Brzdy

prohledat
11 příspěvků (zobrazeno 1 až 11) od 03.10.2003 do 06.10.2003, založil/a
řadit dle data
11:38:50
06.10.2003
Tomáš Černý - zrušená registrace
Max: no ony to sou dve trubivky a dve hadice, tzn cca 240Kč, tesneni a srouby stejne musej jit i pod propojku.



Martin: Max neni z Prahy



Ja koupil sadu a naohybanou. Porad mi to ale lezi v pokoji a ne a ne ty brzdy udelat.
08:57:01
06.10.2003
Bery
Lepší si je naohybat podle svýho.Já jsem většinu trubiček rovnal a ohýbal podle toho jaxem potřeboval já a chvílema mi málem nestačila fantazie...
22:53:36
05.10.2003
Martin
-> Max: Proč by měl být problém sehnat propojovací trubici mezi přední a zadní kostkou ? Já jsem kupoval sadu nových trubic na 130tku a byla tam i tahle propojovací trubice. Jedinej problém byl, že nebyly naohybaný.
21:27:33
05.10.2003
Max
No jo.....tak jo...už mi je to jasný.

Akorát problém asi bude sehnat to propojku mezi přední a zadní kostkou,co ?... No zeptám se v prondu.

Jinak propojky nechci. Stejně budu dělat nový rozvody,tak natáhnu o 2trubičky víc,no :o)

Ale díky moc
23:25:30
03.10.2003
Tomáš Černý - zrušená registrace
Presne jak to rikal Martin (zaplat mu to panbuh, ze sem to nemusel psat ja). Rozhodne se ale ser s tim potrubim, mas vetsi jistotu, ze dobrzdis, kdyz ti jeden okruh odejde.Jenže je tu Jenže:



Ja kdyz proslapl trubicku, tak jsme jen slysel sykot a zastavil nohou o podlahu, takze i kdyz Jiri Cech rikal, ze vzdycky jeden okruh brzdi skodovkou pocinaje (1000 a podobne to prej nemeli, jak presne to rikal si nepamatuje) tak me to proste nefungovalo. At jsme slapal jak chtel, nebrzdilo nic. Nastesti to bylo na cvičišti a ne nabojišti, proste jsem namiste testoval, jak moc na to můžu dupnout.
13:08:34
03.10.2003
Martin
-> Max: Už jsme to tu řešili. Originál 4písty jsou zapojený takto : od horního vývodu hl. válce jde trubička pod auto ke kostce se 3mi vývody (1vstup, 2 výstupy). Tam zapoj horní pístky předního brzdového třmenu. Spodní vývod hl. válce do další kostky (dávají se zpravidla pod sebe, aby se mohly uchytit na jeden průchozí šroub) se 4mi vývody (1 vstup, 3 výstupy). Na výstupy do stran zapojíš spodní pístky předního třmenu a na vývod dozadu zapojíš zadní okruh (trubice, co vede pod celým autem a vzadu se rozdvojuje přes další kostku na zadní brzdy). Ale je fakt, že když seženeš propojení na ty přední třmeny, je vše mnohem jednodušší. Mrkni se do předchozích článků, je tam i popis odvzdušnění. Každopádně ti přeji hodně štěstí, zvlášť pokud budeš měnit i potrubí.
11:18:23
03.10.2003
Bery
já vím.
11:06:56
03.10.2003
U-Geen
No ale zase když ti vyplivne jeden kruh tak ti u 130ky brzdí druhej... a v obou sou zapojený přední brzdy...
10:31:23
03.10.2003
Bery
Tak to udělej jako já.Spodní vývod brzdového válce - přední brzdy - kostka se třemi vývody-k brzdičům pouze po jedné trubičce a propojky,horní vývod brzdového válce zadní brzda,zase kostka se třemi vývody a do válečků(kotoučů).Nech si udělat propojky na čtyřpísty - nějaký šikovný a cenově dostupný soustružník se tu určitě najdě,žejo!To co ušetříš za kostky a trubky dej soustružníkovy za propojky a no problem...
10:08:20
03.10.2003
U-Geen
Chtěl jsem ti odpovědět na mejl ale máš plnou schránku...
09:55:34
03.10.2003
Max
Zajímá mě jedna věc...a to že budu předělávat brzdy z normálních na 4 písty a i s rozvodama. Sice jsem měl doma garde,ale pořádně jsem to tam neporhlížel.Jde mi hlavně o předek. Zadek je krom jinejch válečků stejnej.

No takže začíná to jinym hlavnim válcem (D=22mm) z něj vedou trubičky jedna na předek druhá na zadek.

A teďka...ta na předek jde do kostky z kostky na levo a na pravo. No jenže ještě to potřebuju jednou k těm 4 pístum. Určitě to je tak,že tam je kostka se 4 ma vývodama a je to propojený ještě s jednou kostkou, ne ? Že tam jsou kostky dvě vim určitě. A ani mě nenapadl jinej způsob jak by mohli bejt propojený,když z hlavního válce jde jen jedna trubička na předek........

Nebo jestli jste tohle někdo obsolvoval a ještě tam sou jiný problémy (krom toho jak přidělat druhej spoj - trubička-hadice) mě nic nenapadlo....) tak mi klidně poraďte :o)))



Extreme Tyres