skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Odlehčení...
prohledat
64 příspěvků (zobrazeno 51 až 64) od 15.09.2002 do 08.10.2002, založil/a
22:41:07
16.09.2002
16.09.2002
PJ
No a zhubout bych potreboval taky :-( I kdyz vypadam hubene, tak mam 95 kg a to je moc. Mit tak 65... :-)
22:38:28
16.09.2002
16.09.2002
PJ
2U-Geen: Treba ta guma okolo baterky je typicky priklad, kde se da hodne usetrit. Ma asi 3 kg a kdyz misto ni das nejaky jekor o vaze 250g, tak v hlucnosti nepoznas rozdil. Pak treba samonavijeci zadni pasy maji oba 3 kg, obe operky hlavy na Rapida take 3 kg... To jsou 3 kraviny a najednou je to skoro 10 kg. A takhle to jde dal a dal a najednou mas 50 kilo venku.
Z ceho jsou vlastne ty tvoje predni sedacky a kolik vazi?
Z ceho jsou vlastne ty tvoje predni sedacky a kolik vazi?
22:30:22
16.09.2002
16.09.2002

U-Geen
Hlavně bych ale potřeboval zhubnout tak 20-30Kg...
22:28:31
16.09.2002
16.09.2002

U-Geen
Zadní pásy bych mohl taky vyndat... sou sice nenavijeci ale kilčo to dohromady taky dá...
22:26:37
16.09.2002
16.09.2002

U-Geen
2 Dan: no právě. a můj cestovní vůz... asi vyndam tu těžkou gumu co je vzadu za sedačkama a další kravinky.
22:25:11
16.09.2002
16.09.2002
PJ
Ja jsem odstranil tech 48 kg, coz neni zrovna malo, a rozdil od seriovky poznas akorat tak, ze vzadu nejsou sedacky, jinak jsem o nic neprisel... Vzadu ale za rok a ctvrt co Rapida mam sedely akorat dve holky, jinak nikdy nikdo, tak tuhle absenci snad nejak preziju :-)
22:00:28
16.09.2002
16.09.2002

Dan
Pokud to auto používáš do běžnýho provozu, tak toho moc nevyndáš :o)
Ale fakt se z toho dá vyndat věcí, že to "uspoří" jednoho pasažéra. Jak to jede, dyž jedeš sám nebo dyž tam máš navigátora, popř. eště někoho vzádu ? To sou rozdíly....
Řek bych, že odlehčování je jedna z dost důležitých věcí.
Ale ne u auta, s kerým jezdíš do práce :o)
Ale fakt se z toho dá vyndat věcí, že to "uspoří" jednoho pasažéra. Jak to jede, dyž jedeš sám nebo dyž tam máš navigátora, popř. eště někoho vzádu ? To sou rozdíly....
Řek bych, že odlehčování je jedna z dost důležitých věcí.
Ale ne u auta, s kerým jezdíš do práce :o)
21:59:32
16.09.2002
16.09.2002

Boss - zrušená registrace
No dá se odstranit přední kapota,zadní kapota,zadní dveře,palubka,rezerva a všechna ta nepotřebná poviná výbava,výfuk,nárazníky a všechno co je vevnitř..kromě sedadel pokud je někdo potřebuje..i když vzadu se dá sednout i na seno který je lehoučký:o))Díry po těch dveřích a kapotách se zakrejou igelitem...:o)))A pak to taky chce pokračovat u samotného řidiče..tzn nežrat a trochu zhubnout...:o))
20:42:27
16.09.2002
16.09.2002
Baghira
Ja mám "bohužel" v aute ještě LPG, což je výrazná zátěž. Ale zase kdo by jezdil na benzin za 27,- Kč :-))). Sorry, sorry, ja to tak nemyslel... Mě právě jde o to abych mohl zachovat interier plně funkční a to odhlučnění jsem už poněkud zredukoval. Je fakt, že si clověk ani neuvědomuje, že pár gramů sem, pár gramů tam a hned je auto o kilo lehčí. Nejlíp je to poznat když natankujete plnou nádrž což může být tak 40 kilo a akcelerace je v tahu. Problém je v tom, že mě už nenapadá co by se dalo odstranit.
20:15:03
16.09.2002
16.09.2002

