skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Znizenie prednej napravy
prohledat
26 příspěvků (zobrazeno 1 až 26) od 03.09.2002 do 28.09.2002, založil/a
22:08:13
28.09.2002
28.09.2002

Max
No konec tejdne už je tu....tak jsem to asi nestihnul,co :o/
22:16:24
26.09.2002
26.09.2002

Max
O.K....takže komu bych měl poslat prašulky !!! Předpokládám na účet...A hlavně kolik....a taky se chci zeptat,jestli jste si nechávali dělat i zadní nebo jestli do budoucna :o))) díkes !!!
10:48:38
26.09.2002
26.09.2002
Jirka K.
Hele kucí a kolik by to jako stálo všeci čtyři.
09:50:16
26.09.2002
26.09.2002
PJ
2Max: Uzavirame to tento tyden, takze se jeste muzes pridat. Penize by to ale chtelo, na sekeru nedavame :-)
06:54:30
26.09.2002
26.09.2002

wekky
Zkus napsat PJ na mail, třeba se ještě stihneš přidat..
23:09:28
25.09.2002
25.09.2002
Max
Hele budete si ještě někdo nechávat dělat ty 130L/A pružiny ??? Já bych měl zájem (předběžně) ale nějak na to nepospíchám (fin krize:o( )
Nějak nedávno jste měli nějakou tu objednávku,to jsme propás......A víte někdo o tvrdejch zadních pružinách?Díky
Nějak nedávno jste měli nějakou tu objednávku,to jsme propás......A víte někdo o tvrdejch zadních pružinách?Díky
15:05:33
18.09.2002
18.09.2002
Jirik
Sakrblééé, co sem cpete pružiny ? Tady se hovoří o CCCP tankách. Mordijéé !!!
08:11:57
18.09.2002
18.09.2002

Bob
Kdepak když řezat tak v půlce vyříznout ven závit a svařit spátky do kupy :-)))
04:10:19
18.09.2002
18.09.2002

Fén
A když už řezat, tak z obou stran.
22:46:43
17.09.2002
17.09.2002

Dan
Závěr zní : buď nechat udělat "A" pružiny, nebo uříznout stávající o rozumnou hodnotu 1,5 - 1,75 závitu, a zarovnat. V obou případech doplnit tvrdými tlumiči, nejlíp H+P.
Jiná možnost stejně neexistuje.
Jiná možnost stejně neexistuje.
19:14:26
17.09.2002
17.09.2002

PRIEKOPA TUNING
Kua chlapi, nejak sa to zvrtlo na hodnotenie ruskych masin a nie na to, aby ste mi poradili, ako to teda znizit...
14:36:44
17.09.2002
17.09.2002
Jirik
Enémže tanky tak dobře netopí.
22:07:29
16.09.2002
16.09.2002

