Druhá komora karburátoru (NO podltlak)

prohledat
34 příspěvků (zobrazeno 1 až 34) od 27.07.2003 do 24.08.2003, založil/a
řadit dle data
22:55:59
24.08.2003
Max
no jo...dyž ta oktáva je velká a težká no....
07:12:58
22.08.2003
Jirik
Tak to maž Viciku praudu: U nas v práci máme 2. Hehe. To je úplně srandovní, jak to člověk žene do kopečka, točky už to má dost vysoko, ale rychlost nikde a když tam šplháju s Feldou 1.3 tak jsem nahoře podstatně dřív. Teď se tady ještě jedna dává pryč - jsem zvědavej, kdo by si takého hrba koupil. Má nalítáno přes 380 tis. km.

Muhehe, jede to úplně hrozně, furt v tom něco řehtá, chvíli to brzdí chvíli ne, řazení jde spolehlivě vždy přes zuby - adrenalin největší. Dokonce jsem si myslel že je to Diesel, jak to řehtalo a klapalo, ale je to 1.8 20V. hahahaha
16:15:16
21.08.2003
Vici
no tdi je tdi :o) to je bez diskuze. ale naopak takova octavka 1,8 20V bez turba jde predjet snad cimkoliv:o))) o 1,6kach nemluve.
16:14:30
21.08.2003
Max
no s tim SDičkem bych se moc neoháněl....je to hrůza v tom jet...aspoň pro mě. Jinak kámoš má přečipovanou octávu 66KW jede nádherně....a jeho otec teď koupil a udělal druhou octávu 96Kw a přečipoval.To je teprve nářez..... tam pro mě heslo nafta patří do kamne přestává platit....
15:22:44
21.08.2003
Simi
Stryc si koupil nedavno Fabii 1.9Sdi (47kw). Nebyl to rozhodne zadnej divoch, ale dam ruku do ohne, ze seriove Skode 136 by ujel. Rozhodne od 100km/h vys. Puvodne si myslel, ze si na nedostatek vykonu zvykne (presedlal na ni z fiesty xr2i 1.8, 94kw) ale nestalo se tak, tak po pul roce zainvestoval a nechal si vymenit motor. Ted mu pod kapotou slape 1,9Tdi pd 96kw, chipnute na 124kw. Bez zbytecnych rs plastu. Brutalnost zatahu se neda srovnavat ani s tou fiestou co mel pred tim ani s drtivou vetsinou benzinaku, ktera tady jezdi. Je to auto pro toho, kdo chce vyhravat a pritom cucet na momentalni spotrebu, kde sviti cislicka kolem 6,5 - 7,5. Pravda, je to o litr vic nez pred tim, ale furt je niz nez vetsina z nas :-) a s trojnasobnym vykonem.
11:46:19
21.08.2003
Jirik
Tak to budět asi vyloženě závodní motor, ne ? 17 Páč ty loudily i 8 - 8500 rpm. Jinak některý blidi mají fakt bujné fantazie.

Koukali jsme na sprinty čípkované Octavie TDi s "malou fomulí" tuněnou Hondou CRX. Honda byla celkem směšná, tak bych se moc nerouhal s těma závodama. Ono by se to chtělo jak říká Ludík párkrát v té TDi svézt a pak by se vidělo, hehe. 47

A fakt je taky to, že TDi jezdí jako Formel eins za 5 litrů a tuňáci za mnógo litrů benzínu. S Feldou 1.9D jsem taktéž jezdil a když to byl naftíček a na kasli těžší, jezdilo se s tim moc a moc dobře. Převodovka dobře odstupňovaná, chod a záběr plynulý, jemný a akcelerace taky pěkná a né takový tvrdý a syrový jako u škodováckých motorů - to musí uznat každej kdo s tim jezdil nebo jezdí. V práci máme totéž, ale v trochu těžší Fobii, která bude asi jinak zpřevodovaná, a tahoun je to taky velmi qualitní. Do kopečka kam se benzíni s malym nebo vysokopoloženým točákem celkem vlečou, tak Fobka 1,9D na "šimrací" otáčky vyfičí jako divá a ve 3/4 kopce má na tachu 140 km/h. A odhlučnění taky moc dobré. Ono ani v tej Feldě nešel zvuk motoru moc dovnitř jako u 1,3 a 1,6.

U nás má jeden kluk na feldě zimní 175/70/R13 a letní 205/40/R16 a s obojím to jezdí stejně.

