Kotouče na zadní nápravu

prohledat
33 příspěvků (zobrazeno 1 až 33) od 12.05.2003 do 04.07.2003, založil/a
řadit dle data
10:44:40
04.07.2003
Saky
ono bz stacilo nechat udelat jen polotovar s tim drazkovanim, s tim ze si kazdej udela diry na zmenu roztece jakou chce a kotouc da bud original ze predu skoda nebo jinej, buben treba z fava pro roztec 100 ale stejne byse tolik lidi nenaslo, ale i za cenu 3200,- za dva kusy a pouziti prednich kotoucu za 500 plus drzaky cca 1200 ses na 5000kc a ses na tom levneji nez ty prevrtavany mrchy a hlavne mas jistotu ze to neco vydrzi, samozrejme jeste musis dopocitat neco pro rucku atd ale to uz neni moc pokud si to udelas sam
22:29:11
03.07.2003
Milda
2Saky: hele a ty myslis ze by se nenaslo 50 lidi s vleckou ktery by je chteli? Kdyby se vymyslel nakej buben z jinyho auta se 100kovou rozteci aby to nebylo podmineny kotoucema, tak by to mohlo jit na dracku, lepsi nez naky podlozky
08:38:10
03.07.2003
Bill
100 kusu, to muzu rozjet maloseriovku
12:10:35
02.07.2003
Saky
me to vyrobil jeden znamej v jedny fabrice kde na to maj stroje

pokud budes shanet firmu tak se da dostat na 3500 za 2ks na CNCku pri 100kusech ses na cca 1200 coz uz jde-))
17:32:44
30.06.2003
Bill
2 SAKY kdo ti za rozumnou cenu vyrobil zadní náboj s vnitřním evolventním drážkováním74 ostatni je v poho, jen ta naba
11:30:57
24.06.2003
Saky
to je presne ono a nechapu proc bych to kupoval kdyz pruziny od PJ stojej 800 komaxit na to 200 a sou stejny jak ty od riegra-)
20:24:36
23.06.2003
Max
2Saky: no jo no....takhle už je to hold zařízený.....

To je jako když jsme koukali v Konopáči s U-Geenem a Zazou na nějakej stánek...myslim že to byl Tiller.

Krabice,v ní červený pružiny a nápis - originál Riegger.... no jo no...
13:54:08
23.06.2003
Saky
no tak se soustruhem a frezkou a jeste s vrtackou-) jses schopnej na aute vymyslet spoustu veci sam a nemusis platit za ty polotovary nekomu jinymu, proste me stve ze nektery firmy vydelavaj na tom ze nejakej nadsenec chce vylepsit skodovku, proc mam dat napr za chladaky dopredu 4500 od feroda plus jeste nechavat stacet unasec kdyz jakejkoliv jinej chladak na jiny auto stoji polovicku? to si radsi koupim normalni seriovej chladak z jinyho auta predelam ho na pouziti do skodovky predelam unasece ktery bych stejne musel predelat a dostanu se na polovicni cenu, pokud vim jak a necham si to udelat tak jeste pridam neco za praci nakymu soustruznikovi, ale radsi dam 1000 za praci nekomu kdo si vydelava soustruzenim nez nekomu kdo dela "tuningovi" upravy a tak je to se vsim i s kotoucema do zadu abych se drzel tematu-)
15:54:06
21.06.2003
Fén
2Saky: s tou frézou a soustruhem by problém nebyl.
13:12:47
20.06.2003
Saky
jenze to je zase otazka penez, jako vsechno, ja jsem koupil brzdice z GTi golfa nebo z ceho z lankovou zadni brzdou za 800 opiskovat komaxit byl sem na 1200 pak sada novejch gumicek za 600 a ses na 2000 za brzdice, ktery sou stejne na hovno-) proste nejsou novy zadni na oktavku koupis taky minimalne za 2 spis 3 a vic a to mas jenom brzdice, pak musis udelat drzak to je sranda pokud mas frezku a soustruh, podle LA uprav je drzak z normalniho plechu tridy 11 tloustky 36, na LA je prohnutej takze pokud si vyrobis unasec muzes ho naplanovat rovne pak uz ti staci rozmerove stejnej jako je ve predu taze ten plech staci 20ka takze zadnej extra matros takovej kousek plechu vyjde tak na 100ku (pokud si ho nechas narezat, jinak material stoji tak tretinu) ale jestli nemas soustruh frezku tak to musis nechat nekde udelat a to bude tak 1000,- a pak udelat unasec (to je sranda az na ty drazky-)) pak si muzes udelat (navrhnout jakoliv sirokej, tzn libovolne menit ET, libovolne menit roztec der na srouby plus pocet der 4,5, 3-) 6 plus si muzes zvolit jakejkoliv kotouc, ale tady uz musis pouzit nejakej tvrdsi material a vzhledem k tomu ze ten material na unasec je pro roztec 100 prumeru 130 a sirokej asi 6cm a vic tak takovy dva kousky materialu vyjdou jen materialove na nakejch 800 plus prace, kdyz sem to delal ja obeslal jsem asi 15firem a nejlevnejsi nabidka byla cca 1500 za kus, spousta firem odmitla ze nema drazovacku a delat to na CNC ze nezaplatim nakonec jsem sehnal jine zdroje a zaplat panbuh za ne-) no a celkove ses nekde na 7000 kdyz tam das klasicky brzdice dostanes se tak o 2000 min, ale chtel jsem tim rict ze se da udelat cokoliv jakkoliv
12:54:41
20.06.2003
Luděk
no právě že u Škodovek ten zadek docela brzdí a je potřeba,aby to nebylo ušitý horkou jehlou.To od těch rebelů je fakticky hnus a za ty prachy ani nemluvím,prostě to musí uzrát
12:43:23
20.06.2003
Kamil_
Ideál by byl sehnat brzdiče na mechanickuo ručku, které by pasovaly na klasické přední upravené kotouče (Rebelové).

