
skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
LPG moc žere
prohledat
52 příspěvků (zobrazeno 1 až 50) od 24.09.2003 do 14.10.2003, založil/a
08:16:56
14.10.2003
14.10.2003

Komár 1981
-> Racyk: A kurna! To me nenapadlo. To bych vlastne moh´. Teda alespon v Praze, co?

08:16:09
14.10.2003
14.10.2003

WindMAN
-> Racyk: -> PPP: asi mate pravdu, skúsim to neprešvihnúť cez 120km/h a uvidíme koľko si vezme
ale pri 170kkm to má ten motor spočítané..

20:04:45
13.10.2003
13.10.2003

Milda
-> King: taky sem psal ze vyssi otacky mam vyreseny obtokem pres tu diru co se nasava teplej vzduch, v podstate mam variabilni prurez sani

13:46:59
13.10.2003
13.10.2003

Racyk
Lidi divte se, ale asi jsem se dostal na spotřebu 8,5L/100:))) Stačilo jen zpomalit ze 140 na 120:)))
12:46:38
11.10.2003
11.10.2003
King
2 Milda: Hmm, tak takovy zaslepeni je uz docela extrem a urcite se negativne podepisuje na plneni valcu pri vyssich otackach. Pres polovinu plochy nasavaciho otvoru bych nesel. Jinak pro odpurce metody zaslepovani: Nasavaci otvor ma plochu zhruba 10cm3 a soucet ploch difuzoru karbu SEDR je zhruba 8cm3. Cili pokud zaslepim rekneme 1/3 prumeru nasavaciho otvoru (usec) cili odhadem 20% plochy, splnuju pozadavek, ze zadna cast saciho traktu nesmi mit mensi plochu nez soucet ploch difuzoru. Zaroven nelze zapominat, ze airbox nelze dokonale utesnit, takze prisava i netesnostmi....
21:01:39
10.10.2003
10.10.2003

Milda
-> King: No vono to castecny zakryti bylo asi tak ze sem to ucpal rukou uplne a nechal jenom malou skvirku aby to nechciplo

16:10:17
10.10.2003
10.10.2003
King
2 Ludek: Volnobeh je prece danej nastavenim volnobehu na karburatoru pri prepnuti na benal. Pri provozu na lpg motor saje pri volnobehu misto benzinove smesi, smes lpg + vzduch. Saje ji hlavne volnobeznym systemem motoru a tudis otacky volnobehu na lpg i na benzin jsou stejne. To plati za predpokladu, ze jak benzinovy, tak lpg volnobeh jsou nastaveny spravne tj. lambda=1. Pokud mas, ale volnobeh na lpg nastavenej malinko smerem k chudsi smesi, pak zaslepeni sani zvetsi podtlak u mixeru, smes se obohati a otacky stoupnou. To nejsou modra vycucana z prstu, na tom se v podstate shoduje deĺsi dobu vetsina osazenstva lpg konfery na Pandore.
To PPP: Po zaslepeni sani by mel samozrejme nasledovat kompletni Kolbabek nebo metoda "3000", ale pro zjednoduseni jsem uved jenom dostelovani volnobehu sroubem bohatosti. Jinak zmena nastaveni skrticiho sroubu po zaslepeni neni nijak damaticka....
To PPP: Po zaslepeni sani by mel samozrejme nasledovat kompletni Kolbabek nebo metoda "3000", ale pro zjednoduseni jsem uved jenom dostelovani volnobehu sroubem bohatosti. Jinak zmena nastaveni skrticiho sroubu po zaslepeni neni nijak damaticka....
13:28:20
10.10.2003
10.10.2003

Luděk
-> King: vždycky,když částečně omezíš sání vzduchu,tak Ti stoupne volnoběh,jenom záleží jak moc to omezíš a jak je ohřátej motor.Já mám v nasávači víčko od litrový olejový láhve s malou dírkou,aby mi to gungovalo (teda pro motor 136,130tkovýmu to bylo jedno),jo a nepřichází v úvahu,že by mi podfukoval nějaký karburátor,nebo něco
13:08:25
10.10.2003
10.10.2003

Komár 1981
No jasne! Cim vic jednoho plynu, tim min druhyho. Jenze LPG je vzdycky az ten druhej... vim z vlastni zkusenosti

