skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Palubní deska FElicie do FAvorit 94
prohledat
20 příspěvků (zobrazeno 1 až 20) od 08.05.2003 do 11.05.2009, založil/a
i to je mozne
-> favorit07: Myslím že už to za těch 6 let zapojily
chlapci tady mate komplet prestavbu palubky z fel do fava!ale pozor kazdy rocni fava to ma jine!www.pepes.cz/auto.htm doporucuji najit si ten spravny rok a by jste pak nebyly na vetvy ze vam neco nefunguje!
vsecko stejne! jen jak se to topeni pripasuje k rozvodu vzduchu pod palubkou tak je v nem prepazka a te se musi kousek vyriznout aby se klapka mohla otvirat. a predelat elektricky konektor - jsou v nem tri draty + k ventilatoru, + k podsviceni a kostra. tu kostru je treba vest samostatnym sinejsim dratema nekde dobre ukostrit. tot vse:o)
2Vici: kdyz uz jste u toho fava, jak je to s topenim z feldy? Musej se vymenint rozvody vzduchu nebo je to stejny
zapojeni blinkru s prerusovacem je na tech webu!!!! jinak, dela ljsem to na dvou favech - 89 a 93, zapojeni vsech vypinacu pohoda, nemel jsem problem s mlhovkama. jedine na cem sem poprve zadrel byly ty blinkry, mel jsem puvodni favo vypinac na ne schovany v kastliku, nicmene pak pomohlo zapojeni od Horneta co pak dal i na tech web. co se tyce zypojeni pristrojovky, ja jsem nechaval favoritackou - novy typ. ale v knizce JAK NA TO - Felicia je schema zapojeni palubky takze kdyz koupis odpovidajici konektory tak je to na klid. akorat bys mel vymenit cidlo teploty - resp. cely domecek termostatu s tim cidlem, protoze podle toho ze mas na palubce hodiny tipuju ze je z MPI a to melo jine cidlo teploty nez BMM a dal je otazka jak moc se bude mit budik palivomeru rad s plovakem z Fava BMM. to nedokazu odhadnout. no neni to sranda:o))) kdyztak napis na vici@centrum.cz a zkontultujem to..
ježiši...tak sorry....já tady celej den nebyl...jinak bych ti nějak brnknul...
teď už je asi pozdě....No alektrikář víc než já je kámoš co tam byl se mnou,s tim červenym golfem. Jinak mám víc kámošů co se o tomle pokoušeli....akorát ty neměnili čidla a chtěli zkusit různý cěci tim,že škrtly drátama o sebe....no zkončilo to tak,že to bylo k nepoužití...čidla odpálený,budíky zkurvený....tak tam šla zpátky favoriťácká přístrojovka. Ten přerušovač....no buď na vrakovišti...nebo nevim. Zkusim se ho zeptat. Vona to nejni zas taková prdel....vono fávo má dost věcí od feliny rozlišnejch.
teď už je asi pozdě....No alektrikář víc než já je kámoš co tam byl se mnou,s tim červenym golfem. Jinak mám víc kámošů co se o tomle pokoušeli....akorát ty neměnili čidla a chtěli zkusit různý cěci tim,že škrtly drátama o sebe....no zkončilo to tak,že to bylo k nepoužití...čidla odpálený,budíky zkurvený....tak tam šla zpátky favoriťácká přístrojovka. Ten přerušovač....no buď na vrakovišti...nebo nevim. Zkusim se ho zeptat. Vona to nejni zas taková prdel....vono fávo má dost věcí od feliny rozlišnejch.
13:07:15
11.05.2003
11.05.2003
bojim se, ze takhel nadalku ti poradi malokdo, nikdo netusi co konkretne si na ty epektrice tedka napachal, takze tezko radit. Kazdopadne az se pudes obesit, tak sepis zavet a mysli krome svejch rodinejch prislusniku i na me, pls.
2Max: n ZAse se mi to odkliklo-sráč jeden...
NO máím totiž big problem. TAk zaprvé kde mám asi tak sebrat ten elektronickej přerušovač jako a zadruhý sem si popsal skoro celou přístrojovka až na 4 kabely, u lterejch sem nemohl zjistit co jako dělaj a teď mám problém, že mi už sice svítí Felicie přístrojovka jenže mi jdou spustiit mlhovka zároveň s dálkovejma, nesvítí mi mazaání, nejde teploměr, nejdou hodiny a ukazatel paliva. No a pak se mi ještě nepodařilo zapojit topení a mám tam ty 2 vypínače, zadní mlhovky a varovky, no to už je všechno, jinak sem to zvlád zapojit...
Help me, please, jinak už se z toho oběsim!!!!
NO máím totiž big problem. TAk zaprvé kde mám asi tak sebrat ten elektronickej přerušovač jako a zadruhý sem si popsal skoro celou přístrojovka až na 4 kabely, u lterejch sem nemohl zjistit co jako dělaj a teď mám problém, že mi už sice svítí Felicie přístrojovka jenže mi jdou spustiit mlhovka zároveň s dálkovejma, nesvítí mi mazaání, nejde teploměr, nejdou hodiny a ukazatel paliva. No a pak se mi ještě nepodařilo zapojit topení a mám tam ty 2 vypínače, zadní mlhovky a varovky, no to už je všechno, jinak sem to zvlád zapojit...
Help me, please, jinak už se z toho oběsim!!!!
2Max: Memmáš na kámoše mail nebo něco, klidně bych mu i brnknul... Jde mi tototiž šíleně pomalu a zítra je poslednéí den-víc jich totiž neni