To bych pak do toho šel, jinak ne :-)
08:06:14
20.06.2003
Saky
nechci kritizovat nici praci ale prave pmauto nebo rebelove delaji to co ma spolecnyho s LA jen to ze je pouzitej brzdic z rapida, ostatni upravy jsou hodne zjednoduseny a nema to s LA nic spolecnyho ale k tomu ja se nehodlam vyjadrovat, ale kdyz si nekdo mysli ze konstrukteri ve skodovce byli tenkrat blbci ze kdyz daji nekam 5mm materialu tak je toho hodne a ze se to muze klidne provrtat a zmensit na polovinu jen pro to ze je to jednodusi a hlavne levnejsi reseni tak at si to mysli, samozrejme ze konstrukteri tam dali nejaky rezervy do kterejch spada unava materialu, koroze ktera to oslabi atd ale to je kazdyho vec, ja uz sem jeden unasec prevrtanej na roztec 100 a jeste diry na kotouce videl rozervanej a to me staci ..
22:31:40
19.06.2003
Kurvapes
Prubni Petra Molčána tel.604 378 926 nebo má stránky sweb.cz/pmautosport nejsou úplně funkční,ale něco tam vidět je.(Je to člověk který makal na autě Nikyho.)39
16:31:39
19.06.2003
Saky
asi jel -) z octavky pouziju komplet do pristiho auta jestli na to jeste budu mit naladu neco stavet -)
15:52:03
19.06.2003
Tuner#2 - zrušená registrace
Saky: tak to jsi jel asi v samejch sráčích 47 JOKE. Octavia jde utrhnout úplně v pohodě a má taky lanko a Luboš už zkoušel ručku na Zelence a prý je to super, brzdí to a dá se to přesně dávkovat.
15:32:42
19.06.2003
Saky
kapalinova rucka, pokud se pouzije novej brzdovej valecek plus novy tesneni tak to vydrzi taky, ale oproti lankovy ma vyhodu ze fakt brzdi, v zadnym aute co sem jel nejsem schopnej zablokovat za jizdy zadni kola s lankovou ruckou (mozna sem jel v samejch sracich, mozna to neni potreba ale to je jedno.. ) na roztec 130 to je prave v pohode postav to presne podle LA ale presne, horsi je pokud chces na roztec 100 to uz ti nezbejva nic jinyho nez vyrobit novej unasec a nebo prevrtat puvodni ale to je podle me prasarna nejvetsi snizeni pevnosti atd ale at si kazdej dela co chce, taky at zauvazuje jestli maj pro nej ty kotouce vubec nejakej smysl? se seriovym motorem stacej seriovy brzdy
13:46:51
19.06.2003
aDAm
a nemá kapalinová ručka tu nevýhodu že nemůže být dlouho použita jako parkovací74 To snad použít jiný válec a ne jak je původně určeny spojkovy88
11:44:30
19.06.2003
Luděk
no nejlepší řešení se mi zdá provedení s mechanickou ručkou,ale nevím,kde k tomu přijít,obzvláště s roztečí 4x130
11:37:36
19.06.2003
Saky
