skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Úprava hlavy pro ventily favorit
15:26:02
31.01.2019
31.01.2019
Petr Urban
-> chadimav: dělá se to strojně viz. stroj, zabrušovánáí je pouze finiš operace.
20:03:11
29.01.2019
29.01.2019
Antony - zrušená registrace
-> chadimav: řekl bych, že jsi udělal sedlo(a) mimo osu dříku.
20:15:52
28.01.2019
28.01.2019
chadimav
Tak jsem tam dostal ventily ale mám problém s jejich zabrousenim vůči sedlům, pořád mám netěsnosti. Beru to jemnou pastou a začalo mi to žrát ventily, vydřeli se podle sedla a to na to netlačím. Nevím co dělám špatně. Dík
20:06:21
15.01.2019
15.01.2019
Petr Urban
19:21:40
15.01.2019
15.01.2019
Petr Urban
Sedla se dělají na jednoúčelových strojích k této akci určené, aby byly přesné, správně tvarově aerodynamické a těsnili :
Ve videu moje maličkost :D
Nějakými frézami bez speciální hlavy na kloubu která je středěná karbidovým trnem v vodítku se to přesně udělat nedá, bohužel.
Pozor si dej na zbytečně velké kanály ... mnohdy větší kanál vůbec nemusí znamenat větší výkon, ale naopak
Ve videu moje maličkost :D
Nějakými frézami bez speciální hlavy na kloubu která je středěná karbidovým trnem v vodítku se to přesně udělat nedá, bohužel.
Pozor si dej na zbytečně velké kanály ... mnohdy větší kanál vůbec nemusí znamenat větší výkon, ale naopak
11:55:08
11.01.2019
11.01.2019
chadimav
Udělal jsem přípravek, srovnal na hodinky, kanály slicovany, dolesteny ruční bruskou
11:50:54
11.01.2019
11.01.2019
chadimav
Pustil jsem se do úpravy hlavy 120 Ls, motor budu krmit Weber 40 dcoe, vačka 280/280. Proto chci zvětšit i ventily, sání výfuk 30-34, kanály pod ventily jsem rozfrezoval na 27-31. Ještě mi chybí udělat sedla. Jsem rád za názory případné rady na co si dát pozor