Stabilizator na vlečku?

prohledat
18 příspěvků (zobrazeno 1 až 18) od 13.09.2003 do 15.09.2003, založil/a
řadit dle data
20:38:28
15.09.2003
Max
-> Tomáš Černý: no já nevim no....každej problém se někde začne řešit....otázka pak je,kolik lidí to začne řešit prakticky......
15:58:22
15.09.2003
VOJTA ATC 175
130ky RSa to některý měli, letos na autosalonu sem na to koukal... DO předu se dá stabilizátor většího průměru a do zadu klasickej a do zatáčky to jezdí pak po třech kolech ;-)
21:25:37
14.09.2003
Tomáš Černý - zrušená registrace
BlackSUN: no musim priznat, ze to mozna bylo trosky zbytecne moc expresivne vyjadreny, ale jak jinak to rict, kdyz to tak cejtim?

Zda se mi absurdni resit vecy typu stabilizator na zadek od stolu za klavensici. Jasne, pokecat, dozvedet se o tom co nejvic (k tomu doslo, viz U-G a JČ). Ale uvazovat, ho tam dat? Milda to nakonec rozlouskl.

A vubec, ...

.. uz to nebudu resit, chyba neni na mé strane.
19:22:16
14.09.2003
Milda
-> u-geen: No tuhosti stabilizatoru vseobecne menis pretacivost/nedotacivost. Samozrejme ze delat to jako prvni upravu podvozku je nesmysl. Ja bych nejdriv laboroval s tvrdosti tlumicu a pruzin a pak resil zadni stablik. Ale ten tvrdsi predni to rozhodne chce
13:47:31
14.09.2003
BlackSUN
2 Tomáš Černý: Chápu UGeena i tebe... Kdybys napsal třeba "moc do toho nevidim, ale myslim si, že to bude blbost" nebo "podle mě to nebude mít přínos, ale moc o tom nevim..." De spíš o formulaci než o názor...
12:43:32
14.09.2003
Tomáš Černý - zrušená registrace
a to je spatny, rikat, co si myslim, nikde jsme necetl, ze se to tady nesmi.
10:50:48
14.09.2003
U-Geen
-> Tomas Cerny: no me se to zda jako pekna picovina, ale nevidim do toho.



-> Jiří Čech: Hmm. Takže pokud dáme dopředu tužší stabík tak bys to víceméně doporučoval? Chýpu to dobře?
08:40:15
14.09.2003
Jiří Čech
Montáží stabilizátoru na zadní nápravu bez úpravy tuhosti předního stabilizátoru se výrazně změní jízdní vlastnosti směrem k horšímu. Proč to tak je, to je na dlouhé vysvětlování, zkráceně: dochází k jinému zatížení kol a mění se jejich směrová úchylka a tak přetáčivost se může změnit na nedotáčivost a naopak. Tak jak škodovka je, se chová při polovičním zatížení přetáčivě, ale při plné zátěži je přesně neutrální (kdo nevěří, ať si to vyzkouší). Pokud namontujete stabík dozadu, je možné vyzkoušet nějaké nízkoprofilové gumy, které nejsou tak háklivé na směrovou úchylku. Ale nezaručuji úspěch. Na závodních autech stabíky byly, ale přední měl větší tuhost.
00:12:25
14.09.2003
Tomáš Černý - zrušená registrace
u-geen 13.09.03 19:38:52: co sem udelal spatne?
22:48:08
13.09.2003
fioro
co som ja videl , pomerne slusene pasoval z dacie....
22:00:08
13.09.2003
Kurvapes
To nejni tak blbej nápad.
21:06:07
13.09.2003
U-Geen
no právě. mechanik říkal že tam prej dávali stabik z nejakyho BMW ale nevim jakyho... Melo by to bejt super, jizdni vlastnosti jak formulka...
20:25:30
13.09.2003
Milda
-> BlackSUN: urcite hodne, jinak by se tam nedaval. Taky me to vrta hlavou, nejvetsi problem je vymyslet naky rozumny uchyceni, prumer uz by se odladil v pohode
20:06:42
13.09.2003
BlackSUN
Podle mě by tomu ten skrutný stabilizátor pomohl, otázka je jak moc... Ale v principu jo...
19:38:52
13.09.2003
U-Geen
no kdyz do toho nevidis tak se do toho nepleť. některý soutěžní to měly.
19:32:57
13.09.2003
Tomáš Černý - zrušená registrace
no me se to zda jako pekna picovina, ale nevidim do toho. Je to kus zeleza, verim, ze by ho tam soudruzi daly, i kdyz oni z tech skodovek zrovna sportaky neplanovali, prauda.
10:32:39
13.09.2003
U-Geen
Slo a mělo. Jurise kámoš to řeší ale furt mi neřek jak to dopadlo :-)
07:13:43
13.09.2003
Marek
ciste teoreticky slo by dat stabilizaor na zadni napravu (vlecku) a melo by to nejaky smysl?
Extreme Tyres