skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
acc bovden
prohledat
10 příspěvků (zobrazeno 1 až 10) od 17.09.2003 do 19.09.2003, založil/a
06:59:57
19.09.2003
19.09.2003

U-Geen
Kdysi to bylo na nejaky fotce videt. V sobotu jedes na sraz nee? :-) Tak to uvidis a budes moct prubnout .-)
00:11:10
19.09.2003
19.09.2003

Tomáš Černý - zrušená registrace
U-Geen: obrazek z profilu by nebyl?
15:20:53
18.09.2003
18.09.2003

U-Geen
Ja mam "zprohejbanej" protiskluzovej plech na pedalu a je to parada.
14:13:59
18.09.2003
18.09.2003

BlackSUN
2 Tomáš Černý: Mělo by to v principu jít, ale musel bys řezat respektive prodlužovat tu díru v tunelu co je v ní ten pedál....
12:43:37
18.09.2003
18.09.2003

Tomáš Černý - zrušená registrace
no udelali jste mi radost, diky
prvni hodinku to byla parad,a davkoval jsem otacky po 50,ale treti den, to bylo davkovani jako driv, na volnobeh tak po 700, bezprdele.
do do toho, ale běda, jestli to bude zlobit jeste vic
zkousel ste nedko dat plynovej pedal bzliz k ridici? a de to vubec? ja to jeste nerozebiral ,tak nevi, jestli je to mozny. Nechci ci porad lamat pravou nohu, pri zrychlovani.
prvni hodinku to byla parad,a davkoval jsem otacky po 50,ale treti den, to bylo davkovani jako driv, na volnobeh tak po 700, bezprdele.
do do toho, ale běda, jestli to bude zlobit jeste vic

zkousel ste nedko dat plynovej pedal bzliz k ridici? a de to vubec? ja to jeste nerozebiral ,tak nevi, jestli je to mozny. Nechci ci porad lamat pravou nohu, pri zrychlovani.
08:45:16
18.09.2003
18.09.2003

U-Geen
Já sem dal zpátky strunu, je v teflonovym bowdenu,a je to paráda...
08:31:20
18.09.2003
18.09.2003

wekky
Já mám strunu a naprosto v pohodě. Horší je to s pedálem, ten jsem musel vyměnit celej. Starej když jsem vyčistil a promazal, za chvíli to znovu drhlo, nejde to totiž pročistit dokonale
.
Je to poznat hlavně v zimě, když po pedálu do osičky stéká z bot směs sněhové břečky s posypovým pískem...

Je to poznat hlavně v zimě, když po pedálu do osičky stéká z bot směs sněhové břečky s posypovým pískem...
00:24:15
18.09.2003
18.09.2003

BlackSUN
2 Tomáš Černý: Jo, tak tak, bovden s teflonovou výstelkou z cyklistickýho krámu, lanko z mototechny přímo na to určený, v tunelu sundáš ségrovku, u motoru na obal struny přilepíš izolačkou jako za ten původní bovden novej, protáhneš dovnitř, přiděláš koncovky z původního bovdenu přes nějakej jako ztlusťovák novýho bovdenu, zaděláš segrovku, od motoru nastrkáš lanko, připojíš k pedálu, zaděláš tunel, připojíš ke karbeci a jedem... je to lepší jak struna... a práce když to nejde na dvě hoďky i s kobercema a tak...
00:04:05
18.09.2003
18.09.2003

Roman
No olej ti zřejmě vyteče do středovýho tunelu kde pod ruční brzdou je otvor maskovaný krytem,který když odpáčíš směrem ven,tak na tebe vykoukne konec bowdenu,který je zasunut v držáčku.
Jinak vyhoď bowden i se strunou,a dej tam bowden s teflonem a lanko jako to mají cyklisté na kolech.Jen v tom tunelu ti dá práci sundat tu ségrovku co drží bowden a pak jí tam zpátky nasadit,párkrát zalomíš ruku a ona tam zacvakne.
Jinak ještě vyndej pedál z tunelu,důkladně vyčisti a ještě důkladněji promaž.
Jinak vyhoď bowden i se strunou,a dej tam bowden s teflonem a lanko jako to mají cyklisté na kolech.Jen v tom tunelu ti dá práci sundat tu ségrovku co drží bowden a pak jí tam zpátky nasadit,párkrát zalomíš ruku a ona tam zacvakne.
Jinak ještě vyndej pedál z tunelu,důkladně vyčisti a ještě důkladněji promaž.
23:23:13
17.09.2003
17.09.2003

Tomáš Černý - zrušená registrace
kudy a kam vytece olej, kdyz jsem ho lil do bovdenu, smerem od karburatoru k plynovymu pedalu?
btw: pomohlo to jak svině, ale jenom ten den, co jsem to nalil, dokonce jen asi 30 minut potom, kdyz jsme prisel druhej den k autu, tak to stalo pekne zahovno a treti den (dneska) uplne....
btw: pomohlo to jak svině, ale jenom ten den, co jsem to nalil, dokonce jen asi 30 minut potom, kdyz jsme prisel druhej den k autu, tak to stalo pekne zahovno a treti den (dneska) uplne....