Normálnímu nebo jako hlavnímu autu mimo leštítka v D nebo TD bych se nebránil. 1
11:17:50
21.08.2003
U-Geen
To bude asi docela solidne upravenej motor, jeslti toci 8k
08:12:33
21.08.2003
Vici
8000 otacek? hahahaha:o))) kup si novy otacomer:o) jinak to ze nejaky rapid jede, si muze myslet nekdo koho jeste TDI nezatlacilo do sedacky treba ve 150ti :o)
06:45:49
21.08.2003
Tomáš SK
2VOJTA ATC 175: To s tymi 8K otacok myslis vazne ? Neviem, mne to pripada trocha moc.
06:44:14
21.08.2003
Tomáš SK
Moj Rapous je hrozne zostelovany, ale i tak so 4Q to na krizovatke lenive rozhodne nie je 4 (najma ked som vycistil karbec a vymenil membrany). Hlavne vodici Favoritov a Felicii byvali nasrani, ked som im usiel a oni ma obiehali az vtedy, ked som isiel max. povolenou rychlostou (60km/h), to ma potom obiehali vsetci...50
23:10:03
20.08.2003
VOJTA ATC 175
TAdy furt každej mluví o maximálce apod... Vo tom vůbec nešla řeč, my závodíme tam kde nejčastěji jezdíme tj. ulice Jeremiášova... Na rozjezd ze semaforu.. Samozřejmě, že s krátkou 4Q převodovkou nebudu závodit s koktama po dálnici... FAkt ale je, že z křižovatky to má odpich jak kráva. Octávka hrábla a byla vepředu, mi sme se rozjeli, jednička 8000 ot. (to sme jí dojeli), dvojka 8000ot. a když sme řadili trojku tak byla oktávka daleko za náma. KDo nechce věřit aŤ nevěří... JE to realita, ale řešil sem tu úplně jiný problém a už je tu zase debata že škodovka nemůže ujt atd. atd. MŮŮŮŽŽEE!!!
19:57:43
19.08.2003
Milda
2Luděk: Nerek bych ze by 1,9 D ujela 1,6ce
13:47:14
19.08.2003
Luděk
2Vici: yes,Felda 1,9D pokud dobře šlapala,tak až na líný rozjezd je z Feld nejrychlejší a žádná jiná jí nestačí
10:24:01
19.08.2003
Vici
myslim ze vetsina 742 by mela co delat i s feldou 1,9D :o) resp. nemela. felda by zmizela v dali :o)
09:11:50
19.08.2003
Luděk
2GeTeX: osobně si myslím,že udělat naftovou oktavku je docela problém a pokud je to 81čka,tak fakticky nemožný,jedině na 400 metrů,ale i tak je fakt,že za jakou cenu v PHM.A pokud jde o TDI co má 96 kW,tak to asi se 742jkou neuděláš nikdy,jedině,že by couval.
18:42:54
17.08.2003
GeTeX
SIMI: tak tak, já třeba ujel oktávce ale povolil se setrvák a tak si říkám, jesli tohle má smysl.
16:56:36
17.08.2003
Simi
2Vici: 66kw oktavku porazis ve chvili, kdy budes mit tech cca 70 kw a vic. (coz neni zas takovej problem nahrabat). Samozrejme, udaj o maximalnim vykonu neni vse, do hry vstupuje kroutak a v prvni rade, v jak sirokym pasmu ten motor ten plny vykon uvolnuje. Proto si myslim, ze ackoli je skodarna lehci nez oktavia, upravene original motory maji kolikrat sice pomerne vysoky vykon, ale pouze v uzkem pasmu otacek, tudiz na porazeni 66kw oktavie bude potreba vykon kolem 70-75kw. Na maximalnku bude kvuli zprevodovani spis rychlejsi oktavka a hlavne, zatimco ona pojede za 4,9l nafty, tuner s ladenym motorem na 75kw tak za 15l benzinu... takze ho to brzo prestane bavit, se s tim lulinem ve sluzebnim tdicku honit. Nemluve o tom, ze zatimco tuner bude vyklepanej strachy kdy mu ulitne poloosa, kdy neco jinyho, borec v oktavce si bude klidne pokurovat a poslouchat si u toho radio... 12
14:46:45
17.08.2003
Vici
2VOJTA ATC 175: jestli s jakymkoliv motorem made by skoda nalozite tdicku tak ho ridil nejaky magor kteremu patri urazitit kopyta :o) myslim ze ani patnactka se 100k by nemela ve finale treba na tdi 66kW v Octavce:o) minimalne ne na maximalku
14:45:19
17.08.2003
Vici
2Žaky: cece a myslis ze je v karbecu z prvniho fava a z pozdejsich ropzdil? v prvnich byl pierburg 2e3 a v tech novejsich je jikov 28-30 lekr (doufam ze sem to nepopletl-skleroza). jenze prdel je ze jsou oba 100% stejne. to by spis stalo za to vyzkouset karbec z golfa 1,6 (pierburg 2e) - ma vetsi difuzory - kdyztak muzu jeden kus zapujcit/odprodat. ja te budu mit karbec od jednoho znameho co dela karbecy na formule. bude to klasika z fava, ale vetsi difurory, rozprasovace, 2 komora bez podtlaku atd. to su zvedavy. akorat musim na brzdu.. ukazoval mi karbec na formuli, co jezdi Micanek, tak zrcadlove vylesteny hlinik jsem jeste nevidel :o)
21:30:33
15.08.2003
Milda
2VOJTA ATC 175: Fuuuuuj zavodit s briketakem. Vemte si za referencni vuz treba Feldu 1,6, to jede celkem pekne. A pak Octavii 1,8 T1
21:20:36
15.08.2003
VOJTA ATC 175
2Žaky: No já nemluvil o druhý komoře na SEDRu, dáváme tam tatru a chcem ji tm dát vyladěnou... ZAtim to seřeže slabý TDičko (tj. 66KW) ale to 81KW sme zatim nezkoušeli, tak radši nejdřív naháníme koníky ;-)))
19:01:59
15.08.2003
U-Geen
2Zazaa: coz by bylo docela cool ne?
13:19:30
07.08.2003
Žaky
2Zazaa: Ještě nevim co kde seženu,jaký potrubí jakej karbec...můj motorář co mi dělá věci na motoru který já nezvladam doma na dvoře tvrdí že než ten tatrovák je lepší odstrojenej a překuchanej karbec z prvních Favoušů.Že to dělá i na motory pro nějakou chudší třídu na rallycross.Konzultoval to telefonem předemnou s Kvaizarem,ano stim bejv.zavodnikem /je to oblast kolem MB a tam se ti zarytý škodovkaři znaj/ a vysvetlil mu úpravy na mojim motoru a ten tvrdil přesně to samý.Buď 1 W+jine sání nebo ten upr. F na moje upr. sání. Je tam samo rozdíl peněz. Uvidim přes zimu. A jak bylo v Tramtárii,psal v červnu něco o cestě na východ ?
07:02:16
07.08.2003
Zazaa
2Žaky: svislyho a nebo horizontalniho ????

