skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
LS hlava
prohledat
19 příspěvků (zobrazeno 1 až 19) od 23.05.2003 do 29.01.2009, založil/a
-> Lukas1989: myslim ze za tech pet let jim uz doslo jakou hlavu pouzit-).. proc vsichni tahate vykopavky..
Jak už bylo řečeno....hlava LS jedině s LS pístama....jinak celkově laborovat s motorem 120 L nema vyznam...když už tak aspoň dobrý 120 Ls..provést decentní úpravy hlavy,k tomu nějakou vačici,ubrat trošku setrváku a myslim že by to mohlo už slušně tahat ....mam ve svojem autě už pár let 120 LS bez úprav (najetých 50 tis.) a všichni z okolí si myslí že tam mám minimálně 130 nebo fávo.....což nemám
-> R@ZOR: mas pravdu. ja mam 120Lko a praskla mi hlava tak som tam dal LSovu . PRedtym som jazdil 140km/h na 4q a tahalo to i viac. odkedy tam mam Lsovu hlavu to mamam problem dostat na 130Km/h to je na 4ke 4500ot. na pol plynu a ked pridam plyn iba sa zmeni zvuk lebo otvory druhu komoru a otacky idu strasne pomalicky hore. proste s LS hlavou na Lkovom motore som viac ako 130 neisiel
LS hlavu bych na 120 nedával, když bych neměl LS písty!! Opravdu to bude horší než lepší!! LS hlava má víc vybranej spal prostor, takže na 120covým motoru budeš mít nižší kompresi!! To by jsi ji musel hoodně snížit, ale i tak to nemá cenu!
2Simi: Ja sem linej to hledat, vona ta hlava ma bud jinej tvar spal prostoru nebo je "vyssi" nez 120, kazdopadne u LS mas vyssi kompresni pomer zbusobenej vypouklyma pistama a tem je uzpusobena hlava tak aby ventily nesly do pistu. Takze kdyz das SERIOVOU LS hlavu na 120 budes mit ve finale mensi kompresi nez predtim. Tady u ty upraveny tezko rict, proto to nezjistis jinak nez montazi a vyzkousenim
.

rozumim tomu teda dobre, ze kdyz ls hlavu tak aby to melo smysl tak musim dat i ls pisty? Daj se jeste nekde sehnat?
a jakto ze bude nizsi komprese, resp, kde najdu tu diskuzi? Clvoek by rek, ze kdyz ta ls hlava ja nizsi nez origos, ze by to melo mit spis vetsi kompresi, ne?
Abych teda mel nakou konstruktivni poznamku tak davat LS hlavu na obyc motor je nesmysl pac budes mit nizsi kompresi nez predtim (ale to uz se tu probiralo). LS hlavu jedine s LS pistama (sou vypoukly). Nebo obyc hlavu na LS pisty, sice se ti obtisknou ventily do pistu ale prej je to v poho

2Simi: No tak ja te jenom chtel rict ze tvrdit ze to pojede o x% lip nez predtim nejde, pac to nikdo nevi. Proste uvidis co se stane, bud to pojede nebo to nepojede
. Von si taky myslel jak nam favoritarum natrhne prdel a zaplakal nad vysledkem.

2 meap:O tom nepochybuji, ale vzdycky se da neco vylepcit...


2Simi: Jest-li rikas, ze pekne slape, nebylo by skoda ho nicit necim takovym. Panove z automobilky moc dobre vedeli co delaji

2 Meap: No jasne, je celkem jasny, ze nacpat tam motor z favorita je celkove lepsi nez upravovat stavajici, kdyz ale ten stavajici tak hezky slape...a hlavu mam na pude... takze do hry vstupuje uvaha: 0kc / 8000 Kc...

2Simi: Ja nerikam, ze to nepomuze malinko vykonu, ale myslim si, ze to ve vysledku prinese vice problemu nez kdyz tam das napriklad motor z favorita. Tak napr. motor drive skonci, spotreba, a mohl bych pokracovat ...
2 Milda: Tak to je teda odpoved

2 Milda: Jasne, to je presne to, co jsem chtel slyset...

2Simi: To poznas
. Jeden kamos taky upravoval 120, ventily z Favorita, snizena hlava, ubranej setrvak a v utery sem ho nadrbal se seriovou 120 celkem vyrazne (proste sem ujel uz na jednicku
)


no ladak by byl... zajima me jenom, jestli ta hlava sama o sobe bude znat, co to bude delat se spotrebou a vubec, jestli to jde dohromady, 120 motor a 130 hlava...
Myslim, ze to bude spise ke skode nez k uzitku. Kdyz uz zvysovat vykon tak uz kompletne, tzn. sniznit hlavu, otevrene sani, ladeny vyfuk, ....
Co se stane, kdyz dam na 120L motor hlavu LS s lestenejma kanalama a vyfrezovanym spalovacim prostorem optimalizovanou pro 136?