12:32:26
10.10.2003
10.10.2003

Max
-> Racyk: no jo,to já mám taky tenhle bazmek mezi karbecem a filtrem....ale já myslel že moc vzduchu obecně škodí.... sem se plet ?
10:17:13
10.10.2003
10.10.2003

Racyk
v klidu, ja bych si to moh dat taky, protože mám plyn přivedeny do mixu, což je takový mezikus mezi karburatorem a vzduchovým filtrem, pokud maš hadici přimo do toho vzduchového deklu, tak maš smulu:)
08:34:57
10.10.2003
10.10.2003

Max
no kdzž tu řešíte LPG, tak já jsem uvažoval na tím,jak může ten bílo oranžovej rapid (mzslim Kisa, že ho má) jedtim s otevřenzm vyuch. filtrem.....
14:19:31
09.10.2003
09.10.2003
PPP
-> King To akoze po nasadeni pasky si steloval len volnobeh a nie skrtidlo na hadici? Dufam ze to nie je tak. Urychlene ma vyved z omylu, lebo ak si na tu skrutku na hadici po prelepeni pasky fakt nesiahol, tak...
-> MIlda Pravdepodobne Ti podfukuje karburator. Na lpg mas chudobnu zmes, ono volnobeh lpg sa da nastavit aj vtedy ked mas pod karburatorom aj centimetrovu dieru. Ked pripchas modru hubicu, tak sa zvysi podlak v mixeri a prisaje Ti viac plynu, tym zems obohati a tak stupnu otacky. Vzduchu bude mat dost falosneho.
-> WindMAN Pre neznalych by si este mohol uviest, ze tych 10litrov je dan za to, ze sa z toho motora snazis vytriast cestou vsetky skrutky :))). Ved pri tych 130 az 150 to uz ma riadne otacky :).
-> MIlda Pravdepodobne Ti podfukuje karburator. Na lpg mas chudobnu zmes, ono volnobeh lpg sa da nastavit aj vtedy ked mas pod karburatorom aj centimetrovu dieru. Ked pripchas modru hubicu, tak sa zvysi podlak v mixeri a prisaje Ti viac plynu, tym zems obohati a tak stupnu otacky. Vzduchu bude mat dost falosneho.
-> WindMAN Pre neznalych by si este mohol uviest, ze tych 10litrov je dan za to, ze sa z toho motora snazis vytriast cestou vsetky skrutky :))). Ved pri tych 130 az 150 to uz ma riadne otacky :).
12:06:59
09.10.2003
09.10.2003

WindMAN
ten trik s páskou mi fungoval dovtedy čo som mal karbec v hajzli a prisávalo si to vzduch bulharskou metódou. Keď je motor v OK stave, sací trakt v poriadku, tak pásku vôbec netreba. So špinavým vzduchovým filtrom mi to išlo len 120km/h, štarty boli na prvé brnknutie a na 40l som prešiel 530km namiesto 420. Teraz mám nový vzducháč, nastavenu zmes, najazdených cca 170kkm a žerie to stále okolo 10.
18:52:32
08.10.2003
08.10.2003

juris
-> u-geen: no snad to poradne vyzkousim,jen co vyjedu ze servisu

16:43:18
08.10.2003
08.10.2003
King
2 Milda: Pri castecnym zakryti vstupni doury ti nemuze NIKDY vylitnout volnobeh na 1500rpm. Leda, ze by si mel benzinovej volnobeh nastavenej takhle nesmyslne vysoko. Tu klapku je fakt lepsi vyhodit, protoze podtlakovy systemy lpg jsou proste haklivy na kazdej Pascal tlaku a neodpoustej zadnou netesnost ci vakl. Ja jsem zase experimentalne nastavil sani tou vrapovanou trubkou a vzduch jsem nasaval dole u pricky pekne studenouckej - jelo to jak satan, ale musim doresit upevneni hadice, pac se tam dost bimba.
16:01:51
08.10.2003
08.10.2003

Milda
A jak rika King je to u kazdyho motoru jiny, treba u rOMANa to vubec nefunguje
16:01:06
08.10.2003
08.10.2003

