
skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
dotaz: otáčkoměr
prohledat
15 příspěvků (zobrazeno 1 až 15) od 09.04.2003 do 13.04.2003, založil/a
16:44:25
13.04.2003
13.04.2003

Filip Ráž

12:37:49
13.04.2003
13.04.2003
nigga
Nekdy az budes mit, Filipe, cas, tak dej vede, prijedu a dobastlime to spolu, takhle se to fakt tezko resi, neni to nic tezkyho, ale nejde to ric v nekolika malo vetach
21:53:04
12.04.2003
12.04.2003

Filip Ráž
2 Tomas: Hele ja sem ten ot. rozebral (k vuli tem polepum) a koukam ze ten zelůeny drat mam jakoby na pravy strane kdyz se divas ze zadu... Co ten kabel vubec je??? Vede od civky (co vede k rozdelovaci - kondíku...???)...
diky...
diky...
19:57:02
11.04.2003
11.04.2003
nigga
Filip: ne, ten nakres je prave ze zezadu. Ze strany FAST-ONů moc na to nespolehej, ale zkus to, jak ale rikam ja jsem to zkousil a prohodil jsem dva a pohoda, zadnej ohen, zadnej porblem.
19:41:49
11.04.2003
11.04.2003

Filip Ráž
2 Tomas: hele ten nakdes je z predu???
17:00:09
11.04.2003
11.04.2003
King
To milda: mozna, ze otackomer je v poradku a problem je v ETZ, nebo spatna kostra. Nedavno jsem to taky resil. Otackomer je zatlumenej dostatecne, ale pokud ma ETZ favo nejaky problem, reaguje na to otackomer obcas zmatenym poletovanim rucicky. Jinak by melo stacit zatlumit vlastni merak elyt. kondikem, ale pak zase zkalibrovat.
09:36:41
11.04.2003
11.04.2003
nigga
Milda: nerozumim otazce. Jestli myslis to brzdeni, tak to si myslim, ze se to vo neco tře, anebo ze by to melo vzduchove brzdeni jako magnetoelektricke ustroji ? Nevi, rozebral jsem zatim jen ten nebrzdenej, takze nejsem schopnej odpovedet.
21:16:26
10.04.2003
10.04.2003

Milda
Mam kulaty budiky a favo zapalovani. A jak je teda delanej palivomer?
23:12:40
09.04.2003
09.04.2003
nigga
Milda: No to nebude takovej problem, toho bych se nebal, ale mozna ze ty mas problem spis v tom, ze mas hranaty budiky, ne?
22:57:37
09.04.2003
09.04.2003

Palic - zrušená registrace
2 Milda: ja stim problem nemam ale popis to konkretneji (jinak brzdit tu rucicku nemuzes, jelikoz je to klasickej voltmetr resp. miliampermetr, kterej kdyby jsi zacal brzdit tak ti pak bude ukazovat bludy)..... me to delalo to ze mi rucicka nekdy litala sem tam, a to bylo je¨n tim ze byl f prdeli kondik a prismahli kladifko.... (jak jsem jiz pasl mam budik z eeera) a ten klasickej sem jeste pripojenej nemel a ani kuchnutej....... takze nevim, mozna je deanej jinak........???
22:53:26
09.04.2003
09.04.2003

Milda
Tomas Cerny: hele a umel bys udelat tu rucicku brzdenou? Me sere kdyz podradim jak mi to pak pul hodiny lita sem tam
21:20:40
09.04.2003
09.04.2003

Palic - zrušená registrace
Jo Tomas Cerny ma pravdu, ja mam tedy ten ze 110R ale zapojeni odpovida, (nastesti on to ma na sobje napsany co je co), ja jsem jen pri rozebrani odpajel co jde k cifce a do krytu jsem vyvrtakl diru na konektor co je na starejch sitofkach (nebo na osciloskopech) a do zadu jsem tahnul stinenej kabel (mam prebytecny stineny 50 Ohm kabely od site), a slapeto jak hodinky.......

19:47:52
09.04.2003
09.04.2003
nigga
Tos mohl rict v pondeli, hned bych ti poreferoval jaka je to predel si s nim hrat :-)
Ja jsem mel ten takovej ten proste divnej, ten co nema zeleny policka na kruťák a cerveny na kritycky (mavic napis madi in czechoslovakia), ale ten to ma jen cerveny policko a na jeho zacatku je kratky zluty policko. Protoze se mi nelibil, tak jsem si rikal kuchnu ho a sezenu si ten prvni. Kokal jsem na elektriku a hodne veci bylo na jeden vivod, hodne na druhej vivod a asi jen dve soucastky na treti. Rikal jse msi tenhel je minus (tam co toho bylo nejvic) tenhle je plus a sem co vedou jen 2 soucastky je ten od civky. Pak mi kamarad rikal, zevon to zkousel na vsechny pkusi a ani s autem ani s otackomerem se nic nestalo tak mi dodal odvahy a zkusli jsem to. Minus jsem trefil dobre, ale ty dalsi dva jsem spletl. Potom co sem to prohodil vse slapalo jak ma a tak o tam mam dodnes. Stejne ho ale hajzla predelam (polepy a lelekronika) Jo nekde se otackomery ted aktualen resej a navic tohel tema (jak ho zapojit uz se tu reislo asi 2 mesice dozadu. Kazdopadne pokud jsi ho nerozebiral a nezamenil polohy tech vyvodu, tak by to teoreticky mohlo sedet podle tadytoho : skoda.panda.cz/obrazky2/3 41.jpg
jo, -12V je mysleno jako kostra, takze vlastne 0V
Ja jsem mel ten takovej ten proste divnej, ten co nema zeleny policka na kruťák a cerveny na kritycky (mavic napis madi in czechoslovakia), ale ten to ma jen cerveny policko a na jeho zacatku je kratky zluty policko. Protoze se mi nelibil, tak jsem si rikal kuchnu ho a sezenu si ten prvni. Kokal jsem na elektriku a hodne veci bylo na jeden vivod, hodne na druhej vivod a asi jen dve soucastky na treti. Rikal jse msi tenhel je minus (tam co toho bylo nejvic) tenhle je plus a sem co vedou jen 2 soucastky je ten od civky. Pak mi kamarad rikal, zevon to zkousel na vsechny pkusi a ani s autem ani s otackomerem se nic nestalo tak mi dodal odvahy a zkusli jsem to. Minus jsem trefil dobre, ale ty dalsi dva jsem spletl. Potom co sem to prohodil vse slapalo jak ma a tak o tam mam dodnes. Stejne ho ale hajzla predelam (polepy a lelekronika) Jo nekde se otackomery ted aktualen resej a navic tohel tema (jak ho zapojit uz se tu reislo asi 2 mesice dozadu. Kazdopadne pokud jsi ho nerozebiral a nezamenil polohy tech vyvodu, tak by to teoreticky mohlo sedet podle tadytoho : skoda.panda.cz/obrazky2/3 41.jpg
jo, -12V je mysleno jako kostra, takze vlastne 0V
18:22:13
09.04.2003
09.04.2003

Filip Ráž
oprava: origoš

18:21:05
09.04.2003
09.04.2003

Filip Ráž
Chtel bych se zeptat jak se ma zapojit orïgoš otačkoměr... Nemam pro to privedenou elektriku... sou na nem tri konektory, takze jakej je co???
diky...

diky...