
skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
účinek
prohledat
15 příspěvků (zobrazeno 1 až 15) od 15.05.2003 do 16.05.2003, založil/a
23:24:18
16.05.2003
16.05.2003

jb
no ja nevim jestli to dela vsem ale me auto tahne poradne akorat na trojku a ctyrku jinak mi pripada hlavne na dvojku ze to jenom vic rve..tedkom se jel schvalne s bratrankem coma FAVO karbec a menil jsem se s nim po 20km abych teda porovanl co nejobjektivneji ty motory a musim rict ze me favo fakt prekvapilo tahne vic nez jsem myslel ze bude ten rozdil ..ten spodek je fakt o dost lepsi nez 120 a hlavne me to netahne na tu dvojecku a mu fakt jo
coz me nasadilo brouka do hlavy protoze jsem si rikal ze o zas takovy rozdil nebude ..ono kdyz jedu po nejake dobe s jinym autem tak to tak nejde poznat ale kdyz hned presednete tak je to lepsi ..asi abych zacal setrit ale kazi mi radost jestli to vydrzi kyvka to FAVO.. sice to je rozdil 20NM ale moc mi to nevoni

20:12:36
16.05.2003
16.05.2003

Milda
2Vojta: NO me napadlo uriznout jenom horni pulku a udelat nakou diru do haupny, ale pac zatim jezdim na LPG tak me to netrapi. Mozna to chce trosku poladit karbec. No kazdopadne nevim, nemam, nerozumim
19:14:02
16.05.2003
16.05.2003

heky
Kluci, proč to vlastně dělá větší kravál? Nějak mne nic inteligentního nenapadá...
18:22:39
16.05.2003
16.05.2003

Vojta - zrušená registrace
Ja jsem to sice nemel, ale znamy to ma na rapidu a rikal ze se mu zda ze mu o neco malo klesl vykon a taky to vic rve. Podle me kdyby se vyresil privod studeneho vzduchu i k tomu riznutemu fitru tak by to mohlo byto OK, ale jinak to bere teply vzduch z motor. prostoru. Kdyz tam je ten origo kryt toho filtru i s tou plastovou blbosti ktera vede k zebrovani zadni kapoty tak to trochu aspon ten stud. vzuduch asi bere. TO JE JEN MUJ NAZOR mozna se mylim.
12:09:06
16.05.2003
16.05.2003

Milda
2Dušan: Ja vim ze tode tocit i vic, de o to ze kdyz mas uriznutej filtr tak se ti zlepsi ucinnost spalovani ve vyssich ot. pac to nema problem se sanim vzduchu. Takze tech 500 ot. navic mas porad k dispozici vykon. Proste kdyz ti to normalne jede do 5500 a pak to jede vic kdyz preradis vejs, tak ted ti to pojede dobre az do 6000, tak sem to myslel
07:51:39
16.05.2003
16.05.2003

Žaky
seriznou kryt filtru sem 1.chtel ,libi se mi to,2.vpreparoval sem tam KN filtr a ted krasne cumi ven.3 mam tam vedenou hadici ze spojleru na studenej luft,4.pri vetsi akceleraci to prima huci.
23:47:20
15.05.2003
15.05.2003

Dušan
však já vím - on tam taky končí toč. mom
23:45:03
15.05.2003
15.05.2003

U-Geen
Ja točim do 6ti a už to nemá cenu, do 5.500 je to rozumný.
23:37:20
15.05.2003
15.05.2003

Dušan
já teda nevím jak vám ale když chci tak na trojku něco přes 6500ot
23:34:16
15.05.2003
15.05.2003

Milda
no tak budes tocit 6000, von to rozdil je, tocit treba na trojku 5500 nebo 6000, tam uz je rozdil rychlosti znatelnej, me treba pred mesicem bnetah motor nad 4000 takze casy na 400m katastrofa, ted toci 5500 v poho, navic tahne nejlip mezi 4 - 5 tis. a hned je lepsi cas na 400m o 2 s

23:23:57
15.05.2003
15.05.2003

Dušan
no já teda nechodím víš jak na 5500ot tak mi to bude asi h...o platný.
23:22:32
15.05.2003
15.05.2003

Milda
Maximalne ti to toci o 500 ot vic, ale musis castejs cistit tu papirovou vlozku a dela to velkej kraval
23:16:15
15.05.2003
15.05.2003

Dušan
já to věděl

23:14:55
15.05.2003
15.05.2003

U-Geen
Pěkně to vypadá. Toť vše
23:12:12
15.05.2003
15.05.2003

Dušan
jakej účinek má seříznutí vzduchovýho filtru. typuju že žádnej a ještě to nadělá kravál