no jo...jak jsem mluvil o tom předělání,tak jsem měl na mysli hlavně tu elektriku :o)))Ty vystražný musíš vyřešit tak,že tam dáš elektronickej přerušovač z feldy.....
Jinak kámoš to předělával...a to co mu přivezly....to byla fakt prasečina...
Jinak kámoš to předělával...a to co mu přivezly....to byla fakt prasečina...
2Vici: TAk to bych chtěl vidět, to bych před tebou smeknul. Já už sem z toho na prášky... NAštěstí sem teď zabrouzdal na techweb, ale stejnak mi to moc nepomohlo....
Dal sem do fáva 94 stříkačka palubku z Felicie včetně topení-to byla sranda.Problém a velkej problém nastal při přepojování elektriky.NEchal sem tam elektriku Fávo, ale když sem zjistil že ty budíky nezapojim tak sem zazmatkoval a dojel koupit celou elektriku-taky mi to poradil kámoš, že prej se dá vyměnit elktrika od budíků a tlačítek na pojistkovym panelu, tak sem jí zajel koupit.... a hovno..
No tlačítka jako světkla sem po krátkém laborování zapojil, topení, přední mlhovka taktéž... Problém nastal a zadních mlhovek, kde spínač u Felicei propojuje 2 konektory, zatímco u Fáva 2 a 2 nezávisle na sobě, což nevím jak vyřešit, použil sem tudíž 2 tlačítka, každé na jednu mlhovku, jak zapojit varovky kde spínač FElicie spojuje 3 a 3 kabely a do fávo spínače nám jich vede cca 10 netušim a to mě čeká ještě zapojení těch budíků z FElicie..... tj, přístrojovka, což řeším od včerejšího odpoledne zatim neúspěšně
Dal sem do fáva 94 stříkačka palubku z Felicie včetně topení-to byla sranda.Problém a velkej problém nastal při přepojování elektriky.NEchal sem tam elektriku Fávo, ale když sem zjistil že ty budíky nezapojim tak sem zazmatkoval a dojel koupit celou elektriku-taky mi to poradil kámoš, že prej se dá vyměnit elktrika od budíků a tlačítek na pojistkovym panelu, tak sem jí zajel koupit.... a hovno..
No tlačítka jako světkla sem po krátkém laborování zapojil, topení, přední mlhovka taktéž... Problém nastal a zadních mlhovek, kde spínač u Felicei propojuje 2 konektory, zatímco u Fáva 2 a 2 nezávisle na sobě, což nevím jak vyřešit, použil sem tudíž 2 tlačítka, každé na jednu mlhovku, jak zapojit varovky kde spínač FElicie spojuje 3 a 3 kabely a do fávo spínače nám jich vede cca 10 netušim a to mě čeká ještě zapojení těch budíků z FElicie..... tj, přístrojovka, což řeším od včerejšího odpoledne zatim neúspěšně

je to pohodicka, pouzit muzes jak topeni z fava tak i z feldy, za odpoledne neni co delat, pokud to delas poprve tak max. den:o))
2Boss:to zas po Vojtovi nesmíš chtít nemožný !!!
To se vejde spíš tráboš do tý palubky :-)
No zasloužíš pochvalu..Ale největší borec ze všech buděš až nacpeš palubku z hamra do traboše..

no nejni to prdel...vim to :o))))
Hlavně když to někdo zurví a máš to po něm opravovat...
Hlavně když to někdo zurví a máš to po něm opravovat...
2VOJTA ATC 175: A co to je? Chlapeček nebo holčička?

Tak už tam je, ale rodil sem u toho....
TAk sem tak četl všude na webu vyndáš jednu, plácneš druhou a hotovo. Když sem ale koukal n ajednu a na druhou, tak sem tomu moc nevěřil. Dneska ráno mě tato přestavba postihla a už vím že taková sranda to vůbec není. ZAprvé by bylo podstatně jednoduší tam naplíct celou elektriku z FEldy, protože to je jednobod a zadruhý tam musim dát komplet celý topení včetně rozvodu z FEliny a ještě hafo dalších drobnejch sraček tzv. dopaštikovat
