Uprava pro sportovní učely na klasických znač

prohledat
82 příspěvků (zobrazeno 51 až 82) od 05.03.2016 do 09.03.2016, založil/a JH1972
řadit dle data
10:23:42
06.03.2016
JH1972
-> kury: Žádná jména,žádná místa a to,že má každý náké známé je jasné,ale máš pravdu,nepatří to sem.A na druhou stranu,nikdo z nás už nejezdí vrakama a ani by si nikdo takové auto na triko nevzal.

Jo už jenom jiný rozměr pneu než je v TP muže být 50% plnění pojištovny a při pruseru za 300 000 ,no docela nemilá záležitost.
10:19:32
06.03.2016
vhml
Hlavně ti težko poradit, když jsi v podstatě nenapsal co konkrétně bys s tím chtěl jezdit. Má to mít rám? Pokud ne, tak máš 90% problémů vyřešeno.
10:16:43
06.03.2016
kury
Případnou nehodu s upraveným autem si uvědomuje dost lidí.Člověk je jednou nohou v průseru. Já už s tím ani nejezdím. PS: Nechcete si raději známosti na stk řešit pres zpravy
10:08:01
06.03.2016
JH1972
-> Deacon: Jezdí sem na chalupu,jinak je v Praze,ale určitě si snim dám schuzku na pivku a pokecám s ním.Jednou jsem s ním řešil stavbu repliky Lotuse seven,tenkrát by mi pomohl tím,že by se mnou konzultoval celou stavbu,poradil co použít za díli kuli homologaci a s autem by se tam jelo jen jednou a prošlo by a ne jako když to někdo postaví a pak tam musí několikrát a pořád něco předělávat,celková cena tenkrát byla 50 000 .
10:01:59
06.03.2016
Deacon
-> JH1972: Více info o Dekře a jak to tam funguje by se mi taky hodilo.
09:59:12
06.03.2016
JH1972
-> m8rinek: Dík za info,na STK mám samozřejmě své lidi,jako každý druhý,jen tet při těch změnách to bude trochu složitější.Na Dekře v Praze mám kamaráda,tak by to taky bylo řešení,ale prachy tam neukecám,to je daný.

Ale po pravdě by se mi líbilo,to mít legálně a moct s tím jezdit jako daily drive.A nerad bych řešil případnou nehodu s vážnými následky a nelegálně upraveným autem,to pak muže být likvidační,to si málo lidí uvědomuje.
09:43:35
06.03.2016
havlik
09:43:04
06.03.2016
m8rinek
Je mi trochu líto, že je tohle téma plný nepravd... Máš 3 cesty:

1)upravit, jezdit a na STK to ,,nějak,, vyřešit

2)postavit auto na R značky a jezdit podniky zaštítěné FASem

3)provést individuální úpravu vozidla zcela legálně, s potřebnou dokumentací, s potřebným otestováním od Dekry www.dekra-automobil.cz/in dex.php?file=stltu... Je to cesta, kterou tady nikdo ještě neprošlapal, protože jednoduše stojí peníze....
09:41:28
06.03.2016
JH1972
Tak až jí najdu ,tu ID kartu,tak jí vyplním,jsem tady den a uplně přehledné mi tyhle stránky nepřijdou,ale dostanu se do toho.Informací je tady hodně a lidi jsou ochotný pomoc ,tak to je moc fajn,tak se tu musím naučit orientovat .
09:22:10
06.03.2016
StepaNoFUN
-> JH1972: myšleno vyplnit ID kartu.
08:48:08
06.03.2016
JH1972
-> Bery: Jsi jak tajnej fizl na vyzvedach /to si ze mě děláš prdel né 3 3 já jsem zažil Pány s páskou PS na rukávu 78 jakou kartu chceš vyplnit ?
07:57:30
06.03.2016
Bery
-> JH1972: nijak.letos jsem skončil. Dobíhá mi poslední technická.jed někam na závody hobiku,okoukni to,rozmyslí co chceš a kolik mas rozpočet a pocitej s tím,že při vyšším stupni úprav potrebujes poval l aby jsi mohl na ty závody vůbec dorazit. A vyplň si kartu. Jsi jak tajnej fizl na vyzvedach.
upraveno 2x, naposled 06.03.2016 07:59:43
07:36:19
06.03.2016
JH1972
-> Bery: Prosím tě koukal jsem na tvoje fotky a na tom upraveném Rapidu máš někde klasické značky ,tak jak to teda řešíš s stk?
00:20:09
06.03.2016
Bery
-> StepaNoFUN: je volná třída bez platné homologace.

-> JH1972: pro tve účely si polad auto bez rámu,svez se na amaterskych, kde nepožaduji ram a pak se vrhni do té picoviny organizované fasem,do licence atd.
22:47:20
05.03.2016
StepaNoFUN
-> Antony: a kazdejch 5 let vymena pásu, sedaček, helem... A stát sa členem autoklubu. Jde to do toho místa, kde zada ztracej slusnej název...
22:44:26
05.03.2016
StepaNoFUN
-> Venca.: zatím se toho moc neví, ale asi se přejezdy pojedou jako "vláček" s doprovodem a bude muset bejt zvláštní užívání i na ty přejezdy....
22:22:47
05.03.2016
Antony - zrušená registrace
-> JH1972: úpravy musí být podle homologačního listu pro jednotlinou třídu. A pak kazdej rok testace.
22:15:33
05.03.2016
JH1972
Tak tohle je mi už asi jasný,dík za vysvětlení,tak jedině udělat dvojče :-)

A co za upravy jsou schopný zapsat jako výjimky do TP ,asi taky nic moc.

