Zase brzdy

prohledat
15 příspěvků (zobrazeno 1 až 15) od 03.09.2003 do 06.09.2003, založil/a
řadit dle data
21:50:10
06.09.2003
Martin
2Tomas Cerny: No jasně na ty dvě hadice v zádu jsem zapomněl. Hadice na spojkovém válečku je také.
23:15:42
05.09.2003
Tomáš Černý - zrušená registrace
hadic je sest. Dve a dve a dve

k prasatkum de taky hadice. vypada stejne jak 4pistova predni jen je delsi (nebo kratsi?)



jo a myslim ze do spojky de taky brzdovka hadickou, tad si fakt nejsem jistej, dlouho sem auto nevidel jinak nez z pozavolantu. Tak kdyz uz....
16:49:07
05.09.2003
Martin
2Tomas Cerny: Snad to proberem na tom srazu. Ale já mám také různé trubice. Od hl. válce mám jednu trubici pogumovanou. Pak jsou takové hliníkové a trubici dozadu mam zase měděnou. Takže je jich asi dost druhů. Jinak k počtům trubic u 4pístů : 2xpřívodní od hl. válce do kostky, 4xtrubice na předek, 1xspojovačka pod autem dozadu a 2xtrubice k prasátkům. No a potom 4xhadice.
13:18:36
05.09.2003
Tomáš Černý - zrušená registrace
znovu se zeptam, proc mi k sade trubicek ke 4 pistum daly nejaky divny dlouhy (cca 60cm) 4 trubicky jeste z jinyho materialu? Mam vsechny, proste komplet a tyhle nevim kam je mam dat.
13:05:57
05.09.2003
Martin
2Palic: No o užofkách toho fakt moc nevim. Takže ti neporadim. Ale myslím si, že by to mělo být stejné. Největší porod s taháním nového potrubí je, když ty trubky jako já koupíš nenaohybané a nemáš žádné původní, podle kterých by se to dalo naohybat.
10:26:10
05.09.2003
Palic - zrušená registrace
2Martin: Tak ti dik za radu, pokud ukecam nejakyho zamecnika tak si to premosteni necham udelat, jinak nataham vsechny trubky znovu.... uz se tesim.... :)) nevis jestli ma uzofka stejne dlouhy trubky na brzdy nebo je ma jinak??? vim akorat ze pak jsou delsi ty hadice, tak si myslim ze by to melo bejt stejny..... nevis???
20:56:44
04.09.2003
Martin
2Palic: Ty čtyřpísty jsem zapojoval podle schémátka v Andrtovi tak jak píšeš. Ale štve mě, že ten pedál má alespoň podle mě velkej chod. Správně, pokud je vyšlapanej vzduch z posilovače, by měl být pedál úplně tvrdej. Protože když se k tomu pak přidá posilovač, ten chod pedálu se ještě zvýší. A brzdí to pak na prd. Měnit hl. válec, když mám novej bych fakt už nechtěl. Už to fakt nechápu. Chtěl jsem mít bzdy v poho, tak sem navěsil na auto všechny nový díly a ono ho*no.



Jinak s tím zapojením čtyřpístů. Kdybych měl ten mezikus napropojení těch předních třměnů nebo je měl vrtaný, tak bych to určitě zapojil jako původní 120tkový. Protože natáhnout všechny ty tubice je fakt porod.
15:07:23
04.09.2003
Palic - zrušená registrace
jenom takovej detail, delaly se tri druhy brzdnyho systemus posilovacem....

1. od 76-83, v predu dvoupistky, predni brzdy byli zapojeny na horni vyvod brzdoveho valce a zacni na spodni.

2. od 83-xx, v predu dvoupistky, predni brzdy byli zapojeny na spodni vyvod brzdoveho valce a zadni na horni.

3. a pak ctyrpistky, predni okruh na horni vyvod a predek+zadek na spodni vyvod hl. brzd. valce....



dalsi rozdily byli v monzazi zadnich prasatek, ty stare potrebovali valec s ventilem zbytkoveho tlaku, a ty novejsi je nepotrebuji



ja jsem udelal vymenu valce se zbytkovym tlakem (22mm) za novjejsi (19mm) bez zbytkoveho tlau a zaroven jsem menil prasatka na zadni naprave za nove lucasy.... a ted mi brzdi predek vice, mam dojem ze to dela hlavni brzdovej valec, jelikoz ma deleny pomer zdvyhu pro predek a zadek snad 40% ku 60%, a pak byli jeste valce s pomerem 50% ku 50%.... proto ten rozdil, a pokud by jsi mel stary system brzd a predela ho na novy musel by se nejspis prohodit vyvod na predek za zadek a opacne, nebo otocit ten pistek uvnitr a prohodit to tak ze se otoci jen ten prostredni, protoze nahore je ten malinkej pistek bez dirky a ten spodni s dirkou.... uff snad jsem to neprohodil....



a muj dotaz je zdali je lepsi pri vymene dvoupistku za ctyrpistky to zapojit tak jak ma nebo predek zdvojit????
14:25:57
04.09.2003
PepaS
no ja tedka zrovna delam zadni brzdy na Rapidu a prasatka jsou stejne na 130 i 120 od roku 1986
10:29:41
04.09.2003
sep
Mám dojem že i prasátka jsou u 130 jiný než u 120......
10:01:54
04.09.2003
jb
taky myslim ze predek brzdi z 80 procent proto me ta otrazka prekvapila a este kdyz predek je tak lehky
08:27:38
04.09.2003
wekky
Ono to ale má brzdit o něco víc vepředu než vzadu. Když by to brzdilo víc vzadu, tak by se při zablokování auto stalo neovladatelným, protože by tě začal zadek předbíhat....
19:31:42
03.09.2003
jb
hmm mi to flekuje vzdy driv ve predu ..daval sem to za vinu lehkemu predku. taky mam brzdy ve stavu jak martin vse krom bubnu..ale dvoupisty
15:11:35
03.09.2003
wekky
Jasně, že i hlavní válec je jiný. Nemá totiž zpětné ventilky na udržení tlaku pro bubny, protože je mít nemůže, destičky by se od kotoučů málo vracely.

Vyhoď ten ventilek nebo vyměň celý válec za ten správný.

Jinak pracovní válce v bubnech by měli být stejné, měnili se jen příbližně v době přechodu z užovky na M.
14:47:47
03.09.2003
Martin
Tak jsem konečně dal autíčko dohromady. Ale zase mám problém s brzdami. Mám 4 písty a až na bubny je vše nové (válečky, prasátka, obložení, rozvody). Je to odvzdušněné určitě dobře, ale pedál má celkem velký chod (bez motoru). A další a o to horší problém je v tom, že mi mnohem dříve flekuje předek než zadek. Koukal jsem na samostavy, ale ty fungují. Nevíte někdo, čím by to mohlo být ? Není náhodou rozdíl mezi 120 a 130kovým hl. brzdovým válcem ? Vždyť tam, kde u 2 pístů byla na jednom okruhu pouze jedna náprava je nyní předek i zadek a to mě nejde do hlavy. Už fakt nevím, jak ty brzdy donutit, aby konaly svou práci jak mají.
Extreme Tyres