velkej oříšek

prohledat
33 příspěvků (zobrazeno 1 až 33) od 04.09.2003 do 23.09.2003, založil/a
řadit dle data
23:17:57
23.09.2003
GeTeX
no zase ste mě ukecali, vyndám, rozeberu, vyčistim trichlorem, a jak to nepojede tak de z domu, nemám náladu do toho furt vrážet majlant, teť naposled 2500 za rozdělovač, 1000 pokuta za anténu, prolisy a světe držse, duše v bezdušových gumách



R@zor ten kopec zná, dyž jedež z ČB na ČK, tak vod Boršova na Štilec, 3 proudy. Než to začlo tak rafička mi tam leckdy dle nálady lezla nad 180, teť sem rád že tam vidim 70 kmh, no to bych blil.

-> SPIDERMAN.001: uvidíme, díky za CD a radu
18:25:34
23.09.2003
SPIDERMAN.001
-> GeTeX: Hele teď si přesně nepamatuju jak jsi to tady všechno popisoval ,je to už pár dní , co jsem to četl .Ale jak jsi teď popsal tu jízdu do kopce , tak to jsem měl jeden čas taky.Bylo to tím , že vzadu na karburátoru je jeden takovej šroub na 13 klíček a v něm je schováno sítko . to sítko bylo zanesené a chvílemi to blbě dávalo benzín .Vyčistil jsem ho a pak bylo vše ok . Jo a pak jsem si tam ještě vřadil na hadičku benzínovej filtr. Uplynuly 4 roky a vše ok .



P.s.: To co jsem z toho vyndal připomínalo kovové špony od závitníku ..
13:16:22
22.09.2003
Martin
-> GeTeX: Teda jak to popisuješ, můžu ti říct, že mě auto dělá to samý ale jen do doby, dokud nejni úplně ohřátý. Nesmím prudce přidávat, jinak to začne koktat. Někdy mi to dělá i při zahřátým motoru. Ale pomáhá mi, když na chvíli vytočím motor do 5000 ot, nebo když sešlápnu pedál až k podlaze a otevře se 2. komora. Pak je to zase v pohodě. Úplně hrozně mi to takhle skákalo s normálním výfukem. Tak jsem tam dal takovou rouru (samodomo výfuk) a auto jede v pohodě. A škodověnku si nech. Pokud jí máš kde mít a moc nepřekáží, tak budeš mít alespoň pěknou hračku na dlouhý zimní večery.
09:18:13
22.09.2003
GeTeX
jo takže sem vyměnil rozdělovač za novej, stál 2500 :-(( a bylo to dobrý. Teť to dělá zase ale co je horší, že jedu na 5ku plnej plyn někam do kopečka, a auto po chvíli úplně ztratí sílu, dám 4ku, ani hovno, musim do kopečků kde sem lítal 160 jezdit na 3ku. Kurva PROČ ???? Už sem se dohod, příští výkend se stěhujem do domečku tak de bond do inzerátů...... nějak už nemam chuť a čas na tom neustále něco opravovat.
21:36:38
17.09.2003
jb
chtel jsem napsat spojky ale to stejne je mi mo ale aby se zas nekdo nedivil proc ten pritalcak
21:35:11
17.09.2003
jb
tak jo no rikals ale ze je to kdyz vypne sytic ..tak ti jenom rikam ze kdyz vyp¨nu sytic hned jak vyjedu tak..ale vsak to znas ne ? tolik ode me. ja zas resim furt to svoje drhnuti obcas z prevodovky ..vymenim i fungl pritacak a pak uz seru seru seru at se rozpadne svina
19:26:48
17.09.2003
GeTeX
já myslim že sem těch škodovek vyzkoušel již dost i za velkých mrazů, ale s timhle sem se eště nesetkal. A přes den, když je +30 asi závada na sitiči nebude. Jo karbec de dolu, dneska sem byl koupit hliníkovej blok tak o víkendu mam co frézovat :-(((
13:32:52
17.09.2003
Košan
něco podobnýho nám dělala kámošova 120ca..sem tam sla na 3 válce a cukalo to jako kdyz je to studený. Závada: Bordel v karburátoru, ucpaná tryska ..nikdo nevěděl jak se to tam přez filtr dostalo.
09:39:49
17.09.2003
WindMAN
Ja som mal tiež tento problém. Chybou bolo prisávanie falošného vzduchu a predstih...
20:18:57
16.09.2003
jb
hele nechci delat chytreho nebot e nejak ponizovat ze to nepoznas... ale pokud si zkusiljezdit na skodovackem motoru na STUDENEM bez sytice tak to presne deal jak ty rikas ..v nizkych skace a stova jece na ruzna pocet valcu a pak vystreli ..hlaven v minus dvaceti..takze sytic neni zas tak blba myslenka.
19:58:14
16.09.2003
GeTeX
mňo já ten karbec o víkendu sundám a udělám novou podložku na SEDRA 136 a zkusim to s nim.

