Prasknutá hlava

prohledat
24 příspěvků (zobrazeno 1 až 24) od 08.08.2003 do 13.08.2003, založil/a
řadit dle data
07:10:27
13.08.2003
Juro
Dakujem za ponuky, nakoniec som kupil novu hlavu (neverili by ste ako sa blysti :-)) ) dnes to poskladam. Len neviem, ako to vydrzim cely den v robote, stale musim na o mysliet, aby som to poriadne spravil a na nic nezabudol.

Frajerka ma dlhe nechty, dobre sa jej bude pmahat pri zaistovani ventilov tymi miskami. :-))



Juro
21:34:37
12.08.2003
Milda
2King: Ajo, sem to nak blbe pochopil.

Plzeeeeeeeeen a kousek dal na jihovychod
21:04:11
12.08.2003
King
Díky Mildo. Ale já to myslel jako radu Jurovi :o) Ae nabídnu to kámošovi. BTW, kdě ty živjoš ?
19:26:54
12.08.2003
Milda
2King: nechces celej motor ze 105? Za 1500,-, je vcetne altiku, karbece, zapalovani, proste komplet
17:57:29
12.08.2003
Dušan
105 zrovna nemam
11:45:31
12.08.2003
King
Sel bych do hlavy 105 na inzerat. Urcite se nekde v blizkem okoli najde shkodivkar, kterej ji necha za par stovek.....
08:43:08
12.08.2003
Juro
to mozno u vas, v CZ, ale pochybujem, ze u nas v SK nieco take zozeniem. Stve ma to, ja by som sa vedel s tou mojou pohrat, ale tu je vsetko neskutocne drahe. A neviem, ci sa mi to este oplati, kedze pred par mesiacmi som daval brusit kluku, menil som piesty, kruzky, valce,...
07:49:45
12.08.2003
rOMAN
2Juro: Jak nesezenes? ceny Fa motoru se pohybuju od 2000 - 5000 kc
06:43:01
12.08.2003
Juro
Milda: bohuzial u nas za tu cenu taky motor nenajdes. Ja to potrebujem dost rychlo, lebo sa idem stahovat a uznate, ze bez auta to asi nepojde.



Dusan: dakujem, ja to mam 105L
20:39:12
11.08.2003
Dušan
nejaky hlavy by se nasly

20:33:59
11.08.2003
Dušan
do jakyho auta to je ?
20:32:24
11.08.2003
Milda
2Juro: Za 4200 bych tam dal raci motor z Fava
14:20:11
11.08.2003
Juro
Skusite mi poradit???



mam zohnat hlavu z vrakoviska?? alebo mam kupit novu (4200) ???

ked do starej musim v konecnom dosledku zase investovat (voditka,...) a ta moze mat tiez zaklepane ventily a budem zase tam kde aj teraz



nova ale tiez nebude mat voditka spravene





boha, preco je to tak drahe???? ako to vysvetlim frajerke?? ved ma aj zozere
06:37:56
11.08.2003
Juro
Zdravim,



hlava je dole, ventily zaklepane a praskliny pri vyfukoch na druhom a tretom. Asi ma trafi
11:07:20
09.08.2003
R@ZOR
A kontroloval jsi ji, jestli není zkroucená? A na kolik Nm jsi ji dotahoval?
13:44:53
08.08.2003
Juro
to som tiez pozeral, malo by to byt v poriadku, ale ked to budem mat vonku, urcite sa na to este znova mrknem

ale keby som mal mat utopene vlozky, tak by mi to robilo od GO (03/2003) a nie od cistenia chladieho systemu, jedine, ze by sa ocot dostal k medeny, podlozkam, ale to sa mi zda MAX nepravdepodobne.

