skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Aký motor do závodnej 1000 mb
prohledat
71 příspěvků (zobrazeno 51 až 71) od 19.11.2013 do 20.12.2013, založil/a gabi751217
-> Skili: Tak máš zahnojenou chladící soustavu...
-> vhml: ja vim ja vim jde to i bez toho ale já mám ze horkého letního dne problém uchladit i tu blbou 105ku co mám v té svojí, proto tam mám tu kanalizační trubku a ten ancábl na zadní kapotu
-> Skili 20.11.13 19:56:52: kecy v kleci...
-> Jozka: musim spocitat kolko tam mam dier 

-> gabi751217: Hlavně pokud tam dáš jinej motor tak budeš muset dát chladič dopředu, protože jestli ho necháš vzadu tak to budeš mít problém uchladit
A čim víc děr, tím víc adidas! 

-> gabi751217: těch velkejch děr ze strany do hlavy bylo zkraje 5, později 8..



-> gabi751217: pětikanálová vs. osmikanálová hlava motoru. Pětikanál měly všechny starší škodovky až do škody 130, osmikanál favorit, felicie. Osmikanál jede líp, ale už to není na první pohled originál v takovém starším autě
no dajte mi este vysvetlenie čo je 5k a 8k
-> matoo: no to by bolo take uplne minimum bez generalky len hlava vacka nejake drobnosti okolo .... moj motor ma vyšiel na cca 800 €, nákupná cena bola 220€ a zvyšok bola cena za diely a úpravy.
-> MOLSO: myslim ze to je aj malo, to sa dostanes a uroven serioveho 8k :D sak to len GO ta tolko vyjde ak bude poctiva
-> matoo: tak ale ani ten sa neupravi zadarmo ... aby za nieso stal tak nejakych 200 - 300 € zhlne len taky fukot
-> gabi751217: Asi takhle: Na blbou otázku blbá odpověď.
Z pětikanálu nikdy nevydupeš to co z osmikanálu. Nespecifikoval jsi finance, objem, technickou náročnost ani nic jinýho, takže kdyby ti někdo poradil americkou V8 s kompresorem, byla by to taky správná odpověď.
Z pětikanálu nikdy nevydupeš to co z osmikanálu. Nespecifikoval jsi finance, objem, technickou náročnost ani nic jinýho, takže kdyby ti někdo poradil americkou V8 s kompresorem, byla by to taky správná odpověď.
-> gabi751217: Stejně jako všude platí, že dostaneš za co si zaplatíš - nebo co si uděláš sám. Jelikož zjevně se sportovníma úpravama zkušenosti nemáš a nevyznáš se v tom, tak je to o těch penězích...
-> MOLSO: ved aj dobry 5k dokaze robit vysledky, no nie?
-> gabi751217: tak bez penazi tam mozes nechat ten co tam je.
Mám k dispozicii zo 125-ky,viem ze 1,4 fabia by pasovala na prevodovku z 1000-ky,ale daco za menej penazi,po pripade motor poskladať,nemam s tým skusenosti a napr. ostra vačka,leštene kanaly,znižena hlava atd. o tychto upravach som len počul,určite sa zkontaktujem s niekym na blizku čo tomu rozumie,touto temou si len robim nejaky prieskum,dakujem za rady a tych posmievačov beriem z rezervou tí chalani maju určite toho veľa za sebou,veľke a nakladne projekty drahe auta atd.Viem ze tu je toho veľa popisane o upravach, ale toto by mohlo byť na mieru ,mam navyse 1000-ku, tak by sme si ju spolu so synom zrobili na občasne sport.akcie,poteší každý prispevok.
-> gabi751217: Nejaky vtip 

subaru impreza wrx sti
Záleží jesi to chceš dělat podle nějakýho historickýho vzoru nebo ne. Asi bych hledal fabii 1.4 .
Poraďte aký zháňať motor do 1000-kovej kastle na šprinty.