Jak vytůnit motor

prohledat
12 příspěvků (zobrazeno 1 až 12) od 10.04.2003 do 20.04.2003, založil/a
řadit dle data
21:35:11
20.04.2003
Kurvapes
Auta se dají při zvyšování výkonu krásně přirovnat k počítačům.Chodí ti trhaně hry dej rychlejší procesor a už v tom lítáš buďto nevyužiješ jeho možnosti nebo budeš pokračovat grafika paměti chlazení atd. nakonec koupíš novou desku a začneš znova zgruntu.S autiíčkem to obdobné nadupeš motor no a jedeš v tom taky.

Najednou to nejde uřídit pak to nejde třeba zastavit nebo to neuchladíš a tak znova a zgruntu když se ti nic neposere a všechno to uděláš a přežiješ tak přijdeš na tože by to mohlo jet ještě rychleji tak uděláš motor...................* 76*
20:57:12
20.04.2003
tina
jojo Daník má pravdu, na takovejdle motor si připrav min. 30tis.(podle úprav) např. za hlavu můžeš dát 15tis a ani nemrknes9. No a dys to konečně dáš dohromady a myslíš si, že to zkusíš, taxe ti něco vys....a rves do toho další prachy.Mě to trvalo 3 měsíce než sem mu vychytal mouchy a naučil ho chodit. O tom, že každou zimu dělam generálku ani nemluvim a paxe bojim, aby se to neposralo,páč to stojí další hříšný prachy....



.....jenže motorem to všehno začíná, když chceš mít nadupanej motor, musíš mít udělanej podvozek a brzdy (to sou další x tisíce), páč jinak je to voničem





Milda: já bych to řek s píš takhle: čím větší chceš mít výkon tím víc tě to stojí, do určité hranice to jde v poho a celkem levně, ale paxe dostaneš do situace, že další úprava už není tolik znatelná, ale o to víč tě stojí a vo tom to je:-)
00:08:53
17.04.2003
Milda
Dan: prave ze upravy ktery stoji nejmin, ti zvednou vykon o nejvetsi kus, kdyz si vymyslim priklad tak uprava hlavy, kanalu, vacka, setrvak, vejfuk ti prida treba 15 kW a stoji dejme tomu 15 litru. A kdyz uz tam rves drahy zavodni pisty tak to zvednes treba o dalsich 5 kW a das za to dalsich 20 litru 10
22:18:38
16.04.2003
Dan
A jéje, tady si zas něgdo představuje, že "nadupe" motor za pár kaček. 36

Řekněte mu ngdo, gdo s něčim takovým jezdíte (třeba tina), co to fšecko obnáší.....

Evidentně nemá ani páru o úpravách motoru.

Milej Dragone, klidně do toho narveš 50 000,- a nemusí to nutně ject, a pokud jo, tak maksimelně 10 000km.

Zeptej se někoho, gdo o tom nětso ví.... 24
21:48:01
11.04.2003
Kurvapes
Že by to šlo takhle snadno?41
21:40:41
11.04.2003
U-Geen
Mozna by sla tedy udělat i 137ka?
21:31:23
11.04.2003
JUC
A 135ka se lisi od 136ky jenom kompresi, takze pokud seberes hlavu o mm vic, tak ma 136ku.
21:22:10
10.04.2003
Milda
Ludek: ten X motor se hodne blbe schani, a rozdil je ejnom ve vacce oproti 136 (a tu bych dal stejne ostrejsi).

Dragon: misto X muzes sehnat strikacku, ta by mela mit taky 50 kW (ta silnejsi teda)
09:57:19
10.04.2003
Luděk
ale určitě bych to spíš dělal ze 136sky,nejlépe motor označený X ve výrobním čísle,máš tam koníky jaxi navíc už součástí.
08:54:26
10.04.2003
Hafan
hmmm tak jestli si ho takhle nadupes tak z toho motoru pouzijes jenom blok :(((



A co takhle trosku stridme...rozebrat ho, nechat ho vyvazit, sebrat pri tom setrvak vylestit sani pokud vlastnis benzinku tak nadat ty dva karbce , ostrou vacku a pripadne decentne snizit palici...



08:33:00
10.04.2003
tina
zapoměl si eště na ojnice a písty. Když ten motor našlapeš tak to pojede, požere a nevydrží a navíc v tom utopíš penízků jaxvině - s tim musíš jaxi počítat
07:43:23
10.04.2003
Dragon
Rozhodnul jsem se, že si koupím motor z favorita, nejspíš buď 135, a potřebuji radu, jak ho mám narvat do 120, jistě jsem si už přečetl postupy jak ho tam narvat, ale chci z něho vyždímat fakt hodně, slyšel jsem tedy o těch 2 karburátorech, snížení hlavy, vačce, elektronické pumpě, odlehčení setrvačníku, tak poraďte jak na to, budu velice rád, za každou odpověď i námitku, tak pište, těším se
Extreme Tyres