Petr: Promin, nejak jsme to prehlidl, v kulatim je opravdu trimr (kuchnul jsme jen jeden kus, a v nem trimr byl, nemuzu to ale tvrdit na stopro, fakt jsme zevnitr videl jen jedinej kus). Ale rika se, ze se vyrabely dva, jeden ceskej a jeden polskej. Prej se poznaj podle tech stupnic, jeden ma cervenej a zelenej prouzek a druhej (muj pripad) ma cervenej a malej zlutej nekde kolem 5000.
Ja bych strasne ten otackomer prošpekuloval, ale jeden mam v aute, (ten je pekne nahovno, ale do 3000 se mu priblizne veřit dá). A druhej shánim.
Jo a ten druhej tip na sobe opravdu nema MADE IN CZECHOSLOVAKIA ale nejakou potomost místo toho.
skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Otáčkoměr podruhé
prohledat
9 příspěvků (zobrazeno 1 až 9) od 10.09.2003 do 11.09.2003, založil/a
21:22:59
11.09.2003
11.09.2003

Tomáš Černý - zrušená registrace
12:49:09
11.09.2003
11.09.2003
Petr
Nějak jste odbočili od jádra mého dotazu.Co tak Tomáš Černý by neodpov
ěděl trochu konkrétněji.V minulosti jsi popisovsl problémy s opravou a zapojením kulatého otáčkoměru.Nemáte někdo podrobné schéma tohoto otáčkoměru?Je tam nastavovací trimr? Jak nastavit optimální výchylky v
celém rozsahu,nebo alespoň v rozsahu 500-5000 otáček/min.Vždyť mezi
škodovkářemi je jak zde pozoruji spousta elektroniků.Kdo poradí.
S pozdravem Petr.
ěděl trochu konkrétněji.V minulosti jsi popisovsl problémy s opravou a zapojením kulatého otáčkoměru.Nemáte někdo podrobné schéma tohoto otáčkoměru?Je tam nastavovací trimr? Jak nastavit optimální výchylky v
celém rozsahu,nebo alespoň v rozsahu 500-5000 otáček/min.Vždyť mezi
škodovkářemi je jak zde pozoruji spousta elektroniků.Kdo poradí.
S pozdravem Petr.
08:02:32
11.09.2003
11.09.2003

Vici
-> Max: to ja rikam taky..ale ne vsichni to chapou jako ty :o)
21:36:05
10.09.2003
10.09.2003

Max
-> Vici: na to se nesmíš koukat....obchod je otázka nabídky a poptávky....Nikdo nebude sponzorovat věci někomu jinýmu....to je pochopitelný.
A každej si může vybrat jestli koupit nebo ne....Nebo koupit nový :o)
A každej si může vybrat jestli koupit nebo ne....Nebo koupit nový :o)
19:46:07
10.09.2003
10.09.2003

Vici
-> CHIP: no koukam - ma soucastky navrch! kdyby to bylo spravne a chtel bys ho, napis maila, ja uz tady zadne ceny psat nebudu, pak jsem bud vydriduch a nebo za srypou do toho kdo to koupil ze nevi co s penezma:o)))
14:40:19
10.09.2003
10.09.2003

CHIP
2Vici: Za kolik .. a jak vypada vevnitr .... Je ta deska se soucastkami otocena nahoru, nebo dolu ... je to pro me dulezite ....
14:09:09
10.09.2003
10.09.2003

Vici
muzu nabidnouti jeden fungl novy...:o)
13:41:48
10.09.2003
10.09.2003
Machoň
Tak to by mě zajímalo taky, mě proměřuje podle stroboskopu až o 1000 otáček. Kde dokážou otáčkoměr zrepasovat, Motex to nenabízí...nedělaj to náhodou v Palu ve Kbelech?
12:58:01
10.09.2003
10.09.2003
Petr
Kdo poradí s ocejchováním kulatého otáčkoměru v přístrojovém štítu
ŠKODA 130 GL r.v.1987.Otáčkoměr ukazuje celkem plynule bez skákání
ručičky jen trochu méně.Na volnoběžné otáčky 850 ukazuje jen 700 ot. a
při 4000 jen 3500 otáček.Kontrolováno na přístroji při měření emisí na STK.Deska elektroniky tohoto otáčkoměru je osazena integrovaným
obvodem MAF 115,nebo klasickými diskretními součástkami?Obsahuje
deska nějaký trimr pro nastavení základních otáček například 1500?Dá se
přihýbáním křidélek magnetického bočníku pak kompromisně dorovnat
přibližná linearita v rozsahu 800 až 5000 otáček obdobně jako u konstruk
ce otáčkoměru pro vozy Favorit?Jelikož pro čtyřdobý čtyřválcový motor
odpovídá pro 1500 otáček kmitočet impulzů na zapalovací cívce 50 Hz
lze pro cejchování s výhodou použít siťový kmitočet.Střídavé napětí cca
6-9 V jednocestně usměrněné přivedeme na vstup otáčkoměru ale až za vstupní odporový dělič,jelikož signál ze zapalovací cívky má až cca 300 V.
Linearita v celém rozsahu otáčkoměru se pak dá ověřit pomocí tonového generátoru s nastavením kmitočtu odpovídajícím daným otáčkám.
Máte někdo zkušenosti s cejchováním otáčkoměru.Podělte se o kušenos
ti a výsledky.S pozdravem škodovkám zdar.Petr.
ŠKODA 130 GL r.v.1987.Otáčkoměr ukazuje celkem plynule bez skákání
ručičky jen trochu méně.Na volnoběžné otáčky 850 ukazuje jen 700 ot. a
při 4000 jen 3500 otáček.Kontrolováno na přístroji při měření emisí na STK.Deska elektroniky tohoto otáčkoměru je osazena integrovaným
obvodem MAF 115,nebo klasickými diskretními součástkami?Obsahuje
deska nějaký trimr pro nastavení základních otáček například 1500?Dá se
přihýbáním křidélek magnetického bočníku pak kompromisně dorovnat
přibližná linearita v rozsahu 800 až 5000 otáček obdobně jako u konstruk
ce otáčkoměru pro vozy Favorit?Jelikož pro čtyřdobý čtyřválcový motor
odpovídá pro 1500 otáček kmitočet impulzů na zapalovací cívce 50 Hz
lze pro cejchování s výhodou použít siťový kmitočet.Střídavé napětí cca
6-9 V jednocestně usměrněné přivedeme na vstup otáčkoměru ale až za vstupní odporový dělič,jelikož signál ze zapalovací cívky má až cca 300 V.
Linearita v celém rozsahu otáčkoměru se pak dá ověřit pomocí tonového generátoru s nastavením kmitočtu odpovídajícím daným otáčkám.
Máte někdo zkušenosti s cejchováním otáčkoměru.Podělte se o kušenos
ti a výsledky.S pozdravem škodovkám zdar.Petr.