12.2003, založil/a
13:59:29
11.12.2003
11.12.2003

Palic - zrušená registrace
-> Max: no me se stalo neco podobnyho.... jedu si takhl esickem a kdyz znej vyjizdit tak sade primo na svodidla, rikam si co je, tak tocim volanem a nic, pak to chytlo o silnici a to byl fofr, auto mi ihned zmenilo smer, tak jsem to vracel, parkrat mi uletela prdel a nakonec uz se to nedalo a udelal jsem hodiny, pak jsem chvilku jel pozadu a blizil jsem se k metru hlubokem prikupu, tak jsem zadupnul brzdy a jentak tak ze jsem tam neskoncil......... je teeda fakt ze nic v protismeru nejelo jinak bych si asi hodil masli........ :))
13:42:41
11.12.2003
11.12.2003

Max
-> Vojta: no to si mzslíš.....občas to líp brzdí...ale parkrát jsem loni zažil situaci,kdz jsem bzl před zatáčkou pak už v zatáčce a jel sem furt rovně. kola v plnym rejdu nebo ne,to bylo jedno...moch sem si s nima šmrdlat jak se mi zachtělo....na ručku jsem jel moc pomalu, zašlápnout to bz taky nepomohlo....tak jsem lehce přerušovaně brzdil a doufal že se to chytne....
14:15:51
10.12.2003
10.12.2003

Pohan
Koupil jsem svýho Rapida s letními protektory a bylo to strašný. Při zhruba 90 km/h začalo hodně vibrovat řízení a přestalo to asi při 130 km/h. Teď na zimu jsem koupil zbrusu nový Polarisy a je to fantazie. Auto jede jak po kolejích. Trošku to vibruje akorát, když jedu 170 km/h (tachometrovejch, kolik je to doopravdy nevím). Takže příští rok na jaře kupuju nový gumy a protektory už nikdy víc.
Jinak k tomu „plavání“, souhlasím s Petrem P, nechal bych seřídit geometrii.
Jinak k tomu „plavání“, souhlasím s Petrem P, nechal bych seřídit geometrii.
14:16:55
09.12.2003
09.12.2003

Petr P
No já bych řekl, že není od věci, nechat pořádně seřídit geometrii. :-)) Ta má na tohle plavání největší vliv.. Samozřejmě nesmí být vůle na čepech a řízení, jinak to ani nemá moc cenu seřizovat.. Chce to zkontrolovat i zadní nápravu.
Pokud se nastaví větší sbíhavost, bude auto míň plavat, ale na soutěžácích zas nastavovali sbíhavost nulovou, kvůli lepšímu chování v zatáčkách a menšímu tření.
Pokud se nastaví větší sbíhavost, bude auto míň plavat, ale na soutěžácích zas nastavovali sbíhavost nulovou, kvůli lepšímu chování v zatáčkách a menšímu tření.
16:34:29
08.12.2003
08.12.2003

martyCZ
bracha mel na 120 protektoryi a jet s tim po dalnici kolem prostejova = sebevrazda. potom prezul na nejlevnejsi gumy (debica) a je to uplne nekde jinde!!! ja mel na auto od zacatku brillantisy takze nedokazu posoudit, na 130 s vleckou jsem nikdy pri rychlostech do 120 problemy nemel
14:20:09
08.12.2003
08.12.2003

Racyk
no já si na stabilitu nemohu stěžovat, téměř při jakékoli rychlosti auto sedi, v kolejích ti nepomůže ani svěcená voda natož pak nějaké úpravy, protože koleje mají většinou rozteč kamionu a Škoda ma trochu menší rozteč:) No mohu ti z vlastní zkušenosti říci, že v koeljích palvou skoro všichni bez ohledu na zančku auta, to pozoroji na dálnici, tak si raději jedu v levém a pohoda:))
13:31:20
08.12.2003
08.12.2003
Jaro
Skusal si geometriu? Ak mas miesto zbiehavosti rozbiehavost, chova as to presne ako popisujes.
11:27:56
08.12.2003
08.12.2003

Komár 1981
Ja kdyz vymenil sjetiny (uz nevim co za velikost, ale kazdopadne povoleny) za 165/70 ze svyho facka, co jsem daval pryc, tak se to rapidne zlepsilo, lec tento rozmer nejni schvaleny...
11:26:28
08.12.2003
08.12.2003

Vojta - zrušená registrace
-> Max: Zas ti to lip brzdi na snehu. Nedavno jsem jel na naledi a kurna myslel jsem si ze nezastavim pred zadnou krizovatkou a to jsem jel kur.. pomalu. Je fakt ze mam letni pneu.
22:55:01
07.12.2003
07.12.2003

Max
no já jsem lni kupoval dva zimáky (abych je měl na celym autě) ale bylo to s nima děsný...to auto brutálně plavalo....tak jsem je musel dát na předek,kde to je snesitelnější. Je to debilní,nový gumy vepředu a asi 50% vzadu,ale co se dá dělat....
21:51:47
07.12.2003
07.12.2003
King
2 Tom: Prrvni krok: pri nejblizsi prilezitosti se tech protektoru zbav. Predstava, ze se protektory pri dnesnich cenach vyplati, uz patri do rise pohadek. Jinak, kdyz jsem zacinal na stovici obutou 14kama protektorama, pomohlo mi, kdyz jsem trosku zaexperimentoval s kombinaci protektoru na predku. Predek je haklivejsi na kvalitu (uniformita atd.) gum. Pak neni od veci zkontolovat vule na loziskach prednich kol a cepech. A hodne prozaickej duvod plavani bejva tlak v pneu, kolikrat staci nafoukat na spravnej tlak - tim myslim spravnej tlak, ne to, co ukazujou ty eklhafty na pumpach :)
16:13:37
07.12.2003
07.12.2003

Lukáš
TOM: bude ti to sedět ještě líp ;-)
14:54:49
07.12.2003
07.12.2003
Tom
dik, jak se vám to chová ve vyjetých kolejích? je tedy šance dát to do takovýho stavu aby to sedělo např. jako fávo?
14:06:59
07.12.2003
07.12.2003

U-Geen
tlumiče, gumy, čepy, snížit, přitvrdit = formule :-)
13:38:11
07.12.2003
07.12.2003

Lukáš
TOM: mě hodně pomohlo krom pneu i snížení čumáku - před snížením mi volant lítal při tachometrovejch 120 km/h ze strany na sranu - s pružinama o 4 cm kratší se ani nehne ... (a to mám tlumiče K.O.)
13:30:47
07.12.2003
07.12.2003

Filip Ráž
ja mam na leto na vsech ctyrech prolisy pneu 175/70/R13 a none problem... auto se vubec nehybe a na silnici drzi jak pribity!!! cca 90° zatacku projedu v rozmezi 40-50km/hod a v poho... jenom protejsi auta flekujou protoze prece kdyz videj skodovku jak to klopi do zatacky v padesati a víš dle zatacky... 

12:47:12
07.12.2003
07.12.2003
Tom
Mám takový problém - strašně mi začalo plavatat auto. Počítám že je to gumami (mám protektory) . Nejhorší je to ve vyjetých kolejích - to jsem rád že to vůbec udržím na cestě.
Zajímalo by mě jak se chovají vaše auta a zda je nějaká šance to dát dohromady. Dík Tom
Zajímalo by mě jak se chovají vaše auta a zda je nějaká šance to dát dohromady. Dík Tom