troufam si tvrdit ze jde pouzit jakykoliv brzdic nejen z Una ale i treba z octavky golfa atd, laboroval jsem nad golfackejma sli by tam ale vadili by podbehu takze s upravou podbehu nebo dat je zespodu by slo, jeste je mam doma kdyby je nekdo chtel ale ja nevidim problem v kapalinovy rucce jediny co me na tom vadi je ta nadobka vzadu, coz je resitelny posunutim valce do tunelu a vyvedenim brzdovou trubickou jinam napr dozadu k motoru nebo do originalni nadobky prez tecko, vsechno jde kdyz je snaha-)
07:32:33
19.06.2003
Kamil_
Problém je spíš s ruční brzdou než s uchycením brzdiče, chce to brzdič ze zadní nápravy z auta, kde je to vyřešený, prý by se dal použít z Una Turbo...
17:09:55
18.06.2003
Saky
Da se to udelat doma pokud mas soustruh frezku a vrtacku, ty original LAckovy jsou upraveny kotouce aby sli prevliknout prez puvodni unasec a jsou stazeny sroubama od kol, brzdic je normalni 130kovej s udelanym drzakem, spousta lidi jen navrta puvodni unasec a kotouc prisroubuje zezadu, podle me je to prasarna ale funguje to (dokud se to nekomu neurve-) dalsi reseni je vyroba novyho unasece s drazkovanim a pak si muzes vymyslet kotouc i roztec jakou chces tak to mam ja
23:11:52
16.05.2003
U-Geen
protože to je sken těch cyklostylu či čeho od UAMK. Je tam vsechno co je v knizce a neco navic. V knizce se ale zase dovist ze stresni okno je dobra vec, ze na pedaly existujou nastavce a tak. no nekup to.
22:18:28
16.05.2003
Jirka
Jo udelal jsem chybu. Ted jsem se do ni dival a je tam fakt houby. Ale nasel jsem to ten návod na netu asi ten unicos to bude, je to pdf ale kvalita nestoji za nic.
09:42:43
15.05.2003
U-Geen
V tý knížce je opis úprav ÚAMK ale zrovna brzdy totalne vynechali.
08:12:09
15.05.2003
Dvordy
Kámoš to má také udělané na své 136 a dělal si to v domácích podmínkách. Má tam třeba kotouče z varťase.

Knížka je k ničemu, měl jsem ji pujčenou a tam nic neni
16:24:06
14.05.2003
U-Geen
Knižku nekupovat
09:19:40
14.05.2003
Vojta - zrušená registrace
Rapida se zeptej, ten myslim ze to ma prichystany a bude to delat.
19:01:56
13.05.2003
Bill
2 Dvordy - je to na dlohy lokte 39 , ze seriovych dilu to jde ztuha = mnoho uprav
22:41:33
12.05.2003
Adam Radimovič
2Jirka: mno nepřeháněj....
20:21:50
12.05.2003
Jirka
Kup si knizku "Sportovni upravy vozu Skoda 105 az 130" . A tam najdes vse co potrebujes vedet.
10:47:40
12.05.2003
U-Geen
Návod najdeš na unicosu a něco i na techwebu
10:46:42
12.05.2003
Dvordy
potřeboval bych vědět, jak udělat kotouče na zadní nápravu (vlečku). Jaké tam použít kotouče a co se všechno musí předělat. A na kolik mě to tak vyjde?
Extreme Tyres