Sací potrubí

prohledat
18 příspěvků (zobrazeno 1 až 18) od 29.11.2003 do 15.12.2003, založil/a
řadit dle data
17:56:54
15.12.2003
Komár 1981
-> **R@ZOR**: Vsak taky nejses zenska, abys mel problemy s prechodem, ne?

3 3 3 3 3
23:52:04
13.12.2003
R@ZOR
Mám sání z Rapida a hlavu z Fáva a přechod úplně v poho!
18:45:01
11.12.2003
Žaky
-> Komár 1981: Když sme to u mě kdysi rozebrali,byly tam přesahy cca 2 mm! Hlavne u sání.Jako samostatnou věc to nemá asi cenu delat,pouze když se delá GO,nebo se celej tůní.
16:35:17
11.12.2003
Komár 1981
Sem debil! Pisu kraviny, vzdyt tam mam vsechno Favo - ale otazka stejna! Mam na to kouknout? Vsichni rikaj, jak to obcas byva blbe s temi otrepky a tak....
16:33:28
11.12.2003
Saky
no 120kovy sani nenacpes na favo hlavu nai nahodou-)

ono 120kovy je na 5ti kanal a favo hlava je 8mi kanal
16:29:46
11.12.2003
Komár 1981
-> Vici:

Takze pokud mam 120 sani na hlavu z fava, tak se mam kouknout jaky to je s tim prechodem? Byva to tak hrozny?
15:33:42
11.12.2003
Happy Piston
-> M-Viper: Toš to sací by se mi taky líbilo. Ale jenom kde ho sehnat? :-( Sice sem ho začal shánět teprve nedávno, ale kde nic tu nic. No ještě budu hledat a hledat... Dej vědět až to tam dáš, zajímalo by mě jakej to má vliv na výkon a hlavně na akceleraci.
20:35:11
10.12.2003
M-Viper
Mám to 120 + sací potrubí z eRka (má lepší tvar té příruby). Jen to zaleštím a nechám navařit vývod na podlak posilovače a bude to snad OK 5 Nemyslíte?
12:24:28
10.12.2003
Vici
no jestli je to treba hlava z fava a sani z rapida tak tam j eprechod uplne naprd - nepasuje a je samy otrep. urcite to smysl ma. jak moc to poznas nebo spis nepoznas je vec druha
13:45:35
04.12.2003
Vojta - zrušená registrace
Podle me ma tato uprava vetsi vyznam spolecne s jinymi upravami, samotne slicovani potrubi s hlavou....jako zacatek, pak si hrat se zbytkem.
00:35:23
04.12.2003
Tomáš SK
-> Milošek: No práve, máš to za babku... Ja aj keby som im dal obidve moje žijúce babky, ani to by nestačilo 8 Navyše keď si chcem na aute niečo zoštelovať, mám po ruke akurát sadu šrobovákov, sadu vyvaklaných klúčov Made in China, skúšačku, znárodnený multimeter na meranie môjho tepu pri zistení ďalšej závady a kladivo na závažnejši opravy 4 Keď niečo na aute zhodím, hneď to musím motúzikom priviazať k pravej nohe, aby to niekto nečmajzol (ľudia sú dnes desné svine)..
21:18:42
03.12.2003
Milošek
-> Tomáš: mohu jen a jen doporucit:)))

ja chodim na komplet serizeni na paltestik kazdej mesic az dva podle penizku-kde jsem se vyucil mi to delaj za babku a je to fakt znat zvlast kdyz ti to hodej pres osciloskop to pak hned vidis kde se deje nejaka levota3 4
00:01:31
02.12.2003
Tomáš SK
-> Milošek: Hmm, mat tak motor po GO a zostelovany na pal teste... 50 Mam teraz pozicany novy karbec a tiez to skoro vobec necuka. Ale motor je K.O., takze GO bude na jar.
19:38:33
01.12.2003
Milošek
-> Tomáš: ja mam motor po go a serizenej na pal testu a fakt mi to necuka pri stud,motoru,ale je fakt ze nez se prehoupne pres 40stupnu tak je to linejsi...
12:09:16
01.12.2003
Tomáš SK
-> Milošek: No tak neviem, pri studenom motore to menej cuka...
01:01:18
30.11.2003
Fén
-> Milošek: Má cenu žít, když se musí stejně jednou umřít?



-> M-Viper: Záleží co od toho motoru očekáváš. Je to úprava, kterou dosáhneš lepší proudění směsi do válce.
19:52:25
29.11.2003
Milošek
takovou ze hovno poznas a zabijes hafo casu pokud budes delat jenom to....a i kdyby tak ten vykon(1 pes) co to prida za to nestoji!
17:17:35
29.11.2003
M-Viper
Možná už to tu šlo, ale zajímá mne jak na slícování sacího potrubí s kanálem v hlavě (má to vůbec cenu...?). Předem díky za každou zkušenostmi napněnou radu.
Extreme Tyres