Výraz "jede na tři válce" bych řekl že je pravdivý, prostě to ztratí výkon a kucká to, nejede no hnus. Asi to bude ten karbec. Uvidíme po víkendu.
22:35:29
15.09.2003
BlackSUN
2 GeTeX: To by mě fakt zajímalo jak souvisí sytič na karbecu s tim, že motor jede na tři válce... Pokud de málo paliva, tak to kucká nebo to nejede nebo něco a je problém v karbecu, každopádně označení "na tři válce" asi nebude to pravý...
20:29:50
15.09.2003
Filip Ráž
zkus vycistit privod palivo do karbecu a tak dale ez do motoru....
19:59:17
15.09.2003
GeTeX
kabely mam červený mědění, proměřoval sem je Ohm metrem a nic. Dneska sem zjistil po ránu, že když je zaplej sytič tak to jede v pohodě, ale jak ho pierburg vypne, tak 3 válce.
21:31:32
14.09.2003
Max
mě to taky jednou dělalo, že sem měl blbej kabel.
19:29:50
14.09.2003
GeTeX
Sem vymontoval svíčky, všechny až na jednu byly pěkný, ta jedna se nečistila. Píšu že to neni vždycky, většinou v nízkejch otáčkách, ale to taky neni pravidlo, na volnoběh ale zas dou všechny 4. A jak to poznám že jde na 3? Jednoduše, úplně se změní zvuk na takovýto prdění a hrozně klesne výkon, pak když se to chytne tak to je zas vodpal... nevim, nejsem z toho moudrej, zkusíme ještě naštelovat ventili a předstih, ale již sem zkusil vše.
19:22:28
11.09.2003
Jaro
GeTex: Tak ako to popisujes, nie som z toho celkom mudry. Vies urcite ze jeden valec nepracuje, alebo len predpokladas na zaklade nepravidelneho chodu. Ja by som skusil za chodu motora odpajat postupne jednotlive kable. Ak odpojim pracujuci valec, otacky poklesnu, ak odpojim nepracujuci nic sa nezmeni. Ak by to bolo v dodavke paliva, muselo by chybat vsetkym valcom, nie len jednemu.
21:56:04
06.09.2003
Max
2Kurvapes: to znám.... pěkná sviňárna....
18:48:54
06.09.2003
GeTeX
KURVAPES: nebudeš obviněn z ničeho, beru každej nápad, zejtra dopolodne se kouknu

ostatní: svíčky dou všechny.... dneska to jezdilo spíš na 4 než na 3, řek bych že dokud nešlápnu podlahu a zvolna přidávám plyn tak to 4, pak je nějakej mrtvej bod, a začnou 3.... těžko se to popisuje. Elektrika je taková, na kterou to normálně dycky šlo dopíče já fakt už nevim.....