Milda
-> Racyk: Ja sem postupoval nasledovne (mam Lovato). pri castecnym zakryti ty vstupni diry rukou mi vyskocil volnobeh cca na 1500 ot. Takze sem vzal vhodny vicko od naky flasky (co se prumeru tyce, navic to ma osazeni takze mi to nevcucne dovnitr), udelal sem do nej 12ku diru, zaaretoval vazacim dratem. ubral sem bohatost. Napevno sem zavrel tu diru na teplej vzduch, jenze to zase nejelo od 4000 ot. vejs. takze sem tu diru zase odslepil. Cidlo tam nemam a ta klapka je normalne zavrena, akorat pri velkym podtlaku v potrubi se otevre a prisava si to vic vzduchu. Aby to nebralo teplej vzduch tak sem tam nabastlil tu hadici a nasmeroval dozadu k viku. Po teto uprave to jede plynule od 1500 ot do maxima bez jakyhokoliv cukani. Foto zde
www.hobby2.wz.cz/prestavb a/IMG_2078.JPG
PS: za 10 l LPG jezdim bezne, akorat cestou do hrochace za klatovskejma plazicema sem jel za 8,5
www.hobby2.wz.cz/prestavb a/IMG_2078.JPG
PS: za 10 l LPG jezdim bezne, akorat cestou do hrochace za klatovskejma plazicema sem jel za 8,5
14:10:22
08.10.2003
08.10.2003
King
2 Patrik: Poradim, ale zduraznuju, neplati to univerzalne. Na nekterych provedenich lpg zastavby to muze jenom zvednout spotrebu. Proste vemes jakoukoliv lepici pasku a prelepis s ni cca 1/3 nasavaci doury (na tom modrem "kyji"). Samozrejmosti je utesneni celyho sani, odstraneni termostaticke klapky a uplne zaslepeni doury sani teplyho vzduchu. Po zaslepeni je potreba doladit volnobeh. V dalsim kroku to muzes zkusit zaslepit treba z poloviny, jestli to bude zivejsi. Ale musi se zkontrolovat spotreba. To jestli zaslepeni pomuze, je znat uz pri turovani motoru - jde lip do otacek. Zkus, a dej vedet.
14:00:56
08.10.2003
08.10.2003
King
2 Ludek: Dovolil bych si oponovat spotrebe 10-11l u S105 na LPG. Na bezny dojizdeni do prace spotreba kolem 7/100 . Pri sluzebkach, kdy LPG sponzorovala firma, to delalo nejakych 7,5-8l. Nemusim zduraznovat, ze za techto podminek, jsem to moc nesetril (110-120km/h). Fakt nevim, jakym jizdnim stylem se dostat na spotrebu 10-11/100 :)
10:41:17
08.10.2003
08.10.2003

Racyk
to Ludek: hej jako jak že to vic jak 120-130 nejede? To neni pravda a to jsem nikdy neřek!!!! Já ted jezdím jen dálkové po dálnicí a jedu v prumeru 120-130 když to lechtám, když tomu hupsnu po kulach, tak i na ten pojebany plyn jedu cca 150 až 160, z kopca i 170 a lehce vic, mám na to svědky:)) Dva stopaři a kámoši co se mnou normálně jezdí:)) Jedina vlastnost toho plynu je v tom, že to akceleruje o chloupek pomaleji, př: 100 za 14 tak z LPG 100 za 15s, tot jediny rozdil!!! PS jestě jsem z plyne nezkoušel jet dálkovou z rychlostí pod 110 stále, takže to musím vyzkoušet a pak uvidime co nam pani spotřeba udělala:))
08:38:05
08.10.2003
08.10.2003

Patrik
-> King: Muzes prosimte trosku objasnit jak to s tou izolackou zbastlit (mam taky Lovato). Laka mne ta predstava:
...proste paska pres sani = excelentni starty zastudena i za tepla, luxusni akcelerecni pruznost... a laborovat se nebojim (vratit do puvodniho stavu to muzu dycky
...proste paska pres sani = excelentni starty zastudena i za tepla, luxusni akcelerecni pruznost... a laborovat se nebojim (vratit do puvodniho stavu to muzu dycky
20:39:49
07.10.2003
07.10.2003