Dan
Da da.
Ovšem u ruských strojů je třeba vynaložit větší fyzické úsilí skoro ve fšem. Dveře, kapota, volant, atd.
Ale gdo má Ladičku, na spolehlivost si nestěžuje. Viz. "cigánskej mercedes". Što tako je ? :o)
Jo, a ta spotřeba / výkon = smrtelná kombinace.
A navíc, jak řikam, ty ruský káry sou křížený s tankama. Tudle to kamarád pomuchlal s Novou ňákýmu Golfákovi celkem mnógo a von sám nenarušéno.
Ovšem u ruských strojů je třeba vynaložit větší fyzické úsilí skoro ve fšem. Dveře, kapota, volant, atd.
Ale gdo má Ladičku, na spolehlivost si nestěžuje. Viz. "cigánskej mercedes". Što tako je ? :o)
Jo, a ta spotřeba / výkon = smrtelná kombinace.
A navíc, jak řikam, ty ruský káry sou křížený s tankama. Tudle to kamarád pomuchlal s Novou ňákýmu Golfákovi celkem mnógo a von sám nenarušéno.
18:13:47
13.09.2002
13.09.2002
Jirik
Náhodou i starý hranáče lady nevypadaly vůbec špatně.
Věříš že jsem se rozhodoval mezi Ladislavem a Škodawagenem ? Líbilo se mi na Láďovi to topení, 1,5 OHC motor. Tatík je míval služební. Sice : nevyjelo to kopec s mokrou trávou, ale jezdilo to jak vzteklý. Km to bylo schopno najet taky mnógo. U nás jezdívala jedna poladěná a vypadala úplně skvěle. Celá rozšířená a snížená jako kráva, prej tam měl stavitelnej billstein podvozek. Laďenáč vejfuck, sice jen 13" kola, ale maximální šíře. Fakt se mi líbila. Ale zásahů aby tak vypadalo je třeba požehnaně. Volga je taky výtečný auto. Šel bych do toho diesela nebo TD. Saze do toho dávaly od emerického Cumminse (nebo jak se to píše). Viděl jsem jednu vínovou červenou a měla trochu přizvednutej zadek (listy) nový chromový kliky, plastovou + chromovou masku ala Rolls Royce, 4x opěrky, ohromný široký alu kola, a byl to TAXÍK v Praze. Fakt nádhera. Vůbec bych se nerozmejšlel. Jediný co mě od toho brzdilo bylo to, jak to bude s náhr. dílama. Protože nevíš jak dlouho to budou rusy vyrábět, jak to bude s exportem a tak. Nebudu kupovat mech. díly ošmudlaný a sjetý na kost. :o)))) Viděli jste tu Volgu 21 Coupé od CCCP tunerů. Motor BMW M5 fakt překrásný károš. Líbí se mi i nová Lada Niva, Lada Calina (vypadá moc pěkně, skoro jako Opel Corsa) Tak ať žijou CCCP auta !!!!!!
Věříš že jsem se rozhodoval mezi Ladislavem a Škodawagenem ? Líbilo se mi na Láďovi to topení, 1,5 OHC motor. Tatík je míval služební. Sice : nevyjelo to kopec s mokrou trávou, ale jezdilo to jak vzteklý. Km to bylo schopno najet taky mnógo. U nás jezdívala jedna poladěná a vypadala úplně skvěle. Celá rozšířená a snížená jako kráva, prej tam měl stavitelnej billstein podvozek. Laďenáč vejfuck, sice jen 13" kola, ale maximální šíře. Fakt se mi líbila. Ale zásahů aby tak vypadalo je třeba požehnaně. Volga je taky výtečný auto. Šel bych do toho diesela nebo TD. Saze do toho dávaly od emerického Cumminse (nebo jak se to píše). Viděl jsem jednu vínovou červenou a měla trochu přizvednutej zadek (listy) nový chromový kliky, plastovou + chromovou masku ala Rolls Royce, 4x opěrky, ohromný široký alu kola, a byl to TAXÍK v Praze. Fakt nádhera. Vůbec bych se nerozmejšlel. Jediný co mě od toho brzdilo bylo to, jak to bude s náhr. dílama. Protože nevíš jak dlouho to budou rusy vyrábět, jak to bude s exportem a tak. Nebudu kupovat mech. díly ošmudlaný a sjetý na kost. :o)))) Viděli jste tu Volgu 21 Coupé od CCCP tunerů. Motor BMW M5 fakt překrásný károš. Líbí se mi i nová Lada Niva, Lada Calina (vypadá moc pěkně, skoro jako Opel Corsa) Tak ať žijou CCCP auta !!!!!!
23:00:45
12.09.2002
12.09.2002