řešení sem našel, v úterý si do pro Peugeota 205 1,9D (sorry) a škoduli si zatim nechám na kraviny a blbnutí, jesli mě dřív z těch 3 válců nešmejkne
22:23:31
05.09.2003
Martin
Když vytáhneš svíčky, připojíš je a přiložíš na kostru a protočíš s motorem, házejí všechny jiskru ? Je divný, že když to jede na 3 že by to dělal karbec. Nebo to jenom jede "jako" na 3 ? Také jsem si s tím užil své... Jo ještě mě napadlo, jestli máš dobře ukostřenou ETZ. Mě to nadělalo dost starostí...
22:10:53
05.09.2003
Kurvapes
2GeTeX:Pic tutově budu obviněn,že sem pako,ale jukni v jakém stavu máš hadičku na podtlak k posilovači brzd.Když je prasklá nebo řízlá přisává přez ní motor falešnej vzduch de to potom na dva na tři a rozebereš celej motr a hov.. netvrdim,že je to vono,ale je to možnost.
19:45:12
05.09.2003
GeTeX
takže stejně to svíčkama neni, vyměnili sme je ta nové a nic. tak kurva já už nevim. MOžná zkusit vyměnit karburátor, benzínovou pumpu, rozdělovač celej, fakt nevim. Ani servisák mi neporadil.
19:40:01
05.09.2003
jb
hehe :-)
13:10:38
05.09.2003
Tomáš Černý - zrušená registrace
u-geen: a jooo, dyt ono dva + dva sou ctyri 71 stydim se



blbe jsme to precetl a tak sem si domyslel 2 sady misto dva pary a nestesti je hotovo, sem zvyklej svice kupovat v sade po ctyrech a tak vo nich i mluvit 71 71
23:56:16
04.09.2003
U-Geen
2 pary = 2*2 = 4? Tome Tome...
23:45:13
04.09.2003
Tomáš Černý - zrušená registrace
jb: mas osmivalec v benzinu? 1 1
22:37:26
04.09.2003
GeTeX
Fakt? Tak beru zpět. Tak mam teda LGS od Brisku. Pardon. Upss.
22:36:06
04.09.2003
jb
hele nechci se hadat ael nezda se mi ze by brisk vyrabel pod konkurencni znackou ..:/ to bys mel na aute barum pirelli a to asi ne ? hele NGK vyrabi japoncici mam v aute dva pary :)
21:54:20
04.09.2003
GeTeX
Jak značka? NGK a LSG sou dva typy svíček od Brisku, jedna má okruhový jiskřiště a druhá 3 (nebo 4?) elektrody. A na vaše doporučení sem tam ty jedny dal a teť po měsící je jedna mrtvá. Hnus. Jdu si koupit po vejplatě BERU.
21:20:45
04.09.2003
Milda
2GeTeX: NGK je konkurecni znacka a esi mas Brisky tak je zahod do pole a dej si tam ty NGK
19:15:22
04.09.2003
GeTeX
se mi zdá divný, mám je tak měsíc nový, sou to ty 3 elektrodový brisky, teť nevim jesli NGKáčka nebo LGSka
18:24:04
04.09.2003
Zdeněk
Na ty svíčky bych koukl jako první. Měl jsem kdysi stejnej problém, dokonce jsem se dokodrcal domů jen na 2 válce a bylo to ve svíčkách.
17:42:04
04.09.2003
GeTeX
Pic, nevim čim je to, ale auto dneska sem jel do práce bez problémů a v 5 když sem jel z práce tak auto šlo najednou na 3 válce. Proměřil sem kabely - ok, zkusil jiný víčko rozdělovač - nic, zkusil jinej palec - nic, cívka + zapalování je nové tak čim je to ? Občas de na 3, vyjímečně na 4.

Přemejšlel sem nad svíčkama, ale nemam svíčák.

PS: mam 136, bezkontakt zapalování
Extreme Tyres