
skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Snizovani hlavy
prohledat
24 příspěvků (zobrazeno 1 až 24) od 09.04.2003 do 16.04.2003, založil/a
11:49:42
16.04.2003
16.04.2003

Luděk
2Machoň:takže ještě,že tam ta podložka spadla a ten válec zlikvidovala,protože jinak by to jezdilo 220

11:39:14
16.04.2003
16.04.2003
Machoň
Ne že by to bylo úplně k tématu, ale když jsme dávaly dohromady motor na Traboše, shodili jsme do klikovky podložku osmičku. Po půl roce při repasi byla sada udivených pohledů na součástky motoru. Snížená hlava-mrtvá, píst to samý, kroužky zapečený, těsnící rozlomený, 1/3 chyběla, vydřený válec....tj. jeden válec neměl kompresi a pálil jen občas, druhej se pak přeplňoval přes klikovku, kam to foukalo...no a jezdilo to 110! Musel jsem se pochlubit :-)
09:40:07
16.04.2003
16.04.2003

Žaky
Píst byl samo v riti,ale i tak tlačil 0,7. vložka OK,když už sem to rozebral tak nemelo cenu davat starý věci zpatky a dělala se komplet GO. viz sekce auta.Takže loni místo dovolený jsem utopil prašule v motoru...

08:09:12
16.04.2003
16.04.2003

Luděk
2Zaky:tak to musel bejt nemocnej i píst a tím vlastně celej motor,tos dělal generálku?
19:07:34
15.04.2003
15.04.2003

Žaky
Jojo,vylez horni tesnici na 2 valci,svinak,a cely to tam vosekal.
10:39:27
15.04.2003
15.04.2003

Luděk
2Zaky:tomu nerozumím,od jakých kroužků,pístních?
10:25:34
15.04.2003
15.04.2003

Žaky
Ja vyžrano nemel vubec,ten půlmilimetr snizeni navic byl kvuli posekani kraju od krouzků.
08:32:00
15.04.2003
15.04.2003

Luděk
Protože,když je ta hlava vyžraná,taxe to nejdřív zatmeluje jakýmsi kovem - tmelem a paxe to teprve stahuje.Popř. posléze ještě opět zatmelí.Mám to tak udělaný a funguje to bez problémů.
14:51:34
14.04.2003
14.04.2003
Kundik
Jojo, to jsou ty alu-hlavy v kombinácii se starým fridexem, ono je to pěkně vypapávalo.
Znam kluka kterej má sníženou 136 o 2mm, tak byla vyžraná. Bude teď muset koupit novou a hřálo se to taky jako bejk.
Znam kluka kterej má sníženou 136 o 2mm, tak byla vyžraná. Bude teď muset koupit novou a hřálo se to taky jako bejk.
19:26:14
11.04.2003
11.04.2003

Žaky
Nesetkal sem se stim že by byly na vsech valcich najednou podfuneny ventily a natesny kruhy,snad by rOMAN napsal ze je motor nacnutej a nechtel by snizovat kebuli.Nicmene ta oil metoda je samozrejme presnejsi.
08:22:09
11.04.2003
11.04.2003

Luděk
Souhlas s Mildou,navíc Ti stačí jeden horší ventil,nebo sedlo a tlaky jsou v háji,takže oil forever

21:15:00
10.04.2003
10.04.2003

Milda
Podle tlaku poznas tak akorat jak je ten motor vylitanej, muze mit snizenou hlavu, nebude tesnit nakej krouzek a tlaky budou maly. Jedina objektivni metoda je ta s tim olejem
21:04:27
10.04.2003
10.04.2003

PJ
Ja mam na 135 0,8 a je to v pohode, komprese na urovni 136, takze bez problemu...
19:14:01
10.04.2003
10.04.2003

Žaky
Klika favo je tlusci asnese vic nez 120,jasne zmerit tlaky,ohrat motor a postupne vyhazovat svice a pri plnem plynu zmerit. pokud bez uprav tak nekde tušim kolem 1,0...1.2
17:10:01
10.04.2003
10.04.2003

Martin
A nedá se to zjistit nějak přes tlaky ve válcích ? Určitě existuje nějaká závislost. (čím vyšší tlaky, tím vyšší KP).
12:09:50
10.04.2003
10.04.2003

wekky
Nejdřív musíš zjistit objem spalovacího prostoru. Nejlépe tak, že na ležíčím motoru odšroubuješ svíčku a naleješ do něj motorový olej, co se vejde. Pak olej odsaješ a vyleješ, jeho objem je ten co hledáš (nezapomeň odečíst závit svíčky). Zdvih a vrtání znáš, takže i zdvihový objem. Kompresní poměr je poměr součtu obou ku spalovacímu.
Pro běžné těsnění pod hlavou se udává, že snese kompresi okolo 10,5.
Pro běžné těsnění pod hlavou se udává, že snese kompresi okolo 10,5.
11:59:07
10.04.2003
10.04.2003

Martin
A nevíte náhodou, jak zjistit aktuální kompresní poměr ?. A jaký kompresní poměr ještě motor snese, aby se nerozdrtila klika ? Dík.
11:49:38
10.04.2003
10.04.2003

rOMAN
Tak to vemu tak o 0,8 protoze je to stejnak tak vyzrany ze min nemuzu
..otazka zni jak ted poznat jestli uz to nekdo nesnizoval. Vite nekdo jestli ten vylisek co je na ty hlave cca 1 - 1,1 hluboky znamena kam az lze bezpecne jit??

08:54:30
10.04.2003
10.04.2003
King
Na radu jednoho motorare jsem koupil tesneni pod hlavu z 1.4 fobie (TEMAC), taxem zvjedavey....
08:54:14
10.04.2003
10.04.2003
King
Na radu jednoho motorare jsem koupil tesneni pod hlavu z 1.4 fobie (TEMAC), taxem zvjedavey....
19:09:03
09.04.2003
09.04.2003

Žaky
No 1 mm na 135 nejni extrem,budes muset jezdit na 95 benzin.Nebo ubrat fora coz je blbost. Ja mam na 136 1,5. Puvodne 1 mm ale po oprave kebule jeste 0,5 mm. A to je az moc. Pak nedavat neznackove levne tesneni!!!
13:53:06
09.04.2003
09.04.2003
King
Ja jsem taky nedavno nechaval snizovat kebuli na 135 a z nekolika zdroju mi vyslo snizeni o cca 0,8 - 1mm (zhruba co 1mm snizeni to o stupen vyssi komresni pomer). Pro provoz na LPG vubec neni vyssi KP na zavadu. PS: jeste jednou dik za tvoji neocenitelnou radu pri zastavbe favomotoru do shkochtle :)
09:59:35
09.04.2003
09.04.2003

Jarda
Mám taky 135 a snížení 0,4 mm, zdá se mi to tak akorát. Vím, že by bylo lepší vyměnit písty a udělat tak z motoru 136 ku ale zastávám názor , že pokud to dobře jezdí tak se do toho zbytečně nehrabat.
08:41:16
09.04.2003
09.04.2003

rOMAN
S hruzou jsem vcera zjistil ze mam motor Fa 135 (celehou dobu jsem si myslel 136) a ted otazka na lidi co mam tenhle motor a snizovyli. O kolik to mate? Premyslel jsem tak o 1mm...co to uz moc? nebo zbytecne malo? .
Chci aby ten motor taky nevo vydrzel.
