Otáčkoměr X

prohledat
3 příspěvků (zobrazeno 1 až 3) od 26.07.2003 do 26.07.2003, založil/a
řadit dle data
17:00:13
26.07.2003
GeTeX
no tak neim, teť na to koukám a ono je to ASI stejný, každopádně už otáčkoměřim, tak mě to dál nezajímá :-))
16:57:38
26.07.2003
GeTeX
sem to teda dodělal a mám několik změn oproti Škoda TechWeb. Hlavní je, že dráty v malý svorkovnici na kabelech mam takle:

1 - žlutej

2 - bílej

3 - modrej

4 - červenej

5 - zelenej (byl volnej teť na něm je otáčkoměr)

6 - modrej



Dal jsem to na zelenej protože vlatně v tý druhý velký svorkovnici tenhle kablík končil, taxem to risk a ono to vyšlo. Otáčkoměr tak do 3-4 tisíc jde v poho, pak ale stačí přeject přes koleje nebo díru a rozkmitá se, das is na p?ču.

Bavíme se o přístrojovce GL r.v. 87 (hranatá) a elektroinstalaci Š105S.

zvětšit Otáčkoměr X - obrázek od GeTeX vložen 26.07.2003 16:57:38
13:19:53
26.07.2003
GeTeX
takže sem dneska natahnul ten kablík od cívky k přístrojovce (hrozná práce 64 ) a když sem ho měřil proti kostře tak z něj leze napětí cca 12V (z obou konců cívky) takže by mě zajímalo, jak to teda funguje. Neni problem v tom, že mam zapalování bezkontakt (fávo) a cívku z fáva? Rád bych to zejtra dodělal.
Extreme Tyres