Snizovani hlavy

prohledat
24 příspěvků (zobrazeno 1 až 24) od 09.04.2003 do 16.04.2003, založil/a
řadit dle data
11:49:42
16.04.2003
Luděk
2Machoň:takže ještě,že tam ta podložka spadla a ten válec zlikvidovala,protože jinak by to jezdilo 22047
11:39:14
16.04.2003
Machoň
Ne že by to bylo úplně k tématu, ale když jsme dávaly dohromady motor na Traboše, shodili jsme do klikovky podložku osmičku. Po půl roce při repasi byla sada udivených pohledů na součástky motoru. Snížená hlava-mrtvá, píst to samý, kroužky zapečený, těsnící rozlomený, 1/3 chyběla, vydřený válec....tj. jeden válec neměl kompresi a pálil jen občas, druhej se pak přeplňoval přes klikovku, kam to foukalo...no a jezdilo to 110! Musel jsem se pochlubit :-)
09:40:07
16.04.2003
Žaky
Píst byl samo v riti,ale i tak tlačil 0,7. vložka OK,když už sem to rozebral tak nemelo cenu davat starý věci zpatky a dělala se komplet GO. viz sekce auta.Takže loni místo dovolený jsem utopil prašule v motoru...68
08:09:12
16.04.2003
Luděk
2Zaky:tak to musel bejt nemocnej i píst a tím vlastně celej motor,tos dělal generálku?
19:07:34
15.04.2003
Žaky
Jojo,vylez horni tesnici na 2 valci,svinak,a cely to tam vosekal.
10:39:27
15.04.2003
Luděk
2Zaky:tomu nerozumím,od jakých kroužků,pístních?
10:25:34
15.04.2003
Žaky
Ja vyžrano nemel vubec,ten půlmilimetr snizeni navic byl kvuli posekani kraju od krouzků.
08:32:00
15.04.2003
Luděk
Protože,když je ta hlava vyžraná,taxe to nejdřív zatmeluje jakýmsi kovem - tmelem a paxe to teprve stahuje.Popř. posléze ještě opět zatmelí.Mám to tak udělaný a funguje to bez problémů.
14:51:34
14.04.2003
Kundik
Jojo, to jsou ty alu-hlavy v kombinácii se starým fridexem, ono je to pěkně vypapávalo.

Znam kluka kterej má sníženou 136 o 2mm, tak byla vyžraná. Bude teď muset koupit novou a hřálo se to taky jako bejk.
19:26:14
11.04.2003
Žaky
Nesetkal sem se stim že by byly na vsech valcich najednou podfuneny ventily a natesny kruhy,snad by rOMAN napsal ze je motor nacnutej a nechtel by snizovat kebuli.Nicmene ta oil metoda je samozrejme presnejsi.
08:22:09
11.04.2003
Luděk
Souhlas s Mildou,navíc Ti stačí jeden horší ventil,nebo sedlo a tlaky jsou v háji,takže oil forever36
21:15:00
10.04.2003
Milda
Podle tlaku poznas tak akorat jak je ten motor vylitanej, muze mit snizenou hlavu, nebude tesnit nakej krouzek a tlaky budou maly. Jedina objektivni metoda je ta s tim olejem
21:04:27
10.04.2003
PJ
Ja mam na 135 0,8 a je to v pohode, komprese na urovni 136, takze bez problemu...
19:14:01
10.04.2003
Žaky
Klika favo je tlusci asnese vic nez 120,jasne zmerit tlaky,ohrat motor a postupne vyhazovat svice a pri plnem plynu zmerit. pokud bez uprav tak nekde tušim kolem 1,0...1.2
17:10:01
10.04.2003
Martin
A nedá se to zjistit nějak přes tlaky ve válcích ? Určitě existuje nějaká závislost. (čím vyšší tlaky, tím vyšší KP).
12:09:50
10.04.2003
wekky
Nejdřív musíš zjistit objem spalovacího prostoru. Nejlépe tak, že na ležíčím motoru odšroubuješ svíčku a naleješ do něj motorový olej, co se vejde. Pak olej odsaješ a vyleješ, jeho objem je ten co hledáš (nezapomeň odečíst závit svíčky). Zdvih a vrtání znáš, takže i zdvihový objem. Kompresní poměr je poměr součtu obou ku spalovacímu.

Pro běžné těsnění pod hlavou se udává, že snese kompresi okolo 10,5.
11:59:07
10.04.2003
Martin
A nevíte náhodou, jak zjistit aktuální kompresní poměr ?. A jaký kompresní poměr ještě motor snese, aby se nerozdrtila klika ? Dík.
11:49:38
10.04.2003
rOMAN
Tak to vemu tak o 0,8 protoze je to stejnak tak vyzrany ze min nemuzu 2 ..otazka zni jak ted poznat jestli uz to nekdo nesnizoval. Vite nekdo jestli ten vylisek co je na ty hlave cca 1 - 1,1 hluboky znamena kam az lze bezpecne jit??
08:54:30
10.04.2003
King
Na radu jednoho motorare jsem koupil tesneni pod hlavu z 1.4 fobie (TEMAC), taxem zvjedavey....
08:54:14
10.04.2003
King
Na radu jednoho motorare jsem koupil tesneni pod hlavu z 1.4 fobie (TEMAC), taxem zvjedavey....
19:09:03
09.04.2003
Žaky
No 1 mm na 135 nejni extrem,budes muset jezdit na 95 benzin.Nebo ubrat fora coz je blbost. Ja mam na 136 1,5. Puvodne 1 mm ale po oprave kebule jeste 0,5 mm. A to je az moc. Pak nedavat neznackove levne tesneni!!!
13:53:06
09.04.2003
King
Ja jsem taky nedavno nechaval snizovat kebuli na 135 a z nekolika zdroju mi vyslo snizeni o cca 0,8 - 1mm (zhruba co 1mm snizeni to o stupen vyssi komresni pomer). Pro provoz na LPG vubec neni vyssi KP na zavadu. PS: jeste jednou dik za tvoji neocenitelnou radu pri zastavbe favomotoru do shkochtle :)
09:59:35
09.04.2003
Jarda
Mám taky 135 a snížení 0,4 mm, zdá se mi to tak akorát. Vím, že by bylo lepší vyměnit písty a udělat tak z motoru 136 ku ale zastávám názor , že pokud to dobře jezdí tak se do toho zbytečně nehrabat.
08:41:16
09.04.2003
rOMAN
S hruzou jsem vcera zjistil ze mam motor Fa 135 (celehou dobu jsem si myslel 136) a ted otazka na lidi co mam tenhle motor a snizovyli. O kolik to mate? Premyslel jsem tak o 1mm...co to uz moc? nebo zbytecne malo? .5 Chci aby ten motor taky nevo vydrzel.
Extreme Tyres