pac ten svislej karbec bys do skodovky tezko daval jedine ze byc ho prostrcil skrz zadni kapotu :)))
20:33:59
06.08.2003
Žaky
2rOMAN: Jééé,dyk to byly rozdíly desetinek a setinek.................. .......................... .......................... .............stejně pres zimu chci udělat jiné sání na jednoho svislyho weboše nebo delorto.
20:29:44
05.08.2003
rOMAN
2Žaky: Te nemuzu nic ric pac jsim na srazu vypalil rybnik 47 ...tak na tom neco bude
19:45:44
05.08.2003
Žaky
Hm,taky sem s tim kdysi experimentoval,ale nebylo to moc spolehlivý,podstatně líp mi maká tatrakarbec s upravenym podtlakem,resp. pružinovym mechanismem.Maká to jak seriovka ale v prípadě nutnosti okamžiteho kratkodobeho plnyho knedliku se 2 komora otevre razantněji.Moje zkušenost a názor.Ukamenovat později,jdu na pivíčko95
23:10:24
04.08.2003
VOJTA ATC 175
Děkuji všem, ten wartburg se mi líbí.. to je dobrý nápad, děkuji i za obrázky.. Jak to dopadlo k vidění na srazu :-)
06:54:08
30.07.2003
Tomáš SK
2VOJTA ATC 175: Tak som to po desiatich minutach nasiel 1 www.skoda136gl.szm.sk/dru hystup.html .



Dufam, ze ti to pomoze 4 Ak nie, aspon budes mat prehlad, co robili ini.
20:41:04
29.07.2003
Milda
2Simi: Presne tohle pouzil ten dotycnej
10:44:18
29.07.2003
Simi
2VOJTA ATC 175: Pouzij system z wartburga - ten ma toho samyho sedra, akorat ze druhou klapku ovladanou mechanicky... je to takovej zeleznej drzacek, kterej se montuje na misto podtlaku... na vrakaci urcite neco najdes.
10:23:06
29.07.2003
King
A ma to cenu vubec delat???
19:18:39
27.07.2003
Milda
2VOJTA ATC 175: Kdyz nakej den vydrzis tak ti poslu fotky jak to ma udelany kamos
19:08:30
27.07.2003
VOJTA ATC 175
Čauky, rozhodl sem se pro tuto úpravu a než to budu složitě vymýšlet a bastlit, tak sem se chtěl zeptat jestli někdo nemá nějaké schéma nebo ještě lépe dobré fotky ze kterých by to šlo poznat jak to nejlépe udělat. Chci vyhodit podtlak a druhou komoru mechanicky spojit s první... Dík za info
Extreme Tyres