skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Aký motor do závodnej 1000 mb
prohledat
71 příspěvků (zobrazeno 1 až 50) od 19.11.2013 do 20.12.2013, založil/a gabi751217
12:58:46
20.12.2013
20.12.2013
elbacil
-> czechino: zaklad je mať dobry motor
19:54:19
19.12.2013
19.12.2013
czechino
Na sprity je myslim dobrý mít dobré pneu a krátkou převodovku, to je asi základ.
19:09:18
19.12.2013
19.12.2013
elbacil
-> gabi751217: zrobené nápravy ti na šprinte spravia prd.
09:43:02
16.12.2013
16.12.2013
gabi751217
ono vela robí výkon , zrobene napravy atd.ale vela robí aj zručnosť a technika jazdy maníka
21:33:56
14.12.2013
14.12.2013
elbacil
-> koko: maš pravdu ja som luzer ale potom kolko HP by mal mať aby mohol šprintovať.Vlastne dá sa šprintovať aj so seriovým motorom.
14:01:11
11.12.2013
11.12.2013
koko
-> elbacil: asi máš po všech těch výsledcích ve sprintech značné mezery
12:50:59
10.12.2013
10.12.2013
elbacil
-> gabi751217: Prepáč ale musim sa poopraviť lebo som bol upozorneni že 120HP na šprint je blud.A tým pádom neviem kolko HP treba.
20:07:26
06.12.2013
06.12.2013
peter l
-> gabi751217: Tak ja ti tiez tolko viem poradit čo najlacnejsie kupit 136-ku motor(pripade Favorit) na dedine sa urcite najde nejaky sustruznik a odlahcit zotrvak a remenicku,popripade pretryskovat karbik a ak umiš nieco na hlave aspon to znizit a pojed to krasne v 1000-kej karoserii za min penazi
21:02:15
30.11.2013
30.11.2013
gabi751217
joj sak som spominal že su k dispozicii este dva kusy,jedna pojde do origo klasika
09:43:39
30.11.2013
30.11.2013
MOLSO
-> gabi751217: vychádzkový šprinťák ?
23:45:23
29.11.2013
29.11.2013
gabi751217
Prelisy sú na ceste domov ,kopretiny budú vychadzkové
23:26:19
29.11.2013
29.11.2013
stepan
-> gabi751217: Pokud to bude čistě na sprinty, tak kopretiny prodej a investuj peníze do motoru. Kopretiny jsou na dvě věci, na nic a na h... Jsou asi o 0,5kg těžší než plecháče a široký stejně, takže žádná výhoda.
22:42:37
29.11.2013
29.11.2013
DuDy
Motor jak cumel upload.wikimedia.org/wiki
pedia/.../Rolls-Royce_Merl
in.jpg
22:41:26
29.11.2013
29.11.2013
Romik
-> gabi751217: řekl bych nějaký Peugeot 205 či 309 GTi
22:40:03
29.11.2013
29.11.2013
U-Geen
-> gabi751217: Peugeot 205 GTi
21:29:41
29.11.2013
29.11.2013
gabi751217
Tak potom to nebudú dedinské šprinty,ale nejaká amatér.súťaž.
20:57:19
29.11.2013
29.11.2013
darklord
-> stepan: podla mna dedinske sprinty ziadne kategorie nemaju
19:04:25
29.11.2013
29.11.2013
Skili
18:48:11
29.11.2013
29.11.2013
stepan
-> gabi751217: Já bych tam dal motor z fabie 1,4 8V. Pasuje skoro bez úprav a aspoň máš objem na hranici skupiny.
18:39:43
29.11.2013
29.11.2013
radar75
Tak potom to nebol šťastný typ.
18:36:23
29.11.2013
29.11.2013
stepan
Navíc teda na sprintech jsou obvykle kategorie ... do 1.4, do 1.6, do 2.0, ..., takže 1.8 je vlastně uplnej nesmysl, protože by byl ve skupině s dvoulitrama.
18:32:15
29.11.2013
29.11.2013
stepan
-> radar75: Akorát 1.8 není do 1.4 jak chtěl.
17:55:42
29.11.2013
29.11.2013
radar75
-> gabi751217 29.11.13 10:10:43: alebo 1.8 z golfa III dáš tam medzikus z Felície 1.6. Na vrakáči dáš za to drobné a nemáš problém to potom dať do pôvodného stavu.
10:10:43
29.11.2013
29.11.2013
gabi751217
áno ,to bude asi nalepšia volba uz sa zhania, dakujem za tipy a rady
22:36:51
28.11.2013
28.11.2013
dragon_cb_cz
-> gabi751217: Obyčejná sériová 742.136 v kombinaci s krátkou převodovkou v MBčku bude živá až až... A až ti začne připadat slabá, je na ní spousta prostoru pro zlepšení. Tak co začít s ní? Motor ve stavu kdy jde bez dalšího celkem v klidu strčit do auta se dá za 3-4 tisíce Kč sehnat.
21:52:38
28.11.2013
28.11.2013
gabi751217
chcem si ho urobiť,len tak pre zabavu na občasné vybláznenie,možno to bude baviť aj mojho 10 roč.syna a tu je jedna z troch 1000-ek čo su k dispozícii
19:17:10
28.11.2013
28.11.2013
milano
-> gabi751217: a nakoniec skončíš ako ujko eotvoš www.autotuning.sk/data/..