Dan
Jó, ruský materiály. Tam se s tim neserou. Blok udělaj tak, že ručo vydlabou odlitej ingot. Navrtaj ďoury, daj tam písty z roztavenýho pancíře T-34.
Co, žigul, to je howno, ale co taková balšaja Volha ! Viděl ste něgdo kliku z volgy ? To je kus materiálu !
Ruské stroje byť maščiny na granici fantastiky !!!
A navíc, soutěžní ladičky vůbec nevypadaly špatně (myslim Lada Nova).
Co, žigul, to je howno, ale co taková balšaja Volha ! Viděl ste něgdo kliku z volgy ? To je kus materiálu !
Ruské stroje byť maščiny na granici fantastiky !!!
A navíc, soutěžní ladičky vůbec nevypadaly špatně (myslim Lada Nova).
13:40:14
11.09.2002
11.09.2002
Jirik
No to jo. Ale většinou jsou to výjimky který se povedly. U škodné co motor to originál.
Určitě nebude mít každej KW co jsou v techničáku. Jeden tahá líp, druhej hůř.
U těch fávů je to už vcelku dobrý. Motory nemají oproti starému škodováckému moc inovací, jde spíš o použité matriály. Takže fávovi třeba nic není ve 120 000, ale škodná už v té době hltá olej a má co dělat aby se uvedla do pohybu. Samozřejmě není to takhle u všech vozů, ale převážně áno. Stejně mě těch mnógo km u žiguláče překvapuje. Jsou to tanky a co tepr takej moskvič. hehe. Ale pro tunynk naprosto nevhodné přibližovadlo
Určitě nebude mít každej KW co jsou v techničáku. Jeden tahá líp, druhej hůř.
U těch fávů je to už vcelku dobrý. Motory nemají oproti starému škodováckému moc inovací, jde spíš o použité matriály. Takže fávovi třeba nic není ve 120 000, ale škodná už v té době hltá olej a má co dělat aby se uvedla do pohybu. Samozřejmě není to takhle u všech vozů, ale převážně áno. Stejně mě těch mnógo km u žiguláče překvapuje. Jsou to tanky a co tepr takej moskvič. hehe. Ale pro tunynk naprosto nevhodné přibližovadlo
11:48:37
11.09.2002
11.09.2002
Bery
Pafka-teda tatik ma nalítáno 237 000 km na Fa'89 a motor ještě pod kudlou nebyl,nevydává žádný šílený zvuky a tahá moc pěkně.Trochu péče,nevídaný stav:-)))
09:54:29
11.09.2002
11.09.2002
Jirik
A co starý VW Jetty ? Sedlácí z nich taky dokážou vykouzlit docela libový kreace.
Pak je u nás jeden Mr. s VW Passatem Combi ("83) a ten má zadek tak vysoko, že pod ním můžeš vzpřímeně chodit. Však tam taky pan "vidle přez rameno" vozí furt nacpanej kufr na zahradu. Cihly a tvárnice, hnůj apod. Tenisáky jdou jenom do aut který mají tlumiče mimo pružinu. Známej to má na Žiguláčovi kombi. Je jako pořád jako novej. Fakt supr žigul. Hlavně se mi líbí jak CCCP auta topí a to jsou o kolik let starší než šádovky. Sebelíp zrenovovaný topení v šáde se nevyrovná žiguláčovi. Mě to teda po opravě topení topí výtečně, ale posrala se mi vrtule. Resp. její ložisko a má ulomený 2,5 lopatky a vrčí jako sviňucha. Buď si zatopíš a ohluchneš, nebo přimrzneš k sedačce. Věříte že pán má na žigulajzně najeto přes 280 000 km ? O tom se může škoda-enginu jenom zdát. 80% těchhle motorů jsou v rozmezí 90 - 100 tis. km v dezolátním stavu. Je to i použitejma matriálama. Kvalitou se nedají vůbec srovnávat se starejma motůrkama 1000 Mb a hlavně dědova celolitinová příšera = 4x protočenej tacháč jenom s průběžnejma opravama příslušenství bez GO.
Pak je u nás jeden Mr. s VW Passatem Combi ("83) a ten má zadek tak vysoko, že pod ním můžeš vzpřímeně chodit. Však tam taky pan "vidle přez rameno" vozí furt nacpanej kufr na zahradu. Cihly a tvárnice, hnůj apod. Tenisáky jdou jenom do aut který mají tlumiče mimo pružinu. Známej to má na Žiguláčovi kombi. Je jako pořád jako novej. Fakt supr žigul. Hlavně se mi líbí jak CCCP auta topí a to jsou o kolik let starší než šádovky. Sebelíp zrenovovaný topení v šáde se nevyrovná žiguláčovi. Mě to teda po opravě topení topí výtečně, ale posrala se mi vrtule. Resp. její ložisko a má ulomený 2,5 lopatky a vrčí jako sviňucha. Buď si zatopíš a ohluchneš, nebo přimrzneš k sedačce. Věříte že pán má na žigulajzně najeto přes 280 000 km ? O tom se může škoda-enginu jenom zdát. 80% těchhle motorů jsou v rozmezí 90 - 100 tis. km v dezolátním stavu. Je to i použitejma matriálama. Kvalitou se nedají vůbec srovnávat se starejma motůrkama 1000 Mb a hlavně dědova celolitinová příšera = 4x protočenej tacháč jenom s průběžnejma opravama příslušenství bez GO.
02:43:34
11.09.2002
11.09.2002