U-Geen
-> juris: A konečně to jede že? :-)
16:50:51
07.10.2003
07.10.2003

juris
Já jsem to z velkou spotrebou plynu vyresil rychle,proste jsem ten plyn dal do hajzlu a hotovo,dal jsem si tam konecne poradní sání a je to

15:49:39
07.10.2003
07.10.2003

Luděk
-> Racyk: a všichni,co mám zkušenosti a spotřebu LPG,tak 136ska jezdí okolo 8mi litrů LPG a pohybuju se běžně okolo 100 km/h,při delších trasách 120-130 km/h,víc to v podstatě ani nejede.Se 105tkou (potvrdí Max),která jede opravdu sotva přes 100 km/h počítejte určitě s 10-11 litry,nezapomeňte,že to má 4qvalt
16:29:56
01.10.2003
01.10.2003

Racyk
No virt je svině, to víme a neměl 20km/h ale tak 50km/h, takže vyšší spotřeba se dala čekat, ale ted jsem šteloval ty dva ventily na přívodních hadicích k mixu a jak jsem si to chtěl doštelovat podle jednoho návodu, co jsem našel na netu, tak jsem málem vyskočil, protože ty ventily jsem měl dotáhnout až po dobu kdy začne motor ztrácet otáčky a než začal otočil jsem cca 3 otáčky! pak jsem to lehce povolil a proturoval, projel a jede to uplně stejně a doufam, že za lepší spotřebu. Když jsem si chtěl přidat volnoběh, tak jsem otevřel kapotu a motor náhle zvětšil otáčky, přivřu a klesají, to mi benzín nedělá, ale vím jak to asi vyřešit, viděl jsem to na sáni u Baghiry, tak se nechám trochu inspirovat:)
15:30:37
01.10.2003
01.10.2003
King
Problem je v tom, ze bez pasky nastavim krasne volnobeh, ALE s jakoukoliv kombinaci nastaveni regulacnich prvku dosahnu bidne akceleracni pruznosti pri stejne spotrebe jako s paskou a nebo to jaks/taks akceleruje, ale spotreba na pi*u. Uz jsem to nekolikrat opakoval na lpg konfere, nez experimentovat s mixery, proste paska pres sani = excelentni starty zastudena i za tepla, luxusni akcelerecni pruznost a spotreba na 50km trati predpisovou jizdou(z toho cca 20km Praha) kolem 7l/100 (se 4kvaltem upozornuju a to veni pro favomotor nic idealniho). Vcera jsem ze srandy vyzval jednoho slovenskeho kolegu s feldou 1.6 na maly sprintik pred fabrikou. Dokaze maskovat emoce, ale stejne byl docela smutnej :o)
15:08:36
01.10.2003
01.10.2003
PPP
2 King: Ja mam okrem lovatackych nastavovaciek este skrutku do ktorej by sa sahat nemalo, lebo meni akurat tak prudkost odozvy splynovaca na podltak v sani (a to bez skusenosti a asi aj pristrojov nejde nastavovat, max. sa v tom vrtat bez rozmyslu).
Inac k tej paske. Ak Ti ide bez pasky nastavit volnobeh na pouzitelne otacky a zataz podla kolbabka alebo Xtisic otackovou metodou (moja oblubena), tak nechapem preco paska. Ak nejde volnobeh, tak rozobrat splynovac a ak je OK, tak menit mixer. Ale kedze mixer davaju pre skodifky od 105 po 136 rovnaky, tak myslim, ze by tu problem nemusel byt.
S tou paskou je to asi tak, ze mi to raz montaznik lpg (ked som bol za nim asi 3ti raz, s tym, ze to skapina a trha) prelepil a nestaral sa. Trosku potocil skrutkami poturoval a dovi. V meste som nic nespoznal, ale mimo som len oci vyvaloval. Plyn na podlahe a skodifka 60km/h :(((. Na najblizsej odbocke brzda, paska letela do lesa (inac okolie neznecistujem, ale bol som priserne nasraty), nastavil som volnobeh a pokracoval v jazde so spotrebou stalych 13l. Potom mi to nastavil stryko a hopla 7,5l. Na rozdiel od toho "montaznika" sa v tom vyzna. Okaz na toho montaznika je aj na www.lpg.host.sk a kedze som z popradu, nie je az taky problem zistit si o koho ide. Je to proste lepmel, ktory vybehol pred par rokmi z ucislista, bohvie odkial zohnal prachy (alebo ma zazobaneho spolocnika) a robi "servis". Akurat, ze v tom "servise" akurat tak meni olej a "montuje" lpg.
Inac k tej paske. Ak Ti ide bez pasky nastavit volnobeh na pouzitelne otacky a zataz podla kolbabka alebo Xtisic otackovou metodou (moja oblubena), tak nechapem preco paska. Ak nejde volnobeh, tak rozobrat splynovac a ak je OK, tak menit mixer. Ale kedze mixer davaju pre skodifky od 105 po 136 rovnaky, tak myslim, ze by tu problem nemusel byt.
S tou paskou je to asi tak, ze mi to raz montaznik lpg (ked som bol za nim asi 3ti raz, s tym, ze to skapina a trha) prelepil a nestaral sa. Trosku potocil skrutkami poturoval a dovi. V meste som nic nespoznal, ale mimo som len oci vyvaloval. Plyn na podlahe a skodifka 60km/h :(((. Na najblizsej odbocke brzda, paska letela do lesa (inac okolie neznecistujem, ale bol som priserne nasraty), nastavil som volnobeh a pokracoval v jazde so spotrebou stalych 13l. Potom mi to nastavil stryko a hopla 7,5l. Na rozdiel od toho "montaznika" sa v tom vyzna. Okaz na toho montaznika je aj na www.lpg.host.sk a kedze som z popradu, nie je az taky problem zistit si o koho ide. Je to proste lepmel, ktory vybehol pred par rokmi z ucislista, bohvie odkial zohnal prachy (alebo ma zazobaneho spolocnika) a robi "servis". Akurat, ze v tom "servise" akurat tak meni olej a "montuje" lpg.
11:55:34
01.10.2003
01.10.2003
King
2 Peter P.: Mam jednu namitku, k te pasce pres sani. Nezapominej, ze mas reduktor LandiRenzo a my prosti skodovkari s Lovatem/Zavolli nemame k dispozici tolik regulacnich prvku, jako BRCkari a spol. Lovato ma jenom sroub max. dodavky paliva a sroub bohatosti smesi vicemene pro volnobeh. Chybi nam prvek obtoku ventilku, kterym by se dal stelovat volnobeh nezavisle na nastaveni bohatosti smesi. Proto nedam dopustit na castecne zaslepeni sani a to ani po vymene motoru 105 za favo. Na lpg konferenci je to kacirska myslenka, ale proste na nekterych autech to s paskou funguje lip. Nekdo namitne, ze je horsi plneni plneni valcu pri vysokych otackach. Mozna, ale motor nejcastejc provozuju kolem 3-3500RPM a maximalka je 180 podle tacho s 4q, coz je na zaslepeni sani a LPG docela v poho, ne? :o)
20:54:08
29.09.2003
29.09.2003