teraz som bol pri aute, 2. a 3. zase kopec vody.
13:41:17
08.08.2003
King
A co kontrola přesahu vložek prřes blok motoru (0,05-0,15mm) ? "Utopená" vložka není nic neobvyklého.
10:10:37
08.08.2003
Juro
problem sa mi zacal po cisteni chladiaceho sysytemu roztokom octu. O tom som tu pisal uz prispevok :-((((



vtedy isla hlava dolu, vsetko som vycistil a aj skumal. Cely chladiaci system som preplachoval a isla tam nova cistucka voda.



nove tesnenie, cista hlava - vlhlo to tiez,

dalsie tesnenie, dalsie cistenie, dalsie skumanie (nic som nenasiel a to som na nu cumel asi tri hodiny), a robi mi to furt.



Ak startujem na druhy den, vascinou chyti na sup, ak startujem po dvoch troch, vascinou su mokre sviecky. Bud trojka, alebo dvojka, obe len trosku. Vcera som zase vybral sviecky na kontrolu, z druheho mi vytiekla voda a tretia bola trosilinku vlhka. Z toho usudzujem, ze nieco musi byt pri vyfukovom ventile a voda mi ide do potrubia. Ked je motor vypnuty a ventil prave otvoreny, ide to do valca, inak pohoda, iba do vyfuku. Mam tam robene voditka, chyba moze byt iba niekde tam.
09:49:40
08.08.2003
wekky
A možná v tom je ten problém: Nové těsnění je špatně přitáhnuté a voda teče do válců pod ním. To se stane.
09:46:12
08.08.2003
Juro
ja som to uz mal otvorene, tesnenie te tam nove a hlavu som pozeral. Celu som ju cistil takou jemnou kefkou, nikde nic nebolo. Ani vo vnutri som nevidel.

Buduci tyzden pojde dolu, ale musim ju odkarbonit, nevies poradit, cim? Niekto tu vraj cistil hlavu vo vani jarovou vodou, nevie niekto, ako to dopadlo?

Jeden kolega (byvaly CSAD-ak :-)) ) mi hovoril, ze sa urcite robilo lepidlo a bolo to lepsie ako ogiro material. Bolo to dvojzlozkove lepidlo na kov a pouzivalo sa to aj na hlavy. Ja som mal tiez moznost vidiet na Oltcite nieco podobne bolo pouzite pri zavite na sviesku a bolo to tiez dobre.
09:32:15
08.08.2003
WindMAN
Tam sú ale vysoké teploty. Najprv to rozober, skontroluj tesnenie, hlavu a potom daj vedieť
09:11:27
08.08.2003
Juro
ide totiz o to, ze prasklina urcite nie je v spalovacom priestore, to som si isty, ona je niekde vnutri, pri ventile. Voda sa do valca dostane iba ak zostane otvoreny ventil, ked sa vypne motor. Inak sa voda dostane iba do vyfukoveho potrubia. Preto si myslim, ze by to mohlo ist, tam predsa nie su take tlaky, ako v spalovacom priestore. Alebo sa mylim?
09:06:57
08.08.2003
WindMAN
2Juro: lepidlom to určite nezalepíš-mohutná to blbosť 68 jedine že by si ju dal tu prasklinu zavariť, potom urobiť tlakové skúšky a hotovo. Odporúčam použiť inú hlavu.
08:26:12
08.08.2003
Juro
Zdravim,

vcera som s hrozou zistil, ze mam prasknutu hlavu, 2. valec, plny vody. Pravdepodobne je to prasknute niekde vo vnutri, pri vyfukovom ventile, lebo sem tam som mal vlhku aj tretiu sviecku. Viete mi poradit, vraj existuje nejake lepidlo (dvojzlozkove), ktorym by sa to dalo dayt dohromady? Nieco som pocul, ale neviem, ako sa to vola, kolko to stoji a kde by sa to dalo zohnat. Na hlave mam robene nove voditka, nechem ju vyhodit, je to uz druha hlava v kratkej dobe.



Vopred dakujem za HELP.



Juro
Extreme Tyres