motor š110 místo š120??

prohledat
35 příspěvků (zobrazeno 1 až 35) od 20.08.2003 do 08.09.2003, založil/a
řadit dle data
21:59:59
08.09.2003
heky
A co spotreba? Neptam se potouchle, jen mne to zajima. Zkus s tim jezdit stejne, jako s minulym motorem a poreferuj.



Stejne -- mne by se hrozne libil ten zvuk vrtule, chtelo by to tam dat i s ni....1
15:23:52
08.09.2003
Milda
2Petkar: Nerikal sem to? 5
12:59:40
08.09.2003
Petkar
Takže pánové, mohu z vlastní zkušenosti potvrdit, že vyměnit motor ze 120 s najetými 110 000 km za motor z erka s neznámým počtem kilometrů byl super tah3 Auto mělo úplně jiný zátah, šlo daleko rychleji do otáček a subjektivně i zrychlení bylo o něčem úplně jiném3 Motor si nechal líbit i 6500 rpm, což jsem si s původním motorem netroufl.



Jenom malá perlička z natáčení, po namontování motoru jsem jel po dálnici s manželkou 120 km/h (tachometrových) a po rovince mě předjela identická 125, akorát obsazená jedním chlápkem. Pak přišel stoupák a jel stále těch svých 120 na 5 kv., chlápka jsem dojel a ujel mu3 či-li, rozhodně 110 motor není krokem zpět, zvláště, pokud ten původní má nejeto přes 200 kkm...
16:44:45
27.08.2003
Jirik
korwa, do teďka ještě nemám naskenované to 110R.
12:00:14
26.08.2003
rOMAN
2u-geen: Ty jsem mel taky tak se podivej na prujezd RZ2 v klatovech 03..jak to tam krasne honim :)
11:53:06
26.08.2003
U-Geen
2rOMAN: Hele ted sem dal jiny tlumice co sem nasel v garazi a je to fakt bomba, strcim do toho a houpe se jeste pul minuty.
11:28:50
26.08.2003
rOMAN
2u-geen: To vis a klatovy alespon proveri jak mas auto sportovne vyladene 179
09:20:06
26.08.2003
U-Geen
2Jirik: Jedu, Štilec taky vynechavam. Anšto to mam +/- stejně daleko.
09:18:06
26.08.2003
Jirik
U-geenku, ty jedeš do Klatof ? To jsem rádo, páč do Štilce nejedu. 150 .
07:12:23
26.08.2003
Jirik
110R už mám domluvenou ku skenování tudey. A dál se uvidí.

Esli má 110LS chladič oilu nevím, je to možné. Odrážím se od podkladů které mám k dispozici. Musel bych se podivat. hehe.

Naskenujem vám aj obálku abyste viděli jak byla fešácká v roce 1970, ročník XXIV, číslo 35, 28. srpna. Muhehe. Stál 1,50 Kčs.

Jo a eště jsem zapomněl, SAE je bez přídavných zařízení (např. vodní pumpa, altík...).
18:17:42
25.08.2003
U-Geen
No, ja skener mam. Kdybys to byl ochoten zapujcit tak se muzem slizt treba na Klatovskym Podzimu...
15:06:38
25.08.2003
Šedy
2Jirik: Jestli se nepletu, tak ten 110 LS má olejovej chladič, 110 L nikoliv.
10:37:46
25.08.2003
Jirik
Jinak kdyby jste chtěli něco konkrétního, tak by to trvalo dýl, páč teď nemám moc času se v tom hrabat. Je to zaprášený a jsou tam toho haldy, jakože za hoďku to nepřeberu. Ale když jsem teďkonc mobilní, tak si to asi výhledově a postupně budu vozit domů a budu vybírat zajímavé články a ty pak budu skenovat někde nebo u někoho a dával bych je k dispozici U-geenkovi. Zatim ale asi ne - páč je ještě hezky a teplo a jest škoda trávit čas v tmavém sklepě nad stohama zaprášených časáků. Tak zatim čau pérka. hehe
10:27:55
25.08.2003
Jirik
Máme toho stohy ve sklépku a na půdě u dědy. Už jsem se v tom dobrej rok a půl nepřehraboval, tak doufam že to tam eště je a že nebyl aktivní a nedejbože to neodnesl do sběru - je mu 82 a tak už má svoje vrtochy a někdy "infantilní" nápady. Každopádně některé poklady mám natahány doma. - 110R, 130 RS, 130 LR,

uvedení na trh 105/120/130 + Rapid 136 cabrio. Ňáký motorky...atd....
10:22:55
25.08.2003
Jirik
Pak mám ještě 3 prdele Svět.motorů kde ještě jezdily (aj soutěže) staré Octavie a pak ještě další časáky už ani nevím jakého mena, taky se starejma autama, všechno na takovém podivném papíře a tisk jest černobílý. Nejstarší časák je tuším s novinkou Praga Baby.