./Skoda%201000%20MB.pdf
17:34:16
28.11.2013
28.11.2013
exwrcteam
ja myslim motor ne auto :)
13:11:27
28.11.2013
28.11.2013
gabi751217
Musí to byť v 1000-kovej karosérii, lebo krajšiu škodovku nevyrobili,teraz asi zopár ludi som naštval-ha ha ,a objem do 1,4 dajake pravidlá sú,trošku to rozširíme,odĺachčime a bude to ok
06:20:44
28.11.2013
28.11.2013
exwrcteam
sezen si silnou feldu (mpi nebo BMM) setrvak hlavu..hod to na nejakej karbec ze zigula odlehci kastli.. a mas o zabavu postarano..
02:59:00
28.11.2013
28.11.2013
Dakotta
-> gabi751217: na take to "domace ladenie" s minimalnym rozpoctom by dobre posluzila aj 1.4 nie? hodit to na motokarby+nejaka vacka... ci? alebo potom uz nieco lepsie ako pise dole kolega
02:09:06
28.11.2013
28.11.2013
Shackall
-> gabi751217: VW 1,8 Turbo. To koupíš i s oktávkou za pět šušňů. Metodika montáže do Škodovky zadokolky je známá a dávno vyzkoušená - viz. zdejší člen TUNER. Teoreticky by ses měl vejít do cca 2.000 EUR a pár set hodin práce. Já bych na to šel obráceně a koupil něco v třílitru (BMW, Mergl, francouze máš pomalu za odvoz, dá se sehnat Busso) a odstrojil to...
19:09:00
27.11.2013
27.11.2013
gabi751217
ano ide len o dedinske sprinty
20:05:10
26.11.2013
26.11.2013
elbacil
-> exwrcteam: presne ako hovoríš lebo ked chce len nejaké dedinské šprinty tak bude zbytočne investovať
18:04:15
25.11.2013
25.11.2013
exwrcteam
-> gabi751217: poloz si zakladni otazku v jaky skupine chces jezdit a kolik do toho chces investovat:)
23:15:51
22.11.2013
22.11.2013
elbacil
-> gabi751217: ked chceš v šprinte niečo aj dokázať tak zhanaj motor čo má aspon 120 HP ináč tam budeš len ako štatista
22:07:01
20.11.2013
20.11.2013
Skili
-> dragon_cb_cz: už mám připravenej jinej ten co tam mám teď měl dokonce i prasklinu, ale zatím není čas na autě dělat
edit: radši to tady nebudem zasírat, kdyžtak můžem pokračovat v mojí kartě
edit: radši to tady nebudem zasírat, kdyžtak můžem pokračovat v mojí kartě
22:02:30
20.11.2013
20.11.2013
dragon_cb_cz
-> Skili: m8 má někde na webu fotku jak vypadal chladič před repasí, vzhledem ke stavu Creepera (nic ve zlým) ten tvůj asi nebude o nic lepší - spíš naopak - to se pak není čemu divit, že to nechladí. Nedávno jsem hnal 110ku s plynem v podlaze (pokud nebyl v cestě nepříjemný kopec, tak prakticky konstantních 125-130) nějakých 40km skoro v kuse a naprosto v pohodě... Pokud je chladič a termostat v pořádku, musí to chladit jako víno.
21:55:55
20.11.2013
20.11.2013
Skili
-> m8rinek: já právě když jedu tak 80km/h tak se to jakš takš drží kolem 90°C ale jak tomu začnu dávat tak je tam hned 100 což je si myslim na litinu hodně. Ale jak jsem už psal je v plánu odbordelení chladící soustavy ale musí to počkat až po vyvaření předku...
edit. V létě když je 25°C a víc pod 25 to celkem chladí
edit. V létě když je 25°C a víc pod 25 to celkem chladí
21:51:25
20.11.2013
20.11.2013
dragon_cb_cz
-> Skili: Tenhle druh chlazení je víc citlivej na rychlost než zatížení - čím jedeš rychleji, tím víc se musí větrák chladiče prát s relativním podtlakem vzduchu proudícího okolo auta, který je způsoben Bernoulliho principem (pokud jsem to dobře pochopil).
21:39:58
20.11.2013
20.11.2013
m8rinek
-> Skili: Při stabilních 120kmph po dálnici asi 90°C. Při dravčení po okreskách se to paradoxně chladí lépe...
21:33:58
20.11.2013
20.11.2013
Skili
-> m8rinek: už jsem tu fotku viděl u tebe v kartě... sypu si popel na hlavu... ale stejně mě zajímá jakou to drží teplotu když tomu dáváš?
21:23:06
20.11.2013
20.11.2013
m8rinek
-> Skili: Njn tohle prostě bez chladiče v předu nelze... skoda110r.eu/110r/rijen13
0003.jpg
21:20:48
20.11.2013
20.11.2013
Skili
-> dragon_cb_cz: Point taken
21:11:03
20.11.2013
20.11.2013
dragon_cb_cz
-> Skili: Ty myslíš, -> m8rinek: ozkoušel - uchladit to jde i s pětilistou vrtulí, a to má jeho motor do sériového značně daleko.
20:59:16
20.11.2013
20.11.2013
Skili
-> m8rinek: já si ale pořád myslím že pokud tam bude chtít dát 1.4ku nebo něco závodně laděnyho tak je lepší ten chladič přemístit
20:57:04
20.11.2013
20.11.2013
m8rinek
-> Skili: Tak tady netvrď nepravdy...
20:54:33
20.11.2013
20.11.2013
Skili
-> m8rinek: mám... taky mám v plánu udělat očistu