skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
otevírání škrtící klapy
-> kure: ja som na podobny problem pouzil mechaniku z EDSR
Já taky nechal asi 2-3cm původního pedálu a z Al plechu udělal "rychloplyn" a byla to paráda. Jen se teda samozřejmně prodloužil chod pedálu.
Ajó máte pravdu!
-> vhml: osadis rychloplynem a je vyreseno:))
-> radekp: Jak píše Eidy, pokud změníš pákovej poměr, tak změníš i síly a je jedno kde...
-> exwrcteam 19.03.14 20:44:16: mě uříznutí dorazu nestačilo. Tak jsem uříznul i kus pedálu 

ja sem na prasaka ufiknul na plynu doraz... :)na turbu...
-> radekp: Ehm, ovládací síla se zvýší v obou případech.

musíš buď zmenšit poloměr páky na škrtící klapce, nebo zvětšit poloměr páky na plynu. Při první variantě počítej s větší ovládací silou plynu.
Fotka jak z nosu.
no přemýšlím co z tím nějaké možností jsou ale z tim pedálem bude asi ta nejjednodušší
-> kure: vybrat pedal nadvarit packu s tiahlom a hotovo
akorat ja tam ma takový nesmysl ktery otvira druhou klapu napřed se otevře málá a pak až druhá velká
to druhe by bolo idealne
-> kure: zvacsit paku na pedali alebo zmensit paku na klapke
zdravím všechny prosím vás o radu a typy jak co nejjednodušeji přepákovat plynové lanko u motoru tak aby se více otevírala škrtící klapka zjistil jsem až dnes že se mi neotvírá jak by měla předem dik za rady ideálně do sz nebo i sem