
skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Vačka 280/280 z favorita do 130
20:07:46
19.02.2008
19.02.2008

Milan 136
-> Tuner#2: 

15:34:23
19.02.2008
19.02.2008

Tuner#2 - zrušená registrace
Proč vytahujete 2 roky staré témata? Odepisujte jen na nečtené přes rolovátka nahoře.

22:18:18
18.02.2008
18.02.2008

Gemini
-> sikula: musis este vediet ze auto ti v nizkych otackach pojde horsie a zase od 3500 lepsie.....
ak das 280 je nutne zvysit kompresny pomer - kolko, to ti povie a doporuci vyrobca vacky.....
pruziny staci kupit nove a vypodlozit podlozkami z favoritovej hlavy....
tych uprav je tam potrebne spravit viac, aspon na hlave motora, potom to vsetko bude citelnejsie, hlave vo vyssich otackach....
ak das 280 je nutne zvysit kompresny pomer - kolko, to ti povie a doporuci vyrobca vacky.....
pruziny staci kupit nove a vypodlozit podlozkami z favoritovej hlavy....
tych uprav je tam potrebne spravit viac, aspon na hlave motora, potom to vsetko bude citelnejsie, hlave vo vyssich otackach....
20:36:31
18.02.2008
18.02.2008

Martin120L
-> sikula: Ventilové pružiny můžeš nechat seriové jen je dobře zvaž. Musí mít stejnou váhu při stejném stlačení, janak budeš podkládat podložkama. Předstih okolo 10 stupnů, karburátor 115/185 140/160pak si musíš pohrád s bohatostí směsi, musí to běžet pravidelně bez škubání. Klidně zavolej 602 336 903 Martin
16:53:42
16.11.2006
16.11.2006

Jaseba
mam kamosa co mal v 120 280/280 mal prerobeny karburator a slapalo to celkom dobre, benzinu to papalo 10l, mal predstih na 7 stupnoch a pruziny ma tusim z lady, vraj su tvrdsie, ale nejaky cas tam mal klasicke seriove pruziny
18:58:27
07.11.2006
07.11.2006

sikula
co to obnáší jí namontovat,jak je to z předstihem,jak z ventil.pružinama a tak,děkuju za radu