Boris S
Mne behala škodovka zo 120-kovým motorom na LPG okolo 8-8,5l.
Teraz s favoritackym motorom som mal rekord 7,4l a to som ho vôbec nešanoval ani po meste ani na dlhšie trate.
Teraz s favoritackym motorom som mal rekord 7,4l a to som ho vôbec nešanoval ani po meste ani na dlhšie trate.
19:24:00
29.09.2003
29.09.2003
PPP
Mne po po nahodeni prdikov islo na 13l (742.136tka, sice zakarbonovana az po usi, ale inac v slusnom stave) a to som mal elektriku a rozvody nove a predstih riadne nastaveny (aj ked na benzin)).
Montaznik ma ukecaval ze ono si to sadne, ale nesadlo si a ked osm mal po 500km furt rovnakych 13l (medzimesto cez hory), tak ma to nasr... ...dilo a stryko mi to zosteloval na div sa svete 7,5l. Raz som to testol na benzine rovnaku trasu tak to vyslo asi 6,5 az 7l, takze celkom dobre. Jazdim celkom slusne (tj. podla predpisov pripadne do 10km/h navyse). Na dialkovej jazde po rovinkach (takmer) som sa dostal pod 6,5l lpg (do 90km/h). Potom som zanedbanou udrzbou zbrusil plast na kontaktovh az na nulovy predstih a islo to na 8,5l. Teraz som na 6stupnoch (namiesto 2) zakl. predstihu a spotreba kombinovana medzimesto cez hory a k tomu 20% mesto asi za 7,5l.
Nenechaj sa ukecavat montaznikom a ak ti bude lepit paskyu cez sanie tak ho nakop do pr.... a uz sa u neho viac neukaz. Je to lepmel.
Inac vietor o rychlosti 20km/h na skodofke meni spotrebu asi o liter. Tak si to prepocitaj.
Montaznik ma ukecaval ze ono si to sadne, ale nesadlo si a ked osm mal po 500km furt rovnakych 13l (medzimesto cez hory), tak ma to nasr... ...dilo a stryko mi to zosteloval na div sa svete 7,5l. Raz som to testol na benzine rovnaku trasu tak to vyslo asi 6,5 az 7l, takze celkom dobre. Jazdim celkom slusne (tj. podla predpisov pripadne do 10km/h navyse). Na dialkovej jazde po rovinkach (takmer) som sa dostal pod 6,5l lpg (do 90km/h). Potom som zanedbanou udrzbou zbrusil plast na kontaktovh az na nulovy predstih a islo to na 8,5l. Teraz som na 6stupnoch (namiesto 2) zakl. predstihu a spotreba kombinovana medzimesto cez hory a k tomu 20% mesto asi za 7,5l.
Nenechaj sa ukecavat montaznikom a ak ti bude lepit paskyu cez sanie tak ho nakop do pr.... a uz sa u neho viac neukaz. Je to lepmel.
Inac vietor o rychlosti 20km/h na skodofke meni spotrebu asi o liter. Tak si to prepocitaj.
18:34:01
29.09.2003
29.09.2003

