-> George88: Mám totožné zkušenosti a prvně, když jsem tam byl chtěli po mě 1000,- za zanitridování vačky.
Úpravu hlavy zvládám pro N95, ale správná úprava vložených sedel do litiny je pracná, přesná práce a tudíž nákladná, nejen časově, většinou je také problém s vyběhanými vodítky/ventily a dalšími věcmi.
skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
úprava hlavy
16:22:39
25.08.2014
25.08.2014
George88
já mám s pavlíčkem taky negativní zkušenost. Kamošovy zničil klikovku-křivě ji přebrousil takovym stylem, že na spojce to bylo opticky vidět-nebyla v ose s blokem. sice auto stejně jelo jak s praku, ale :/ , křivo zbroušený blok, atd..I přístup při přijmu zakázky-jak kdybych ho otravoval..:/ no a o cenách už tu řeč byla..
11:56:30
23.08.2014
23.08.2014
elbacil
-> Jarda - zrušená registrace 20.08.14 18:50:18: Ako ti zničil vačku?Nechápem.
20:44:45
20.08.2014
20.08.2014
darklord
-> Jarda: jop, nechavali sme u neho robit par hlav a vsetko na 100%
18:50:18
20.08.2014
20.08.2014
Jarda - zrušená registrace
-> darklord: ty mas dobre zkusenosti s Pavlickem? me znicil vacku... a jeste si to nechal zaplatit
18:45:13
08.08.2014
08.08.2014
Dan93
-> Peťa Klíč: souhlas nejdřív se vydáme na cestu po čr + polsko na sever
11:05:24
08.08.2014
08.08.2014
darklord
-> Tommyk: tak pokial ide o kvalitu, tak to bude tip-top, toho sa neboj. Akurat sam vidis kolko za to chce
09:57:44
08.08.2014
08.08.2014
Tommyk
-> darklord: cenu už znám... lidová zrovna není
08:28:57
08.08.2014
08.08.2014
darklord
-> Tommyk: pavlicek to zvladne, ale tiez si to necha poriadne zaplatit...
08:13:43
08.08.2014
08.08.2014
Tommyk
-> Kocvin: Dělal by to Pavlíček (Bosonohy) a údajně je prasklá na 1. válci
08:05:27
08.08.2014
08.08.2014
Kocvin
-> Tommyk: Podle toho kdo to dělá a jak.. Před dvěma lety jsem s kámošem dělal hlavu na golfu II gtd a měl jí prasklou mezi každým válcem. Zavařil nám to p. Študent v ostravě a auto jezdí dodnes
07:58:34
08.08.2014
08.08.2014
Tommyk
Trošku mimo téma,
jakej máte názor na svařování prasklé hlavy? Má to cenu, nebo to časem stejně zase někde praskne?
jakej máte názor na svařování prasklé hlavy? Má to cenu, nebo to časem stejně zase někde praskne?
17:29:07
07.08.2014
07.08.2014
Strašlivý Píďa (aka PeťaKlíč)
-> Dan93: myslim že bys měl se stovkou získat nějaký zkušenosti z denního ježdění , než se s ní pustíš do kordylér
16:39:40
07.08.2014
07.08.2014
Dan93
-> dragon_cb_cz: jj nechám ho tam šlapalo to sním jako hodinky
13:22:12
07.08.2014
07.08.2014
dragon_cb_cz
-> Dan93: Na montáž SEDRu/EDSRu bych se z vysoka vys**l, přesně jak píše m8, na BSku se prakticky nemá co posrat a když už, tak ho opravíš řádově snáz. Navíc se jetý kusy prodávaj za pár korun a ani funglovka není zas tak drahá záležitost, snadno sebou vezmeš komplet náhradní.
A hlavně - nějak mě nenapadá, jakou zásadní výhodu by dvoukomárky měly... BSko v dobrým stavu funguje vcelku bezchybně.
A hlavně - nějak mě nenapadá, jakou zásadní výhodu by dvoukomárky měly... BSko v dobrým stavu funguje vcelku bezchybně.
10:40:08
05.08.2014
05.08.2014
m8rinek
-> Dan93: jak pravíš, nechal bych BSko, je blbojistný a lehko ho opravíš (trysku lze vynda z boku karburátoru, zatímco sedr je má na dně plovákovky...
E: A navíc pokud někde natankuješ benzin plnej vody, která se ti bude usazovat na dně karburátoru, tak po vyndání hlavní trysky plovákovku chca nechca vypustíš ;).
E: A navíc pokud někde natankuješ benzin plnej vody, která se ti bude usazovat na dně karburátoru, tak po vyndání hlavní trysky plovákovku chca nechca vypustíš ;).
09:54:23
05.08.2014
05.08.2014
Dan93
-> dragon_cb_cz: Koupil jsem lahvinku píšou na ní že je to na 350 litrů, ale to je celkem jedno pochopitelně se budu zásobit a spotřebu vypočítám na 8l/100Km asi dám na motor karburátor ze 105 tak uvidíme co to provede, ale ještě váhám, protože je o dost složitější a tím pádem i hůře opravitelný resp. vyčistitelný.
22:36:32
04.08.2014
04.08.2014
dragon_cb_cz
-> Dan93: No, 13 tisíc km, to máš nějaký super-trooper aditivum ne? Standardní balení 250ml bývá na 125 nebo 250 litrů benzínu, tzn "s rezervou" 1500 resp. 3000 km. Takže bych na takovouhle cestu jich bral minimálně 5 v případě tý varianty na 250 litrů.
Pokud ti to pomůže, tak průměrná spotřeba sériového MBčka na trase cca 3300km byla 7.06l/100km - s trochou tolerance směrem nahoru, takže maximálně nějakých 7.5l / 100km. Nejvyšší bod trasy 2757 metrů nad mořem
Pokud ti to pomůže, tak průměrná spotřeba sériového MBčka na trase cca 3300km byla 7.06l/100km - s trochou tolerance směrem nahoru, takže maximálně nějakých 7.5l / 100km. Nejvyšší bod trasy 2757 metrů nad mořem
22:22:59
04.08.2014
04.08.2014
Dan93
-> dragon_cb_cz: jj aditivum na celou první cestu plánujem cca 13000 km což jsou z rezervou 4 balení aditiva, motor má nalítáno zatím 50 sundal jsem hlavu a uvnitř jako novej, takže škoda do toho vrtat, nechám to jak to je.
15:43:12
04.08.2014
04.08.2014
dragon_cb_cz
-> Dan93: Jak říkám, netuším jak je to častý, možná už je dneska technologie tý úpravy víc zmáknutá. Ale aditivum nestojí zásadní pálku, většinou se dá sehnat i v cizině a je to dost "bez rizika".
15:32:48
04.08.2014
04.08.2014
Dan93
-> dragon_cb_cz: No to by bylo blbý
13:24:13
04.08.2014
04.08.2014
dragon_cb_cz
-> Dan93: Ale jestli se s tím chystáš bůh ví kam, tak bych se skoro raději spolehnul na aditiva... uvolněný tvrdý sedlo někde v tramtárii bych řešit nechtěl. Ale nevím jak moc je to časté - každopádně o jednom cestovateli, co se mu tahle záležitost stala vím.
12:21:04
04.08.2014
04.08.2014
Eidy
12:17:56
04.08.2014
04.08.2014
Dan93
Ahoj mám škodu 100 a potřeboval bych upravit hlavu pro spalování naturalu, nevíte o někom kdo provádí úpravy? díky