U-Geen
Hmm, u nas takovej podobnej magor jezdi taky, Golf 2ka
23:15:37
10.09.2002
10.09.2002

Bob
Pánové vy sice furt snižujete ale ktomu co jsem dneska vyděl se asi jen tak stejně nedostanete jedu si takhle v poklidu 75 po městě s vlekem a najednou mě nedá přednost někakej kokot s fordem ještě že mám v pohodě brzdy ale k tomu fordu vepředu brousil pomalu nárazníkem a vzádu měl kouli vysoko takovejch dobrejch 60 čísel takhle brutální auto sem ještě nevyděl když sem jel kousek zaním tak sem si moch docela dobře prohlídnou spodek auta :-))
teda já osobně bych se stím bál docela jezdit
teda já osobně bych se stím bál docela jezdit
22:15:15
10.09.2002
10.09.2002

Dan
Jiriku, tobě se to kecá, dyž máš origo HP.
Ale už se přec nedělaj.
Další možnost je dát tam tenisáky. U nás to udělal kokot s Escortem a skončilo to tim, že tou svojí rakví zabil němce v jedný vyhlášený zatáčce.
Ale už se přec nedělaj.
Další možnost je dát tam tenisáky. U nás to udělal kokot s Escortem a skončilo to tim, že tou svojí rakví zabil němce v jedný vyhlášený zatáčce.
16:03:08
10.09.2002
10.09.2002
Jirik
Uříz bych to všechno nejlíp o více než polovinu, nebo nejlíp úplně vyndal.
Pak je ještě jedna skvělá volba listová perá und třecí tlumiče. Fakt supr. Auto se tím přitvrdí a dřepí jako přilepené. (Svět Motorů 15. 6. 1923). :o)))
Pak je ještě jedna skvělá volba listová perá und třecí tlumiče. Fakt supr. Auto se tím přitvrdí a dřepí jako přilepené. (Svět Motorů 15. 6. 1923). :o)))
22:32:48
08.09.2002
08.09.2002

Dan
A dej tužší tlumiče, nejlíp HP.
A pak to neni krok zpátky....
A pak to neni krok zpátky....
23:52:32
03.09.2002
03.09.2002
PJ
Reseni to je, ale sam bych to na svem aute nespachal, pripada mi to jako prasarna, nehlede na jizdni vlastnosti, kterym to moc neprida (ale ani neubere :-)). Dal bych prednost original kratsim pruzinam, sam mam ze 130 L/A a jsem spokojen.
23:02:35
03.09.2002
03.09.2002

Samantus
urez pruziny, mam pravdu zkuseni skodovkari?
19:37:27
03.09.2002
03.09.2002

PRIEKOPA TUNING
Prosim poradte ako mam znizit cumak na S120 model M. Diky!!!