Tak se rovnou zeptám,jak získám Rka a co musí auto splnovat?
22:03:14
05.03.2016
Venca.
-> StepaNoFUN: Co je za změny v amatérských rallye pro letošní rok?
21:54:24
05.03.2016
StepaNoFUN
-> JH1972: Kdyby to bylo tak jednoduchý, tak se od letoška nepřeorganizovávaj všechny amatérský podniky (ty který se nejedou pod FASem).

Asi takhle - auto s rámem jinak než na Rkách - oficiálně nelze (*). Auto na Rkách - na závod musíš dovízt na podvalu a v rámci závodu (na trasách schválenejch pro závod) s ním můžeš přejíždět i v provozu. Ale vztahuje se pouze na závody organizovaný FASem.



(*) Tedy teoreticky lze. Pokud by ses stal výrobcem automobilu a ten automobil si nechal (znovu) schválit pro provoz na pozemních komunikacích. Ale asi takhle - je snad jednodušší se stát občanem SRN či GB (kde to legálně lze) než dostat nějakej papír z TUW (Dekry) a věř, že bys těch papírů potřeboval hooodně....
upraveno 2x, naposled 05.03.2016 21:55:26
21:41:06
05.03.2016
Antony - zrušená registrace
-> JH1972: v normálním provozu se nejezdí, tratě jsou uzavřený, přejezdy mezi jednotlivými RZ jsou po silnici, ale ty auta jsou pojištěný právě jen na ten podnik. A eR značka je aby v tom byl přehled.
21:32:50
05.03.2016
JH1972
Aha,tak takhle to je,já myslel,že se mužou třeba přesouvat na závod po ose.Ale tak k čemu tada ty značky jsou,když jezdí na uzavřených tratích,no vlastně ne,jsou závody i v běžném provozu.
20:45:26
05.03.2016
Antony - zrušená registrace
-> JH1972: pokud se nepletu, auto se sportovním průkazem nesmí na silnici mimo oficiálních podniků pořádaný FASem a má eR značky.
20:44:42
05.03.2016
vhml
-> JH1972 05.03.16 20:37:48: průkaz sportovního vozidla takové auto má a k tomu sportovní ,,eRkové" značky. Jenže s takovým naopak vůbec nesmíš do provozu, jen v rámci soutěže.



Největší problém je rám. Zbytek už není tolika vidět a moc se neřeší. Koukni třeba na popis mojí stovky. Vyměním karburátor, kola a může z fleku na STK a neřekne mi nikdo nic.
20:41:37
05.03.2016
havlik
-> JH1972: to by asi používali všichni tuningáři atd. Trochu pochybuju že něco takového existuje.
20:37:48
05.03.2016
JH1972
Já myslím,že to má náký prukaz sportovního auta a že je to pak legální a muže to i na silnici a nejen na trat.Nevím možná se pletu.
19:20:03
05.03.2016
havlik
-> JH1972: no to spíš měli/mají známé na stk nebo mají eště jedno seriové auto s kterým dělají stk legálně.
18:58:50
05.03.2016
JH1972
A se zapsáním těch výjimek je problém,když pominu finance?A jak mají dělanou stk chlapi co jezdí třeba historic rallý a mají normální bílé značky s platnou stk,mají nákou testaci závodního vozu,nebo prukaz závodního vozu a pak to projde?
upraveno 1x, naposled 05.03.2016 19:02:24
17:04:51
05.03.2016
Jozka
-> JH1972: Do normálního provozu, resp. pro průchod legální STK možnosti nejsou kdovíjaký dneska.. Vyztužit skelet a podvozek, přitvrdit podvozek (tlumiče, pružiny), vylepšit brzdy (obložení, resp. třeba lze dát do MB přední nápravu s kotoučema) a pošlechtit motor tak, aby to nebilo do očí (vačka, trysky, zvětšit lehce objem, větší komprese apod)..
16:52:56
05.03.2016
Antony - zrušená registrace
-> JH1972: popravdě záleží jak moc to chceš upravit a jak ty úpravy budou vidět. Co mám info, tak FAS už loni kontroloval s PČR zapsaný úpravy v TP. Takže jediný výjimky, nebo eRka 8
16:19:49
05.03.2016
JH1972
Možná jsem to špatně napsal,zajímá mě ta legislativa ohledně uprav a normálního provozu.
13:07:56
05.03.2016
JH1972
Ahoj chlapi,chtěl bych Vás poprosit o informace ohledně sportovních uprav MB 1000-100-120-130 na běžných bílých značkách.Muže mi někdo stručně vysvětlit co je potřeba absolvovat abych mohl vlastnit sportovně upravenou třeba MB1000 a zároven jí mohl provozovat v běžném provozu?

Párkrát jsem viděl běžně v provozu krásné upravené auto s bílými značkami.

Docela jsem zatoužil po těch 25 letech ježdění se vším možným si jedno takové auto pořídit a upravit a odjet s tím i náký amatérský závod.

Za každou informaci budu moc rád,bohužel jsem tady nic podobného nenašel,ale možná jenom špatně hledám.

Dík za ochotu Honza
Extreme Tyres