Mám i tzv. track test staré Octavie před hafem diváků, jako fota šmejrů mezi kuželkama atd. Pak mám "new" recenze Volgy 24, novinku 130RS, starý Jawy, úspěchy z Rallye, novinky o vstřikovacích zařízeních, Saab už uvedl před strašně moc lety MPi vícebodové vstřikování včetně zapalovací lišty místo rozdělovače - a u nás si mysleli kdovíjaká to nejni na Feldách novinka. Už v tej době recenze např. VW Polo s motorem vzadu Turbo, P205ky turbo, motory za sedačkami. Recenze od octavií, přes 1000MB, Š100 až po poslední škodovky. Mám aj recenzi s fotkami posledních Rapidů 136 Cabrio, mimochodem ve výtečně provedených úpravách od MTX, ne jako ty sprzněné bastly na srazech, Metalex do vyfiknul a majielé do pokurvili. Skvělou recenzi o 130 LR včetně fotek motoru a new uchycení převodovky na vrchních silentblokách, recenzi "novinky" Garde....prostě moooc a moooc čtení. Bohužel to mám velmi špatné s přístupem ke scaneru. Doma ho nemám, kamarádi taky ne. Pak mám jedinou možnost - a tou jest kostrbatá a s ohnutým hřbetem prosba o přístup ku scaneru v práci v server-roomu. hehe
07:56:05
25.08.2003
U-Geen
2Jirik: No to bys mohl... to by bylo fajn 114 263 2
07:40:15
25.08.2003
Jirik
Nesmysl. Mám tady u sebe starej svět motorů - ještě černobílej, š110R jest tam jako horká novinka. A tam je to u eRka přesně jak říkám. (DIN): 52k **** (SAE): 62k.

Mechanik si to pravděpodobně plete se 120kou. hehe 111 . Kouzelníci. Jak byste chtěli vyčarovat z 1107 výkon ledva Felicie neb větší než u 120 LS ? muhehehe.

Jestli chcete, tak to naskenuju a U-geen to sem může dát, jestli bude chtít. Aspoň si počtete, jak se psaly články v SM před 30ti lety. 143
19:30:39
22.08.2003
Dušan
myslim ze to sou stejny druhy motoru jako 120L a LS jen jinej objem a jiny pi....nky
19:04:30
22.08.2003
U-Geen
ja snad vytáhnu tu servisní knížku ke kilu
13:06:25
22.08.2003
Mišák
Ted jsem se ptal znamyho automechanika, 110L ma klasicky plochy pisty a 110LS ma klenuty pisty a vybranou hlavu
10:47:33
22.08.2003
Jirik
Jo a eRko měli to samý :

ČSN (DIN): 38,25 KW (52k)

a dle starší SAE 45,6 KW (62k)
09:11:25
22.08.2003
Jirik
Tak to něčim podlož, teda něčim víc než dohadama. Stránky ze kterejch to máš znám. Právě to je blbě. :o)

Když je na některejch stránkách výpis historie, bývá tam obyčejně několik nepřesností, tomu se prostě nikdo v tom hafu údajů nevyhne. :o)
08:17:12
22.08.2003
Dušan
ale urcite nejsou stejny. 110LS(R) bylo urcite daleko zivejsi. To by to nedavali do Rka
07:58:58
22.08.2003
Jirik
Kouknu doma do starejch SM.

