pružiny ze stovky

prohledat
14 příspěvků (zobrazeno 1 až 14) od 05.07.2003 do 07.07.2003, založil/a
řadit dle data
12:58:27
07.07.2003
CHIP
2Tomas Cerny: No ja vetsinou, kdyz nekam jedu, tak mam taky plnej kufr veci... piva a tak .... mozna si to jeste o centimetr sedne, ale kazdopadne je porad mezi dorazem a ramenem spousta mista kam to muze perovat.... nejsem jako jeden muj kamarad, kterej si koupil rapid a chlubil se mi ze tam ma sportovni pruziny a HP tlumice.... stacilo si lehnou pod auto a bylo jasny, ze celej tenhle sportovni podvozek mu je na hovno, protoze auto ve predu sedelo na dorazech...8
12:07:41
07.07.2003
Bob
já fkufru vozím asi tak 35 - 45 kilčo důležitejch věcí a nemůžu si stěžovat předek krásně sedí a je to míň náchylný na boční vítr
11:43:25
07.07.2003
Tomáš Černý - zrušená registrace
CHIP: porad stejna otazka, jak se to auto chova kdyz nalozis 50kg do kufru a nesedne si to?
09:09:52
07.07.2003
CHIP
2wekky: No dolu to slo docela vyrazne, konecne to vypada normalne. Rekl bych ze to slo dolu o 4 - 5 cm, mam fotky jak to vypadalo pred nasazenim tech pruzin, takze ted to nafotim s nema a bude to uplne super. Pak to budes moci shodnotit.

Jo jestli jsou to 260 nebo 240 nevim ... nemeril jsem to, ale je jiste, ze jsou kratsi nez nove pruziny.... (ja myslim, ze to jsou ty 240 ... )
09:02:47
07.07.2003
wekky
2CHIP: o kolik to šlo dolů? Máš ty 260 nebo 240? Ještě jsem je nestihl namontit a tak mne to zajímá.
09:00:45
07.07.2003
CHIP
2Lukáš: Ja ti doporucuju sehnat ty LA pruziny co nechaval delat PJ, ja jsem ted plne spokojen... adekvatni snizeni, mezi dorazem a ramenem zbyva jeste spousta mista a je to i lehce tvrdsi....... 52
22:05:39
06.07.2003
Simi
2Lukáš: rezani se neboj, nevidim na tom zadne riziko... kdyz si vezmes, jak casto upadavaj u 120 zadni kola 3, rizlejch pruzin bych se fakt nebal... sezen si nejaky novejsi, tvrdsi, fikni je teda radsi o 1 a ctvrt otacky, poradne je nech zaklepat, hlavne nenechat chladit ve vode a po zkraceni (uriznuti) dorazu muzes montovat. Zarucuju ti, ze budes spokojenej...
21:58:38
06.07.2003
Lukáš
Chlapi, to jste mě nepotěšili, já už opravdu nevím, jak to snížit, řezat v žádným případě nechci a nové 4 péra za víc než 4 litry mi přijde víc než drahé ... (a to nepočítám přitvrzování tlumičů)
20:24:19
06.07.2003
GeTeX
Na to je to moc práce jen tak to přehazovat. Výsledek zde čteš sám. Teť chystám 14ky nebo 15ky elektrouny neb na rally reju takle čumákem hlínu, takže potřebuju jiít vejš.
15:52:59
06.07.2003
Marek
ja jsem mel moje puvodni pruziny strasne mekke tak jsem tam dalze stovky a zkratil je o 1,5 zavitu a je to tvrdsi ale dam si klasicke 120tkove zkracene o 1,5 zavitu. ze stovky jsou proste mekci, protoze maji o 0,5mm tenci drat.
12:30:28
06.07.2003
Simi
Meap je mel na aute. Nezda se mi, ze by byly ty pruziny kratsi, byly jenom mekci - maj mensi prumer dratu (esli se nepletu), fiknul je o 1,5 otacky a melo to ten nasledek, ze po 1000km mu auto uz trvale sedelo na dorazech (btw taky urizlejch) a prednim spojlerem vymetal kdejakou duru. Osobni rada - ruce pryc. 78
10:45:22
06.07.2003
Lukáš
Tak až jednou nebudeš mít co dělat, tak je přehoď a pak napiš výsledek 88 (myslím, že by to mohlo fungovat)
10:36:13
06.07.2003
GeTeX
to nevim, kilo doma mam na ND ale že by tam byli menší pružiny se mi teda moc nezdá.
23:22:39
05.07.2003
Lukáš
Vím, že o snižování čumáku se už všude napsalo až moc, ale téměř nikde jsem se nedočetl o možnosti nahrazení předních pružin kratšími z hundrtky. Má to tak někdo udělaný? Subjektivně se mi to jeví jako dobrý nápad, jak shodit čumák dolů. Rozhodně lepší než řezání 52
Extreme Tyres