U-Geen
Mno ze bych taky zacal? Ale kde, zadni sedacky potrebuju, predni sou sice super tezky ale zas pohodlny, odhlucnovaci materialy... no to by slo... ale toho moc nebude... mozna vymenit za polystyren nebo co...
20:05:21
16.09.2002
16.09.2002

Zazaa
du podobnym smerem - vyhodit vsecko co nejede takze zustane motor, brzdy, napravy, rizeni jedna skorepina vsecko zvenku nahradit laminatem skla makrolonem akorat pridam dovnitr ram :))))))))
19:51:03
16.09.2002
16.09.2002
PJ
Vzdal jsi se spravnou cestou :-) Nedavno jsem chtel zkusit, co dokaze vaha udelat s dynamikou auta a o vikendu jsem z nej vyndal skoro vse, co z nej vyndat jde, zustala akorat sedacka a par segmentu palubky, celkem to dalo snizeni vahy o 95 kg a rozdil ve zrychleni (i pruznem) byl ve vsech situacich obrovsky. Z nuly na sto jsem mel najednou za 12,5s a predjizdeni na trojku z nejakych 80, 90 kmh na 120 bylo radost, bylo to jako kdybys mel najednou minimalne o 10 kW navic.
Jenze jezdit se s tim nedalo, ramus, drnceni, navic prakticky zadny interier, to nebylo to prave :-), ale cestu mi to ukazalo. Tak jsem nasledne interier slozil, ale odstranil jsem zadni sedacky (v Rapidu jsou stejne na nic), zadni operky hlavy, zadni pasy a dalsi zbytecnosti a vetsinu odhlucnovaciho materialu, celkem sla vaha dolu o 58 kg. Nektere odhlucnovaci materialy jsem ale nahradil lehcimi, misto zadnich sedacek prisel koberec, misto operadel MDF deska, coz vahu zase zvysilo o 10 kg, cili celkova uspora 48 kg. Znat to je, i kdyz tech 95 kg bylo lepsich... Kazdopadne hlucnost je prakticky stejna a dobre to vypada :-) Jeste planuji vymenu sedacku ridice za skorepinu (cca 18 kg dolu), coz taky vyresi leccos.
Takze pokracuj, smer je to spravny :-) Pokud bys z auta vyndal alespon tech 100 kg, tak si muzes usetrit penize za vylepsovani motoru :-)
Jenze jezdit se s tim nedalo, ramus, drnceni, navic prakticky zadny interier, to nebylo to prave :-), ale cestu mi to ukazalo. Tak jsem nasledne interier slozil, ale odstranil jsem zadni sedacky (v Rapidu jsou stejne na nic), zadni operky hlavy, zadni pasy a dalsi zbytecnosti a vetsinu odhlucnovaciho materialu, celkem sla vaha dolu o 58 kg. Nektere odhlucnovaci materialy jsem ale nahradil lehcimi, misto zadnich sedacek prisel koberec, misto operadel MDF deska, coz vahu zase zvysilo o 10 kg, cili celkova uspora 48 kg. Znat to je, i kdyz tech 95 kg bylo lepsich... Kazdopadne hlucnost je prakticky stejna a dobre to vypada :-) Jeste planuji vymenu sedacku ridice za skorepinu (cca 18 kg dolu), coz taky vyresi leccos.
Takze pokracuj, smer je to spravny :-) Pokud bys z auta vyndal alespon tech 100 kg, tak si muzes usetrit penize za vylepsovani motoru :-)
10:10:19
16.09.2002
16.09.2002
Jirik
Já bych vyndal i celej vnitřek včetně sedaček a dal tam ty lehoučký plastový židličky z Baumaxu. :o))
21:34:06
15.09.2002
15.09.2002
Baghira
Zdravim, v jednom ze starších příspěvků jsem zahlédl konverzaci o uzitečnosti plastů na autě a především o jejich nepříznivém vlivu na hmotnost vozu. Začal jsem se tim poněkud zabývat a odlehčovat vůz jak jen to jde, při zachování "sériovosti" auta, tedy aby zůstal komplet nedotčený interiér a protihlukovou ochranu udrzet na přijatelné míře. Máte někdo s tímto zkušenosti a především, čeho všeho zbytečného se můžu na autě zbavit? Zatím se mi podařilo zbavit se asi tak 30 kilogramů a z auta zmizeli všechny držáky a úchyty, které jsem nepoužíval a nepoužiju (jooo flexa je flexa :-))). Nechtel bych však ani zasahovat do konstrukce vozu.