Tam bylo podle ČSN (DIN): 38,25 KW (52k)

a dle starší SAE 45,6 KW (62k). hehe 47
07:56:09
22.08.2003
Jirik
Je to tam blbě napsaný.
07:52:18
22.08.2003
Jirik
Jo, ale mícháš dohromady SAE a DIN normy. 40
07:37:46
22.08.2003
Dušan
ze stranek Skoda



ŠKODA 110 L (typ 717), ŠKODA 110 LS (typ 719)

Rok výroby 1969 - 1977



Charakteristika osobní automobil s pohonem zadních kol



Motor čtyřdobý, zážehový, kapalinou chlazený, řadový čtyřválec OHV, umístěný podél za zadní nápravou



Zdvihový objem 1107 ccm



Výkon 39 kW (53 k) při 5000 ot/min (110 L) 45,6 kW (62 k) při 5000 ot/min (110 LS)



Maximální točivý moment 84 Nm při 3200 ot/min (110 L) 86 Nm při 3500 ot/min (110 LS)



Převodové ústrojí v bloku s motorem, v podélném uspořádání: převodovka - rozvodovka – motor



Podvozek bezrámová konstrukce



Celkové rozměry 4155 x 1620 x 1380 mm



Hmotnost pohotovostní podle typu a provedení 805 až 880 kg



Max. rychlost 128 km/h (110 L) 140 km/h (110 LS)



Spotřeba 8 litrů na 100 km/h (110 L) 9 litrů na 100 km (110 LS)



Karoserie celokovová, samonosná, uzavřená, pětimístná, čtyřdveřová (sedan)



Poznámka typ Škoda 110 LS vyráběn v letech 1971-1976, vyrobeno 219 864 vozů Škoda 110 L, 40 057 vozů Škoda 110 LS



Vyrobeno kusů 259921

07:32:56
22.08.2003
Jirik
Víš to jistě ? Nebo si to myslíš ?
07:29:02
22.08.2003
Dušan
LS urcite stejnej nebude. to mas jako 120L a 120LS
07:05:38
22.08.2003
Jirik
Spíš ten L a LS bude stejnej, ale budou tu různý výbavy jako u novějších škodovek. Včera jsem viděl nádhernú 110ku - oranžádovou na loukoťách, ale kouřila jak dvoutakt.
20:23:56
21.08.2003
U-Geen
Ale je motor 110L a 110LS ne? nebo kecam?
20:19:12
21.08.2003
Milda
Motor ve S 110 LS a Rku je identickej, a kdyz neni vylitanej tak jezdi jako hovado
16:37:06
21.08.2003
Max
táta mýho kámoše měl 110LSku.Byla toková celá upravovaná (měl a má kámoše v motorsportu v MB) a jezdila mu 170Km/h
11:20:32
21.08.2003
Jirik
Ber tu 110ku, páč kdo jí měl, si ji nemohl vynachválit. 100ka měla těžkou stejnou kliku jako 110 a byla tím pádem i línější. Dokonce línější než 1000 MB, kdy pro 1000 mb a 1100 mb byly různe kliky.

- Mimochodem mám litroňky moc rád :o)

Ale kdo jezdil se 110 tak ji jak řikam chválil, šla na rovince i dost roztáhnout a přetočit. A dyš řikáš že ta 120ka je polomrtvá, tak to krok zpátky určitě nebude. Jooo a když odejde třeba i ta 110ka, tak, pokud budou dobré, použiješ do jiného motoru 105-120 i nějaké součástky. Teď ti ani nevím, jestli neměla 110ka stejnou vačici jako 110R. Kamoš dokonce jezdil se 120kou a měl na ní hlafu ze 110ky a prej to s tim jelo dost svižně, asi komprese atp.
22:14:54
20.08.2003
JohnyJ&120M - zrušená registrace
zdarec škodováci.mám možnost mít PRÝ luxusní motor ze 110-ky za talíř.teď mám na můj vkus motor,který už dosluhuje,ale je to 120-ka.

120-ka: klepe jak zvonkohra

2 litry oleje na 1000 km

když je auto trochu naložený,tak to skoro nejede

akcelerace minimální,a do kopečka ztrácí solidně rychlost

vodní pumpa chčije(nevim odkud),furt se hřeje

najeto přes 200tisíc km

110-ka:ve shnilý kastli na 3/4 plynu 120 km/hod v pohodě(pak už se prý ten frajer bál,aby se mu šáde nerozpadla)

komprese od 11 do 12:1(pod 11:1 nejde)

najeto přes 80tisíc km

co vy na to?

jde to šoupnout normálně na převodovku nebo bude potřeba mezikus?

o kolik se tak stáčí setrvák a kde to dělaj dobře a levně(praha a západní okolí)

PS:dyžtak radši pište na 608 981 676(sem moc často nechodim)

vojta mi řikal,že prý má větší výkon jak 130-ka,tak nevim.(ne že ho hned ukamenujete kdyby se spletl)

díkes.
Extreme Tyres