skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Hrdlo nádrže
prohledat
25 příspěvků (zobrazeno 1 až 25) od 30.10.2003 do 18.03.2013, založil/a
-> palinator: buď rád že použil hledání a nezakládal nové téma, ne?
-> Exon: Jasně, flexou. A zapal si k tomu cigáro. To jsou fakt otázky.
Pěknej kostlivec.

-> Exon: Důvod? Vyměnit kus za kus a je to
Zdravím potřebuji upravit to hrdlo jak je to na obrázku. Řezali byste to když je nádrž téměř prázdná a jsou tam samé výpary? :-D Je tam tak maximálně 5 litru benzínu :-D Nebo to hrdlo vydělat a uřezat nekde na ponku? Jak je náročné celé hrdlo vydělat? Díky
-> Luděk: Tanga?
-> u-geen: to jsou věci
,jinak mezi půlkama mám maximálně značkový slipy od Versace (protože jsou zahnědlý
),ale žádnou propojku


-> xixi: pokud byla z tuzexu,tak je to jasný,tam ty auta měly lepší výbavu,takže to byla spíš 105GL kastle s výbavou se dělala ve Vrchlabí a dovezli tam k tomu motor se zbytkem (divím se,že to nemělo 5Qvalt),prostě jaxem před chvílí psal Chipovi o autech vyrobených ve Škodovce: chytrý knihy jsou krásná věc,ale skutečnost byla záležitost možností,schopností,lahví a peněz
Já jsem Hrdlo-trubku zkrátil,potom ohýbal a zkoušel tak dlouho až se to dalo napasovat-esíčko-nádrž,dá
val jsem vlečku na úžovku.Mám škodovek několik různého stáří i stavu,nejvíc mě ale překvapil muj poslední úlovek, š-105L rv.1986 v papírech má výrobu vrchlabí !!!,kde pokud vím se 105-ky nekompletovali,kastle je 130 !,nemusel jsem nic předělávat kvůli vlečce,navíc má čtyřpísty.celkově je to nějakej paskvil,má vzhřejvaný sklo,palubku rapid a koskatej budík velký světla a masku 130...zdědil jsem jí po dědečkovi,ten asi ani nevěděl co slovo tuning znamená,kupoval jí v tuzexu
bych se mohl urazit :-)

-> u-geen: Jo, trpšku to připomíná styl Itchi a Scratchi

-> u-geen: mimochodem - tvoje výtvarný nadání...hehe...no dobrý no :o) Skoro technickej výkres,že ?
-> **R@ZOR**: dik.....si mě přecenil :o)))
No každopádně. Dám plno benzínu i plynu. Když už to má bouchnout,tak všechno :o)
No každopádně. Dám plno benzínu i plynu. Když už to má bouchnout,tak všechno :o)
mimochodem - ze jsem vytvarne nadanej? :-))
-> **R@ZOR**: stejne to bude delat az bud emit vyndanou prevodovku a vsechno takze bude mit i vypustenou nadrz protoze bude mit odpojenou tu propojku mezi pulkama....
-> Max: Hlavně to řezej s plnou nádrží až po hrdlo! :-)
Hm...no nějaký hadice (i esíčka) doma mám,tak to s hadicema a flexou nějak zvládnu :o)
Bůhví kdy tam ta vlečka půjde :o(
Bůhví kdy tam ta vlečka půjde :o(
-> Martin120: kdysi tohle nekdo navrhoval v konfere tak sem to obtáh :-)
-> UGEEN - prasárnička, ale funkční a jednoduché
-> Luděk: ale šmudlo. 130kovy hrdlo je jiny kvuli pricnymu ramenu. je vic pri kastli a k nadri ma misto toho kratkyho kusu hadice eSíčko. Já sem to vyřešil takle:
no já taky ne,proto sem se ptal
ha,nikdy jsem rozdíl,mezi hrdlem nádrže u kyvadlové a vlečené nápravu nezpozoroval,to je zase nějaká kachna,rozdíl je mezi užovkou a eMkem,ale nechápu,proč by to mělo někde drhnout,když je převodovka na úplně stejným místě
Neni. Sezenes pouze esíčko ze stotřicítky a hrdo uřízneš kus za tim jak se ohejba "pod auto" tam das koleno z 120ky hrdlo-nadrž, pak das kus ty puvodni trubky co ti zbylo a pak to esíčko...
Já myslím, že ano. To starý hrdlo by asi drhlo o převodovku. Nevím, jak je to s nádržema, jestli jsou stejný nebo ne. Ale určitě ti odpoví někdo, kdo tu přestavbu dělal, třeba U-geen. Já jsem slyšel, že to hrdlo se musí měnit.
nevíte jestli při zástavbě vlečky je nutné vyměnit i hrdlo nádrže ?
Já myslm že ne.....jen že se tu objevilo vlečkový hrdlo....
dík
Já myslm že ne.....jen že se tu objevilo vlečkový hrdlo....
dík