úprava hlavy

prohledat
24 příspěvků (zobrazeno 1 až 24) od 04.08.2014 do 31.08.2014, založil/a Dan93
řadit dle data
16:03:00
31.08.2014
Petr Urban
-> George88: Mám totožné zkušenosti a prvně, když jsem tam byl chtěli po mě 1000,- za zanitridování vačky. 3

Úpravu hlavy zvládám pro N95, ale správná úprava vložených sedel do litiny je pracná, přesná práce a tudíž nákladná, nejen časově, většinou je také problém s vyběhanými vodítky/ventily a dalšími věcmi.
upraveno 1x, naposled 31.08.2014 16:08:04
16:22:39
25.08.2014
George88
já mám s pavlíčkem taky negativní zkušenost. Kamošovy zničil klikovku-křivě ji přebrousil takovym stylem, že na spojce to bylo opticky vidět-nebyla v ose s blokem. sice auto stejně jelo jak s praku, ale :/ , křivo zbroušený blok, atd..I přístup při přijmu zakázky-jak kdybych ho otravoval..:/ no a o cenách už tu řeč byla..
11:56:30
23.08.2014
elbacil
-> Jarda - zrušená registrace 20.08.14 18:50:18: Ako ti zničil vačku?Nechápem.8
20:44:45
20.08.2014
darklord
-> Jarda: jop, nechavali sme u neho robit par hlav a vsetko na 100%
18:50:18
20.08.2014
Jarda - zrušená registrace
-> darklord: ty mas dobre zkusenosti s Pavlickem? me znicil vacku...8 a jeste si to nechal zaplatit
upraveno 1x, naposled 20.08.2014 18:50:58
18:45:13
08.08.2014
Dan93
-> Peťa Klíč: souhlas nejdřív se vydáme na cestu po čr + polsko na sever
11:05:24
08.08.2014
darklord
-> Tommyk: tak pokial ide o kvalitu, tak to bude tip-top, toho sa neboj. Akurat sam vidis kolko za to chce 40
09:57:44
08.08.2014
Tommyk
-> darklord: cenu už znám... lidová zrovna není
08:28:57
08.08.2014
darklord
-> Tommyk: pavlicek to zvladne, ale tiez si to necha poriadne zaplatit...
08:13:43
08.08.2014
Tommyk
-> Kocvin: Dělal by to Pavlíček (Bosonohy) a údajně je prasklá na 1. válci
08:05:27
08.08.2014
Kocvin
-> Tommyk: Podle toho kdo to dělá a jak.. Před dvěma lety jsem s kámošem dělal hlavu na golfu II gtd a měl jí prasklou mezi každým válcem. Zavařil nám to p. Študent v ostravě a auto jezdí dodnes4
07:58:34
08.08.2014
Tommyk
Trošku mimo téma,



jakej máte názor na svařování prasklé hlavy? Má to cenu, nebo to časem stejně zase někde praskne?
17:29:07
07.08.2014
Strašlivý Píďa (aka PeťaKlíč)
-> Dan93: myslim že bys měl se stovkou získat nějaký zkušenosti z denního ježdění , než se s ní pustíš do kordylér 4
16:39:40
07.08.2014
Dan93
-> dragon_cb_cz: jj nechám ho tam šlapalo to sním jako hodinky
13:22:12
07.08.2014
dragon_cb_cz
-> Dan93: Na montáž SEDRu/EDSRu bych se z vysoka vys**l, přesně jak píše m8, na BSku se prakticky nemá co posrat a když už, tak ho opravíš řádově snáz. Navíc se jetý kusy prodávaj za pár korun a ani funglovka není zas tak drahá záležitost, snadno sebou vezmeš komplet náhradní.



A hlavně - nějak mě nenapadá, jakou zásadní výhodu by dvoukomárky měly... BSko v dobrým stavu funguje vcelku bezchybně.
10:40:08
05.08.2014
m8rinek
-> Dan93: jak pravíš, nechal bych BSko, je blbojistný a lehko ho opravíš (trysku lze vynda z boku karburátoru, zatímco sedr je má na dně plovákovky...



E: A navíc pokud někde natankuješ benzin plnej vody, která se ti bude usazovat na dně karburátoru, tak po vyndání hlavní trysky plovákovku chca nechca vypustíš ;).
upraveno 1x, naposled 05.08.2014 14:05:54
09:54:23
05.08.2014
Dan93
-> dragon_cb_cz: Koupil jsem lahvinku píšou na ní že je to na 350 litrů, ale to je celkem jedno pochopitelně se budu zásobit a spotřebu vypočítám na 8l/100Km asi dám na motor karburátor ze 105 tak uvidíme co to provede, ale ještě váhám, protože je o dost složitější a tím pádem i hůře opravitelný resp. vyčistitelný.
22:36:32
04.08.2014
dragon_cb_cz
-> Dan93: No, 13 tisíc km, to máš nějaký super-trooper aditivum ne? Standardní balení 250ml bývá na 125 nebo 250 litrů benzínu, tzn "s rezervou" 1500 resp. 3000 km. Takže bych na takovouhle cestu jich bral minimálně 5 v případě tý varianty na 250 litrů.



Pokud ti to pomůže, tak průměrná spotřeba sériového MBčka na trase cca 3300km byla 7.06l/100km - s trochou tolerance směrem nahoru, takže maximálně nějakých 7.5l / 100km. Nejvyšší bod trasy 2757 metrů nad mořem 4
22:22:59
04.08.2014
Dan93
-> dragon_cb_cz: jj aditivum na celou první cestu plánujem cca 13000 km což jsou z rezervou 4 balení aditiva, motor má nalítáno zatím 50 sundal jsem hlavu a uvnitř jako novej, takže škoda do toho vrtat, nechám to jak to je.
15:43:12
04.08.2014
dragon_cb_cz
-> Dan93: Jak říkám, netuším jak je to častý, možná už je dneska technologie tý úpravy víc zmáknutá. Ale aditivum nestojí zásadní pálku, většinou se dá sehnat i v cizině a je to dost "bez rizika".
15:32:48
04.08.2014
Dan93
-> dragon_cb_cz: No to by bylo blbý 10
13:24:13
04.08.2014
dragon_cb_cz
-> Dan93: Ale jestli se s tím chystáš bůh ví kam, tak bych se skoro raději spolehnul na aditiva... uvolněný tvrdý sedlo někde v tramtárii bych řešit nechtěl. Ale nevím jak moc je to časté - každopádně o jednom cestovateli, co se mu tahle záležitost stala vím.
12:21:04
04.08.2014
Eidy
12:17:56
04.08.2014
Dan93
Ahoj mám škodu 100 a potřeboval bych upravit hlavu pro spalování naturalu, nevíte o někom kdo provádí úpravy? díky
Extreme Tyres