aDAm
2 Racyk: Já bych ty prdky vyhodil.....
16:50:27
29.09.2003
29.09.2003

Racyk
pořád to není ono, žere to podle mě furt dost, ale jede to docela slušně maximálka proti větru byla cca130 což byla hruza jet 200km proti větru, to taky asi zvedlo spotřebu a myslím si že dost, ale ještě si to pošteluju a pak uvidime.
10:45:54
29.09.2003
29.09.2003
King
2 Wekky: na 70kach oproti 80kam nejenze keca pocitadlo ujetych km, ale i tachometr. Muze ukazovat sice stejne, ale ve skutecnosti jedes o 5% mensi rychlosti. Pak jiste neprekvapi zdanlivy pokles spotreby o 10%....
10:36:09
29.09.2003
29.09.2003
King
2 Kosan: Tvuj znamej ma bud a) motor totalne v riti, b) totalne rozstelovany LPG nebo c)otresnou jizdni techniku. Dostat se stoprdem na plyn pri max. rychlosti 90km/h na 10-11l je fakt umeni! :o) Ale jsou to nakonec jeho penizky :o)
18:55:41
28.09.2003
28.09.2003

Košan
17 je fuck dost! znamej ma plyn ve 105ce a jezdi stim za 10-11 litrů..vychazí to pak presne 1kč/km (ale to auto nejede vic jak 90km/h)
18:27:12
28.09.2003
28.09.2003

juris
Já jezdím ve městě za 13l a po dálnici za 10l.Byl jsem s tím v servisu už několikrát,ale na mín jsem se nedostal.

14:35:05
27.09.2003
27.09.2003

Racyk
Ale já vám dám 34 vyhodit, mám je jen vzadu, ale jsou na prujezdnost absolutně super!!!! A světe div se, ale na zpáteční cestě z kolejí jsem měl ve čtyřech lidech spotřebu 10L!!!:) Takže teorie toho servisáka, se potrdila, že ono si to sedne a sedlo:)) Jenže 10 je stále moc na dálniční provoz! Tak jsem tam byl dnes na poštelování a zjistil, že bohatost mám dobrou, ale jak mi vytáhl vzduchový filtr, tak byla závada na světě! Já ho neměnil co mám auto (1,5 roku, 17000km) a jak jsem si obstaral nový, tak mi to pošteloval a mělo by to ted žrát max 8L, takže uvidím v ponděli, kdy se vracím na kolej (200km)
20:42:57
26.09.2003
26.09.2003

