-> mira76: jak vim u klasickeho lekru musis prvni komoru otevrit na doraz a pak ma moznost se otevrit druha a to podtlakove .. za to u tech pravekych karburatoru jikov se prvni komora otevrela zhuba do ctvrtiny a pak se mohla otevrit druha komora podtlak, proto ty stary karburatoryn mely prechody... za to u lekru to bezelo na prvni komoru cele a na plny plyn to pak dokrmila druha ...
uprava je jednoducha, pouzivala se v Brazilii na karburatorech Brosol cili Solex 2E, odstranis podtlak balonek, ucpes trubicku ktera vede z karburatoru k tomu balonku, vyrobis si plech na uchyceni misto balonku, jedna pruzina co pritahuje klapku a je natazena k tomu vyrobenemu plechu.. zabirani te druhe klapky pak ovlivnujes spilovanim te vacky co ti povoluje otevrit tu druhou komoru... musis si stim pohrat a doladit to, ale stoji to za to
sorry za chyby pisu z tebletu :)
skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Vačka-chovanec 278/270st.-graf
08:22:35
29.01.2013
29.01.2013
TechniX
15:31:31
28.01.2013
28.01.2013
mira76
Když tak jestli víš kde sehnat návod na spřažení klapek na Lekru, co k tomu potřebuju apod....dej typ(odkaz www stránky), teda jestli si myslíš že je problém v tom že to nejede....
13:47:29
28.01.2013
28.01.2013
mira76
klasika-podtlak(nechal jsem to), že by v tom byla chyba?V nízkých otáčkách ale není dobré tomu dát moc velké difuzory....a od 2-3 tis si to otevře samo druhou komoru...
12:28:26
28.01.2013
28.01.2013
TechniX
-> mira76: a u toho Lekra mas ovladanou druhou komoru jak ? podtlakem serie ? nebo jsi to predelal na mechaniku ?
07:51:37
28.01.2013
28.01.2013
mira76
a jo už vidím...karbec SEdsr dif 22/25, ja jsem měl jen LEKR 20/24....(leklou rybu..:-)
HORŠÍ JE NA TOM TO ŽE JSEM NCHAL TED VRTNOUT A UPRAVIT DIFUZORY NA TOM lekru NA 23/27 sice to jede(je to otryskované), ale možná by to jelo i lepší jenže ty vzdušníky tam jsou na pevno-nalisované...
HORŠÍ JE NA TOM TO ŽE JSEM NCHAL TED VRTNOUT A UPRAVIT DIFUZORY NA TOM lekru NA 23/27 sice to jede(je to otryskované), ale možná by to jelo i lepší jenže ty vzdušníky tam jsou na pevno-nalisované...
07:47:47
28.01.2013
28.01.2013
mira76
85 koní myslím že na vačku 265st od Pavlíčka je dobrý....jenom mě zaráží proč jsem měl jen 112Nm.....
čím to krmíš Gemini že tam máš 140Nm?
čím to krmíš Gemini že tam máš 140Nm?
17:23:12
25.01.2013
25.01.2013
Gemini
img.skoda-virt.cz/forum_u
pload/.../7_539_154082__20
11-10-30_00-06-44_37.jpg
fabka 1.4 vacka 278/270 chovanec, hlava felda 27mm sacie kanale,kp 10,8:1, sacie potr. 27mm, seriove zvody + 2–1 a dva tlmice, karbec Edsr dif 22/25, rozdelovac 105ka
93 PS /5400 ot
140 Nm/3700 ot
aby si nemusel hladat...
fabka 1.4 vacka 278/270 chovanec, hlava felda 27mm sacie kanale,kp 10,8:1, sacie potr. 27mm, seriove zvody + 2–1 a dva tlmice, karbec Edsr dif 22/25, rozdelovac 105ka
93 PS /5400 ot
140 Nm/3700 ot
aby si nemusel hladat...
20:46:40
22.01.2013
22.01.2013
Tuner#2 - zrušená registrace
-> mira76 22.01.13 18:42:05: Kdyby tam nebyla, tak nedávám odkaz...
Stačí si najít posty Geminiho, ale pokud jsi měl s 265tkou tak málo, tak máš ještě rezervy jinde.
Stačí si najít posty Geminiho, ale pokud jsi měl s 265tkou tak málo, tak máš ještě rezervy jinde.
18:42:05
22.01.2013
22.01.2013
mira76
hezký, díky, ale vačka 278/270 tam není....
vačku 265/265-chovanec jsem také odbrzdil-112Nm/3500ot/min . a výkon 59,5kw-5600ot/min.Vše v normě DIN.
Ted mám právě 278/270 tak by mě zajímal toč. moment kde má špičku(dle pocitu kolem 3,8tis.ot./min.).
Proto jsem zvedavý jestli již nekdo tuto vačku brzdil.....
vačku 265/265-chovanec jsem také odbrzdil-112Nm/3500ot/min . a výkon 59,5kw-5600ot/min.Vše v normě DIN.
Ted mám právě 278/270 tak by mě zajímal toč. moment kde má špičku(dle pocitu kolem 3,8tis.ot./min.).
Proto jsem zvedavý jestli již nekdo tuto vačku brzdil.....
14:21:08
22.01.2013
22.01.2013
Tuner#2 - zrušená registrace
14:11:39
22.01.2013
22.01.2013
mira76
Chlapy má někdo odbržděný motor s touto vačkou?
Zajímalo by mě jak vypadá graf.
Díky.
Mira
Zajímalo by mě jak vypadá graf.
Díky.
Mira