Uprava motoru na plyn

prohledat
6 příspěvků (zobrazeno 1 až 6) od 21.08.2002 do 23.08.2002, založil/a
řadit dle data
22:32:38
23.08.2002
Baghira
Při plynu se karburátor téměř nepoužívá a z karburátorové škodovky je rázem "stříkačka"... Jde to seštelovat tak že ti to pak pojede stejně jako na benzin, ale počítej se spotřebou tak kolem 10-12 litrů. Ale ta vačka by tomu rozhodně pomohla, já tam mám feliciáckou 254° a jede to podstatně líp... jo a taky vyleštit sací potrubí a snížit hlavu... plyn má větší oktanové číslo a při snížení hlavy (tak 10,5:1) ...větší komprese...a tak :-).
21:46:50
23.08.2002
ondra
Aby Ti to lepsi jelo nesmis brát plyn,který stoji co nejméně.Já sem to tak dělal a jednou sem musel brát o 60haleřů dražší a čuměl sem jak puk jak to jede a od té doby bych laciný plyn nevzal.Dá se to ještě poštelovat na směšovači(přidat více plynu),ale o moc lépe to nejede,prostě plyn je plyn.Zařádit se dá pouze na benál.
07:52:05
22.08.2002
wekky
Karburátor je při provozu na LPG nefunkční. (a proto se také doporučuje občas přepnout na benzin, aby byl chvíli v chodu a nemohl se zacpat usazeninami z odpařeného benzinu apod.) Jeho funkci přebírá směšovač. Tzn. musel bys upravit ten, ale jak nevím, bo plyn nepoužívám.
07:32:53
22.08.2002
Komár
Takže se karburátorem nedá ovlivnit chod motoru na plyn?
06:19:50
22.08.2002
wekky
Tak to tě pěkně tahal za nos, protože na plyn se karburátor nepoužívá. Je přece už plynný a ne kapalný jako benzín.
19:06:15
21.08.2002
Komár
Nevíte někdo jestli se dá nějak upravit karbec (aby to líp jelo), když jezdim na plyn?

Člověk kterej mi tam LPG montoval mi sliboval, že po jeho úpravě mi to bude žrát 5 litrů.

je ho úprava spočívala v tom, že provrtal karbec a do obou komor vsadil nějaké trysky (asi).

Ale žere to 9-10 a líp to taky nejede. Ještě přemýšlím o vačče 260, ale kvůli tomu plynu si nejsem jistej.
Extreme Tyres