U-Geen
Ale s OR34 ma pravdu, ty sou dobry tak maximalne pro deti a opice na houpacku...
14:22:02
26.09.2003
26.09.2003

wekky
-> Marko: Taková spotřeba bude zkreslením velikosti ujeté dráhy, 165/70 má mnohem menší obvod a tudíž i ujedeš míň ačkoli tachometr ukazuje pořád stejně. Zas tak velký rozdíl v pneu není...
13:55:48
26.09.2003
26.09.2003

Marko
Ja jsem jezdil na LPG tak za 10l. Po vymene filtru za Sportovni GREEN a nasazeni ladeneho vyfuku se to vyhouplo na 12l. To jsem jezdil na OR34. Kdyz jsem si koupil Fulda Diadem Linero 165/70 R13, tak spotreba razem klesla na 9. Takze pokud jeste nekdo jezdite na OR34, tak je sundejte a hodte do ohnně. To je pro ně nejlepší uplatnění

11:35:25
26.09.2003
26.09.2003
King
2 Racyk: Jestli se nepletu, pak Kolbabkova metoda stelovani LPG prave popisuje variantu s dvema ventili na hadici mezi mixem a reduktorem. Na stelovacich prvkach LPG nejsou nejsou zadny plomby, nikdo Ti nedokaze, ze si s tim hnul. Ale jestli to mas v zaruce, tak samozrejme hura na reklamaci. Na LPG by ti to nemelo zrat o vic nez 20% nez pred tim na benal. Ale pozor na syndrom polovicni ceny LPG :o). Kdysi po montazi LPG kdy litr byl za 8,50 jsem jaxi mimodek zacal jezdit o neco svizneji a spotreba me nemile prekvapila.
15:43:48
25.09.2003
25.09.2003

Racyk
hmm to je krasny potočit ventilem na hadici ke karburátoru, ale jelikoš je to montované nově a je to seriová 130 tak tam do toho mixu vedou hadice 2!!!! a na každé je nějaký ten ventil, je mi jasné, že s ním to nějak našteluju, ale mám na to ztaruku, tak mi to snad poštelujou sami, ale je fakt, že mi neřeknou, co to dělá, abych si to já zvídavá duše nespravil sám
11:33:51
25.09.2003
25.09.2003
King
2 Racyk: Nejdriv posteluj podle Kolbabka a koukni se taky na predstih. Pri montazi v servisech na to prdej. Na LPG by mel byt zakl. predstih o cca 5st. vyssi nez na benal (predstih ale samozrejme nezpusobil onech 17l/100 :o)
09:27:17
25.09.2003
25.09.2003

rOMAN
-> Racyk: SI to serid sam podivej se treba na tehle navod: www.rkolbabek.com/index.p
hp?page=7
Ja kdyz jezdim jako prase tak 10 - 12....Kdyz kolem 90 - 100km/h tak 8......*1508*
Ja kdyz jezdim jako prase tak 10 - 12....Kdyz kolem 90 - 100km/h tak 8......*1508*
22:22:55
24.09.2003
24.09.2003

Boris S
Tak je to fakt moc.Mne to najskôr žralo 12l a teraz 8.Inak súhlas s
Baghirom musíš nájsť správnu polohu pri voľnobehu a zase pojazdiť.
Baghirom musíš nájsť správnu polohu pri voľnobehu a zase pojazdiť.
22:01:05
24.09.2003
24.09.2003

Baghira
Stačí si na tá hadici ke karburátoru sám ubírat na tom ventilu (tuším že po směru hod.ručiček). Nesmíš se toho bát, v podstatě se musí najít ta nejlepší poloha, kdy to bude málo žrát a ještě to celkem pojede.
19:44:40
24.09.2003
24.09.2003

aDAm
Aaaale tys tam nahodil prdíky jo
takže si to auto už odepsal co
no máš recht chce to něco lepšího s lepší barvou



19:21:59
24.09.2003
24.09.2003

Martin
Ti to někde utíká, ne ?

19:16:16
24.09.2003
24.09.2003

Racyk
tos mě nadchnul, ael aby mi jela za osm!!!! taky bych tak chtěl
